Nou die lamlul heeft nerges zin in, dus komt er op neer dat hij ook geen zin heeft in karten.quote:
Precies, destijds samen aangeschaft...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:04 schreef BoJo het volgende:
waarom moet je hem eerst betalen voordat je alleen mag karten? Of delen jullie de kart?
ik ben enigs kind, ik zou nooit kunnen delenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies, destijds samen aangeschaft...
Alleen had ik achteraf wel kunnen weten dat het zo zou lopenzo gaat het namelijk met alles
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben enigs kind, ik zou nooit kunnen delen![]()
ja als er beetje fatsoenlijke mensen op de baan zitten wel jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:11 schreef Hugster het volgende:
karten kan zo heeeeeeeeerlijk closeuitremmen
bumperen
Ik heb wel een trosje kromme assen op mijn naam staan hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja als er beetje fatsoenlijke mensen op de baan zitten wel ja
Voordeel als je tegen iemand raced die je kent is dat je wat verder kan gaan dan bij een onbekende...
Schade rijden bij een ander is ook zo wat
Die heb ik laatst ook 1 opgelopenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb wel een trosje kromme assen op mijn naam staan hoor
Dan heb je wel geluk gehad want recht krijgen lukt bijna nooitquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook 1 opgelopen
Ik naar die shop, heb je een as voor me? Hij gaf me een grote hamer en zei probeer eerst dit maarNog recht gekregen ook
vloog redelijk door de lucht toen
Hij ging ongeveer halve cm heen en weer... uiteraard in 2e bocht, moest heel dat stuk nog naar de pits karrenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan heb je wel geluk gehad want recht krijgen lukt bijna nooit
dat is idd aso, waar woon je want bramen zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
Ikke 8 augustus gaan
Loop ik hier net ff op't pad, staan de buren in vol ornaad met z'n 4en bramen te kanen van onze bramenstruiken![]()
Niet dat wij ze vreten, maar dat je dat durft manWat een kutaso's
Ben nu in Benschop, je mag komen, hopen dat je de buren voor bentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is idd aso, waar woon je want bramen zijn![]()
kom ik wel zoals ik er nu bij zit, in m'n nike kortebroekje en m'n shirt zonder mouwen met m'n gouden ketting en kruis naar buitenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben nu in Benschop, je mag komen, hopen dat je de buren voor bentMaar ik ben zo weg, dusja
Nockselmaushirtsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
kom ik wel zoals ik er nu bij zit, in m'n nike kortebroekje en m'n shirt zonder mouwen met m'n gouden ketting en kruis naar buiten![]()
vast nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:14 schreef Ballebek het volgende:
Weet iemand of het normaal is als je je brandstofslang onder je 307 kan zien zitten? Is gewoon een transparante slang
jij hebt ook altijd wat he met die autoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:14 schreef Ballebek het volgende:
Weet iemand of het normaal is als je je brandstofslang onder je 307 kan zien zitten? Is gewoon een transparante slang
zaupfenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd wat he met die auto
Jij heb ook altijd wat hequote:
volgende keer krijg je extra gewicht mee, voor een eerlijk gevecht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb weer gekart.
Ik was 2e in de kwalificatie tegenover de 8 mannetjes.
Tsss, ik slipte 10x meer dan zij dedenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgende keer krijg je extra gewicht mee, voor een eerlijk gevecht.
Oh ja, vertel me meer over je slipjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsss, ik slipte 10x meer dan zij deden.
Kerpen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb 1x wel heul hard geboemt door een slip![]()
.
En toen kwam de vlaggentjesman eraan gerend![]()
En die vroeg heul lief (okay, niet zo heel lief, het is nou eenmaal een Duitser
) of het wel ging.
En hij deed steeds zijn duimpje of vuistje omhoog als ik iemand had ingehaald![]()
![]()
![]()
.
Mja, deze is maar tien minuutjes rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh. Ik ken maar 1 kartbaan in Dtsl. En vorige week langsgereden daar.
Jij boft maar met je kartvriendjequote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, deze is maar tien minuutjes rijden.
Ik ga volgende week denk ik weer![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |