Renzor zn chinchilla is hardstikke lief!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:24 schreef Rio het volgende:
Ik zou Renzor even polsen als ik jou was. Die geilt op tsjintsjillas.
Mwoa. Het blijven konijnen met een identiteitscrisis.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:26 schreef daeri het volgende:
[..]
Renzor zn chinchilla is hardstikke lief!![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:23 schreef FremantleDockers het volgende:
Welke regio? En hebben ze Nederlandse ondertitels?
ze zijn zachter en knuffeliger dan konijnen..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:29 schreef Rio het volgende:
[..]
Mwoa. Het blijven konijnen met een identiteitscrisis.
uit de FOK! V&A FAQquote:Aanbieden of vragen van dieren is verboden.
Hij heeft er 2... en t zijn maar vage beestjes, als ze loslopen vreten ze alle kabels los... En ja ik kan t weten, ik ken renz0r in t echt, heb die beesten vaak zat rond zien huppelenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:26 schreef daeri het volgende:
[..]
Renzor zn chinchilla is hardstikke lief!![]()
ze zien er gewoon lief uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:40 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hij heeft er 2... en t zijn maar vage beestjes, als ze loslopen vreten ze alle kabels los... En ja ik kan t weten, ik ken renz0r in t echt, heb die beesten vaak zat rond zien huppelen![]()
Deze post maar ff kicken omdat TS niet luisterdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:33 schreef RD4 het volgende:
beesten mogen niet aangeboden worden....
[..]
uit de FOK! V&A FAQ
precies, gewoon die beestjes met kooi en al in een vijver gooien. Nadat ze dood zijn heb je ook nog een schone kooi die je hier makkelijk kwijt kunt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:46 schreef C2C het volgende:
in principe kan je de beesten ook gewoon weggooien en dan de kooi alleen verkopen
Heb je nu echt niks beters te doen dan elk topic in V&A volspammen met onzinquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:50 schreef off_topic het volgende:
[..]
precies, gewoon die beestjes met kooi en al in een vijver gooien. Nadat ze dood zijn heb je ook nog een schone kooi die je hier makkelijk kwijt kunt.
Eerst hard uitlachen dat ze er zo mislukt uit zien en dan wat jij zegt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:50 schreef off_topic het volgende:
[..]
precies, gewoon die beestjes met kooi en al in een vijver gooien. Nadat ze dood zijn heb je ook nog een schone kooi die je hier makkelijk kwijt kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |