ja dat kan je wel zeggen ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:52 schreef slindenau het volgende:
Dat voorspelt meestal niet veel goeds.
Eens, een echte verzamelaar heeft dit er wel voor over. Maar de film lijkt mij niet zó goed dat ik er gelijk merchandise bij wilquote:
Tsss, wel eens van downloaden gehoord?? Stuk goedkoper hoor! Je weet toch. Dôh!quote:
Bij Vendetta aas ik eigenlijk op zo'n schaal 1 op 1 masker (nee, niet die porcelijnen, die zijn me echt iets te duur). Maar die krengen zijn tegenwoordig zo veel nagemaakt dat ik echt niet meer weet welke op ebay nou wel en welke niet nog van redelijke kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:21 schreef slindenau het volgende:
[..]
Eens, een echte verzamelaar heeft dit er wel voor over. Maar de film lijkt mij niet zó goed dat ik er gelijk merchandise bij wil. Alleen wanneer ik een film top/tof/gaaf/geweldig vind koop ik er merchandise bij of dure giftsets van
.
Dan ben ik maar geen echte verzamelaar, ik hoef niet elke speciale (gelimiteerde) uitgave of giftset in mijn bezit te hebben.
Deze zou ik iig overslaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Bij Vendetta aas ik eigenlijk op zo'n schaal 1 op 1 masker (nee, niet die porcelijnen, die zijn me echt iets te duur). Maar die krengen zijn tegenwoordig zo veel nagemaakt dat ik echt niet meer weet welke op ebay nou wel en welke niet nog van redelijke kwaliteit zijn.
weer zo'n lelijk dingquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe foto`s + pre-order link voor de Predator Head
[afbeelding]
[[url=http://www.uploadfile.info/uploads/4d9ee45008.jpg]afbeelding][/url]
link op Amazon UK
looking good![]()
![]()
Die Alien head zal ik waarschijnlijk nooit aanschaffen, maar grote kans dat deze er wel komt.quote:
mwah heb wel weer zin om te beginnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Balen voor je.
Voor mij begint maandag een week met juist wat minder werken: hoef maar vier dagen..
En dan begint de zondag daarna de intro, waarbij ik mooi tien dagen lang de nieuwe eerstejaars ga inwijden in het pittoreske Nijmegen.
en gepre-orderedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe foto`s + pre-order link voor de Predator Head
[afbeelding]
[[url=http://www.uploadfile.info/uploads/4d9ee45008.jpg]afbeelding][/url]
link op Amazon UK
looking good![]()
![]()
volgens mij wel ja zonder Paul Anderson hoop ik in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:28 schreef Dizer het volgende:
Stom, want er komt toch een AvP#2 uit?
Ja, dit keer door de broertjes Strause, die tot nu toe vooral bekend waren voor hun visual effects in o.a. X-Men 3, Poseidon en Constantine.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
volgens mij wel ja zonder Paul Anderson hoop ik in ieder geval
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:28 schreef Dizer het volgende:
Stom, want er komt toch een AvP#2 uit?
Tjah, dat dacht ik ook over Final Destination 3.... bizar dat ik hem beter vind dan de eerste tweequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]maar goed dat zal toch wel een drama worden
AVP vond ik best geinig, maar deel 2 hoeft niet van mij
Ik zie veel van die dingen die op de comic con zijn uitegedeeld. Wat is daar nou eigenlijk precies mis mee? Goedkoop plastic ding neem ik aan?quote:
Het lijkt me gewoon slap papier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ik zie veel van die dingen die op de comic con zijn uitegedeeld. Wat is daar nou eigenlijk precies mis mee? Goedkoop plastic ding neem ik aan?
Maar ja, welke dan wel?
Hehe, probeer je nog steeds met bon én link te bestellenquote:Op zondag 13 augustus 2006 05:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijer. Mijn cd-wow-orders worden de laatste tijd alleen maar gecancelled.
die autoweek bonnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:32 schreef slindenau het volgende:
Welke bonnen? Of bedoel je gewoon bonnen in het algemeen?
Hmm, die had ik laatst een 'paar' aangevraagd op wat gmail accounts, maar nooit ontvangenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die autoweek bonnenen de kortingslink totaal 7 euro dus
Dat is echt balen hey! En je hebt nieuwe accounts etc. allemaal al geprobeert?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee... gewoon alleen een voucher wordt zelfs al gecancelled.
je kunt de code meer dan 1 keer gebruikenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, die had ik laatst een 'paar' aangevraagd op wat gmail accounts, maar nooit ontvangen?
Edit: woei, net nog eens geprobeert...en eentje ontvangen. Weet iemand nog een leuke DVD die je gratis kunt krijgen voor 7 euro?
Edit2: hmm, die koopjeskelder op cd-wow.nl staat vol van leuke dingen voor 6.99.
[..]
quote:U hoeft niets te betalen voor deze order
ja werkt prima, heb m'n 5 dvd's voor 15,95 ook ontvangenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:59 schreef slindenau het volgende:
Sorry? Heb jij met één autoweek code meerdere malen 5 euro korting gehad (en ook werkelijk de DVD ontvangen)?
Trouwens
[..].
Ja de echt leuke sales zijn echt al van tijden geleden, de 24 uurs sales die telkens gehouden worden stellen niks voor. Er staan wel zat dvd's voor ¤ 4,99 en ¤ 6,99 maar ja een film als School of rock interesseert me niet zoveel, dus dat zijn meestal ook maar baggertitels uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:22 schreef Mikkie het volgende:
Zo geweldig vind ik cd-wow sowieso niet de laatste tijd. Geen goede aanbiedingen, en veel films nog best aan de prijs...
Dan weet ik welke je bedoelt, maar je hebt de verkeerde gelinkt!quote:
Ok sorryquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Dan weet ik welke je bedoelt, maar je hebt de verkeerde gelinkt!
Uuhm.. we hoeven nog maar iets van 6 boxenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef slindenau het volgende:
Had je maar op tijd moeten zijn voor die eerste powerbuy![]()
.
Maar zonder dollen: ik hoop wel dat je nog wat meer mensen kan vinden, een Edward Norton box moet toch wel animo voor zijn?
Vandaag trouwens verzonden door cd-wow, voor een totaal van 0 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het, ik ben een enorme profiteur.
whehe, ja blijkbaar kregen jullie bij die Snakes on a Plane avatar een of andere gele kikker te zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
Timo, je lijkt mij wel.. weer een andere avatar
dan zet die adblock filter uitquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:29 schreef slindenau het volgende:
Toch niet zo handig Timo20, mijn adblock filter haalt je icon weg omdat "ads" in de link staat.
...uploads/...
Maar nu zie ik em wel.
das wel lastig idd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef slindenau het volgende:
Mwa, dat gaat vrij lastig. Ik kan em alleen helemaal uit zetten, of de *ads* filter helemaal verwijderen...niet per site/domein
.
en wat voor één, starwarsquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
Timo, je lijkt mij wel.. weer een andere avatar
hehequote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:23 schreef FremantleDockers het volgende:
Welke regio? En hebben ze Nederlandse ondertitels?
quote:Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Apocalypse Now: The Complete Dossier (2 Disc Set) Region 1
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 29/08/2006.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
>From the date of dispatch, would you kindly allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
vandaag of morgen ook nog maar weer wat bestellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:59 schreef Mike het volgende:
Ik heb The Doors SE besteld bij cdwow voor ¤ 1,99. Ik had niet gedacht dat ze dat door zouden laten gaan, maar hij is onderweg.
De titels die echt goedkoop werden, vielen me nog wat tegen, maar ik heb ook nog voor iemand Eternal Sunshine of the Spotless Mind gekocht voor ¤ 3,99. Is ook wel een aardige prijs.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vandaag of morgen ook nog maar weer wat bestellen
al zo'n 10 dvd's ontvangen voor die leuke prijzen
29/8quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef pascalheister het volgende:
het zal ook weer niet eens![]()
[..]
Ik zit hem net in mijn e-mail box te lezenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jep same herequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de vorige keer was `t heel snel hier: woensdag besteld, donderdag verzonden, vrijdag ontvangen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:58 schreef RuneRose het volgende:
Oh, dat dat zo lang duurt bij Royal Mail. Ik heb vorige week op dinsdagAVOND een boek besteld bij een Engelse webshop en dat heb ik donderdagmiddag ontvangen (het moest ook echt uit Engeland komen).
Ik weet het, maar ik heb ook geen ruimte meer... en ik wil blijven kopen en niet steeds twijvelen of ik nog ruimte over houquote:
Jij vindt altijd alles te duur... of was dat nou slinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Hehe. Ik zag wel wat leuks staan, maar vond het te duur
Ik zou er vooral niet teveel over klagen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef Dizer het volgende:
Ik snap alleen deze gast niet: [TK] De helft van mijn DVD verzameling...
Wat ben je ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit te maken voor Turk hoor, je zal slin wel bedoelen
Het ging mij om Armageddon, maar ja, nieuwprijs enzo
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef Dizer het volgende:
Ik snap alleen deze gast niet: [TK] De helft van mijn DVD verzameling...
Ik ding (bijna) nooit af...heb alleen één keertje lang gewacht (toen gooide je de prijzen zelf steeds omlaag Dizerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed... en je vergelijkt de 1 disc met mijn 2 discquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar ga je vast niet op in. Maar ik zal je een extra post in je topic bezorgen..
Hey hey we houden wel netjes he,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren turks... dus heb wel ergens turks bloed in me.. plus syrisch + irakeesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:44 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Hey hey we houden wel netjes he,geen turken beledigen
![]()
np,ben nl ook turksquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn opa en oma waren turks... dus heb wel ergens turks bloed in me.. plus syrisch + irakees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |