Hoi Bluezzquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Wat was het
Ik heb me net geregd op Talpa
(moest van Hummie)
Laat het nu toevallig zomer zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:34 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Texel is best leuk hoor Hob, behalve in de winter
Veel plezier alvast op Texelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Laat het nu toevallig zomer zijn![]()
(alhoewel het vandaag nogal herfstachtig voordoet)
Ik las hetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zondag pas heur.. en als het weer tegen zit dan later of niet
Ja, idd: ik zat patjandorie in een buiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik las hetNu is het idd wat minder qua weer
Peter en moodswingsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, idd: ik zat patjondorie in een bui![]()
Een hypercorrectie-bui denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, idd: ik zat patjandorie in een bui![]()
Dat hoort niet hè?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Vanwaar dat streepje tussen correctie en bui?
peter... laat het nu eindelijk eens los zeg....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en die vervelende schoften van vorig jaar zijn lekker opgeflikkerd![]()
Ja, dat dachten die schoften ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter... laat het nu eindelijk eens los zeg....
Ophangen! Ophangen!quote:
Neem die vent die hierboven in de sandwich zit ook meteen ff mee dan.quote:
* springt razendsnel uit de sandwichquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem die vent die hierboven in de sandwich zit ook meteen ff mee dan.![]()
quote:
Ik zou het anders willen formuleren bong: ik kies er meestal voor om jouw posts niet te laten renderen, omdat er toch alleen maar zinloze stewardessenpraat in staat.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, Pinball kan mijn RE:'s niet lezen fyi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |