welk plaatjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:48 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Toedels Minkeltje!
Wat vind je van mijn nieuwe plaatje?
Geil toch?
Nog altijd geen uitsluitsel van deze kantquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja ik wil van die misschientjes af en zekerheid en dat er meer mensen komen en geen geslowchat
tssskquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nog altijd geen uitsluitsel van deze kant
Nikky, Danny, Ehhmmmm, MrWess etcquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
wie dan minkeltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
jammer hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
Bier,
alleen ben ik waarschijnlijk op vakantie
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:04 schreef Minkeltje het volgende:
Nikky, Danny, Ehhmmmm, MrWess etcje vergeet boebiedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
T is nog niet zeker, maar de kans is wel heel grootquote:
afwachten dan maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is nog niet zeker, maar de kans is wel heel groot
wat hij zegt!quote:
Mocht ik er toch zijn is dat voor mij primaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
2 september om 16uur meeten op het CS bij het grote blauwe bord
Is dat oke?
Ik hoor het nog wel danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht ik er toch zijn is dat voor mij prima
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:05 schreef Causa het volgende:
Ik wil ook naar je meet!
(misschientje omdat ik nou eenmaal niet in de positie ben beloftes te maken)
Topper dat je al vanaf ong. vier uur wilt aanvangen
Exactlyquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]dan hebben de mensen die vroeg terug moeten er iig ook nog wat aan
en mensen die pas later kunnen komen moeten me maar even mailen dan geef ik ze mn nummer wel en kunnen we elkaar alsnog vinden
astridwiersma@hotmail.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |