Nee meer "Weer zo'n christen die de woorden van Christus zelf kennelijk vergeet"quote:Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef opinionr het volgende:
[..]
"Weer zo'n christen die zijn geloof uit een oude sprookjesboek komt opdringen"
Bijbelcitaten zijn zooo leuk.quote:Ik ken uw verdrukking en armoede doch gij zijt rijk en de lastering der mensen die zeggen dat zij Joden zijn, en zij zijn het niet, maar zij zijn een Synagoge van den Satan.
Zie, ik stel in uw hand enigen van hen die tot de Synagoge van den Satan behoren, die zeggen Joden te zijn en het niet zijn, maar zij liegen het. Zie, ik zal maken dat zij komen en voor uw voeten neervallen; zij zullen weten dat ik u heb liefgehad.
"The theoretical Khazar contribution to the bloodline of modern Ashkenazi Jews proposed by some historians is politically sensitive."quote:Op zondag 30 juli 2006 02:37 schreef Apropos het volgende:
Ach, de Khazaren komen ook weer om de hoek kijken. Het ene foute geloof tegen het andere.
''Politically sensitive'' is nog niet ''scientifically accurate''.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"The theoretical Khazar contribution to the bloodline of modern Ashkenazi Jews proposed by some historians is politically sensitive."
Ik begrijp je pijn Apropos.
Imo is het ook irrelevant en heb geen behoefte om mensen niet in hun waarde te laten mbt tot afkomst. Iedereen mag geloven wat hij of zij, dat geldt ook voor afstamming.quote:Op zondag 30 juli 2006 02:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Politically sensitive'' is nog niet ''scientifically accurate''.
Maar goed, ik ben tegen de inmenging van religie met politiek, dus de precieze afstamming van de hedendaagse Joden is naar mijn mening irrelevant voor het huidige conflict. Laten we ons dus concentreren op de huidige gebeurtenissen en er geen Bijbelteksten bijhalen. (Algemene opmerking.)
quote:Op zondag 30 juli 2006 09:41 schreef Vow het volgende:
BBC News heeft het over meer dan twintig dode kinderen.
Het was het enige grote huis in het dorp met een kelder. De mensen dachten dat ze daar veilig waren daarom schuilden vooral de vrouwen, ouderen en kinderen daar. Precies dat gebouw heeft Israel beschoten.
en dat betwijfel ik. Ik hoop overigens wel dat je voordat je in jouw ogen atheist was géén christen was. Je weet het hé, de doodzonde, de twijfel aan de heilige geest is onvergevelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:49 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Hoe kom je erbij dat ik dat niet zou weten. Ik ben overigens jarenlang atheïst geweest.
Zuivere terreur is hetquote:Op zondag 30 juli 2006 10:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
ps: Al-Jazeera heeft er beelden van.. verschikkelijk, hoop kinderen totaal aan flarden![]()
Doe niet zo raar mafkees, ''niet treuren om het aantal doden''quote:Op zondag 30 juli 2006 10:37 schreef lionsguy18 het volgende:
De schuld van het conflict ligt bij Hizbollah.
Dus nu niet treuren om het aantal doden.
Ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Jij begrijpt er helemaal niets van.
Ik moet er niet aan denken dat het werkelijk zo is dat jij het wel begrijpt.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat wordt ook het moeilijke: wie wil er in een guerilla-oorlog geraken met Hezbollah? Liever Israël, denkt men.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:12 schreef Glasnosteraar het volgende:
en heeft zich al iemand beschikbaar gesteld voor die "internationale troepenmacht"? Duitsland wil in ieder geval niet, en ik betwijfel dat er met het oog op Irak ook maar één land is dat trek heeft in een dergelijke zelfmoordmissie.
Jij begrijpt er iig ook weinig van. Als Israel dat wilde bestond het Palestijnse probleem allang niet meer; dan hadden ze een voorbeeld aan hun Arabische broeders genomen.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef Mikado het volgende:
En welk doel heeft Olmert dan? Heb je Israel al op een einddoel betrapt of is dat stiekem toch genocide?
Nee jij hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Het IDF begaat opvallende blunders; zoveel is zeker.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:07 schreef Monidique het volgende:
Moge de proportionaliteit zegevieren, zoals het vandaag zijn fijnste dag had.
Niet alleen dat, als het Israël niet effectief genoeg gaat, wordt je als VN macht nog gebombardeerd, omdat er Hezbollah in de buurt zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef Monidique het volgende:
Dat wordt ook het moeilijke: wie wil er in een guerilla-oorlog geraken met Hezbollah? Liever Israël, denkt men.
De VN wordt het sowieso niet; NAVO is een optie voor Israel. Ik mag hopen dat Israel 2 keer nadenkt voor ze de NAVO onder vuur nemen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet alleen dat, als het Israël niet effectief genoeg gaat, wordt je als VN macht nog gebombardeerd, omdat er Hezbollah in de buurt zit.
Ik vraag me af wie er namens de NAVO wil deelnemen. En dan doel ik op een of meerdere landen die er ook wat kunnen betekenen, immers als je Hezbollah laat leven, wordt je zelf kanonnenvlees.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef klez het volgende:
De VN wordt het sowieso niet; NAVO is een optie voor Israel. Ik mag hopen dat Israel 2 keer nadenkt voor ze de NAVO onder vuur nemen.
Geen optie. Alleen indien Syrie en Iran openlijk proberen israel van de kaart te vegen. Maar dan moet Israel het doen voor de schurkenstaten over atoomwapens beschikken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef dancemacabre het volgende:
trouwens heel dit geschil is met een paar tactische nucleaire projectielen afgelopen, voorgoed.
'tuurlijk. Gewoon een kernfysisch cadeautje op de ka'aba en de hele shit is voorbij, nietwaar?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef dancemacabre het volgende:
Hizbullah heeft Israël uitgenodigd.
Moet je geen terreurbeweging machtiger maken dan je eigen regering, trouwens heel dit geschil is met een paar tactische nucleaire projectielen afgelopen, voorgoed.
Blijf je in herhalingen vallen?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef Monidique het volgende:
Maar dit klopt allemaal, immers, zo redeneert Israël, alles in het zuiden is De Vijand en elke constructie, alle mensen, ieder kind is Vijandelijk. Schande dat hier schande van wordt gesproken, zo bezien, Israël -komt-ie dan, hè, komt-ie dan- verdedigt zich toch slechts...
Kennelijk moet dit gewoon gebeuren. Libanon durfde het probleem niet op te lossen, Israël heeft lang genoeg raketten geincasseerd, Hezbollah (evenals Hamas) blijken het niet zonder wapens te kunnen en verder de eeuwige vraag : wil er iemand daar wel vrede.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:21 schreef Denewar het volgende:
...
Maar hoe zou dit opgelost kunnen worden. Het enige is als beide partijen water bij de wjin doen, maar gaat dat gebeuren?
...
"Schuld van Hezbollah"quote:Op zondag 30 juli 2006 11:21 schreef Denewar het volgende:
en daar gaat het VN gebouw in vlammen op in Beiroet! Chaos in Beiroet!
Ik denk dat de hele operatie met de onvermijdelijke val al een idioot idee was van Israël, maar dit, na het aanvallen van VN-posten en de dood van -wat zal het zijn- duizend Libanezen, zal deVerenigde Naties en de al veroordelende internationale gemeenschap weinig meer doen. Nou ja, als ze het goed utibuiten misschien.quote:Ongeacht partij te trekken voor één van de twee is de aanval van vanochtend een ramp ik denk nog meer voor Israel dan voor Hizbollah. Dit is koren op de molen voor hen, zie wat er nu gebeurd in Beiroet.
Humor. Altijd lachen met die mensen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef venomsnake het volgende:
BBC: reuters: Rice calls for immediate ceasefire.
Haha.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:27 schreef LuukBes het volgende:
De Jood deugt gewoon niet, blijkt telkens maar weer.
Israel gewoon lossnijden van het land, en de zee in drijven. Opgelost.
triest he, dat het weer van haar moet afhangen ipv al die Europeanen die het beter weten.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Humor. Altijd lachen met die mensen.
Oh ik dacht dat je zo begaan bent met slachtoffers.quote:
Gezien de underdog positie van het land is dat natuurlijk ook wel voor te stellen; als ze niet (buiten?)proportioneel reageren dan loopt het hele Midden Oosten ze met veel plezier onder de voet.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat Israël altijd wel weer de overtreffende trap weet uit te hangen met hun reactie's ....
Eindelijk, de VN is pro islamities.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:28 schreef venomsnake het volgende:
mensen zijn inmiddels binnen in het VN gebouw en zijn de boel behoorlijk aan te slopen, beelden op BBC World...
Het is niet echt triest. De enige die Israël in kan tomen is Amerika, dat is al decennia zo. Europa heeft daar geen invloed. Zo is het. Helaas gebruiken ze het sinds de Idiot-in-Chief aan de macht is op een zodanige wijze dat men zowat echt nog gaat geloven dat ze, de semi-stalinisten in Washington, ons daadwerkelijk de Eindtijd nu gunnen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:28 schreef klez het volgende:
[..]
triest he, dat het weer van haar moet afhangen ipv al die Europeanen die het beter weten.
Ja. Alleen Arabieren. Arabieren zijn tof. Joden zijn niet zo dope.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je zo begaan bent met slachtoffers.
Alleen met zielige arabiertjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |