Als je zo affectie uit snap ik dat je tijd hebt om voor mod te spelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:00 schreef teamlead het volgende:
Niet stenigen, amputeren, nekschotje of andere vormen om affectie te uiten?
Maar jij mag na het eten wel een nekschotje hoor, als je al je groenten netjes opeet.quote:Je begint soft te worden
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:05 schreef Yez het volgende:
*Heeft BB forum ook weer gevonden*![]()
Begint BB6 nou zo 'vroeg' of ligt dat aan mij?![]()
BB5 ging toch (veel) later van start dacht ik?
In de SC kán je in principe nooit offtopic gaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:16 schreef remmy159 het volgende:
Heel even offtopic. Ik mis de pannamici clib.
Ik heb er nooit gekeken en in gepost, maar denk het welquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef remmy159 het volgende:
Maar komt ie nog de clib
Moet je aan Gert vragen, het is zíjn feestjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:20 schreef remmy159 het volgende:
Maar komt ie nog de clib
Is ook zo. In deel 1 zaten ze 100 dagen in het huis. Nu ongeveer 4 maand, dus zo'n 120 dagen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:08 schreef Yez het volgende:
Paar dagen?![]()
Ohw.. ik dacht toch dat het wel een maand scheelde..![]()
Als het ook daadwerkelijk zo lang gaat duren dit jaar. Ze hebben ook DGK nog gepland staan voor het najaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook zo. In deel 1 zaten ze 100 dagen in het huis. Nu ongeveer 4 maand, dus zo'n 120 dagen.
In BB1 gingen ze pas 16 september het huis in.
Ze bedoelde BB5 hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ook zo. In deel 1 zaten ze 100 dagen in het huis. Nu ongeveer 4 maand, dus zo'n 120 dagen.
In BB1 gingen ze pas 16 september het huis in.
Ja, dat zit ik me dus ook af te vragen of dit misschien een verkorte versie van BB wordt....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het ook daadwerkelijk zo lang gaat duren dit jaar. Ze hebben ook DGK nog gepland staan voor het najaar.
Het blijft dan ook een wonder dat je nu wel moderator bentquote:
Niemand anders wilde, ik ben gedwongenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft dan ook een wonder dat je nu wel moderator bent
Ja tante Beb en Jappie staat links achteraan en Cynix, FLvooraan en Mister Dre, cartwomen, Weyden, Ruby, Anzji, Scanman, Roach_e Late Vogel Henk Jansen en verder weet ik zo even niet, ja en ik natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:35 schreef remmy159 het volgende:
Ik nog wel. Apk zat volgens mij in de auto. Met die groene jas was volgens mij Tante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |