I am sam. Op RTL4. Schitterende film.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is die freefight want er is verder echt geen ruk op TV
Spanje - Schotland live op Eurosport (finale EK < 19). Bijna rust.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is die freefight want er is verder echt geen ruk op TV
0-0 geen zak aan. Ik had het honkballen wel willen zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Spanje - Schotland live op Eurosport (finale EK < 19). Bijna rust.
quote:
Zelfs ik zit het te kijken en jij kunt het niet zien?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
0-0 geen zak aan. Ik had het honkballen wel willen zien.
Net het doelpunt van het jaar gezien op eurosport. Nou ja voorlop[ig het doelpu nt van het jaar.quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:42 schreef clauwheee het volgende:
Zijn we nog wakker?
Iets beter, wel koppijn en verhoging, ik heb maar stilletjes percy aan zitten moedigenquote:
Ik wilde net een hapje van een snack nemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aan de schijterij, kots ook alles onder met groene smurrie. Zeik in m'n nest wegens een blaasprobleem. Heb tenenkaas waar een schimmelinfectie niks bij is. WKorsten op m'n oorlogswonden die ik heb opengekrabt, het gele pus loopt eruit. Verder gaat het wel.
Hij wilde liever warmgewreven worden door zijn vriendinnetjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:57 schreef clauwheee het volgende:
Oe, moet ik Frank nog komen verzorgen? Of heeft ie aan moeders de verpleegster genoeg?
Ik word verzorgd door een geile blondiene met Borsten van eikenhout, in een kort rokje met zwarte jarretels en punt laarsjes tot net onder de knie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
Heb je wel Thuiszorg Tong of moet je het helemaal alleen rooien?
Hmm, dat blijft toch het prachtige aan Utregquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:34 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit de stad
Lekker aan de gracht gegeten en gedronken![]()
SCH ging ook de stad in vanavond.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:34 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit de stad
Lekker aan de gracht gegeten en gedronken![]()
Ja ik denk het. Maar ik vond het in tegenstelling tot anderen geen leuke discussie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb 'em niet gezien.
Moest 'ie effe afkoelen na de discussie met MM?
ik heb net de lege bierflessen uit de tuin gehaald: ook nuttig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef Suijk het volgende:
Heb net de tuin gesproeid.
Beiden zeggen wel zaken waar een kern van waarheid in zit, maar het moet niet op de man gespeeld worden. Ik ga liever een discussie aan op basis van argumentenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Maar ik vond het in tegenstelling tot anderen geen leuke discussie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |