Ben sinds mijn kinderjaren tot een jaar of 4 terug erg bekend geweest met urineweg infecties en heb slechts 2 maal in mijn leven een blaasontsteking gehad , waarvan 1 vorig jaar. Wie weet is het wel niks , maar liever een keer te vaak laten testen.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
wat ik nu begrijp heb je dus last van een blaasontsteking, daardoor zou je ook daar in je zij last van kunnen hebben.
hopelijk geen urinewegen infectie
Fijn dat de echo goed was!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:04 schreef Catootje het volgende:
....ben net terug van de dokter en heb weer een echo gehad: volgens mij heb ik weer zo'n braaf kind..het eerste wat je ziet is een groot, kloppend hartje, alsof ie zeggen wil "komt goed mama, ik leef hoor" . Wel heb ik een enorme cultuuromslag moeten maken: ik moet mij vanmiddag aanmelden bij de verloskundige, de eerste keer bleef ik onder controle bij het ziekenhuis en nu mag ik dus naar de vlos. iiiieeee hoe werkt dat, wat moet ik vragen en hoe zat het ook alweer met kraamzorg, moet je daar zelf voor bellen en mag het iedere kraazorginstelling zijn?
*gaat nu even bijlezen, wil graag weten hie het met XXXkarinXXX gaat*
Gewoon wegdoen na een tijdje. Anders doe je er toch niks meer mee en gooi je ze alsnog weg over een paar jaar, maar dan staan ze nu wel in de weg.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:28 schreef ik80 het volgende:
Ik heb last van het schoonmaakvirus, ben de keuken aan het schoonmaken. Zelfs de kastjes van binnen. Werd ook wel weer eens tijd geloof ik. Wat een troep verzamelt een mens toch.
Krijg altijd van die leuke zelfgemaakte bekers van kinderen uit mijn klas. Eerst bewaar je ze een tijdje, maar ik wil geen allegaartje aan spullen. Ohh wat moet ik doen. Erg frustrerend.
Ik ook, moet er niet aan denken. Selectieve abortus noemen ze dat geloof ik...bahquote:Op maandag 31 juli 2006 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh my, 9...
Die zullen dan hoogstwaarschijnlijk niet allemaal geboren gaan worden gok ik.
Ik vind dat altijd zo'n naar idee... het risico is voor alle 9 te groot, maar om er dan toch een paar van die embryo'tjes te stoppen, brrr.
Ah nee!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:54 schreef pinquit het volgende:
de dochter van een collega van mijn moeder is zwanger.
bij de eerste controle hoorden ze niet 1 hartje, nee ze hoorden er 9.
![]()
Ja oke, ik wilde alleen even duidelijk maken wat ik bedoelde. Niet dat iemand zou denken dat ik dacht dat je zomaar zoveel kinderen ineens gezond kon krijgen enzo. M'n reputatie, je weet tochquote:Op maandag 31 juli 2006 15:22 schreef Igraine het volgende:
Nou, alles met meer dan 2 lijkt mij persoonlijk al vreselijk eigenlijk. Maar dit is nog een graadje erger omdat het ook gewoon fysiek gezien niet kan. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Dat niet helemaal... Die achtling die ik aanhaalde, daarvan was de zwaarste maar 476 gram. Een gewone baby (eenling) is bij die zwangerschapsduur rond de 1300, 1400 gram...quote:Op maandag 31 juli 2006 16:09 schreef Sannydance het volgende:
ja denk aan een buik met 1 kindje... en dat maal 9....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |