quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
25E ex verzenden
[afbeelding]
Heb je een mail adres?quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:29 schreef Marcussi het volgende:
Dan bied ik 25 euro![]()
Heb je msn ofzo?
Is wat gemakkelijker
Hoi Mara, ik heb wel intresse in dit spel. Ik bied bij deze 20 euro inc. Neem maar contact met me op (mail, msn, whatever) en dan komen we er wel uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:13 schreef mara25 het volgende:
Namens mijn schoonmoeder heb ik Mario Kart DS te koop (Ze wilde graag een nintendo ds, alleen hadden ze die alleen nog i.c.m. Mario kart)
Nauwelijks gebruikt. Alleen de nintendo sterren heb ik zojuist zelf al gebruikt.
Wanneer iemand interesse heeft hoor ik het graag.
ACWW? Heb ook nog Fifa street 2, NFS Underground 2 en King kongquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand nog iets te ruil?
ik heb zelf Nintendogs, Castlevania:DoS & Bubble&Bobble:revolution nog liggen.
Ik wil Buzzle Bobble wel hebben. Ik heb dit in de aanbieding.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand nog iets te ruil?
ik heb zelf Nintendogs, Castlevania:DoS & Bubble&Bobble:revolution nog liggen.
Het is bubble bobble hé, niet puzzle bobble.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef rece het volgende:
[..]
Ik wil Buzzle Bobble wel hebben. Ik heb dit in de aanbieding.
Mariokart ds
Tiger Woods golf
Dr kwamisimisamawa Brain Training Nederlandse versie
Advanced Wars Dual Strike
Nee dank je, helaas geen spellen die me leuk lijken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:14 schreef Marcussi het volgende:
[..]
ACWW? Heb ook nog Fifa street 2, NFS Underground 2 en King kong
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef Shannara het volgende:
Trauma Center is goed aangekomen, The MartianEn netjes verpakt ook!
Thanks again!
30 euro is veels te veel. Voor 35 euro heb ik hem nieuwquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:30 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb 2 maanden geleden Animal Crossing Wild World gekocht maar dat is toch niet helemaal mijn spel.. Nu zou ik graag dit spel willen ruilen/verkopen. Iemand intresse?
[TK] Animals Crossing Wild World (Nintendo DS)
Beter nog.. voor 35 heb je hem nieuwquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:28 schreef Snever het volgende:
[..]
30 euro is veels te veel. Voor 40 heb ik hem nieuw![]()
Bring me a offer i can't refuse
Mario kart ook te koop?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:33 schreef rece het volgende:
[..]
Ik wil Buzzle Bobble wel hebben. Ik heb dit in de aanbieding.
Mariokart ds
Tiger Woods golf
Dr kwamisimisamawa Brain Training Nederlandse versie
Advanced Wars Dual Strike
Sorrie van de late reactie... (berichtje over het hoofd gezien) maar ik heb inmiddels al een bod van 25 euro ex. verzenden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:08 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Hoi Mara, ik heb wel intresse in dit spel. Ik bied bij deze 20 euro inc. Neem maar contact met me op (mail, msn, whatever) en dan komen we er wel uit
Ruilen tegen braintrainer?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef Jfrost het volgende:
Ik heb Opera DS browser (standard version) over.
Het is de Japanse want hij is hier nog niet uit, maar de sites zijn natuurlijk gewoon in de oorspronkelijke taal en navigeren gaat ook heel makkelijk vanwege duidelijke symbolen. Ook de handwriting recognition werkt gewoon met westerse letters.
slechts enkele keren gebruikt tot mijn DS kapotviel. Hij werkt perfect ik kon alle sites bereiken.
wie biedt er een goede prijs voor?
Hoeveel heb je er voor over?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:06 schreef The_Martian het volgende:
Niemand meer hier die Brain Training verkoopt?
King kong, Fifa street 2, Nfs U2 ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er nog eenl leuke spelletje voor mij voor een klein prijsje?(¤20 incl.)
Dus niet backward tetris zeg maar? zo niet, dan houdt het op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Het is bubble bobble hé, niet puzzle bobble.
Maar ik wil 'm wel ruilen tegen AW:DS.
quote]Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef Marcussi het volgende:quote:
Ik geef je Need for speed underground 2 en Star wars 3 voor 15 incl. Zijn allebeil topspellen alleen speel ze nooit meer vanwege tijdgebrek. Wat dacht je ervan. Mail maar naar kevinkleijn@hotmail.com. Ik hoor het welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er nog eenl leuke spelletje voor mij voor een klein prijsje?(¤20 incl.)
Rayman DS mag ook gewoon in de verkoop hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:57 schreef Sheep666 het volgende:
Ik wil hebben: New Super Mario Bros
Ik heb te ruil: Rayman DS en euro's
Ja, het liefst ruilen! Nog intresse?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:06 schreef The_Martian het volgende:
Niemand meer hier die Brain Training verkoopt?
You've got mailquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:11 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik geef je Need for speed underground 2 en Star wars 3 voor 15 incl. Zijn allebeil topspellen alleen speel ze nooit meer vanwege tijdgebrek. Wat dacht je ervan. Mail maar naar kevinkleijn@hotmail.com. Ik hoor het wel
King kong, NFS U2, NFS MW, Fifa Street 2, Animal Crossing Wide worldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:07 schreef rece het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef Marcussi het volgende:
[..]
En Advance wars?
Ik heb helaas geen ruilmateriaal meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:09 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ja, het liefst ruilen! Nog intresse?
Advanced Wars voor Animal Crossing vind ik prima rizzibizi apestaart hotmail.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef Marcussi het volgende:
[..]
King kong, NFS U2, NFS MW, Fifa Street 2, Animal Crossing Wide world
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand nog iets te ruil?
ik heb zelf Nintendogs, Castlevania:DoS, Mario64 DS & Bubble&Bobble:revolution nog liggen.
Ja, dat kan via martinvdv1991[at]hotmail.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:41 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen ruilmateriaal meerKan ik je mailen oid voor een bod?
Brain Training voor Metroid?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef iwantpie het volgende:
Wishlist:
- Advance Wars DS
- Kawashima Brain Training (NL)
Aangeboden:
- Metroid Prime Hunters
Ben op werk dus nog niets gezien, maar ik ga er van uit dat het goed komt. Veel plezier er mee!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:39 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Advance wars is aangekomen. Ik hoop ACWW inmiddels ook bij jouw.
Prettig zaken te doen.![]()
Brain training NL voor Metroid Prime Hunters ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef iwantpie het volgende:
Wishlist:
- Advance Wars DS
- Kawashima Brain Training (NL)
Aangeboden:
- Metroid Prime Hunters
Hey I was first!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Brain training NL voor Metroid Prime Hunters ?
Mariokart heb ik al en golf lijkt me niets, sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:17 schreef rece het volgende:
[..]
Mario DS wil ik wel hebben, ik heb Mariokart en Tiger woods Golf nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |