Auwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:43 schreef Memento-Mori het volgende:
*klein schopje*
Denk dat dat aan de hoeveelheid alcohol gaat liggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:07 schreef Quara het volgende:
Spank me
Maarre, gaat er nog iemand strippen of hoe zit dan?
Ook met een enorme sloot alcohol doe ik dat niet zo snel hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Denk dat dat aan de hoeveelheid alcohol gaat liggen
dat ene krijg je van een virus en het andere krijg je door de alcoholquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Wie gaat er wel uberhaupt in de regen strippen.. Enig wat je krijgt is een flinke verkoudheid en gelach
Op 2 september regent het nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Wie gaat er wel uberhaupt in de regen strippen.. Enig wat je krijgt is een flinke verkoudheid en gelach
het dondert en het bliksemt en het regent meters bier!quote:
wie heeft het daarover?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:35 schreef vigier het volgende:
Maar ik ga niet met nixxx zoenen.
niemandquote:
wat hij zegt.. ik heb mijn portie Q-knuffelen al wel gehad, geef de rest maar aan fikkie CLquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:19 schreef Q. het volgende:
Ik ga ook niet met nixxx zoenen, gisteren met nixxx geknuffeld, dat was wel even genoeg.
Foto!!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:56 schreef Christine het volgende:
Fokmeets zijn bekend om hun hoge zoen-gehalte. Count me in.
(Moet alleen nog even uitzoeken hoe enzo, want eigenlijk kan ik nietmaar ik wil er wel graag bij zijn).
Christine had het over een hoog zoen gehalte, en ik wilde ff met zekerheid dit van te voren gemeld hebbenquote:
Toedels Minkeltje!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:26 schreef Minkeltje het volgende:
*kiekt ff rond*wat een stilte hier zeg
Klonen dan maarquote:
die kun je in afrika kopenquote:
jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe weetje wie ik in de trein tegen kwam
Tof menquote:
enne.. eeeuh.. nog gen..eeuh gezoend?quote:
M'n vriendin zat naast mequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
enne.. eeeuh.. nog gen..eeuh gezoend?
nou ja..quote:
Tsja soms heb je dat wel eens hè, sorry astridquote:
Ja ik wil van die misschientjes af en zekerheid en dat er meer mensen komen en geen geslowchatquote:
waar is het eigenlijk?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ik wil van die misschientjes af en zekerheid en dat er meer mensen komen en geen geslowchat
Antwerpen.quote:
Kijk maar eens evenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Antwerpen.
Nee opzich heb ik nog niets staan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |