mwah heb wel weer zin om te beginnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Balen voor je.
Voor mij begint maandag een week met juist wat minder werken: hoef maar vier dagen..
En dan begint de zondag daarna de intro, waarbij ik mooi tien dagen lang de nieuwe eerstejaars ga inwijden in het pittoreske Nijmegen.
en gepre-orderedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:24 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe foto`s + pre-order link voor de Predator Head
[afbeelding]
[[url=http://www.uploadfile.info/uploads/4d9ee45008.jpg]afbeelding][/url]
link op Amazon UK
looking good![]()
![]()
volgens mij wel ja zonder Paul Anderson hoop ik in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:28 schreef Dizer het volgende:
Stom, want er komt toch een AvP#2 uit?
Ja, dit keer door de broertjes Strause, die tot nu toe vooral bekend waren voor hun visual effects in o.a. X-Men 3, Poseidon en Constantine.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
volgens mij wel ja zonder Paul Anderson hoop ik in ieder geval
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:28 schreef Dizer het volgende:
Stom, want er komt toch een AvP#2 uit?
Tjah, dat dacht ik ook over Final Destination 3.... bizar dat ik hem beter vind dan de eerste tweequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]maar goed dat zal toch wel een drama worden
AVP vond ik best geinig, maar deel 2 hoeft niet van mij
Ik zie veel van die dingen die op de comic con zijn uitegedeeld. Wat is daar nou eigenlijk precies mis mee? Goedkoop plastic ding neem ik aan?quote:
Het lijkt me gewoon slap papier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:20 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ik zie veel van die dingen die op de comic con zijn uitegedeeld. Wat is daar nou eigenlijk precies mis mee? Goedkoop plastic ding neem ik aan?
Maar ja, welke dan wel?
Hehe, probeer je nog steeds met bon én link te bestellenquote:Op zondag 13 augustus 2006 05:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijer. Mijn cd-wow-orders worden de laatste tijd alleen maar gecancelled.
die autoweek bonnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:32 schreef slindenau het volgende:
Welke bonnen? Of bedoel je gewoon bonnen in het algemeen?
Hmm, die had ik laatst een 'paar' aangevraagd op wat gmail accounts, maar nooit ontvangenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die autoweek bonnenen de kortingslink totaal 7 euro dus
Dat is echt balen hey! En je hebt nieuwe accounts etc. allemaal al geprobeert?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee... gewoon alleen een voucher wordt zelfs al gecancelled.
je kunt de code meer dan 1 keer gebruikenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hmm, die had ik laatst een 'paar' aangevraagd op wat gmail accounts, maar nooit ontvangen?
Edit: woei, net nog eens geprobeert...en eentje ontvangen. Weet iemand nog een leuke DVD die je gratis kunt krijgen voor 7 euro?
Edit2: hmm, die koopjeskelder op cd-wow.nl staat vol van leuke dingen voor 6.99.
[..]
quote:U hoeft niets te betalen voor deze order
ja werkt prima, heb m'n 5 dvd's voor 15,95 ook ontvangenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:59 schreef slindenau het volgende:
Sorry? Heb jij met één autoweek code meerdere malen 5 euro korting gehad (en ook werkelijk de DVD ontvangen)?
Trouwens
[..].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |