Hier dus ook een blaasontsteking. Weer aan de antibiotica en verder gewoon goed drinken. Normaal moet je urine langbrengen, wachten... wachten... en wachten op een telefoontje en dan voor afspraak langs bij dokter (ivm zwangerschap)
Maar ik dacht: 'k probeer 't wat anders vandaag. dus hing ik om 8 uur aan de telefoon om te vertellen dat ik langs wilde komen met urine voor de check, maar dat ik het allemaal niet trok om daarna thuis nog weer te wachten en 's middags nog weer evt. bij dokter langs te komen ivm m'n 39 weken. 
Daar kon de assistente zich ook wel in vinden 
![]()
 Dus om 8.40 afspraak bij de dokter en om 8.30 urine alvast afleveren. Kon der wel zoenen 
![]()
 Ze zijn lang niet altijd zo meedenkend, maar dit keer gelukkig wel. Was er bijzonder blij mee. Maar een keer met Jonne slepen, een keer alle gedoe met het huis uit en dat soort zaken.
Uitslag was niet helemaal eenduidig. Dus wanneer ik niet zwanger was, had ik gewoon veel moeten gaan drinken. Maar ze wilde het risico van een nierbekkenonsteking niet lopen, dus toch antibiotica. Plus dat het gewoon voelde als alle andere 4 blaasontstekingen deze zwangerschap 
![]()
Dus nu aan de amoxicilline/ en hopenlijk snel bevallen.