Ik heb:quote:Op woensdag 6 september 2006 16:41 schreef Rens2001 het volgende:
Ik heb nog een Brain Training over..helemaal gesealed nog, dus gloednieuw! Zou deze graag willen ruilen met iemand tegen een andere game. Mail ff wat je te bieden hebt naar renslohmann [at] hotmail [punt] com.
Mario 64 DS, netjes vertsuurd en goed ontvangen. Top Paashaasquote:Op maandag 4 september 2006 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm.. dan zal ik m'n spam maar eens doorspitten, nog niets gezien namelijk.
[edit]
Je hebt mail terug.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Snever het volgende:
Mensen!
Ik ben op zoek naar New Super Mario Bros, Metroid Prime Hunters, Animal Crossing!
Wie deze games voor mij te koop heeft moet even mailen naar kevinkleijn@hotmail.com!
Alvast bedankt
5euro project rubquote:Op donderdag 7 september 2006 09:11 schreef pmensink het volgende:
Ik heb nog shrek superslam en project rub!!
Iemand die intresse heeft?
![]()
Ik bied 5 inclusief voor metroid prime first hunter demoquote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef killermj het volgende:
Nog steeds in de aanbieding:
· Rayman 2
· Metroid Prime: First Hunter Demo
· Age Of Empires - The Age Of Kings
· Harry Potter en de Vuurbeker
· Resident Evil - Deadly Silence
· The Sims 2
· Wario Ware Touched
· Zoo Tycoon
· Splinter Cell
25 inc?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef killermj het volgende:
Nog steeds in de aanbieding:
· Age Of Empires - The Age Of Kings
[TK] Nintendo DS met koffer en game!quote:
quote:Ik verkoop mijn DS omdat de vakantie weer voorbij is en ik er niet meer op speel omdat ik het te druk heb met school
Ik koop hem niet voor mezelfquote:Op donderdag 7 september 2006 16:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[TK] Nintendo DS met koffer en game!
[..]
Mail effe naar kevinkleijn@hotmail.com dan regelen we hetquote:Op donderdag 7 september 2006 16:16 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Wat wil je hiervoor hebben?
Oh Snever, ik heb waarschijnlijk de nieuwe Super Mario bros wel voor je.
Sorry heb hem al voor 23 incl gekochtquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Te koop aangeboden: New Super Mario Bros, nog in plasticje! Nooit gebruikt! 3 tientjes + verzendkosten stuur ik 'm zo snel mogelijk op!
25 incl. heb ik d'r voor over.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Te koop aangeboden: New Super Mario Bros, nog in plasticje! Nooit gebruikt! 3 tientjes + verzendkosten stuur ik 'm zo snel mogelijk op!
Leef je nog killermj?quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef killermj het volgende:
Ontvangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:11 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik geef je Need for speed underground 2 en Star wars 3 voor 15 incl. Zijn allebeil topspellen alleen speel ze nooit meer vanwege tijdgebrek. Wat dacht je ervan. Mail maar naar kevinkleijn@hotmail.com. Ik hoor het wel
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
OntvangenPrettig zaken met je te doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |