Hoeveel heb je er voor over?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:06 schreef The_Martian het volgende:
Niemand meer hier die Brain Training verkoopt?
King kong, Fifa street 2, Nfs U2 ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er nog eenl leuke spelletje voor mij voor een klein prijsje?(¤20 incl.)
Dus niet backward tetris zeg maar? zo niet, dan houdt het op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Het is bubble bobble hé, niet puzzle bobble.
Maar ik wil 'm wel ruilen tegen AW:DS.
quote]Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef Marcussi het volgende:quote:
Ik geef je Need for speed underground 2 en Star wars 3 voor 15 incl. Zijn allebeil topspellen alleen speel ze nooit meer vanwege tijdgebrek. Wat dacht je ervan. Mail maar naar kevinkleijn@hotmail.com. Ik hoor het welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er nog eenl leuke spelletje voor mij voor een klein prijsje?(¤20 incl.)
Rayman DS mag ook gewoon in de verkoop hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:57 schreef Sheep666 het volgende:
Ik wil hebben: New Super Mario Bros
Ik heb te ruil: Rayman DS en euro's
Ja, het liefst ruilen! Nog intresse?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:06 schreef The_Martian het volgende:
Niemand meer hier die Brain Training verkoopt?
You've got mailquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:11 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik geef je Need for speed underground 2 en Star wars 3 voor 15 incl. Zijn allebeil topspellen alleen speel ze nooit meer vanwege tijdgebrek. Wat dacht je ervan. Mail maar naar kevinkleijn@hotmail.com. Ik hoor het wel
King kong, NFS U2, NFS MW, Fifa Street 2, Animal Crossing Wide worldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:07 schreef rece het volgende:
[..]
quote]Op dinsdag 29 augustus 2006 12:01 schreef Marcussi het volgende:
[..]
En Advance wars?
Ik heb helaas geen ruilmateriaal meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:09 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ja, het liefst ruilen! Nog intresse?
Advanced Wars voor Animal Crossing vind ik prima rizzibizi apestaart hotmail.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef Marcussi het volgende:
[..]
King kong, NFS U2, NFS MW, Fifa Street 2, Animal Crossing Wide world
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Iemand nog iets te ruil?
ik heb zelf Nintendogs, Castlevania:DoS, Mario64 DS & Bubble&Bobble:revolution nog liggen.
Ja, dat kan via martinvdv1991[at]hotmail.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:41 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen ruilmateriaal meerKan ik je mailen oid voor een bod?
Brain Training voor Metroid?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef iwantpie het volgende:
Wishlist:
- Advance Wars DS
- Kawashima Brain Training (NL)
Aangeboden:
- Metroid Prime Hunters
Ben op werk dus nog niets gezien, maar ik ga er van uit dat het goed komt. Veel plezier er mee!quote:Op vrijdag 1 september 2006 13:39 schreef Marcussi het volgende:
[..]
Advance wars is aangekomen. Ik hoop ACWW inmiddels ook bij jouw.
Prettig zaken te doen.![]()
Brain training NL voor Metroid Prime Hunters ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef iwantpie het volgende:
Wishlist:
- Advance Wars DS
- Kawashima Brain Training (NL)
Aangeboden:
- Metroid Prime Hunters
Hey I was first!quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Brain training NL voor Metroid Prime Hunters ?
Mariokart heb ik al en golf lijkt me niets, sorry.quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:17 schreef rece het volgende:
[..]
Mario DS wil ik wel hebben, ik heb Mariokart en Tiger woods Golf nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |