Om de realiteit onder ogen te zien. Ergens fascineert het me ook wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef Apropos het volgende:
Waarom doe je het dan?
Word je wel eens gemolesteerd omdat je te lang kijkt?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om de realiteit onder ogen te zien. Ergens fascineert het me ook wel.
Wat is wanting in property precies? Schuldeisers die hun shit opeisen toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waar ze de vertaling leveren van:
"The United States is at the end of its resources, exhausted, stripped bare, destitute, bereft, wanting in property, or..."
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef Napalm het volgende:
In de Rotterdamse Dortselaan gooide een paar jaar terug iemand haar dode (?) baby het raam uit om in de tuin van de benendenburen te laten liggen. Top that!
Nou, dit soort zaken haalt het nieuws wel aangezien babys niet altijd uit de luchtvallen in Rdam.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Was jij erbij?
Soms? Ik vermoed dat jij dat -ten onrechte- constant denkt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
Soms denk ik weleens. Het Westen wat ben je toch eigenlijk decadent.
Nee ik straal geen agressie uit. Wat dat betreft valt het allemaal nog wel mee met Sodom en Gomorra Rotterdamquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:48 schreef Apropos het volgende:
Word je wel eens gemolesteerd omdat je te lang kijkt?
Dat vermoed je dan toch echt verkeerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:55 schreef Monidique het volgende:
Soms? Ik vermoed dat jij dat -ten onrechte- constant denkt.
Koekje bij?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg PB, bevalt het PrOn-forum een beetje?
Bijna, maar het voelt niet lekker iig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is de Ramadan dan al begonnen?
Flauw ik weet het.
Zij is een muts.quote:
Dit is nihilistisch cultuurrelativisme.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Over het moraal valt te twisten. Beter is een tijd -en plaatsafhankelijk subjectief oordeel.
effe testen dan maar:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:08 schreef Harry_Sack het volgende:
WTF is het pr0n forum? Laat maar, ik heb het even voorbij zien komen en heb bedacht dat er weer met samengeknepen billetjes een FA-beslissing is doorgedrukt. Ik hoop dat er nog wel wat tieten in POL SC gepost mogen worden en dat het niet gelijk in het besloten archief verdwijnt..
Wie is deze rondborstige dame?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:35 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
effe testen dan maar:
[[url=http://img147.imagevenue.com/loc419/th_90916_a13_419lo.jpg]afbeelding][/URL]
goeie vraag, géén idee, is zo'n oost Europees model van zo'n Met art achtige toestand.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie is deze rondborstige dame?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |