Dan ben je zeker niet veel gewend...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:29 schreef Wishjuh het volgende:
Ik kan niet wachten op de fakesIk heb me daar met BB5 toch dubbel om gelegen... dat wil je niet weten... tot slappe lach aan toe
Heerlijk hehe
Nou ik had toen pas net dit ondekt... dus ik was toen inderdaad niet veel gewendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dan ben je zeker niet veel gewend...
Als je dat zo belangrijk vindt zet je toch lekker jouw naam inquote:Op maandag 31 juli 2006 19:45 schreef LionKing het volgende:
Ik ga er zeker ook weer een paar maken. Altijd leuk om te doen en te bekijken. En nog maanden later zie je eigen plaatjes in allerlei andere forums opduiken, uiteraard zonder bronvermelding.
Ik verheug me het meest op dát topic jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef APK het volgende:
Ik vond de ambachtelijk slechte fakes over het algemeen een stuk leuker.
Vooral omdat de technische eisen wat lager liggen komt daar wel een hoop humor door die het daglicht bij de 'echte fakers' blijf het een mooie term vinden nooit gezien zou hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef APK het volgende:
Terechte Verschrikkelijke Photosoepquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:48 schreef Canisfire het volgende:
tvp
Fotosoepen is oké olé oléquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Terechte Verschrikkelijke Photosoep
Maar van de beginletters van Bluezz kan je nog TVP maken, kan van die beginletters van jouw geen afkorting/woord vindenquote:
Alsje.. site waar de streams vermeldt staanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef Sjakie01 het volgende:
kan iemand mij die streams van BB6 even sturen, of in ieder geval een link naar de site waar de streams vermeldt staan? bvd.
LOLquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:23 schreef superhero87 het volgende:
Mn eerste fake... met paint![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef CobusNet het volgende:
Het is niet Samir A., maar Semih A.
[afbeelding]
Dat zal die Etienne zijn leven lang achtervolgen.quote:
probeer 1 van deze eens :quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Scrupules het volgende:
zo dan? http://img170.imageshack.us/img170/2420/marliesxi8.gif
edit: crap, ook al niet, wat nu?
De Giants zijn te vinden via satelietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:19 schreef lienlien het volgende:
GEWELDIG
geef me ff een link waar ik zon Hilde giant poppie kan kopen
Dat was ook en toppertje idd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:33 schreef APK het volgende:
Hij is leuk!quote:
Ikke slappe lach nu hahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:28 schreef Wakusei het volgende:
Sabrina: "..maar een rijstkoker is hetzelfde als een kookwekker?"
[afbeelding]
Wat een viezerik is dat zeg.. net als zijn vader. Ze mogen samen met Janine z.s.m. naar huis....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Scope het volgende:
Da Player in actie...
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06343/player.jpg]afbeelding][/url]
Thx, maar of dat nou 1 van die makkelijke meisjes is ?????quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:24 schreef Scrupules het volgende:
die janine dr tussen die doet et em![]()
Hahah helemaal geweldigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06342/dumbdumber.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06343/2water.jpg]afbeelding][/url]
Gelijk hebbie, want van in een deuk liggen, krijg je alleen maar pijn je rugquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:46 schreef Tamaartje het volgende:
hahaha echt geweldig... ik lig hier helemaal in een scheur elke keer![]()
heheh zeiltje geleend van David Copperfieldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Waar is die fucking koffer??
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB230896.jpg]afbeelding][/URL]
Normaal niet, maar nu wil ik een museumkaartquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:54 schreef MadMaster het volgende:
The Birth Of Marlies by Botticelli
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 02:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]Ik zat er al op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef ItaloDancer het volgende:
N.a.v. SCANMAN!!!! TIETUH!!!!! #2
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:55 schreef Sigi het volgende:
Ffff trots doen hoor hebbie hem gezien mijn eerste fakepic????![]()
![]()
![]()
Zijn wij gek, of zijn de 'Hilarisch!!!1111111' roepers makkelijk te plezierenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef Loedertje het volgende:
Hm, diezelfde gedachte kwam bij mij op na het zien van de *fakes* zonde dat ik aandacht wil besteden aan de kunde van de makers betreffende het fotosoepen, dat doet namelijk niet terzake.
Ik heb bij BB3 een boekenbon gewonnen met een fake.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:00 schreef Scrupules het volgende:
geef zelf eens het goede voorbeeld zou ik zeggen
dan heb je helemaal een reputatie hoog te houden niet waarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb bij BB3 een boekenbon gewonnen met een fake.![]()
Of hij wacht op het moment dat iemand hem verbeterdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:04 schreef Scrupules het volgende:
[..]
dan heb je helemaal een reputatie hoog te houden niet waar![]()
Dat jij die nog kent!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:04 schreef Jappie het volgende:
"dear god...please make it stop" was kwa originaliteit en vormgeving vele malen mooier.![]()
Op een paar na (Botticilli o.a.) valt het niveau mij ook wat tegen dit jaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:45 schreef APK het volgende:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn, maar ik vind het technisch af en toe aardig maar ik vind de humor verder ver te zoeken.
Bij ons is er, naast plaats voor verwondering, ook plaats voor realiteit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn wij gek, of zijn de 'Hilarisch!!!1111111' roepers makkelijk te plezieren
Die vond ik mooi gedaan, maar de humor ontgaat mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:10 schreef golfer het volgende:
Op een paar na (Botticilli o.a.) valt het niveau mij ook wat tegen dit jaar.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:15 schreef Jappie het volgende:
En om maar ff de classic der classics te voorschijn te toveren......
[afbeelding]
Deze fake werd gemaakt naar aanleiding van een discussie omtrent het wel of niet mogen eten van een appel...Coos...de bewoner zoals uitgebeeld kon zich daar iets drukker dan gemiddeld om maken...
Actueel
Origineel
Hoge kwaliteit afwerking Humor d
dat is ongeveer het niveau waar een ieder naar zou moeten pogen te streven.
Ik vind hem steengoed!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Deze had bv best potentieel, maar zat er net even naast....
Zullen we verder gaan in 'Commentaren op De Fakes #1' ?
aub want deze pagina wordt er niet bepaald grappiger opquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Dat logotje rechtsbovenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Scrupules het volgende:
[..]
wat mis ik hier? wat is hier fake aan?
die's goed! zo simpel, maar leuk!quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:57 schreef Scrupules het volgende:
ik vind jappie vertaald naar jappy nog het leukst![]()
jhahahahahahaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:18 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
LOL!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06343/bbneger.jpg]afbeelding][/url]
Je moet het geflanste uploaden naar je webspace (als je dat hebt) en anders naar een of andere uploadservice. Vervolgens link je via die http tag naar voornoemde webspace. Ook niet de [img] [/img] vergeten uiteraard.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:45 schreef ritzje het volgende:
Misschien een beetje stom, ik heb ook iets in elkaar geflanst, maar wil even hoe je dan een fotobestand er op zet. Ik krijg alleen dat ik een http link er op kan zetten.
idd jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef albergen het volgende:
Zwaar mislukt maar toch:
[afbeelding]
.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn er nu al fakes van Egbert als Locke van Lost? die 2 lijken echt teveel op elkaar
thanks for sharing (in 3 verschillende topicsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:15 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ben het volgens mij nog nooit met APK eens geweest, maar nu wel. Het niveau haalt het dit jaar bij lange na niet met vorig jaar. Het vervelendste is dat het niveau van de fakes alleen maar verder omlaag gaat. Volgens mij horen alle tekstballonnetjes thuis in De AMBACHTELIJK slechte fakes topic #1 maar ik kan het verkeerd hebben. Overigens zitten er wel weer een paar mooie bij, maar het merendeel is helaas slecht of bagger (zoals de fake hierboven).
Leuk, dat commentaar van mensen die zelf niets durven te postenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:15 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ben het volgens mij nog nooit met APK eens geweest, maar nu wel. Het niveau haalt het dit jaar bij lange na niet met vorig jaar. Het vervelendste is dat het niveau van de fakes alleen maar verder omlaag gaat. Volgens mij horen alle tekstballonnetjes thuis in De AMBACHTELIJK slechte fakes topic #1 maar ik kan het verkeerd hebben. Overigens zitten er wel weer een paar mooie bij, maar het merendeel is helaas slecht of bagger (zoals de fake hierboven).
Nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:15 schreef BB6kijker het volgende:
maar het merendeel is helaas slecht of bagger (zoals de fake hierboven).
Kloonaccount? Doe normaal. Over normaal gesproken: neem eens een ander plaatje bij je naam. Heel irritant dat getong. Over wansmaak gesproken: je verraadt jezelf ermee...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:32 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen![]()
makkelijk hč? lekker schuilen achter je kloonaccount
[laatste offtopic opmerking] Goh geen kloon ? Nou welkom op Fok! hoe beviel je EERSTE weekje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:34 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Kloonaccount? Doe normaal. Over normaal gesproken: neem eens een ander plaatje bij je naam. Heel irritant dat getong. Over wansmaak gesproken: je verraadt jezelf ermee...
Inderdaad, en vorig jaar BB5kijker, ik kom hier alleen voor Big Brother, maar kennelijk telt dat allemaal niet. Om een mening te hebben moet je hier blijkbaar het hele jaar actief zijn. Ach, ik begrijp het ook wel hoor, net een camping: gasten die er het langst staan vinden dat ze altijd wat meer te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:44 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
[laatste offtopic opmerking] Goh geen kloon ? Nou welkom op Fok! hoe beviel je EERSTE weekje?
" Geregistreerd op: maandag 21 augustus 2006 @ 01:28 "
[/laatste offtopic opmerking]
Ik weet niet zoveel van campings, maar ik zie het meer als met werken, of een sportvereniging: als je net binnen komt vallen wordt het meestal niet op prijs gesteld als je meteen een grote bek hebt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:55 schreef BB6kijker het volgende:
Om een mening te hebben moet je hier blijkbaar het hele jaar actief zijn. Ach, ik begrijp het ook wel hoor, net een camping: gasten die er het langst staan vinden dat ze altijd wat meer te zeggen hebben.
Zoals ik al schreef, maar je liet het in de quote weg, was ik hier vorig jaar ook. Flauw hoor, omdat dat in de quote weg te halen. Maar wel begrijpelijk, want als je het erbij had laten staan, sloeg je opmerking helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel van campings, maar ik zie het meer als met werken, of een sportvereniging: als je net binnen komt vallen wordt het meestal niet op prijs gesteld als je meteen een grote bek hebt.
Doe eerst zelf maar eens wat nuttigs voor je mensen af gaat zeiken.
Dank uquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:00 schreef sam_the_man het volgende:
Ik vind dit toch wel de meest onintressante deelnemersgroep ooit....
Maar toch, met een hommage aan het werk van PeterV:
[afbeelding]
FF voor degene die hem niet snappen. Vanavond naar de uitzending kijken en goed op de uitspraak van Tijn letten als hij tegen Jeroen zegt : "je komt toch niet uit een ei"quote:
Gewoon doorgaan met faken. Screw the criticsquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:56 schreef mamapan het volgende:
Heb bijna 't lef niet meer om hier iets neer te zetten![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:56 schreef mamapan het volgende:
Heb bijna 't lef niet meer om hier iets neer te zetten![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |