Het was niet "gewoon" een vraag. Het was een verkapte terechtwijzing.quote:
Zeker geen terechtwijzing, je zou het wel kunnen zien als een hint....quote:Op maandag 31 juli 2006 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was niet "gewoon" een vraag. Het was een verkapte terechtwijzing.
Heerlijk, zo veel optimismequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:40 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Er begint hier weer wat leven te komen
Waarschijnlijk zijn de meesten al zenuwachtig voor de startquote:
Wij zijn de koffers al aan het pakken iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef Manu82 het volgende:
Waarschijnlijk zijn de meesten al zenuwachtig voor de start![]()
Nou... wil je 't echt weten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Een boel Fokkers dit jaar in BB, allemaal zwijgplicht van Hummiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag niets zeggenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Een boel Fokkers dit jaar in BB, allemaal zwijgplicht van Hummie![]()
Hey verrek, Bluezz post nog gewoon![]()
Waar gaan we hene dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef MissHobje het volgende:
Moehahhahah zeer waarschijnlijk mis ik de kickoff![]()
Ik niet, die ga ik nog net zien.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef MissHobje het volgende:
A, neequote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:50 schreef MissHobje het volgende:
Slaap lekker, kanjerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik niet, die ga ik nog net zien.Een dag voor ik wegga
![]()
Goedenacht allemaal![]()
![]()
Eya lekker dingquote:
Hij heeft die blauwe ingeruild.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga jij es heul gauw weer achter die blauwe bank van scanman
Net onkruid hehquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:56 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Eya lekker ding, ben nog niet weg hoor
![]()
'Texelquote:
Mazzel pikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik niet, die ga ik nog net zien.Een dag voor ik wegga
![]()
Hallo allemaal![]()
![]()
haaiquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij heeft die blauwe ingeruild.....
En hij is met de nieuwe heeeeeel blij...
[afbeelding]
Jeweettochquote:
Kon je haar niet verstaan of zo?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:14 schreef newsman het volgende:
Sjow, ff met me turkse vriendin gepraat was wel leuk, wieeeeeeeeeeee, maar goed waar gaat het over.
Echt weer scherpe humor, VenDquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kon je haar niet verstaan of zo?
* Bluezz gaat slapen, werken weet je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |