Ja. Wie weet worden er dan wel echt raketten op Israel afgevuurd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:07 schreef remlof het volgende:
Echt een geweldige actie van Israel
Net op NOS journaal: "als er nu verkiezingen zouden zijn in Libanon zou Hezbollah 3x zoveel stemmen krijgen"
Is ook afhankelijk van aan wie je het vraagt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:07 schreef remlof het volgende:
Echt een geweldige actie van Israel
Net op NOS journaal: "als er nu verkiezingen zouden zijn in Libanon zou Hezbollah 3x zoveel stemmen krijgen"
ik zou het bijna gaan hopenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:13 schreef klez het volgende:
[..]
Ja. Wie weet worden er dan wel echt raketten op Israel afgevuurd.![]()
Het was sarcastisch bedoeld.quote:
Ik vraag me sowieso af wat die waarnemers daar nog doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:41 schreef buachaille het volgende:
Dit is nog wel aardig om te lezen: http://www.canada.com/ott(...)1d-84a9-7f94d5fc6d50
Hezbollah gebruikte de VN-post als schild tegen de Israëlisch. Werpt weer een ander licht op de tragische dood van de 4 waarnemers.
Ik denk alleen dat ze met dit soort acties een nieuwe generatie wannabe-martelaren kweken...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef klez het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld.
Je denkt toch niet serieus dat ik vind dat Israel zich moet laten beschieten door Hezbollah om de Arabieren te vriend houden?![]()
Gekken heb je altijd en overal.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ze met dit soort acties een nieuwe generatie wannabe-martelaren kweken...
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ze met dit soort acties een nieuwe generatie wannabe-martelaren kweken...
Oh? Hoeveel zelfmoordaanslagen hebben we hier in Nederland gehad de laatste tijd?quote:
we zijn op de goede weg dusquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:23 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Een tegemoetkoming van de zijde van Israel tbv een staakt het vuren.
Hezbollah is nu ook accoord gegaan met een int. troepenmacht.
Ze haten Israel omdat ze onrechtmatig uit hun land verdreven zijn en omdat het geen eerlijke strijd is omdat Israel de onvoorwaardelijke steun van de VS heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:55 schreef typtypo het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ze haten israel en de joden zo wie zo.
Daar hebben ze geen aanmoediging voor nodig.
Ik denk dat er eerder een paar zich achter de oren gaan krabben en zich afvragen of ze het risico wel zullen nemen om door israel gedood te worden door bij de hezbollah te gaan.
Ach, er is beweging. Diplomatie werkt net zo snel als onze ambtenaren geloof ik,quote:
Hezbollah?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze haten Israel omdat ze onrechtmatig uit hun land verdreven zijn
In Londen of Madrid hebben we ze gezien, toch redelijk dichtbij. En de daders maakten op mij geen wanhopige indruk, eerder die van godsdienstfanaticus.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh? Hoeveel zelfmoordaanslagen hebben we hier in Nederland gehad de laatste tijd?
Ze haten Israel omdat Israel het volk van God is.. en omdat ze God haten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze haten Israel omdat ze onrechtmatig uit hun land verdreven zijn en omdat het geen eerlijke strijd is omdat Israel de onvoorwaardelijke steun van de VS heeft.
Ze haten de joden al sinds de islam bestaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze haten Israel omdat ze onrechtmatig uit hun land verdreven zijn en omdat het geen eerlijke strijd is omdat Israel de onvoorwaardelijke steun van de VS heeft.
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #39quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:12 schreef Glasnosteraar het volgende:
en heeft zich al iemand beschikbaar gesteld voor die "internationale troepenmacht"? Duitsland wil in ieder geval niet, en ik betwijfel dat er met het oog op Irak ook maar één land is dat trek heeft in een dergelijke zelfmoordmissie.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:07 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ze haten de joden al sinds de islam bestaat.
De joden zouden immers de proleet hebben willen vergiftigen, bovendien hebben ze nooit kunnen verkroppen dat joden nooit de islam als enige waarheid hebben aanvaard.
Dus het heeft niets met israel te maken. Israel is een schietschijf waar ze hun woede op kunnen richten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |