De FA's hebben idd het laatste woord.quote:
We hebben wel inspraak, alleen niet het laatste woord.quote:Wow behoorlijk raar zooitje... Een niet- R&Pér in R&P gooien... Heel vaag...
Jullie hebben totaal geen inspraak... Keek net ff naar postgeschiedenis van die gast. Hij is deze maand maar begonnen met posten in R&P?
Ik heb ook wel eens in sex gepost en ook andere belachelijke subfora... Zegt dus vrij weinig... Ik keek gewoon in zn postgeschiedenis en zie wel een heel opvallend verschil vanaf de maand juliquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De FA's hebben idd het laatste woord.
[..]
We hebben wel inspraak, alleen niet het laatste woord.
En Mordreth post wel wat langer mee in R&P dan de laatste maand. Zoek 'm op in de zoekfunctie en je ziet bijvoorbeeld dit topic: Tevreden met jezelf?
Daarbij is heel veel posten geen beslissende factor.
Geef me dan ff een link naar een leuk topicquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef dawg het volgende:
Soms ben je wel een zeikzak Joe. L.E.T. I.T. G.O.! Enzo.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Copycat het volgende:
Niet raar, maar dit is daar ook niet de plek voor. Net als bans worden sollicitaties ook niet besproken op het forum. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Dus wil je meer weten: forum @ fok . nl . Al geef ik je weinig kans op antwoord.
Het laatste zinnetje vind ik eigenlijk raar. Alsof het een groot geheim is dat alle mods familie zijn van elkaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:32 schreef Copycat het volgende:
Niet raar, maar dit is daar ook niet de plek voor. Net als bans worden sollicitaties ook niet besproken op het forum. Dat lijkt me niet meer dan logisch.
Dus wil je meer weten: forum @ fok . nl . Al geef ik je weinig kans op antwoord.
Alicey, noch Sc0rpi0n of Mordreth heb ik ooit in levende lijve ontmoetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:41 schreef Pheno het volgende:
Het laatste zinnetje vind ik eigenlijk raar. Alsof het een groot geheim is dat alle mods familie zijn van elkaar
Ach, ik ken mijn meeste neven en nichten ook niet, het zij je vergevenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alicey, noch Sc0rpi0n of Mordreth heb ik ooit in levende lijve ontmoet.
In al mijn modtijd ben ik slechts op één crewmeeting geweest.
Maar ja, ik ben dan ook niet zo familieziek.
Jawel: hij was gewoon de beste kandidaat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:40 schreef JoeyT het volgende:
Er kan niet gezegd worden waarom Mordreth nou de juiste is hier op R&P vanwege het niet openbaar willen maken van sollicitaties?![]()
Ik snap niet waarom jullie hier op FOK! altijd zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel: hij was gewoon de beste kandidaat.
Niets meer, niets minder.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:48 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet waarom jullie hier op FOK! altijd zo moeilijk doen.![]()
Je weet net zo goed als ik dat dat geen antwoord is... Je weet best hoe ik t bedoel en om 1 of andere reden houd je je van de domme... Neem aan dat er best wat mensen achter de schermen ook hun twijfels hadden over deze aanstelling (vandaar de verdeeldheid), maar uiteindelijk toch overstag zijn gegaan. Vroeg me gewoon af zijn bepalende kwaliteit is...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu heb je je antwoord, en dan is het nog niet goed?
Nogmaals, de final decision ligt bij de FA's, wil je het naadje van de kous weten, dan zul je toch echt bij hen moeten aankloppen.
Ik was ook verrast, ik kom hier toch al enkele jaartjes. En gezien de voorstellen dat hij zich maar eens moet voorstellen (oeh, aparte zin) in het welkomstopic kennen weinig mensen hem. Maar goed, wie weet is het wel een goede, ik ken hem niet dus ik kan er niets nuttigs over zeggen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:54 schreef JoeyT het volgende:
Jij zal het ook vast raar gevonden hebben dat zo'n nietszeggend iemand opeens MOD is in een subforum waar hij bijna nooit te vinden is geweest
Ik doe geen aannames. Maar ik ga er vanuit dat je het over JoeyT hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
Leuk, al die aannames over verdeeldheid en strijd achter de schermen.
Ach, zo vaak als dat de crewfora gelekt zijn in de loop der tijd zijn dat natuurlijk nauwelijks aannamesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
Leuk, al die aannames over verdeeldheid en strijd achter de schermen.
T is gewoon letterlijk gezegd. Met verdeeldheid bedoel ik trws niets negatiefs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, zo vaak als dat de crewfora gelekt zijn in de loop der tijd zijn dat natuurlijk nauwelijks aannames.
Ik post al een tijd langer in r&p hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Wordt t gekozen door de admins???
Wow behoorlijk raar zooitje... Een niet- R&Pér in R&P gooien... Heel vaag...
Jullie hebben totaal geen inspraak... Keek net ff naar postgeschiedenis van die gast. Hij is deze maand maar begonnen met posten in R&P?
Ik heb idd alllll je posts gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik post al een tijd langer in r&p hoor.
Maar van wie ben je t vriendje? Iemand die nauwelijks post wordt MOD... Tsja ik neem aan dat je dan niet om je kwaliteiten bent aangenomen, maar gewoon vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik post al een tijd langer in r&p hoor.
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter Joey...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iemand die nauwelijks post wordt MOD...
Niet echt discussiewaardig vind je wel? Wat maakt het in vredesnaam uit hoeveel iemand in een forum heeft gepost? D'r zijn meer vereisten dan het postaantal hoorquote:
Cc!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:39 schreef Mordreth het volgende:
En CC zegt gewoon waar het op staat: de admins hebben gekozen.
Inderdaad... Maar je wordt geen ruiter als je nog nooit een paard hebt gezien Airwinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter Joey...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |