quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:56 schreef henk.jansen het volgende:
Even tussendoor BB6 Aus is gewonnen door Jamie.
Camilla is 2e
grtx Henk
Die zat toch in BB UKquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:06 schreef MissHobje het volgende:
en die te gekke gozer met zijn gilles de la tourette dan ?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:44 schreef APK het volgende:
Dat ik deze shit lees met een verbinding van 2kb/sec.
Het stond in MyAT en ik heb Chello. rquote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
Verslaafd? sadomasochistische trekjes?
Waarom zit je met zo'n trieste verbinding dan?
Jammer dat David niet heeft gewonnen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:56 schreef henk.jansen het volgende:
Even tussendoor BB6 Aus is gewonnen door Jamie.
Camilla is 2e
grtx Henk
Nu al?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 03:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik lees wel eens verkeerd![]()
nu moet ik slapen![]()
Omg![]()
![]()
in de zomer wil het er ook nog wel redelijk regenen somsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:34 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Texel is best leuk hoor Hob, behalve in de winter
Je hebt ook nog je neus gepoederdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:57 schreef Stereotomy het volgende:
BEW
Ik dacht dat ik alleen hoefde te plassen, maar toen ik daar was besloot ik het wat groter uit te pakken
Oke, nog één keer danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:58 schreef Stereotomy het volgende:
Peter, doe eens plaatje van Tubgirl?
Anders verneuk je de layout even.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:00 schreef Troel het volgende:
Koop nu het huis van de ouders van Lieske
link
Dit is niks, zo is die straal net een douchekop.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
Oke, nog één keer dan![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:44 schreef UIO_AMS het volgende:
smerig
Aanstellers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:39 schreef Day het volgende:
Gatverdamme, Pinball!![]()
Ik heb net gegeten, man!![]()
Hoi Bluezzquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat was het
Ik heb me net geregd op Talpa
(moest van Hummie)
Laat het nu toevallig zomer zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:34 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Texel is best leuk hoor Hob, behalve in de winter
Veel plezier alvast op Texelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Laat het nu toevallig zomer zijn![]()
(alhoewel het vandaag nogal herfstachtig voordoet)
Ik las hetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zondag pas heur.. en als het weer tegen zit dan later of niet
Ja, idd: ik zat patjandorie in een buiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik las hetNu is het idd wat minder qua weer
Peter en moodswingsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, idd: ik zat patjondorie in een bui![]()
Een hypercorrectie-bui denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, idd: ik zat patjandorie in een bui![]()
Dat hoort niet hè?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Vanwaar dat streepje tussen correctie en bui?
peter... laat het nu eindelijk eens los zeg....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en die vervelende schoften van vorig jaar zijn lekker opgeflikkerd![]()
Ja, dat dachten die schoften ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter... laat het nu eindelijk eens los zeg....
Ophangen! Ophangen!quote:
Neem die vent die hierboven in de sandwich zit ook meteen ff mee dan.quote:
* springt razendsnel uit de sandwichquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem die vent die hierboven in de sandwich zit ook meteen ff mee dan.![]()
quote:
Ik zou het anders willen formuleren bong: ik kies er meestal voor om jouw posts niet te laten renderen, omdat er toch alleen maar zinloze stewardessenpraat in staat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, Pinball kan mijn RE:'s niet lezen fyi
Als je zo affectie uit snap ik dat je tijd hebt om voor mod te spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef teamlead het volgende:
Niet stenigen, amputeren, nekschotje of andere vormen om affectie te uiten?
Maar jij mag na het eten wel een nekschotje hoor, als je al je groenten netjes opeet.quote:Je begint soft te worden
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Yez het volgende:
*Heeft BB forum ook weer gevonden*![]()
Begint BB6 nou zo 'vroeg' of ligt dat aan mij?![]()
BB5 ging toch (veel) later van start dacht ik?
In de SC kán je in principe nooit offtopic gaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:16 schreef remmy159 het volgende:
Heel even offtopic. Ik mis de pannamici clib.
Ik heb er nooit gekeken en in gepost, maar denk het welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef remmy159 het volgende:
Maar komt ie nog de clib
Moet je aan Gert vragen, het is zíjn feestjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef remmy159 het volgende:
Maar komt ie nog de clib
Is ook zo. In deel 1 zaten ze 100 dagen in het huis. Nu ongeveer 4 maand, dus zo'n 120 dagen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:08 schreef Yez het volgende:
Paar dagen?![]()
Ohw.. ik dacht toch dat het wel een maand scheelde..![]()
Als het ook daadwerkelijk zo lang gaat duren dit jaar. Ze hebben ook DGK nog gepland staan voor het najaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook zo. In deel 1 zaten ze 100 dagen in het huis. Nu ongeveer 4 maand, dus zo'n 120 dagen.
In BB1 gingen ze pas 16 september het huis in.
Ze bedoelde BB5 hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook zo. In deel 1 zaten ze 100 dagen in het huis. Nu ongeveer 4 maand, dus zo'n 120 dagen.
In BB1 gingen ze pas 16 september het huis in.
Ja, dat zit ik me dus ook af te vragen of dit misschien een verkorte versie van BB wordt....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het ook daadwerkelijk zo lang gaat duren dit jaar. Ze hebben ook DGK nog gepland staan voor het najaar.
Het blijft dan ook een wonder dat je nu wel moderator bentquote:
Niemand anders wilde, ik ben gedwongenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft dan ook een wonder dat je nu wel moderator bent
Ja tante Beb en Jappie staat links achteraan en Cynix, FLvooraan en Mister Dre, cartwomen, Weyden, Ruby, Anzji, Scanman, Roach_e Late Vogel Henk Jansen en verder weet ik zo even niet, ja en ik natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:35 schreef remmy159 het volgende:
Ik nog wel. Apk zat volgens mij in de auto. Met die groene jas was volgens mij Tante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |