Nou die lamlul heeft nerges zin in, dus komt er op neer dat hij ook geen zin heeft in karten.quote:
Precies, destijds samen aangeschaft...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:04 schreef BoJo het volgende:
waarom moet je hem eerst betalen voordat je alleen mag karten? Of delen jullie de kart?
ik ben enigs kind, ik zou nooit kunnen delenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies, destijds samen aangeschaft...
Alleen had ik achteraf wel kunnen weten dat het zo zou lopenzo gaat het namelijk met alles
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben enigs kind, ik zou nooit kunnen delen![]()
ja als er beetje fatsoenlijke mensen op de baan zitten wel jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:11 schreef Hugster het volgende:
karten kan zo heeeeeeeeerlijk closeuitremmen
bumperen
Ik heb wel een trosje kromme assen op mijn naam staan hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja als er beetje fatsoenlijke mensen op de baan zitten wel ja
Voordeel als je tegen iemand raced die je kent is dat je wat verder kan gaan dan bij een onbekende...
Schade rijden bij een ander is ook zo wat
Die heb ik laatst ook 1 opgelopenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb wel een trosje kromme assen op mijn naam staan hoor
Dan heb je wel geluk gehad want recht krijgen lukt bijna nooitquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook 1 opgelopen
Ik naar die shop, heb je een as voor me? Hij gaf me een grote hamer en zei probeer eerst dit maarNog recht gekregen ook
vloog redelijk door de lucht toen
Hij ging ongeveer halve cm heen en weer... uiteraard in 2e bocht, moest heel dat stuk nog naar de pits karrenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk gehad want recht krijgen lukt bijna nooit
dat is idd aso, waar woon je want bramen zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
Ikke 8 augustus gaan
Loop ik hier net ff op't pad, staan de buren in vol ornaad met z'n 4en bramen te kanen van onze bramenstruiken![]()
Niet dat wij ze vreten, maar dat je dat durft manWat een kutaso's
Ben nu in Benschop, je mag komen, hopen dat je de buren voor bentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is idd aso, waar woon je want bramen zijn![]()
kom ik wel zoals ik er nu bij zit, in m'n nike kortebroekje en m'n shirt zonder mouwen met m'n gouden ketting en kruis naar buitenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben nu in Benschop, je mag komen, hopen dat je de buren voor bentMaar ik ben zo weg, dusja
Nockselmaushirtsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom ik wel zoals ik er nu bij zit, in m'n nike kortebroekje en m'n shirt zonder mouwen met m'n gouden ketting en kruis naar buiten![]()
vast nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:14 schreef Ballebek het volgende:
Weet iemand of het normaal is als je je brandstofslang onder je 307 kan zien zitten? Is gewoon een transparante slang
jij hebt ook altijd wat he met die autoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:14 schreef Ballebek het volgende:
Weet iemand of het normaal is als je je brandstofslang onder je 307 kan zien zitten? Is gewoon een transparante slang
zaupfenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd wat he met die auto
Jij heb ook altijd wat hequote:
volgende keer krijg je extra gewicht mee, voor een eerlijk gevecht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb weer gekart.
Ik was 2e in de kwalificatie tegenover de 8 mannetjes.
Tsss, ik slipte 10x meer dan zij dedenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende keer krijg je extra gewicht mee, voor een eerlijk gevecht.
Oh ja, vertel me meer over je slipjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, ik slipte 10x meer dan zij deden.
Kerpen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb 1x wel heul hard geboemt door een slip![]()
.
En toen kwam de vlaggentjesman eraan gerend![]()
En die vroeg heul lief (okay, niet zo heel lief, het is nou eenmaal een Duitser
) of het wel ging.
En hij deed steeds zijn duimpje of vuistje omhoog als ik iemand had ingehaald![]()
![]()
![]()
.
Mja, deze is maar tien minuutjes rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh. Ik ken maar 1 kartbaan in Dtsl. En vorige week langsgereden daar.
Jij boft maar met je kartvriendjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, deze is maar tien minuutjes rijden.
Ik ga volgende week denk ik weer![]()
.
dat zou echt heel sneu zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
OHHHHHHHHHH, mijn ouders gaan naar bed!!
Normaal gaan ze nooit zo vroeg op de zaterdag.
Ze gaan zeker vroeg opstaan om iets in de woonkamer te doen![]()
.
En ik heb ze al heul de dag niet gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zou echt heel sneu zijn.
ik vermoed btw dat ze
*geil zijn
*geen zin in jou hebben
*iets vermoeiends hebben egdaan toen jij weg was
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
BO+
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:11 schreef BoJo het volgende:
getaarticifeli !
geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 30 juli 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
en waarom post je een zwangerschapstestsmilie?
quote:Op zondag 30 juli 2006 01:02 schreef Nosh het volgende:
Clowns zijn eng, en de cliniclowns zijn de overtreffende trap van eng, want wtf waarom ga je dansen terwijl iemand ligt dood te gaan aan een terminale vorm van botkanker.
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mr. "Ikweetnogsteedsnietwelkeautoikmoetkopen"![]()
-nog steeds zelfde budget?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]en ik weet het nog steeds niet
![]()
serieus heb elke merk helemaal doorgespit maarja
Het middelste toch wel geloof ik.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
-nog steeds zelfde budget?
-wil je gewoon iets dat rijd en volgend jaar huis uit of karten?
-nog steeds RWD/Turbo/speciaal?
neem dan een klassieker, je houd toch wel een beetje van sleutelen en het kost je voorderest geen drol aan vaste lasten + dat je niet in een standaard burgerbak rond rijd.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het middelste toch wel geloof ik.
Iets speciaals komt wel als ik rijk ben
Mja alleen er zijn zoveel klassiekersquote:Op zondag 30 juli 2006 11:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
neem dan een klassieker, je houd toch wel een beetje van sleutelen en het kost je voorderest geen drol aan vaste lasten + dat je niet in een standaard burgerbak rond rijd.
nieuw budget?quote:Op zondag 30 juli 2006 11:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja alleen er zijn zoveel klassiekers![]()
Ook daar heb ik naar zitten kijken![]()
Ik vind mijn bankrekening wel een goed ideequote:Op zondag 30 juli 2006 12:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom eens met een beter voorstel dan birthday girl![]()
maar mag hij dan wel af en toe Suuz berijden?quote:Op zondag 30 juli 2006 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind mijn bankrekening wel een goed idee.
Van mij wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar mag hij dan wel af en toe Suuz berijden?![]()
alsof je nu veel kms maakt in je prive autoquote:Op zondag 30 juli 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
Zou het liever op ijsmeis der rekening storten dan in dat gele ding te rijden![]()
Zo'n porsche kopen is leuk maar rijden is 2 geloof ik
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
Zou het liever op ijsmeis der rekening storten dan in dat gele ding te rijden![]()
Laat ik het anders zeggenquote:
Ik vond dat eerste beterquote:Op zondag 30 juli 2006 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen
Ik zou liever een schakelkart kopen dan in dat gele ding rondrijden
al stuk of 5quote:Op zondag 30 juli 2006 12:17 schreef Klonk het volgende:
heeft ijsmeis nog geen jarig topic ?
Mja als ik een porsche zou kopen zou ik tot me 30ste thuis wonenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
alsof je nu veel kms maakt in je prive auto![]()
nou doen dan, gaan we erin rond cruisen en onze eigen bang bus serie maken, pr0n sellsquote:Op zondag 30 juli 2006 12:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja kan veel zeggen over die bussen, maar die stoelenen dat geluid
![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou doen dan, gaan we erin rond cruisen en onze eigen bang bus serie maken, pr0n sells![]()
zo'n GT ofzo? komt zappa nog weleens hier, die heeft zo'n GTquote:Op zondag 30 juli 2006 12:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]die spoiler zag ik nu pas
![]()
Ik vind oude opels ook erg gaaf![]()
'middagquote:
nee wel regen... begoin precies een stortbui toen ik foto's aan het majen wasquote:
Jullie hebben de 1.8 met 130 pk neem ik aan?quote:Op zondag 30 juli 2006 16:23 schreef ook_gek het volgende:
en vergis je niet maar dat ding is 14 jaar oud![]()
Gisteren effe op en neer naar warmond. Bij de 140 klein beetje gas geven en dat ding reageerd direct. Ding is echt snel![]()
En ligt als een huis op de weg. Je kan er hele hele hele leuke bochten mee pakken. Je voelt elke keer dat stuur trekken en zoeken naar grip. Ding is vrij hard geveerd dus je vloet vrij veel van steentjes op de weg. HEERLIJK race bakje is het
Is niet erg want het rijd heerlijkquote:
Suzuki Samurai nemenquote:Op zondag 30 juli 2006 16:40 schreef BaraCuda het volgende:
Mazda MX5 1.8 '99
Dat lijkt me best een puike bak, alleen beetje duur
die van ons is nu 14 jaar oud. Heeft 1.5 ton op de teller.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:40 schreef BaraCuda het volgende:
Mazda MX5 1.8 '99
Dat lijkt me best een puike bak, alleen beetje duur
jijquote:Op zondag 30 juli 2006 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was vroegr ook helemaal into dat soort muziek
Dat oudste type wat jullie hebben is alleen mooi met wat aanpassingen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die van ons is nu 14 jaar oud. Heeft 1.5 ton op de teller.
Is naar wij denken overgespoten want hij staat rete strak in de lak en bijna geen steenslag.
zitten 17" velgen onder.
Rijd en loopt als een zonnetje. Koste 4150 euro. En dan hebben we er een nieuw dak opgezet omdat de ouwe helemaal lek was. Rond de 500 euro gekost.
Heerlijk wagentje dat wel
Ik was de eerste in Nederland met een cd van Aqua zelfsquote:Op zondag 30 juli 2006 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij![]()
ik heb heb echt nog hele stapels ouwe muziek liggen
Dat oudere type blijft lelijk, zelfs met aanpassingenquote:Op zondag 30 juli 2006 16:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat oudste type wat jullie hebben is alleen mooi met wat aanpassingen.
Zoals die velgen, dat maakt er een hele andere auto van.
De koplampen van zo'n '99er zijn stukke mooier
van binnen zitten wat grome randen om de blowers heen BV. Dan is het niet zo extreem saai.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat oudste type wat jullie hebben is alleen mooi met wat aanpassingen.
Zoals die velgen, dat maakt er een hele andere auto van.
De koplampen van zo'n '99er zijn stukke mooier
het valt niet extreem op en beter dan alles helemaal zwart is.quote:
Beetje druk, dus ik ben er niet zo vaak.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo'n GT ofzo? komt zappa nog weleens hier, die heeft zo'n GT![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 18:19 schreef Fugie het volgende:
ach als je zweert bij cvics en crxen vind je zon ding nix nee
Je meot toch wat, als het regent, en als je alles wat gedaan moet worden, gedaan isquote:Op zondag 30 juli 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi Lexie
En dat het überhaupt in je opkomt, pimpampetten
Zometeen Top GearMaar eerst ff de was uit de wasmachine halen
Mja, dan geen Pimpampetquote:Op zondag 30 juli 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je meot toch wat, als het regent, en als je alles wat gedaan moet worden, gedaan is
Hier stortbuien, al de hele middagquote:Op zondag 30 juli 2006 20:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, dan geen PimpampetHet is hier trouwens prachtig weer
Hier ook de hele middag, maar vanaf een uur of 5 is het mooiquote:Op zondag 30 juli 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hier stortbuien, al de hele middag
En geen izn om de spelletjes van zolder te halen, dus het is er ook niet van gekomen hoor
Ja, dat moet dan wel een hele goede geweest zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
ik heb net 2 goeie films zitten kijken waarvan ik de eerste alweer vergeten ben welke dat was![]()
heb het net ff opgezochtquote:Op zondag 30 juli 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan wel een hele goede geweest zijn
ik vind dat een kut film.quote:
dan ben je weer jarig?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Zo. Ik heb het weer gehad voor vandaag. Nu over een week of 2 weer opnieuw
.
Wie is er dan jarig?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Zo. Ik heb het weer gehad voor vandaag. Nu over een week of 2 weer opnieuw
.
Nee, dan vier ik het met mijn vriendenquote:
of je neemt ze mee naar de Nordschleife meet, mits het allemaal vrouwen zijn natuurlijkquote:Op zondag 30 juli 2006 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dan vier ik het met mijn vrienden. Ik denk dat ik ze maar meeneem naar de kroeg ofzo hoor
!
Knap eh hoe die kerel hitler speeltquote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond m gewledig. Alhowel Bruno Ganz in Tuli et tulipani nog beter was
http://www.imdb.com/name/nm0004486/quote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Knap eh hoe die kerel hitler speelt![]()
Die woedeuitbarstingen![]()
laat jij ze wel ff alle hoeken zien op en buiten de baan ehquote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
of je neemt ze mee naar de Nordschleife meet, mits het allemaal vrouwen zijn natuurlijk![]()
![]()
Sorry, ik heb meer kerels als vrienden dan damesquote:Op zondag 30 juli 2006 22:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
of je neemt ze mee naar de Nordschleife meet, mits het allemaal vrouwen zijn natuurlijk![]()
![]()
laat maar zitten danquote:Op zondag 30 juli 2006 22:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry, ik heb meer kerels als vrienden dan dames.
3 jaar volgehouden, echt triets, de meisjes DIE er zijn, zijn meestal van die lelijke horken, die puur op een jongessschool zitten omdat ze anders HELEMAL noot flink gepaald wordenquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 jaar volgehouden, echt triets, de meisjes DIE er zijn, zijn meestal van die lelijke horken, die puur op een jongessschool zitten omdat ze anders HELEMAL noot flink gepaald worden
Bij mij zaten stuk of 4 meisjes op school waarvan 3 toch wel lekker hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 jaar volgehouden, echt triets, de meisjes DIE er zijn, zijn meestal van die lelijke horken, die puur op een jongessschool zitten omdat ze anders HELEMAL noot flink gepaald worden
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn geen meisjes ouwe, dat zijn manwijven, weten ze alleen zelf nog nietquote:Op zondag 30 juli 2006 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
definitie van lekker zal ook wel enigzins achteruit zijn gegaanquote:Op zondag 30 juli 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bij mij zaten stuk of 4 meisjes op school waarvan 3 toch wel lekker hoor
als je geen homo bent dan worden ze natuurlijk met de dag aantrekkelijker, dat heet pure wanhoopquote:Op zondag 30 juli 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heulemaal niet, was serieus helemaal niks mis meequote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
definitie van lekker zal ook wel enigzins achteruit zijn gegaan
Bij mij in de klas zaten drie bushokjes die hun best deden om op een meisje te lijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat kan er ook mee te maken hebbenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je geen homo bent dan worden ze natuurlijk met de dag aantrekkelijker, dat heet pure wanhoop![]()
Dat is dezelfde bond die dik een jaar geelden uit de SC weg is gepestquote:Op zondag 30 juli 2006 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
Pssssssssht Alex, wie of wat is Bond precies op jouw forumpje. Zit ie hier ook op fok!?
Geen vieze, maar hij slijmt en graait welquote:Op zondag 30 juli 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoezo, zit ie je vieze PMmetjes te sturen? Dan ban ik hem
weggepestquote:Op zondag 30 juli 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is dezelfde bond die dik een jaar geelden uit de SC weg is gepest
OK, dan geef ik dat aan Peu, Fwnk en Bond door.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
weggepest
daar is hier toch helemaal geen sprake van
peu doet ook niet meer postenquote:Op zondag 30 juli 2006 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, dan geef ik dat aan Peu, Fwnk en Bond door.
Nee, das lipje. Peu zit nu in V&Aquote:Op zondag 30 juli 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier niet meer nee.
Hij vertoeft nu in K&W.
Neen.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weer per ongeluk je lul op de barbeque gelegd?
Ach, hij heeft nu een vast contract en een kamer in Utrecht.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef Fugie het volgende:
heeft ie toch helemaal nix te om mee te patsen
oo das wel relaxt an sich, maar toch geen vast contract als stuurkoelie hoop ikquote:Op zondag 30 juli 2006 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nu een vast contract en een kamer in Utrecht.
Toch wel.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
oo das wel relaxt an sich, maar toch geen vast contract als stuurkoelie hoop ik![]()
quote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
En die komen dan terug![]()
![]()
?
Ik vind het wel een puik plan.
Ja, voor mijn kat wel ja.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja 19 is een mooie leeftijd daarvoor![]()
Dat is inderdaad meer jou niveau dan Der Untergangquote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef ook_gek het volgende:
iemand al de film cars gezien. Hij is echt leuk
Tsk. Ik heb Der Untergang gezien, maar ik móet Cars ook zienquote:Op zondag 30 juli 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is inderdaad meer jou niveau dan Der Untergang
ja was wel lachen iddquote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef ook_gek het volgende:
iemand al de film cars gezien. Hij is echt leuk
moet ik nog kijkenquote:Op zondag 30 juli 2006 23:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja was wel lachen idd
nieuwe pirates is vaagheid
ben nu hard candy aan het downloaden. Die lijkt me ook uitermate boeiend.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet ik nog kijken
lig nu over the headge te kijken. Die is ook wel leuk. 16 blocks was goed. En ik ga zo date movie kijken.
Die wil ik ook zien!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben nu hard candy aan het downloaden. Die lijkt me ook uitermate boeiend.
heb ik hier liggen hoop aankomende week tijd te hebben om die te zienquote:Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben nu hard candy aan het downloaden. Die lijkt me ook uitermate boeiend.
je hebt er 2 hè..quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef Fugie het volgende:
poseidon heeft trouwens ook c film ambities
heerlijk om na een leuk weekend weer lekker om 8 uur aan het werk te mogen, met in het achterhoofd dat iedereen in je omgeving met vakantie isquote:
herkenbaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:55 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk om na een leuk weekend weer lekker om 8 uur aan het werk te mogen, met in het achterhoofd dat iedereen in je omgeving met vakantie is![]()
inderdaad...quote:Op maandag 31 juli 2006 09:28 schreef vlad het volgende:
je mag even socializen tijdens het bezoekuur?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
inderdaad...
Is bij een chinees restaurant, dus lekker loempia's eten
wel eerlijk verdeeld hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 09:35 schreef vlad het volgende:
[..]
doe je goed
![]()
ik moet het doen met een broodje gezond in de kantine![]()
t'is niet eerlijk verdeeld![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:48 schreef vlad het volgende:
je bent eigen ondernemer?![]()
dan heb je die tjaptjoi wel verdiend![]()
gelukkig maar. lijkt me frustrerend als het niet aan wil trekkenquote:Op maandag 31 juli 2006 09:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe meer ik hier post, hoe minder ik verdien
het wordt gelukkig weer drukker
gefelici nogquote:
ja zeker.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:05 schreef vlad het volgende:
[..]
gelukkig maar. lijkt me frustrerend als het niet aan wil trekken![]()
tja, ken dat. m'n oom en pa hebben samen een reklame bedrijf (auto-licht-gevel reklame en al die ongein). Ging het ook een poos erg slecht mee. Dat zijn de eerste posten waarop bezuinigd wordtquote:Op maandag 31 juli 2006 10:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja zeker.
Maar als je genoeg klanten hebt is het niet zo'n probleem..
Wat echt frusterend is, is als klanten ineens gaan besparen op IT werkzaamheden
Zeker niet te lang duren.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef vlad het volgende:
[..]
tja, ken dat. m'n oom en pa hebben samen een reklame bedrijf (auto-licht-gevel reklame en al die ongein). Ging het ook een poos erg slecht mee. Dat zijn de eerste posten waarop bezuinigd wordt![]()
zulke geintjes moeten niet te lang duren
Dankjewelquote:Op maandag 31 juli 2006 10:05 schreef vlad het volgende:
[..]
gefelici nog![]()
![]()
ben je al bijna een grote meid aan het worden![]()
komt allemaal wel goedquote:Op maandag 31 juli 2006 10:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zeker niet te lang duren.
Wij overleven het waarschijnlijk wel, zolang ik mijn huis en 404 maar kan betalen![]()
lekker is datquote:Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef hermandeperman het volgende:
Mja Tommy, het is natuurlijk wel een voordeel dat je in verhouding weinig kosten hebt...Ik bedoel als je ook nog kids moet onderhouden enzo gaat het allemaal wel wat sneller met de centen natuurlijk....
Is het je eerste vrije maandag van je werk, wordt je om 08h00 wakker gebeld met vragen![]()
Mja, vrijdag ging alles prima opzich, zou zaterdag alles gaan poetsen e.d. maar toen belde een oud-oud-oud werkgever me om te vragen of ik zaterdag zou kunenn komen werkenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:17 schreef vlad het volgende:
[..]
lekker is dat![]()
hoe is de verhuizing gegaan?alles rond nu?
heerlijk gevaren, biertje gedronken op het terras aan het strand en gister weer heerlijk gedobberdquote:Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, vrijdag ging alles prima opzich, zou zaterdag alles gaan poetsen e.d. maar toen belde een oud-oud-oud werkgever me om te vragen of ik zaterdag zou kunenn komen werkenDus dat maar gedaan, daarna een feestje (was 08h00 thuis
) dus gisteren ook niets gedaan
Dus straks alles lekker poetsen enzo (grootste gedeelte al wel gewassen e.d.) en een beetje klaarzetten, vanavond alles in de aanhanger tyfen en morgenochtend vroeg naar Eindhoven
Hoe gaat het bij jou? Iets gedaan van't weekend?
dat weet je niet eens meer?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef hermandeperman het volgende:
Oja vlad, hoe heet je eigenlijk i.r.l.?
Zo hoort een weekend te zijn iddquote:Op maandag 31 juli 2006 10:22 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk gevaren, biertje gedronken op het terras aan het strand en gister weer heerlijk gedobberd![]()
vanaf vandaag aan het werkm'n ouwelui komen vanmiddag in mijn huisje (ze hebben vakantie en blijven een weekje) om te helpen met verven en behangen
![]()
Als jij het me niet verteldquote:Op maandag 31 juli 2006 10:24 schreef vlad het volgende:
[..]
dat weet je niet eens meer?![]()
ik luister naar Raimon![]()
zeker, daarom kan ik en mijn partner in crimequote:Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef hermandeperman het volgende:
Mja Tommy, het is natuurlijk wel een voordeel dat je in verhouding weinig kosten hebt...Ik bedoel als je ook nog kids moet onderhouden enzo gaat het allemaal wel wat sneller met de centen natuurlijk....
Is het je eerste vrije maandag van je werk, wordt je om 08h00 wakker gebeld met vragen![]()
Heb je hem al een offer gemaakt die hij niet kan refusen?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zeker, daarom kan ik en mijn partner in crimehet ook langer volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |