Ik zou haar nog steeds wel ballen hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:21 schreef Haruhi het volgende:
Wat zonde. Vorig jaar stond ze altijd garant voor geilerij maar tegenwoordig
Gewoon slank is prima en mooi. Maar je zou zeggen dat elk mens zelf wel in de spiegel kan zien wanneer je te mager bent...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou alle sletjes in USA denken dat slank zijn mooi is .....
Zie je die skelettenkop bij haar benen? Ze geeft alvast een demonstratie over hoe ze er over 2 jaar uitziet als ze zo doorgaat.quote:
Dan houdt ze toch die vage transseksuele kop van der over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:07 schreef MrX1982 het volgende:
Keira is van nature al vrij slank maar deze foto's neigen toch wel naar ongezond slank. Ze moet sowieso wat vaker bij de Mac eten. Wellicht komt het op plaatsen waar nu niets zit (lees borsten).
Het gaat niet alleen om haar gewicht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen. Ze heeft gewoon geen rond figuur en zou nooit zo'n jurk moeten dragen, maar ik zie hier in SHO vaak foto's van celebs die nog veel magerder zijn.
Jij vind haar mooi op de bovenstaande foto. Geloof me dit is echt niet normaal meer hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:59 schreef ellos het volgende:
ik vind dat ze een goed figuur heeft. Ze is alleen niet mooi opgemaakt, lelijke jurk en dr haar heeft ze geverfd.
Denk niet dat het cocaine is, ze letten gewoon op dat ze goede voedingsmiddelen naar binnen krijgen.
Kunnen de meest mensen nog wat van leren.
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
Ik blijf haar echt een mooie vrouw vinden.
Ik snap de onderbouwing niet, kunnen magere Britse actrices niet aan de coke zitten?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
En dat gezeur van modellenvrouwtjes uit de USA aan de coke klopt niet, ten eerste is ze Brits, actrice en die magere bouw is dus gewoon van haarzelf.
Wat een crap, ze's op dit moment lelijker dan de gemiddelde meid op straat.quote:
Ja tuurlijk wel, maar kennelijk gaat iemand ervan uit dat ze model is en Amerikaans is. En dat ze zo mager is door de coke, terwijl dit waarschijnlijk gewoon haar bouw is. Maar misschien zit ze wel aan de coke, weet ik veel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:37 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik snap de onderbouwing niet, kunnen magere Britse actrices niet aan de coke zitten?
Dat is jouw meningquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef pberends het volgende:
Wat een crap, ze's op dit moment lelijker dan de gemiddelde meid op straat.
Rightquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
In pirates 2 was ze ook weerquote:
Oke Italo, ik post in jouw active topic....quote:Op zondag 30 juli 2006 14:34 schreef Italo het volgende:
Ach, tis ook maar een moment-opname, in pirates 2 zag ze er prima uit!![]()
![]()
Daarnaast is ze van nature dun
Pics?quote:Op zondag 30 juli 2006 14:32 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Jeetje, mijn zusje van 11 heeft meer boobies dan zij...
Waar woon jij? Want in dat geval verhuis ik er meteen naartoe.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef pberends het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |