ik ben anti-israel omdat ik niet kan toezien dat ze burgers dood makenquote:
Dat is zeker waar. Het lijkt alsof daar bij moslims vooral "eigen volk eerst" geldt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:26 schreef rutger05 het volgende:
Er zijn trouwens ook veel christenen die zich inzetten voor Palestina, zowel op het gebied van hun 'rechten' als op het gebied van de verbetering van hun leefomstandigheden.
bedanktquote:
Iemand van de Verenigde Naties zei het vandaag wel treffend.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
[..]
bedankt
hier in Marokko is iedere inwoner erg woedend over Israel
de Taxi chauffeur was erg woedend op Israel
dat bedoel ik. Israel vermoordt burgers en iedereen keert zich tegen Israel
Israel heeft zichzelf te danken
jepquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Iemand van de Verenigde Naties zei het vandaag wel treffend.
"Er is iets fundamenteel fout aan een oorlog waarbij meer kinderen dan gewapende strijders gedood worden"
De meeste mensen die ik spreek zijn Israel ook helemaal zat. Sommigen zijn alleen verward omdat ze al 5 jaar ingeprent wordt dat moslims slecht en terrorist zijn. En nu zien ze hoe een moslimbevolking (die niet alleen uit moslims bestaat trouwens, ook christenen oa.) wordt gebombardeerd en opgejaagd. Dat klopt niet met hun beeld.
Als de Hezbollah Israël niet zou hebben aangevallen, zou Israël dan de Hezbollah hebben aangevallen? Blijft de Hezbollah niet gewoon doelbewust en doelgericht doorgaan met hun aanvallen, terwijl zij weten dat hun aanvallen ten koste gaan van de Libanese burgers? Kiest de Hezbollah niet doelbewust voor dekking van burgers door te opereren vanuit woonwijken en dorpen en nabij VN - posten? Is het voor Libanon en haar burgers op de een of andere manier noodzakelijk om Israël en haar burgers aan te vallen? Is Hezbollah niet de directe oorzaak en direct verantwoordelijk dat Libanon dat het vrij goed deed de laatste tijd, nu veel ellende moet ervaren? Is het de Hezbollah niet die de islamitische religie weerzinwekkend misbruikt voor haar terroristische doeleinden? Zou het niet veel beter zijn voor Libanon en haar burgers als de Hezbollah voorgoed uit Libanon zou verdwijnen? Zou het beter zijn voor Libanon als Hezbollah, die een islamitische staatsinrichting voorstaat als Iran, nooit aan de macht zou komen? Zou het zelfs niet zo zijn dat als Hezbollah ooit aan de macht komt in Libanon, dat de Libanese burgers daardoor nog veel meer ellende zullen ondervinden dan de huidige zelfverdedigingacties van Israël?quote:
noem mij een arabisch land die wel positief is over israel?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
jep
ik heb tot nu alleen mensen gehoord die allemaal negatief waren over Israel vanwege de burgersslachtoffers
Marokko die geen standpunt heeft overgenomen in deze zaakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:46 schreef B4CO het volgende:
[..]
noem mij een arabisch land die wel positief is over israel?
lekker belangrijk trouwens wat die landen vinden, boeiend....
Welke aanval van Hezbollah op Israël?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Als de Hezbollah Israël niet zou hebben aangevallen, zou Israël dan de Hezbollah hebben aangevallen?
En toen ging er geen lichtje branden bij die persoon van de VN?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Iemand van de Verenigde Naties zei het vandaag wel treffend.
"Er is iets fundamenteel fout aan een oorlog waarbij meer kinderen dan gewapende strijders gedood worden"
De meeste mensen die ik spreek zijn Israel ook helemaal zat. Sommigen zijn alleen verward omdat ze al 5 jaar ingeprent wordt dat moslims slecht en terrorist zijn. En nu zien ze hoe een moslimbevolking (die niet alleen uit moslims bestaat trouwens, ook christenen oa.) wordt gebombardeerd en opgejaagd. Dat klopt niet met hun beeld.
Als je dat niet weet, dan snap ik echt niet wat je hier doet NS...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Welke aanval van Hezbollah op Israël?
Die honderden raketten die afgevuurd zijn in de richting van Israel de afgelopen jaren, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Welke aanval van Hezbollah op Israël?
laat israel ook die raketten afvurenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:55 schreef klez het volgende:
[..]
Die honderden raketten die afgevuurd zijn in de richting van Israel de afgelopen jaren, bijvoorbeeld.
Zeg Israel zal nooit een atoombom op Libanon gooien gek..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
laat israel ook die raketten afvuren
in plaats van bijan atoombommen
Bull! Kom maar met de nieuwsberichten van die "honderden raketten".quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:55 schreef klez het volgende:
[..]
Die honderden raketten die afgevuurd zijn in de richting van Israel de afgelopen jaren, bijvoorbeeld.
Dan moet je hun handvest ook lezen. Hezbollah wil de vernietiging van de staat Israël en wil een islamitische staatsinrichting zoals in Iran in Libanon.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:04 schreef Radegast het volgende:
Ik snap Hezbollah niet zo.
Ik heb nog wel een blogje hier en daar die dat bevestigd, maar ik ben te moe. Maar gezien het feit dat die raketten en hun bereik redelijk bekend waren ( vandaar de verbazing dat ze nog verder gingen ) kunnen we gewoon aannemen dat die DIY raketjes gewoon al eerder werden afgeschoten op Israelisch grondgebied.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bull! Kom maar met de nieuwsberichten van die "honderden raketten".
Ik dacht dat Hezbollah toch vooral was opgericht om de Israeliers te verdrijven uit Zuid-Libanon.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dan moet je hun handvest ook lezen. Hezbollah wil de vernietiging van de staat Israël en wil een islamitische staatsinrichting zoals in Iran in Libanon.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:42 schreef NorthernStar het volgende:
De meeste mensen die ik spreek zijn Israel ook helemaal zat.
Psalm 83:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:33 schreef Meki het volgende:
hier in Marokko is iedere inwoner erg woedend over Israel
de Taxi chauffeur was erg woedend op Israel
dat bedoel ik. Israel vermoordt burgers en iedereen keert zich tegen Israel
Israel heeft zichzelf te danken
Makkelijk inderdaad.. en onmogelijk als je de bijbel niet eens gelezen. Ik vind dat iedereen die een grote bek over "heilige geschriften" heeft het eerst zou moeten lezen.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:01 schreef opinionr het volgende:
Goed.. ik zal nu stoppen jullie er mee lastig te vallen, maar het zou toch mooi zijn als jullie eerst iets onderzoeken voordat je het uitspuugd en afdoet als sprookje.. Dat is namelijk wel heel makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |