abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 01:47:24 #101
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40313375
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef opinionr het volgende:

[..]

"Weer zo'n christen die zijn geloof uit een oude sprookjesboek komt opdringen"
Nee meer "Weer zo'n christen die de woorden van Christus zelf kennelijk vergeet"

Hoeveel hebben de hedendaagse joden eigenlijk nog te maken met de oorspronkelijke stammen van Israel?

Waren de Khazaren geen Turks volk en Khazaria geen staat in Volga delta? (het bijbelse Gog en Magog?)

Openbaringen 2 en 3
quote:
Ik ken uw verdrukking en armoede doch gij zijt rijk en de lastering der mensen die zeggen dat zij Joden zijn, en zij zijn het niet, maar zij zijn een Synagoge van den Satan.

Zie, ik stel in uw hand enigen van hen die tot de Synagoge van den Satan behoren, die zeggen Joden te zijn en het niet zijn, maar zij liegen het. Zie, ik zal maken dat zij komen en voor uw voeten neervallen; zij zullen weten dat ik u heb liefgehad.

Bijbelcitaten zijn zooo leuk.
pi_40314183
Ach, de Khazaren komen ook weer om de hoek kijken. Het ene foute geloof tegen het andere.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 02:39:27 #103
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40314205
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:37 schreef Apropos het volgende:
Ach, de Khazaren komen ook weer om de hoek kijken. Het ene foute geloof tegen het andere.
"The theoretical Khazar contribution to the bloodline of modern Ashkenazi Jews proposed by some historians is politically sensitive."

Ik begrijp je pijn Apropos.
pi_40314346
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"The theoretical Khazar contribution to the bloodline of modern Ashkenazi Jews proposed by some historians is politically sensitive."

Ik begrijp je pijn Apropos.
''Politically sensitive'' is nog niet ''scientifically accurate''.

Maar goed, ik ben tegen de inmenging van religie met politiek, dus de precieze afstamming van de hedendaagse Joden is naar mijn mening irrelevant voor het huidige conflict. Laten we ons dus concentreren op de huidige gebeurtenissen en er geen Bijbelteksten bijhalen. (Algemene opmerking.)
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † zondag 30 juli 2006 @ 03:58:24 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40314800
quote:
Op zondag 30 juli 2006 02:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

''Politically sensitive'' is nog niet ''scientifically accurate''.

Maar goed, ik ben tegen de inmenging van religie met politiek, dus de precieze afstamming van de hedendaagse Joden is naar mijn mening irrelevant voor het huidige conflict. Laten we ons dus concentreren op de huidige gebeurtenissen en er geen Bijbelteksten bijhalen. (Algemene opmerking.)
Imo is het ook irrelevant en heb geen behoefte om mensen niet in hun waarde te laten mbt tot afkomst. Iedereen mag geloven wat hij of zij, dat geldt ook voor afstamming.

Alleen als hier clowns gaan beweren dat Zuid Libanon tot Israel behoort en dat het Israels 'historisch recht' is (en dan idd aan komen met teksten uit de thora of het OT) dan vraagt men er om.

Wat betreft Zuid Libanon en Israel speelt water een belangrijke rol. Ik ben er helemaal niet gerust op dat de uitkomst van dit conflict niet zal zijn dat Israel bepaalde waterbronnen langdurig gaat bezetten. Misschien onterecht, we zullen zien, maar het zou wat zijn als zulke puur strategische doelen verhuld gaan worden met dit soort religieuze denkbeelden. Voor de support van de usefull idiots uiteraard.
Hetzelfde is gedaan met de nederzettingen op de Westbank en mede daardoor zit het nu muurvast.

Voor een objectieve kijk heb je idd niks aan religie, maar helaas moet iedereen ook vaststellen dat dezelfde religie wel een hele grote rol in het geheel speelt, in drievoud zelfs. Ook al is dat in veel gevallen slechts een schaamlap voor materiele en strategische motieven.
pi_40315771
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/libanon_israel.xml
Verslag vanuit Beiroet, de bovenste video.
Dit was gisteravond op het RTL4-Nieuws. Hoe komt Hezbollah aan al dat geld?
De regering heeft GEEN geld en Hezbollah wel. Komt dat van Iran, Syrie??
pi_40315814
Dozens killed in Lebanon air raid

More than 40 people have been killed in an Israeli air strike on a building near the southern Lebanese town of Qana, reports say.

Doden in Libanon na luchtaanval

` Bij een Israëlische luchtaanval op
Qana zijn volgens de Libanese politie
veel doden en gewonden gevallen.Onder
de tientallen slachtoffers zouden veel
kinderen zijn.

Tijdens de Israëlische luchtaanval werd
een appartementencomplex geraakt waar
volgens de Libanese politie zo'n 100
vluchtelingen uit andere delen van het
land verbleven.Het complex is voor een
groot deel verwoest.

Hezbollah zou de afgelopen dagen vanuit
Qana Noord-Israël met raketten hebben
bestookt.De burgers in Qana is een paar
dagen geleden gevraagd om die plaats zo
snel mogelijk te verlaten.

De mensen kunnen niet weg ze zijn arm en een rit kost 200 dollar per persoon. En als ze weggaan worden ze op de wegen beschoten door Israelische vliegtuigen. Humanitaire organisatie smeken al dagen om een veilige corridor zodat ze de mensen weg kunnen halen maar dat weigert Israel.

BBC News heeft het over meer dan twintig dode kinderen.

Het was het enige grote huis in het dorp met een kelder. De mensen dachten dat ze daar veilig waren daarom schuilden vooral de vrouwen, ouderen en kinderen daar. Precies dat gebouw heeft Israel beschoten.
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
pi_40315916
Qana is dezelfde plek waar 10 jaar geleden 105 vluchtelingen door een Israelische aanval gedood werden. Die scholen toen in een gebouw van UNIFIL.

De Qana massacre. De geschiedenis herhaalt zich.
I have a feeling we're not in Kansas anymore..
  zondag 30 juli 2006 @ 10:14:57 #109
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40316045
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:41 schreef Vow het volgende:

BBC News heeft het over meer dan twintig dode kinderen.

Het was het enige grote huis in het dorp met een kelder. De mensen dachten dat ze daar veilig waren daarom schuilden vooral de vrouwen, ouderen en kinderen daar. Precies dat gebouw heeft Israel beschoten.

ps: Al-Jazeera heeft er beelden van.. verschikkelijk, hoop kinderen totaal aan flarden

10:35 Olmert: Israel not in a hurry to agree to cease-fire until it achieves its goals (AP)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40316159
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 22:49 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel. Hoe kom je erbij dat ik dat niet zou weten. Ik ben overigens jarenlang atheïst geweest.
en dat betwijfel ik. Ik hoop overigens wel dat je voordat je in jouw ogen atheist was géén christen was. Je weet het hé, de doodzonde, de twijfel aan de heilige geest is onvergevelijk.

burn burn burn

anyway, ik bén atheist, volgens sommigen zelfs een fundamentalistische, én pro Israel. Waarbij ik wel moet zeggen dat mij nu niet meer duidelijk is wat Israel nu precies met deze akties wil bereiken, anders dan een meedogenloze strafcampagne. Maar mischien is dat ook wel de juiste strategie, geweld lijkt het enige argument wat in het Midden Oosten doorslaggevend is.
pi_40316285
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:14 schreef venomsnake het volgende:

[..]

ps: Al-Jazeera heeft er beelden van.. verschikkelijk, hoop kinderen totaal aan flarden
Zuivere terreur is het
  zondag 30 juli 2006 @ 10:37:49 #112
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_40316290
De schuld van het conflict ligt bij Hizbollah.
Dus nu niet treuren om het aantal doden.
Ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zondag 30 juli 2006 @ 10:43:44 #113
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40316365
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:37 schreef lionsguy18 het volgende:
De schuld van het conflict ligt bij Hizbollah.
Dus nu niet treuren om het aantal doden.
Ze hebben het over zichzelf afgeroepen.
Doe niet zo raar mafkees, ''niet treuren om het aantal doden''

Als in Israel een school wordt geraakt en er komen meer dan 30 kinderen on vind ik dat ook verschikkelijk, die kinderen kunnen hier namelijk HELEMAAL NIKS aan doen!!

zum kotsen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 30 juli 2006 @ 10:44:44 #114
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_40316378
Jij begrijpt er helemaal niets van.
  zondag 30 juli 2006 @ 10:45:33 #115
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40316386
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:44 schreef lionsguy18 het volgende:

------------------
politieke oplossing lijkt ook op een dood spoor te zitten, dat terwijl er gister nog hoopvolle berichten waren,

11:27 Lebanese gov`t officials: We will not meet Rice until cease-fire is reached (Reuters)
10:35 Olmert: Israel not in a hurry to agree to cease-fire until it achieves its goals (AP)

[ Bericht 34% gewijzigd door venomsnake op 30-07-2006 10:50:56 ]
pi_40316501
quote:
Ik moet er niet aan denken dat het werkelijk zo is dat jij het wel begrijpt.

En welk doel heeft Olmert dan? Heb je Israel al op een einddoel betrapt of is dat stiekem toch genocide?
  zondag 30 juli 2006 @ 11:05:00 #117
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40316638
Spontane demonstratie in Beiroet, mensen zijn woedend en gooien stenen naar het VN gebouw.
pi_40316682
Moge de proportionaliteit zegevieren, zoals het vandaag zijn fijnste dag had.
pi_40316711
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:12 schreef Glasnosteraar het volgende:
en heeft zich al iemand beschikbaar gesteld voor die "internationale troepenmacht"? Duitsland wil in ieder geval niet, en ik betwijfel dat er met het oog op Irak ook maar één land is dat trek heeft in een dergelijke zelfmoordmissie.
Dat wordt ook het moeilijke: wie wil er in een guerilla-oorlog geraken met Hezbollah? Liever Israël, denkt men.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:09:47 #120
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40316722
quote:
Op zondag 30 juli 2006 10:55 schreef Mikado het volgende:

En welk doel heeft Olmert dan? Heb je Israel al op een einddoel betrapt of is dat stiekem toch genocide?
Jij begrijpt er iig ook weinig van. Als Israel dat wilde bestond het Palestijnse probleem allang niet meer; dan hadden ze een voorbeeld aan hun Arabische broeders genomen.
Black September in Jordan
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 30 juli 2006 @ 11:10:31 #121
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40316735
quote:
Nee jij hebt helemaal gelijk.

Natuurlijk is de Hezbollah aanstichter van dit soort leed, door het gebruik maken van menselijke schilden. Maar waar hadden die mensen anders heen kunnen gaan dan naar hun schuilkelders ?

Benzine is er niet, een knappe weg ook niet, sommigen zijn te oud, anderen willen gewoonweg niet, het is niet dat er volop keuze is daar.

Op dit moment is het maar hopen voor die mensen dat Hezbollah niet bij hun komt schuilen. Maar goed, Israël heeft natuurlijk helemaal gelijk, gooi maar plat, weer een raketje minder (die binnen no-time weer zal worden vervangen), het doel heiligt de middelen natuurlijk.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:10:48 #122
70154 klez
pi_40316742
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:07 schreef Monidique het volgende:
Moge de proportionaliteit zegevieren, zoals het vandaag zijn fijnste dag had.
Het IDF begaat opvallende blunders; zoveel is zeker.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:12:13 #123
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40316768
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:09 schreef Monidique het volgende:
Dat wordt ook het moeilijke: wie wil er in een guerilla-oorlog geraken met Hezbollah? Liever Israël, denkt men.
Niet alleen dat, als het Israël niet effectief genoeg gaat, wordt je als VN macht nog gebombardeerd, omdat er Hezbollah in de buurt zit.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40316791
Maar dit klopt allemaal, immers, zo redeneert Israël, alles in het zuiden is De Vijand en elke constructie, alle mensen, ieder kind is Vijandelijk. Schande dat hier schande van wordt gesproken, zo bezien, Israël -komt-ie dan, hè, komt-ie dan- verdedigt zich toch slechts...
  zondag 30 juli 2006 @ 11:13:56 #125
70154 klez
pi_40316793
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:12 schreef elcastel het volgende:

[..]

Niet alleen dat, als het Israël niet effectief genoeg gaat, wordt je als VN macht nog gebombardeerd, omdat er Hezbollah in de buurt zit.
De VN wordt het sowieso niet; NAVO is een optie voor Israel. Ik mag hopen dat Israel 2 keer nadenkt voor ze de NAVO onder vuur nemen.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:13:57 #126
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40316794
Hizbullah heeft Israël uitgenodigd.
Moet je geen terreurbeweging machtiger maken dan je eigen regering, trouwens heel dit geschil is met een paar tactische nucleaire projectielen afgelopen, voorgoed.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:15:44 #127
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40316822
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef klez het volgende:
De VN wordt het sowieso niet; NAVO is een optie voor Israel. Ik mag hopen dat Israel 2 keer nadenkt voor ze de NAVO onder vuur nemen.
Ik vraag me af wie er namens de NAVO wil deelnemen. En dan doel ik op een of meerdere landen die er ook wat kunnen betekenen, immers als je Hezbollah laat leven, wordt je zelf kanonnenvlees.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:16:48 #128
70154 klez
pi_40316846
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef dancemacabre het volgende:
trouwens heel dit geschil is met een paar tactische nucleaire projectielen afgelopen, voorgoed.
Geen optie. Alleen indien Syrie en Iran openlijk proberen israel van de kaart te vegen. Maar dan moet Israel het doen voor de schurkenstaten over atoomwapens beschikken.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:16:55 #129
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40316850
Denk dat de mensen die in dat VN gebouw zitten zich niet echt veilig voelen. al flink wat ruiten zijn gesneuveld.

Mensen zingen inmiddels pro-hizbollah leuzens.

demonstratie is op BBC World te volgen.
pi_40316853
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef dancemacabre het volgende:
Hizbullah heeft Israël uitgenodigd.
Moet je geen terreurbeweging machtiger maken dan je eigen regering, trouwens heel dit geschil is met een paar tactische nucleaire projectielen afgelopen, voorgoed.
'tuurlijk. Gewoon een kernfysisch cadeautje op de ka'aba en de hele shit is voorbij, nietwaar?
  zondag 30 juli 2006 @ 11:18:07 #131
70154 klez
pi_40316878
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:13 schreef Monidique het volgende:
Maar dit klopt allemaal, immers, zo redeneert Israël, alles in het zuiden is De Vijand en elke constructie, alle mensen, ieder kind is Vijandelijk. Schande dat hier schande van wordt gesproken, zo bezien, Israël -komt-ie dan, hè, komt-ie dan- verdedigt zich toch slechts...
Blijf je in herhalingen vallen?
pi_40316893
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:18 schreef klez het volgende:

[..]

Blijf je in herhalingen vallen?
O, zo vaak ik wens.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:21:51 #133
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_40316962
en daar gaat het VN gebouw in vlammen op in Beiroet! Chaos in Beiroet!

Ongeacht partij te trekken voor één van de twee is de aanval van vanochtend een ramp ik denk nog meer voor Israel dan voor Hizbollah. Dit is koren op de molen voor hen, zie wat er nu gebeurd in Beiroet. Diplomatiek is er weinig te halen. Maar hoe zou dit opgelost kunnen worden. Het enige is als beide partijen water bij de wjin doen, maar gaat dat gebeuren?
Ik zou het niet weten! een staakt het vuren is echt geen oplossing. met name voor Israel die weet ook wel dat hizbollah gaat groeperen en wat extra wapens kan halen!
Wie het weet mag het zeggen?
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  zondag 30 juli 2006 @ 11:24:51 #134
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_40317032
Waar ik mij wel aan erger, is als het om kinderen en vrouwen gaat, is het tien keer erger. Elk burger slachtoffer is er één te veel ongeacht leeftijd, ras en sexe lijkt mij.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:25:45 #135
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_40317052
Rice wil nu onmiddelijk staakt het vuren!
  zondag 30 juli 2006 @ 11:26:18 #136
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40317066
BBC: reuters: Rice calls for immediate ceasefire.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:26:27 #137
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40317070
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:21 schreef Denewar het volgende:
...
Maar hoe zou dit opgelost kunnen worden. Het enige is als beide partijen water bij de wjin doen, maar gaat dat gebeuren?
...
Kennelijk moet dit gewoon gebeuren. Libanon durfde het probleem niet op te lossen, Israël heeft lang genoeg raketten geincasseerd, Hezbollah (evenals Hamas) blijken het niet zonder wapens te kunnen en verder de eeuwige vraag : wil er iemand daar wel vrede.

Met als kanttekening dat Israël altijd wel weer de overtreffende trap weet uit te hangen met hun reactie's ....
heb ik nu alle partijen genoemd ??
pi_40317071
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:21 schreef Denewar het volgende:
en daar gaat het VN gebouw in vlammen op in Beiroet! Chaos in Beiroet!
"Schuld van Hezbollah"
quote:
Ongeacht partij te trekken voor één van de twee is de aanval van vanochtend een ramp ik denk nog meer voor Israel dan voor Hizbollah. Dit is koren op de molen voor hen, zie wat er nu gebeurd in Beiroet.
Ik denk dat de hele operatie met de onvermijdelijke val al een idioot idee was van Israël, maar dit, na het aanvallen van VN-posten en de dood van -wat zal het zijn- duizend Libanezen, zal deVerenigde Naties en de al veroordelende internationale gemeenschap weinig meer doen. Nou ja, als ze het goed utibuiten misschien.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:27:03 #139
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_40317083
Ik heb helemaal geen zin om met pro Hizbollah idioten ter discussieren.
Ik zou zeggen toon je solidair en trek je burka aan.

Laat Israel maar zijn ding doen en dat roversnest tot de laatste man schoonvegen.
En nu niet zielig doen over vrouwen en kinderen. Dan moeten ze hun mannen ern vaders daar maar op aankijken.
Ze stonden met zn allen te applaudiseren toen dat stelletje tuig in uniform door de straten liep met leuzen over de vernietiging van Israel.
Jammer he dat ze dat niet lukt.

Zodra Zuid Libanon is schoongeveegd kunnen we verder praten!
pi_40317084
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef venomsnake het volgende:
BBC: reuters: Rice calls for immediate ceasefire.
Humor. Altijd lachen met die mensen.
pi_40317100
De Jood deugt gewoon niet, blijkt telkens maar weer.

Israel gewoon lossnijden van het land, en de zee in drijven. Opgelost.
pi_40317109
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:27 schreef LuukBes het volgende:
De Jood deugt gewoon niet, blijkt telkens maar weer.

Israel gewoon lossnijden van het land, en de zee in drijven. Opgelost.
Haha.

Doei.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:28:27 #143
70154 klez
pi_40317115
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Humor. Altijd lachen met die mensen.
triest he, dat het weer van haar moet afhangen ipv al die Europeanen die het beter weten.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:28:59 #144
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40317125
mensen zijn inmiddels binnen in het VN gebouw en zijn de boel behoorlijk aan te slopen, beelden op BBC World...
  zondag 30 juli 2006 @ 11:29:19 #145
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_40317134
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Haha.

Doei.
Oh ik dacht dat je zo begaan bent met slachtoffers.
Alleen met zielige arabiertjes?
pi_40317138
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:26 schreef elcastel het volgende:

[..]

Met als kanttekening dat Israël altijd wel weer de overtreffende trap weet uit te hangen met hun reactie's ....
Gezien de underdog positie van het land is dat natuurlijk ook wel voor te stellen; als ze niet (buiten?)proportioneel reageren dan loopt het hele Midden Oosten ze met veel plezier onder de voet.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:30:20 #147
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_40317153
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:28 schreef venomsnake het volgende:
mensen zijn inmiddels binnen in het VN gebouw en zijn de boel behoorlijk aan te slopen, beelden op BBC World...
Eindelijk, de VN is pro islamities.
Slopen die handel.
pi_40317156
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:28 schreef klez het volgende:

[..]

triest he, dat het weer van haar moet afhangen ipv al die Europeanen die het beter weten.
Het is niet echt triest. De enige die Israël in kan tomen is Amerika, dat is al decennia zo. Europa heeft daar geen invloed. Zo is het. Helaas gebruiken ze het sinds de Idiot-in-Chief aan de macht is op een zodanige wijze dat men zowat echt nog gaat geloven dat ze, de semi-stalinisten in Washington, ons daadwerkelijk de Eindtijd nu gunnen.
pi_40317170
quote:
Op zondag 30 juli 2006 11:29 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je zo begaan bent met slachtoffers.
Alleen met zielige arabiertjes?
Ja. Alleen Arabieren. Arabieren zijn tof. Joden zijn niet zo dope.
  zondag 30 juli 2006 @ 11:32:54 #150
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_40317214
Inderdaad zo'n immediate ceasefire zie ik ook niet zitten, want als dat voorbij is wordt het volgens mij alleen maar erger. Lijkt mij handigst 4 soldaten of iets dergelijks van hizbollah vrijlaten en dan de twee soldaten van israel vrijlaten, al denk ik niet dat die nog leven. Dit was de aanleiding en dan dan de oorzaak oplossen, dat wil zeggen bufferzone bij de grens! eigenlijk is het best simpel

Annan watch your back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')