Ja de echt leuke sales zijn echt al van tijden geleden, de 24 uurs sales die telkens gehouden worden stellen niks voor. Er staan wel zat dvd's voor ¤ 4,99 en ¤ 6,99 maar ja een film als School of rock interesseert me niet zoveel, dus dat zijn meestal ook maar baggertitels uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:22 schreef Mikkie het volgende:
Zo geweldig vind ik cd-wow sowieso niet de laatste tijd. Geen goede aanbiedingen, en veel films nog best aan de prijs...
Dan weet ik welke je bedoelt, maar je hebt de verkeerde gelinkt!quote:
Ok sorryquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:15 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Dan weet ik welke je bedoelt, maar je hebt de verkeerde gelinkt!
Uuhm.. we hoeven nog maar iets van 6 boxenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:00 schreef slindenau het volgende:
Had je maar op tijd moeten zijn voor die eerste powerbuy![]()
.
Maar zonder dollen: ik hoop wel dat je nog wat meer mensen kan vinden, een Edward Norton box moet toch wel animo voor zijn?
Vandaag trouwens verzonden door cd-wow, voor een totaal van 0 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het, ik ben een enorme profiteur.
whehe, ja blijkbaar kregen jullie bij die Snakes on a Plane avatar een of andere gele kikker te zienquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
Timo, je lijkt mij wel.. weer een andere avatar
dan zet die adblock filter uitquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:29 schreef slindenau het volgende:
Toch niet zo handig Timo20, mijn adblock filter haalt je icon weg omdat "ads" in de link staat.
...uploads/...
Maar nu zie ik em wel.
das wel lastig idd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef slindenau het volgende:
Mwa, dat gaat vrij lastig. Ik kan em alleen helemaal uit zetten, of de *ads* filter helemaal verwijderen...niet per site/domein
.
en wat voor één, starwarsquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:07 schreef Dizer het volgende:
Timo, je lijkt mij wel.. weer een andere avatar
hehequote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:23 schreef FremantleDockers het volgende:
Welke regio? En hebben ze Nederlandse ondertitels?
quote:Hello,
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for: Apocalypse Now: The Complete Dossier (2 Disc Set) Region 1
We are currently awaiting stock of this title and hope to be able to dispatch this item to you on the 29/08/2006.
As soon as this item is dispatched we will send you an e-mail message confirming shipment.
>From the date of dispatch, would you kindly allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our sincere apologies for any inconvenience this delay may have caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
vandaag of morgen ook nog maar weer wat bestellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:59 schreef Mike het volgende:
Ik heb The Doors SE besteld bij cdwow voor ¤ 1,99. Ik had niet gedacht dat ze dat door zouden laten gaan, maar hij is onderweg.
De titels die echt goedkoop werden, vielen me nog wat tegen, maar ik heb ook nog voor iemand Eternal Sunshine of the Spotless Mind gekocht voor ¤ 3,99. Is ook wel een aardige prijs.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vandaag of morgen ook nog maar weer wat bestellen
al zo'n 10 dvd's ontvangen voor die leuke prijzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |