Lijkt 22.50 je wat voor Mario 64 DS?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Mariokart heb ik al en golf lijkt me niets, sorry.
ACWW in de pocket, top geregeldquote:Op vrijdag 1 september 2006 13:39 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Advance wars is aangekomen. Ik hoop ACWW inmiddels ook bij jouw.
Prettig zaken te doen.![]()
prima.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:01 schreef rece het volgende:
[..]
Lijkt 22.50 je wat voor Mario 64 DS?
Niet te ruil voor DS spellen, allle leuke DS spellen die er zijn heb ik al.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef Ipho het volgende:
Te ruil:
Uit de Usa:
Super Mario 64
Feel the magic
Meteos
Europa:
Polarium
Mario Kart
Metroid DEMO.
Alleen ruilen, heb alle consoles die er atm zijn. Dus bieden maar
Wat wil je voor N4S MW hebben?quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef Marcussi het volgende:
Nog liefhebbers voor Fifa street 2 ,fifa 06, Need 4 speed mw of U2 en Kingkong?
Wat heb jequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:54 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Wat wil je voor N4S MW hebben?
Mariokart ruilen voor Rainbow Six 3 en Jade empire? Beide op de XBOX.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Niet te ruil voor DS spellen, allle leuke DS spellen die er zijn heb ik al.
Wat geef je voor een oude (me luie pixel) ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een 2e DS voor m'n vriendin, liefst een lite, maar voor een leuke prijs mag een "ouwe" ook wel.
sorry, heb me toch bedacht, ik ga toch voor een lite voor mezelf, en de ouwe voor m'n vriendin.quote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Wat geef je voor een oude (me luie pixel) ?
Nope, mijn vriendin heeft er net pas een, dus niet veel spelletjes of je moet Meteos willen hebben?quote:
Nee hou niet zo van dat soort games. Ik ga er even over nadenken. Je hoort morgen van mequote:Op zondag 3 september 2006 21:17 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Nope, mijn vriendin heeft er net pas een, dus niet veel spelletjes of je moet Meteos willen hebben?
Beide heb ik gehad.quote:Op zondag 3 september 2006 10:03 schreef Centurion_NL het volgende:
[..]
Mariokart ruilen voor Rainbow Six 3 en Jade empire? Beide op de XBOX.
Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog steeds Kirby’s Power Paintbrush te ruil.
Dat lijken me nou ook weer niet de leukste spellen. Maar ga doorquote:Op maandag 4 september 2006 11:43 schreef Centurion_NL het volgende:
Tegen prince of Persia Sot en Brute Force?
Mario 64 DS nog te koop? had je een mail gestuurd met een bod van 22,50 maar ik hoor niks van je.quote:Op zondag 3 september 2006 17:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
sorry, heb me toch bedacht, ik ga toch voor een lite voor mezelf, en de ouwe voor m'n vriendin.
ehm.. dan zal ik m'n spam maar eens doorspitten, nog niets gezien namelijk.quote:Op maandag 4 september 2006 23:35 schreef rece het volgende:
[..]
Mario 64 DS nog te koop? had je een mail gestuurd met een bod van 22,50 maar ik hoor niks van je.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:19 schreef Marcussi het volgende:
Nog liefhebbers voor Fifa street 2 ,fifa 06, Need 4 speed mw of U2 en Kingkong?
Ik heb:quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef Rens2001 het volgende:
Ik heb nog een Brain Training over..helemaal gesealed nog, dus gloednieuw! Zou deze graag willen ruilen met iemand tegen een andere game. Mail ff wat je te bieden hebt naar renslohmann [at] hotmail [punt] com.
Mario 64 DS, netjes vertsuurd en goed ontvangen. Top Paashaasquote:Op maandag 4 september 2006 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm.. dan zal ik m'n spam maar eens doorspitten, nog niets gezien namelijk.
[edit]
Je hebt mail terug.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Snever het volgende:
Mensen!
Ik ben op zoek naar New Super Mario Bros, Metroid Prime Hunters, Animal Crossing!
Wie deze games voor mij te koop heeft moet even mailen naar kevinkleijn@hotmail.com!
Alvast bedankt
5euro project rubquote:Op donderdag 7 september 2006 09:11 schreef pmensink het volgende:
Ik heb nog shrek superslam en project rub!!
Iemand die intresse heeft?
![]()
Ik bied 5 inclusief voor metroid prime first hunter demoquote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef killermj het volgende:
Nog steeds in de aanbieding:
· Rayman 2
· Metroid Prime: First Hunter Demo
· Age Of Empires - The Age Of Kings
· Harry Potter en de Vuurbeker
· Resident Evil - Deadly Silence
· The Sims 2
· Wario Ware Touched
· Zoo Tycoon
· Splinter Cell
25 inc?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef killermj het volgende:
Nog steeds in de aanbieding:
· Age Of Empires - The Age Of Kings
[TK] Nintendo DS met koffer en game!quote:
quote:Ik verkoop mijn DS omdat de vakantie weer voorbij is en ik er niet meer op speel omdat ik het te druk heb met school
Ik koop hem niet voor mezelfquote:Op donderdag 7 september 2006 16:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[TK] Nintendo DS met koffer en game!
[..]
Mail effe naar kevinkleijn@hotmail.com dan regelen we hetquote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Wat wil je hiervoor hebben?
Oh Snever, ik heb waarschijnlijk de nieuwe Super Mario bros wel voor je.
Sorry heb hem al voor 23 incl gekochtquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Te koop aangeboden: New Super Mario Bros, nog in plasticje! Nooit gebruikt! 3 tientjes + verzendkosten stuur ik 'm zo snel mogelijk op!
25 incl. heb ik d'r voor over.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Te koop aangeboden: New Super Mario Bros, nog in plasticje! Nooit gebruikt! 3 tientjes + verzendkosten stuur ik 'm zo snel mogelijk op!
Leef je nog killermj?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef killermj het volgende:
Ontvangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:11 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik geef je Need for speed underground 2 en Star wars 3 voor 15 incl. Zijn allebeil topspellen alleen speel ze nooit meer vanwege tijdgebrek. Wat dacht je ervan. Mail maar naar kevinkleijn@hotmail.com. Ik hoor het wel
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
OntvangenPrettig zaken met je te doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |