abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2006 @ 15:38:25 #51
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40323797
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:32 schreef francorex het volgende:

"When children die, the Three of Life dies "

STOP DE OORLOG, NU !
Hoi Meki.
pi_40323807
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:29 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Men mag blijven hopen natuurlijk.
zeker zeker, maar als je ziet hoe uitzinnig geweldadig en gedegenereerd die sunnieten en shiiten in Irak bezig zijn lijkt het me beter een nieuwe burgeroorlog te vermijden. Het is heel goed mogelijk dat Libanon na Irak ook wegzinkt in sektarisch geweld van zelfmoordaanslagen en liquidaties.

en indien dat gebeurt, uiteraard: schuld Israel / Bush (copyright Iksree)
pi_40323822
Het offensief van Israel geeft de Libanese bevolking steeds meer het vertrouwen dat ze Hezbollah kunnen aanpakken en wegschoppen. Daarom houdt Israel ook nog wel even vol en wil het ook geen staakt het vuren.
  zondag 30 juli 2006 @ 15:40:28 #54
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40323859
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Hoi Meki.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 30 juli 2006 @ 15:41:37 #55
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40323897
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:37 schreef -scorpione- het volgende:

Jij hebt je echt verdiept in de materie zie ik...
Moet dat dan? People suffer and die, daarvoor heb je verder geen verdieping nodig.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40323937
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:32 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Hezbollah vertegenwoordigd slechts een deel van de bevolking van Libanon, en terwijl de rest van Libanon z'n best deed van Libanon een normaal land te maken, lokt Hezbollah met steun van de shiiten een oorlog met Israel uit.
Ik denk dat de gemiddelde Libanees (met uitzondering van de shiiten) Israel haat, maar Hezbollah en de shiiten nog méér haat.

Overigens, deze blogs zijn van mensen uit de regio, zij het dat Sandmonkey een Egyptenaar is. Ooggetuigen dus, en niet van die kamergeleerden van de NOS & co.
Natuurlijk word Hezbollah nog niet gesteund door het merendeel van de Iraanse populatie, maar dat begint nu wel in zicht te komen. Ik vind het zowieso al knap dat je als millitante beweging 40% van de bevolking achter je krijgt. Nu Israel (overigens volkomen terecht) is binnengevallen, zal Hezbollah alleen maar meer aanhang krijgen, en dat is precies wat Iran wil.
  zondag 30 juli 2006 @ 15:44:14 #57
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40323978
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:36 schreef manhattan het volgende:

Ik denk niet dat Hezbollah een echte humanitaire tak heeft. Of dacht je dat Iran al dat geld uitgeeft omdat ze het zo goed voor hebben met die bevolking ? Het doel van Hezbollah is tot het komen van een nog grotere Islamitische staat, en op dit moment zijn ze daar aardig in aan het slagen.

Hezbollah is in feite niks meer of minder als een marketing-instrument van Iran. De lachende derde in dit geheel is Admahinejad.
Dat moet je dan maar eens uitvogelen, Hezbollah heeft een humanitaire tak, Hamas heeft dat ook, maar wat de werkelijke agenda van deze takken is, ik gok propaganda.

Heb je ergens bronnen betreffende de connecties tussen Hezbollah en Syrie / Iran? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe die connecties nou precies in elkaar steken.
pi_40324013
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:39 schreef -scorpione- het volgende:
Het offensief van Israel geeft de Libanese bevolking steeds meer het vertrouwen dat ze Hezbollah kunnen aanpakken en wegschoppen. Daarom houdt Israel ook nog wel even vol en wil het ook geen staakt het vuren.
Geloof het maar niet.
Israel is bezig met zelfverdediging, en niet met het overtuigen van de Libanese bevolking. Dacht je nou echt dat ze in Jeruzalem niet weten dat dit kwaad bloed zet bij de (gematigde) Libanezen ?
Israel kán gewoon niet anders: in het midden-oosten is het eten of gegeten worden.
pi_40324068
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:34 schreef Alulu het volgende:
Lieve jongen trouwens die Tony, zoals uit dat hele artikel duidelijk word.
ja, dat schrijft Sandmonkey ook al, hij was een oorlogscrimineel.

..... the personal account with an old christian militant and war criminal ....
  zondag 30 juli 2006 @ 15:49:05 #60
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40324096
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:45 schreef manhattan het volgende:

Geloof het maar niet.
Israel is bezig met zelfverdediging, en niet met het overtuigen van de Libanese bevolking. Dacht je nou echt dat ze in Jeruzalem niet weten dat dit kwaad bloed zet bij de (gematigde) Libanezen ?
Israel kán gewoon niet anders: in het midden-oosten is het eten of gegeten worden.
Reken maar dat ze anders kunnen, alleen is dat muntje nog niet gevallen bij hen, en bij jou ook niet zo blijkt. Het zou fijn zijn als Israël eenzijdig de grenzen volgens 1967 vaststelt, als teken van goede wil. Daarmee zouden ze een signaal afgeven van begrip, maar tevens laten merken dat ze niet meer weg kunnen uit die regio.

Als Israël dat doet, en Hamas en Hezbollah gaan door met hun strijd, dan meld ik me aan bij de IDF.
  zondag 30 juli 2006 @ 15:49:53 #61
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40324118
sky: Olmert told Rice that Israel needs 10-14 more days in Lebanon offensive.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40324120
ik moet zeggen, dat stuk in de blog van Michael Totten is wel interessant:
quote:
......................
Syria’s Bashar Assad threatened to make Lebanon burn if his occupation troops were forced out of the country. Most Lebanese think that’s what last year’s car bombs were about. After former Prime Minister Rafik Hariri, a Sunni Muslim, was assassinated downtown, all the car bomb victims were Christian. All the random car bombs exploded in Christian neighborhoods. The idea - or so the Lebanese thought - was to whip up sectarian hatred, to get Christian militias to rearm and retaliate, and to re-ignite the Lebanese war. Assad yearned to burn Lebanon, and he was not shy about saying so. Syria, or so he hoped, might be invited back in to stop the chaos with the soldier’s peace of the Baath............
http://www.michaeltotten.com/archives/001203.html
  zondag 30 juli 2006 @ 15:52:05 #63
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40324166
Godslasteraar, waarom is Libanon zo belangrijk voor Syrië, weet jij dat toevallig?
pi_40324168
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Om de achterban tevreden te stellen ofzo?
  zondag 30 juli 2006 @ 15:52:42 #65
132605 kawotski
Il Dottore
pi_40324186
populair topic..

daar waar moslims moslims vermoorden (Darfur, Irak) is minder (media)aandacht voor.. ondanks de hogere aantallen
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  zondag 30 juli 2006 @ 15:54:01 #66
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40324226
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:52 schreef kawotski het volgende:
populair topic..

daar waar moslims moslims vermoorden (Darfur, Irak) is minder (media)aandacht voor.. ondanks de hogere aantallen
Zou dat iets met impact analyses te maken hebben?

Of omdat we hier meer denken te weten over Israël / Palestina / Libanon?
pi_40324252
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:44 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dat moet je dan maar eens uitvogelen, Hezbollah heeft een humanitaire tak, Hamas heeft dat ook, maar wat de werkelijke agenda van deze takken is, ik gok propaganda.
Natuurlijk is dat propaganda. Ook in het midden-oosten gaat voor niets de zon op....
quote:
Heb je ergens bronnen betreffende de connecties tussen Hezbollah en Syrie / Iran? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe die connecties nou precies in elkaar steken.
Tja, dat zou wel makkelijk zijn als ik die had.
Natuurlijk bestaan er officieel geen bewijzen voor een band tussen Hezbollah en Iran. Wel bestaan er genoeg aanwijzingen in de vorm van munitie, contacten, en waar dacht je dat al dat geld vandaan kwam ?
pi_40324258
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

+ een vrouwen verkrachter, maar wel lekker vingertje wijzen
X
  zondag 30 juli 2006 @ 15:58:00 #69
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40324318
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:55 schreef manhattan het volgende:

Natuurlijk is dat propaganda. Ook in het midden-oosten gaat voor niets de zon op....
[..]

Tja, dat zou wel makkelijk zijn als ik die had.
Natuurlijk bestaan er officieel geen bewijzen voor een band tussen Hezbollah en Iran. Wel bestaan er genoeg aanwijzingen in de vorm van munitie, contacten, en waar dacht je dat al dat geld vandaan kwam ?
Is dat een issue dan? Israël wordt toch ook enorm gesteund dankzij hulp uit de VS?
pi_40324366
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:49 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Reken maar dat ze anders kunnen, alleen is dat muntje nog niet gevallen bij hen, en bij jou ook niet zo blijkt. Het zou fijn zijn als Israël eenzijdig de grenzen volgens 1967 vaststelt, als teken van goede wil. Daarmee zouden ze een signaal afgeven van begrip, maar tevens laten merken dat ze niet meer weg kunnen uit die regio.

Als Israël dat doet, en Hamas en Hezbollah gaan door met hun strijd, dan meld ik me aan bij de IDF.
Israel zou wel gek zijn. Men heeft zich strak aan de routekaart gehouden, grond terug gegeven, nederzettingen ontmanteld en verdragen ondertekend. Hezbollah blíjft echter gewoon doorgaan met het belegeren van Israel, want Hezbollah ontleend haar bestaansrecht aan het torpederen van Israel. Onrust betekend aanhang, aanhang betekend een steeds grotere kans op een stukje uitbreiding van Iran.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:00:35 #71
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40324368
quote:
Veiligheidsraad in spoedzitting bijeen over Libanon

Uitgegeven: 30 juli 2006 15:38
Laatst gewijzigd: 30 juli 2006 15:39

NEW YORK - De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties komt zondagmiddag op verzoek van secretaris-generaal Kofi Annan bijeen in een spoedzitting over de crisis in het Midden-Oosten. Dat meldden VN-functionarissen.

De zitting begint om 17.00 uur (Nederlandse tijd). Aanleiding voor de bijeenkomst is het Israëlische bombardement op Qana in Zuid-Libanon waarbij zondag meer dan vijftig burgers om het leven kwamen. Onder de doden zijn tientallen kinderen.

De Libanese premier Fouad Siniora had Annan eerder op de dag om een spoedzitting van de Veiligheidsraad gevraagd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40324416
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:00 schreef manhattan het volgende:

[..]

Israel zou wel gek zijn. Men heeft zich strak aan de routekaart gehouden, grond terug gegeven, nederzettingen ontmanteld en verdragen ondertekend. Hezbollah blíjft echter gewoon doorgaan met het belegeren van Israel, want Hezbollah ontleend haar bestaansrecht aan het torpederen van Israel. Onrust betekend aanhang, aanhang betekend een steeds grotere kans op een stukje uitbreiding van Iran.
Wat bedoel je met het dikgedrukte? Dat Iran naar een model als in 'Groot-Iran' streeft? En het zelfs zou willen annexeren?
X
pi_40324421
Ik zie trouwens opeens overal Israelische vlaggen op avatars tegenkomen. Is dat 'in' ofzo?
  zondag 30 juli 2006 @ 16:03:03 #74
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40324435
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:00 schreef manhattan het volgende:

Uitbreiding van Iran? Huh? Wat bedoel je?
  zondag 30 juli 2006 @ 16:04:03 #75
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40324466
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:02 schreef Toad het volgende:
Ik zie trouwens opeens overal Israelische vlaggen op avatars tegenkomen. Is dat 'in' ofzo?

Het is mens eigen om partij te willen kiezen, zie het maar als een soort van voetbalsupporters
pi_40324481
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:48 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Een saillant detail bij de dood van de 4 UN soldaten is, dat dat gebeurde in het
plaatsje Khiam, waar vroeger de SLA, onder auspicien van Israel hun (martel)kampen
hadden. De hezbollah heeft er een museum van gemaakt. Volgens mij is daar niet
veel meer van over.
Over christelijke milities gesproken.......
pi_40324521
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:58 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Is dat een issue dan? Israël wordt toch ook enorm gesteund dankzij hulp uit de VS?
Je geeft net zelf al aan hoe groot de weerstand onder de (overwegend) gematigde libanezen is tegen totalitaire Islamitische regimes. Dan is het natuurlijk niet echt handig om als Hezbollah te vertellen dat je een corporate-branding van Iran bent. Bovendien is het op dit moment niet in het belang van Iran om te vermelden dat ze Israel aan het blegeren zijn omdat ze eerst hun kernwapens willen ontwikkelen.
pi_40324576
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:03 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Uitbreiding van Iran? Huh? Wat bedoel je?
Dat bedoel ik sarcastisch.
Een tweede totalitair-Islamitisch regime in het midden-oosten betekend een enorme uitbreiding van de machtspositie van Iran.
pi_40324585
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:52 schreef Hallulama het volgende:
Godslasteraar, waarom is Libanon zo belangrijk voor Syrië, weet jij dat toevallig?
Goeie vraag, daar weet ik ook niet één twee drie antwoord op. Syrië heeft zijn eigen toegang tot de Middellandse zee, in het noorden. Mischien dat dit regime vergelijkbaar is met dat van Noord Korea, met als enig streven de macht van een select groepje mensen te handhaven, ongeacht de gevolgen voor de bevolking en buren. Of ze voelen zich bedreigd door een buurlandje met te goede internationale betrekkingen en relatief veel vrijheid van de burgers. Zowel Syrië als Iran zijn dictaturen die graag ook anderen willen onderdrukken, dat zag je al met die cartoonaffaire waarbij in feite het Midden Oosten probeerde ook in het vrije Europa de meningsvrijheid te onderdrukken.

Maar goed, ik weet het ook niet zo, maar goed punt, ik zal er ook op letten wat daar zoal over geschreven wordt.
pi_40324590
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:02 schreef Toad het volgende:
Ik vind het smerig en respectloos om op zo'n manier een land of organisatie te promoten die verantwoordelijk is voor honderden onschuldige slachtoffers, of dat nou Israël of Hizbollah is.
Beide partijen maken zich schuldig aan burgerslachtoffers!
  zondag 30 juli 2006 @ 16:09:56 #81
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40324624
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:05 schreef manhattan het volgende:

Je geeft net zelf al aan hoe groot de weerstand onder de (overwegend) gematigde libanezen is tegen totalitaire Islamitische regimes. Dan is het natuurlijk niet echt handig om als Hezbollah te vertellen dat je een corporate-branding van Iran bent. Bovendien is het op dit moment niet in het belang van Iran om te vermelden dat ze Israel aan het blegeren zijn omdat ze eerst hun kernwapens willen ontwikkelen.
Je trekt wel aardig wat conclusies waarvan ik me afvraag of ze kloppen:

1. Iran wil uitbreiden
2. Iran wil kernwapens
3. Iran wil kernwapens inzetten tegen Israël
pi_40324667
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:09 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Je trekt wel aardig wat conclusies waarvan ik me afvraag of ze kloppen:

1. Iran wil uitbreiden
Nee.
quote:
2. Iran wil kernwapens
Ja.
quote:
3. Iran wil kernwapens inzetten tegen Israël
Dat zijn jouw woorden....
pi_40324854
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:49 schreef venomsnake het volgende:
Bush, Cheney en Wolfowitz zeiden dat ze een paar weken nodig hadden voor het offensief in Irak om de radicalen uit te roeien.

Het uitroeien van een beweging als Hezbollah of whatever met geweld zal nooit werken. Je hakt een poot eraf, en er groeien er 2 of 3 bij. Uit elke nieuwe dode staan er weer genoeg op uit bevriende kringen, op zoek naar wraak voor hun maat of onschuldig gedood familielid.

Israel en zijn medestanders jaagt een utopie na, iemand die dat niet snapt heeft nooit een geschiedenisboek bekeken en volgt de actualiteit niet in identieke conflictsituatie's van bv Irak, Tsechenie/Rusland etc.
pi_40324863
Deze aanval in Qana is echt de limit, denk dat de VS het nu ook wel met Israel gehad heeft.

Dit is echte oorlogsterreur, vele stappen te ver en heeft niks meer met de doelen van Israel te maken.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:20:38 #85
70154 klez
pi_40324895
quote:
Op zondag 30 juli 2006 15:58 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Heeft Israel ook vernietiging van Iran op de agenda staan dan?
pi_40324900
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
denk dat de VS het nu ook wel met Israel gehad heeft.
You gotta be kidding.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:21:58 #87
70154 klez
pi_40324938
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:18 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Het uitroeien van een beweging als Hezbollah of whatever met geweld zal nooit werken. Je hakt een poot eraf, en er groeien er 2 of 3 bij. Uit elke nieuwe dode staan er weer genoeg op uit bevriende kringen, op zoek naar wraak voor hun maat of onschuldig gedood familielid.

Israel en zijn medestanders jaagt een utopie na, iemand ie dat niet snapt heeft nooit een geschiedenisboek bekeken en volgt de actualiteit niet in identieke conflictsituatie's van bv Irak, Tsechenie/Rusland etc.
Er zijn zat terreurbewegingen met geweld bestreden. En effectief ook. Eerst de grootste idioten uitschakelen, evt. met de restanten onderhandelen.
pi_40324959
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:20 schreef LuukBes het volgende:

[..]

You gotta be kidding.
De VS kan het zich op een gegeven niet meer veroorloven om met Israel geassocieerd te worden. Ze zullen niet zo snel hun handen er helemal vanaf trekken maar wel afstand nemen van dit bloedbad.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:23:05 #89
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_40324971
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:19 schreef SCH het volgende:
Deze aanval in Qana is echt de limit, denk dat de VS het nu ook wel met Israel gehad heeft.

Dit is echte oorlogsterreur, vele stappen te ver en heeft niks meer met de doelen van Israel te maken.
De kritiek in de VS wordt gelukkig steeds groter.

Maar voor Libanon is het al te laat, het land is terug bij af en een burgeroorlog zal niet lang op zich laten wachten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_40324973
Israel moet alle Palestijnen de zee in drijven of deporteren naar de woestijn. Weg met dat smerig volkje!
Er is toch zat plek voor die Palestijnen bij hun vredelievende broeders en zusters op Arabisch grongebied (Saudi-Arabie, Syrie, Egypte, Iran, Irak)
pi_40324992
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:22 schreef SCH het volgende:

[..]

De VS kan het zich op een gegeven niet meer veroorloven om met Israel geassocieerd te worden. Ze zullen niet zo snel hun handen er helemal vanaf trekken maar wel afstand nemen van dit bloedbad.
Misschien weet je het nog niet, maar er vechten geen armerikanen tegen Hizbollah.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_40325012
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef cocobv het volgende:
Israel moet alle Palestijnen de zee in drijven of deporteren naar de woestijn. Weg met dat smerig volkje!
Er is toch zat plek voor die Palestijnen bij hun vredelievende broeders en zusters op Arabisch grongebied (Saudi-Arabie, Syrie, Egypte, Iran, Irak)
Dat zeg ik ook altijd, gewoon terug naar het land van hun voorvaders.
pi_40325019
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Misschien weet je het nog niet, maar er vechten geen armerikanen tegen Hizbollah.
Niet direct nee.
X
X
X
pi_40325026
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
pi_40325037
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:21 schreef klez het volgende:

[..]

Er zijn zat terreurbewegingen met geweld bestreden. En effectief ook. Eerst de grootste idioten uitschakelen, evt. met de restanten onderhandelen.
Hoe kun je nou met een marketing-instrument van een totalitair regime onderhandelen ?
Hezbollah is geen fucking Eta!
pi_40325046
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan?
Je suggereert het.
pi_40325067
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:25 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Je suggereert het.
Waar? De VS spelen een cruciale rol of ontken je dat ook?
  zondag 30 juli 2006 @ 16:27:25 #98
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40325077
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:18 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Bush, Cheney en Wolfowitz zeiden dat ze een paar weken nodig hadden voor het offensief in Irak om de radicalen uit te roeien.

idd, het is gewoon triest om te zien. Israel weet zelf ook wel dat het met een ommogelijke missie bezig is. Maar ze kunnen moeilijk terug vanwege de harde woorden bij het begin van dit conflict, Olmert met zijn ''de missie is het uitroeien van hizbollah'' en meer van dat soort grootpraat. stopt Israel er nu mee dan zal Hizbollah de overwinning opeisen. Maar dat gebeurd ook als Israel er over 2 week mee stopt. het enige wat Israel bereikt heeft is dat het voor Hizbollah weer wat makkelijker is geworden om nieuwe leden te recruteren..
Maar die waan dat dit soort buitensporig geweld ook maar iets zal oplossen begint zieke vormen aan te nemen imo..
pi_40325097
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:25 schreef manhattan het volgende:

[..]

Hoe kun je nou met een marketing-instrument van een totalitair regime onderhandelen ?
Hezbollah is geen fucking Eta!
Sta je nog steeds 100 procent achter Israel na dit afschuwelijke doelbewuste bloedbad?

Dan gaat het er op lijken dat je een voorstander van genocide bent, want die kant gaat het nu uit.
  zondag 30 juli 2006 @ 16:28:17 #100
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_40325100
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar? De VS spelen een cruciale rol of ontken je dat ook?
De VS voorziet Isael van wapens.
Trouwens als homo kan je vrij leven in Israel. Maar of je in Hizbollah land langer dan een week in leven blijft is volgens mij zeer de vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')