Jij op een meet, "verrassend"!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:38 schreef Q. het volgende:
Bier.
nou niet allemaal :|quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:52 schreef Minkeltje het volgende:
Assie> Kunnen we allemaal bij jou maffen ?
Quite.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jij op een meet, "verrassend"!
Hoe meer vrouwen hoe meer vreugd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:nou meer mensen?
bijvoorbeeld vrouwen?
Huh, riep jij vanmiddag niet:quote:
over meetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hmmz op zich wel waarom niet healleen ben ik een schijterd
![]()
One to one meeten een grote meet lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Huh, riep jij vanmiddag niet:
[..]
over meeten.
![]()
Q komt toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
One to one meeten een grote meet lijkt me wel tofalleen moeten er wel wat meer vrouwspersonen komen nog
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
One to one meeten een grote meet lijkt me wel tofalleen moeten er wel wat meer vrouwspersonen komen nog
dan kom ik niet hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Tis gewoon een terras/kroeg gezellige meet
Eerst wordt er bier belooft, daarna gezelligheid.quote:
er is zat bier in een kroegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst wordt er bier belooft, daarna gezelligheid.
Maak eens een keuze dan
Dus het gaat om het bier en niet de gezelligheid?quote:
Combinatie van factorenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus het gaat om het bier en niet de gezelligheid?
Die twee kunnen prima samen hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
Dus het gaat om het bier en niet de gezelligheid?
quote:
quote:
Jammer welquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan spreken we voor jou allemaal op een ander tijdstip afquote:
Het zou nogal ver zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:18 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Dan spreken we voor jou allemaal op een ander tijdstip afkun je ons afzonderlijk eerst allemaal mini-meeten
Goh, vreemd zegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zou nogal ver zijn![]()
Ik pas maar even![]()
Pff, was dat nou?quote:
Er is ook vast wel iets anders te verkrijgen in een kroegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:16 schreef Alicey het volgende:
Onder voorbehoud, maar dan wel iets anders dan bier.
De meeste kroegen wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Er is ook vast wel iets anders te verkrijgen in een kroeg
ja dat kan nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:16 schreef Alicey het volgende:
Onder voorbehoud, maar dan wel iets anders dan bier.
laten we die eens gaan zoekenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
En of dat kan.Ben nog geen kroeg tegen gekomen waar men verplicht bier schonk.
neequote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:34 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Is dat bier in de TT om onschuldige newbies te lokken?![]()
stond er kan? ik bedoel magquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
En of dat kan.Ben nog geen kroeg tegen gekomen waar men verplicht bier schonk.
In een weekend of op een vrijdag lijkt me handigerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:03 schreef Het_Biertje het volgende:
woensdag
Als jij nou eens een datum pakt hoor je dan wel wie er wel en niet kunnen. Er kan altijd wel iemand niet helaas.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
mja dat is dus nog niet bekend, dus voor alle mensen die willen komen: roep eens een richting
Vrijdag 25 of zaterdag 26 augustus? of vrijdag 1 of zaterdag 2 september?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij nou eens een datum pakt hoor je dan wel wie er wel en niet kunnen. Er kan altijd wel iemand niet helaas.
en dan weet ik ook of ik kom of niet![]()
Mooie data hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vrijdag 25 of zaterdag 26 augustus? of vrijdag 1 of zaterdag 2 september?
1 van die 4 data?weet ik veel
1 september pas, dat is de eerste officiele maand dat je je opleiding volgt, zo ook hierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Das waar mits ik m dan al heb, nog niks over gehoord
ok dan onthoud ik dat wel evenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
kut ik heb verkeerd geklikt
25 aug moest 2 sept zijn
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:04 schreef Jaguarized het volgende:
2 september is een zaterdag, dat lukt niet.
Das een zaterdag.quote:
Dan is OV niet geldig.quote:
Ik woon er net buiten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij woont toch in de stad waar je studeert neeem dan een weekendOV
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:29 schreef Quara het volgende:
tvptje
dan, dan kan ik gewoon astrid gaan meetenDat zou toch het nieuwe schooljaar zeer goed moeten maken!
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Denk het niet .. dunno.. zie tegen die tijd enzo
Zelfs ik kom! misschienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Denk het niet .. dunno.. zie tegen die tijd enzo
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:30 schreef Christine het volgende:
2 sept kan ik niet.
Hmm okquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:36 schreef Christine het volgende:
alleen de vrijdagen.
Dan zal ik kijken of ik dan kan mijn ene biertje komen drinkenquote:
Bier zuipen klinkt leukerquote:Op maandag 31 juli 2006 17:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat jij niet zoop?Of heb je je zó snel aangepast aan het studentenleven?
Ik denk nog ff na of ik kom.
euh nee? gewoon gezellig met een groep mensen wat drinken in ene kroeg/op een terrasquote:Op maandag 31 juli 2006 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Moet dat dan eigenlijk, bier drinken ?
Gelukkig maarquote:Op maandag 31 juli 2006 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh nee? gewoon gezellig met een groep mensen wat drinken in ene kroeg/op een terrasen of dat bier of iets anders is maakt niet uit
Ja hoe laat is de vraag maar denk zo eind van de middag/begin avond en dan tot laat in de avond/nachtquote:Op maandag 31 juli 2006 19:49 schreef Christine het volgende:
Hoe laat op 2 sept? misschien kan ik toch als het 's avonds laat is...
koekhappenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef Quara het volgende:
Worden er ook nog spelletjes gedaan? ^^
Als Q komt... dan kom ik misschienquote:
where's the loooveeeequote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja maar waarom nou niet kan best lief doen hobbels![]()
Nergens hobbelsquote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
where's the loooveeee[/black-eyed peas]
Ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
skippy is volgens mij irl best wel lief
Somsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef Memento-Mori het volgende:
skippy is volgens mij irl best wel lief
Ik hou het wel op Cola, veel spannenderquote:Op maandag 31 juli 2006 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh nee? gewoon gezellig met een groep mensen wat drinken in ene kroeg/op een terrasen of dat bier of iets anders is maakt niet uit
NO WAI!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik hou het wel op Cola, veel spannender![]()
Je wil me irl een klap verkopen?quote:
Heel leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dit gaat een gezellige meet worden. Ik voel het gewoon
met wat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Tuurlijk wordt het gezellig want mensen die zich niet gedragen zal ik wel eens laten merken dat ze dat beter wel kunnen doen![]()
Proberen he, kom je er vanzelf achterquote:
ik zal m'n ongezelligheidskleding aandoen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Proberen he, kom je er vanzelf achter
Een klap verkopen nee hoor ik sla me holmaat nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
NO WAI!
[..]
Je wil me irl een klap verkopen?
Als jij komt, is de kans dat ook ik kom, groter geworden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:08 schreef Het_Biertje het volgende:
ik kom ook trouwens
(alleen voor het bier natuurlijk)
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Als jij komt, is de kans dat ook ik kom, groter geworden.
Verdamd!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]! Vol verwachting klopt mijn hart!!!
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Verdamd!
Je bent moderator!
Dat komt vaker voor na een Groningenmeet.
houd ze van bier?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:40 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Zal ik mijn dochter Astrid ook meenemen?
Yes!quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Yes!
Maar niet van biertjes.
Zorg er nou maar voor dat je een BIER wordt!quote:
Verdomme!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:24 schreef Minkeltje het volgende:
Komt Opa ook?Dan word t dus echt gaaf
![]()
![]()
![]()
En hoe oud is je dochter Opa? Ik wil je zo graag als schoonvader
![]()
Opa is altijd zo rap wegquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:24 schreef Minkeltje het volgende:
Komt Opa ook?Dan word t dus echt gaaf
![]()
![]()
![]()
En hoe oud is je dochter Opa? Ik wil je zo graag als schoonvader
![]()
Ík heb er anders geen last vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Verdamd!
Je bent moderator!
Dat komt vaker voor na een Groningenmeet.
We gaan toch nie negatief doen he ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:32 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Verdomme!![]()
Nou moet ik me nog wassen ook!![]()
Ik ben best vrolijk hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Memento mori!
Wat triest toch!
Carpe Diem is best wat vrolijker.
Ey verdomme... ik vroeg je wat ja ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:07 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Memento mori!
Wat triest toch!
Carpe Diem is best wat vrolijker.
Auwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
*klein schopje*
Denk dat dat aan de hoeveelheid alcohol gaat liggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:07 schreef Quara het volgende:
Spank me
Maarre, gaat er nog iemand strippen of hoe zit dan?
Ook met een enorme sloot alcohol doe ik dat niet zo snel hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Denk dat dat aan de hoeveelheid alcohol gaat liggen
dat ene krijg je van een virus en het andere krijg je door de alcoholquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Wie gaat er wel uberhaupt in de regen strippen.. Enig wat je krijgt is een flinke verkoudheid en gelach
Op 2 september regent het nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Wie gaat er wel uberhaupt in de regen strippen.. Enig wat je krijgt is een flinke verkoudheid en gelach
het dondert en het bliksemt en het regent meters bier!quote:
wie heeft het daarover?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:35 schreef vigier het volgende:
Maar ik ga niet met nixxx zoenen.
niemandquote:
wat hij zegt.. ik heb mijn portie Q-knuffelen al wel gehad, geef de rest maar aan fikkie CLquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:19 schreef Q. het volgende:
Ik ga ook niet met nixxx zoenen, gisteren met nixxx geknuffeld, dat was wel even genoeg.
Foto!!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
Fokmeets zijn bekend om hun hoge zoen-gehalte. Count me in.
(Moet alleen nog even uitzoeken hoe enzo, want eigenlijk kan ik nietmaar ik wil er wel graag bij zijn).
Christine had het over een hoog zoen gehalte, en ik wilde ff met zekerheid dit van te voren gemeld hebbenquote:
Toedels Minkeltje!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Minkeltje het volgende:
*kiekt ff rond*wat een stilte hier zeg
die kun je in afrika kopenquote:
jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe weetje wie ik in de trein tegen kwam
Tof menquote:
enne.. eeeuh.. nog gen..eeuh gezoend?quote:
M'n vriendin zat naast mequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
enne.. eeeuh.. nog gen..eeuh gezoend?
nou ja..quote:
Tsja soms heb je dat wel eens hè, sorry astridquote:
Ja ik wil van die misschientjes af en zekerheid en dat er meer mensen komen en geen geslowchatquote:
waar is het eigenlijk?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ik wil van die misschientjes af en zekerheid en dat er meer mensen komen en geen geslowchat
Antwerpen.quote:
Kijk maar eens evenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Antwerpen.
Nee opzich heb ik nog niets staan denk ik.
welk plaatjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:48 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Toedels Minkeltje!
Wat vind je van mijn nieuwe plaatje?
Geil toch?
Nog altijd geen uitsluitsel van deze kantquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ik wil van die misschientjes af en zekerheid en dat er meer mensen komen en geen geslowchat
tssskquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nog altijd geen uitsluitsel van deze kant
Nikky, Danny, Ehhmmmm, MrWess etcquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wie dan minkeltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
jammer hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
Bier,
alleen ben ik waarschijnlijk op vakantie
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:04 schreef Minkeltje het volgende:
Nikky, Danny, Ehhmmmm, MrWess etcje vergeet boebiedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
T is nog niet zeker, maar de kans is wel heel grootquote:
afwachten dan maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nog niet zeker, maar de kans is wel heel groot
wat hij zegt!quote:
Mocht ik er toch zijn is dat voor mij primaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
2 september om 16uur meeten op het CS bij het grote blauwe bord
Is dat oke?
Ik hoor het nog wel danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht ik er toch zijn is dat voor mij prima
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:05 schreef Causa het volgende:
Ik wil ook naar je meet!
(misschientje omdat ik nou eenmaal niet in de positie ben beloftes te maken)
Topper dat je al vanaf ong. vier uur wilt aanvangen
Exactlyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dan hebben de mensen die vroeg terug moeten er iig ook nog wat aan
en mensen die pas later kunnen komen moeten me maar even mailen dan geef ik ze mn nummer wel en kunnen we elkaar alsnog vinden
astridwiersma@hotmail.com
aha, dat zal ik eens doen, weet niet hoe laat die airborne mars klaar is namelijk.. en dan nog even naar utrecht..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dan hebben de mensen die vroeg terug moeten er iig ook nog wat aan
en mensen die pas later kunnen komen moeten me maar even mailen dan geef ik ze mn nummer wel en kunnen we elkaar alsnog vinden
astridwiersma@hotmail.com
Roze panty met zwarte strepen, gele g-string boven de panty uitsteken. Leren jaquetje en kinky petje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef peleetje het volgende:
ooow bij het grote blauwe bord op cs.
Hoe herken ik jullie ?
oeh seksiequote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:51 schreef Quara het volgende:
[..]
Roze panty met zwarte strepen, gele g-string boven de panty uitsteken. Leren jaquetje en kinky petje.
Kijk maar evenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:38 schreef Reya het volgende:
Ik kom misschien ook nog wel even langs.
Heel simpel.,, zoek t groepje kneuzen, met in hun ogen een gloed als van 'no life' en je hebt ons gevondenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:22 schreef peleetje het volgende:
ooow bij het grote blauwe bord op cs.
Hoe herken ik jullie ?
en JA, ik doel daar natuurlijk ook mee op mezelfquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:43 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Heel simpel.,, zoek t groepje kneuzen, met in hun ogen een gloed als van 'no life' en je hebt ons gevonden
Ik ben niemand zn toppertjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:11 schreef Minkeltje het volgende:
Astrid> Ben jij mn toppertje met de breezer-ananas? Dan neem ik de dubbele whiskey
Als het in Utrecht wordt gehouden wel, al zou je dan wel de trip naar Rotterdam moeten maken 's nachts. Als het niet in Utrecht wordt gehouden wordt het lastiger.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:39 schreef Causa het volgende:
Zijn er ook logeerplaatsen ergens ?
Prima. Zelfs ik kan dat blauwe bord vinden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
2 september om 16uur meeten op het CS bij het grote blauwe bord
Is dat oke?
oe klinkt goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:51 schreef Quara het volgende:
[..]
Roze panty met zwarte strepen, gele g-string boven de panty uitsteken. Leren jaquetje en kinky petje.
Ik maak het logeerbed wel op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:39 schreef Causa het volgende:
Zijn er ook logeerplaatsen ergens ?
Het wordt in Utrecht zelf gehouden jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het in Utrecht wordt gehouden wel, al zou je dan wel de trip naar Rotterdam moeten maken 's nachts. Als het niet in Utrecht wordt gehouden wordt het lastiger.
nou ik ga er vanuit dat we tot in de vroege uurtjes doorgaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Reya het volgende:
Ik kom van vrij ver, maar misschien is overnachten niet nodig als de meet om vier uur begint. Maar als er genoeg slaapplaatsen zijn, hou ik me aanbevolen![]()
jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
Daar staan wel heel erg veel vraagtekens
heb jij een goede reden voor dat vraagtekentje achter je naam ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
5 op de 19,
t houdt niet over enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |