quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
Maar even wachten op Gnampy, lijkt me.
Geef het topic dan een kick, anders vergeet hij zijn fans!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Geef het topic dan een kick, anders vergeet hij zijn fans!![]()
![]()
Gnampy krijgt morgen koninklijk bezoek!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Geef het topic dan een kick, anders vergeet hij zijn fans!![]()
![]()
Je weigerde jezelf uit te leggen en verkondigde zonder verdere redenen iedereen naar de verdoemenis. Dat topic liep dus nergens op uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef t.wiki het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Ben je bang geworden ofzo, CC? Dat was niet nodig hoor!
Omdat men daar wel hun meningen uitlegt zodat er een discussie op gang komt. Iets verkondigen en het daarbij laten schiet niet op. En aangezien Cc en ik er op zitten hameren dat ie zichzelf uitlegde maar dat niet deed: slotje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:32 schreef LXIV het volgende:
Waarom zou er niet over dit verlangen gediscussieerd mogen worden? Wanneer praten over sodomie of zelfdoding wél toegestaan is?
Maak anders even een nieuw topic aan. En zorg daarbij dan even voor een goede OP. Dat andere topic zit nu met 2 pagina's waar er niks bijzonders word gezegdquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef t.wiki het volgende:
Als je het topic weer opent, kunnen we daar verder gaan anders?
Als je zoiets serieus neemt in die context heb je echt een draadje los hangen. Of jij het grappig vind is sowieso niet relevant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:47 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, als dat al als sarcasme mag worden betitteld ...
Ik vond het persoonlijk een domme poging tot leuk zijn.
Maar ik heb je uitspraak bewaard en zal het even aan mijn medemods voorleggen. Misschien denken zij er anders over.
Update: Nope, ze denken er min of meer hetzelfde over. De smiley deed je poging tot sarcasme de nek om.
'Ongepast' vind ik echt een walgelijke puriteinse term.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik neem het niet serieus, maar vind het wel ongepast.
Dat ik het niet grappig vind, is inderdaad irrelevant, maar wat wel relevant is, is dat allebei mijn medemods je uitsmijter ook editwaardig vonden.
Ik lees:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:43 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat ik voldoende echte argumenten heb gegeven.
Dat jij het anders ziet, is een tweede.
Je moet ook de context in acht nemen, hè?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:49 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals: De uitsmijter was een ongepast scheldwoord dat door de smiley erachter enkel versterkt werd.
Die tendens zie ik absoluut niet terug.quote:De huidige tendens is juist verre van kneuterig censureren, maar dat betekent niet dat dit soort uitspraken gedoogd worden. In ieder geval niet in R&P.
Dat slaat echt als een lul op een drumstel. Dat meerdere mensen ergens achter staan is geen reden op zichzelf, want dat kunnen ze allemaal aanvoeren en daarmee krijg je een cirkelredenatie.quote:Daarbij: dat mijn medemods het ermee eens zijn is wél een argument. Het argument van consensus.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:02 schreef milagro het volgende:
ja nu wil ik weten wat Heiden dan gepost had
Die laatste zin is dus gecensureerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een paar maanden terug werd een nieuwe collega boos, nadat ik een of andere opmerking maakte in de trant van 'als je hem een banaan geeft, probeert hij er ook mee te bellen'. Naar aanleiding van iets wat er gebeurde, weet het niet meer precies.
Anyway, hij was dus pislink omdat hij dacht dat het een racistische opmerking betrof. Surinamer, banaan... ik had niet eens een link gelegd en vroeg me af waarom hij zo boos was. Toen kwam de aap uit de mouw. Ik legde uit dat dit niet de bedoeling was, en dat ik absoluut geen racist ben, en daarmee was het afgedaan.
<Poppetje gezien, kastje dicht.>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |