Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik was wat je noemt een rasechte lurker
Dan ben je eigenlijk ook niet echt mod-waardigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:46 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Er zit naar mijn weten nog steeds een verschil tussen bagger en zijwegen..
Selectief moddenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De post is nog niet verwijderd...
Niet tevreden, dan ga je maar naar mijn mamma en pappa. Die zijn veel ouderder dan jij bent en dus ook veel verstandigerder. Lekker puh, lekker puh. De zandbak blijft van mijhij... Want ze kiezen toch wel voor mij en niet voohoor jouhou..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:53 schreef Mordreth het volgende:
Goed, we kunnen hier een wellus-nietus spelletje gaan doen of het nou bagger was of niet. Ik vond het bagger, en dus heb ik het verwijderd. Niet tevreden? Dan klop je aan bij de FA's
modjes zijn ooit online als je ze nodig hebtquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:51 schreef Xennia het volgende:
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?
psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd hiernaar eigenlijk:
[..]
En ooit ook nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Pheno het volgende:
modjes zijn ooit online als je ze nodig hebt
Vaak eigenlijk nietquote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typischquote:
ik wachtte al op jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
We gaan een standbeeld voor je oprichten!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
Kwas gister laat teruggekomen uit Maastricht, dus moest ff uitslapen. Weet ik veel dat jullie s'ochtends vroeg de nieuwe MOD al gaan afzeikenquote:
Ik stel voor dat je een goede gipsen mal giet van het origineel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
Dat wilde ik ff horen... Thx babequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
ik toon gewoon interessequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebs
Hoi, het is mijquote:
na 2006 jaar mag dat dan ook welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:37 schreef Wolkje het volgende:
thanks, thanks, thanks.
nu komen opeens allemaal mensen vertellen dat ik 'volwassen' ben, zoals dat heet.
Dat is eng zeg![]()
Thanks, zwaaibeebquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:01 schreef zwaaibaai het volgende:
jouw ondertitel zegt helemaal niks...........
Gefeli wolkvrouw!!!!
Maar was Sc0rPi0n betreft nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Het zit inderdaad een beetje op een scheidslijn. Maar aangezien TS het hier heeft geopend en er wel een beetje een relatie is met het R gedeelte van R&P, kan ie wat mij betreft gewoon hier blijven.
Waarom zijn de F&F-mods ineens opgestapt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
De rest van de mods zullen zich nu toch ook wel afvragen of ze zichzelf nog serieus kunnen nemen door aan te blijven als mod. Het is eens te meer duidelijk geworden, dat Fok, niets meer is dan een elkaar het hand boven het hoofd houdende-inteelt-zooitje is.
Overigens maak ik nu een grapje, he.
Open er een R&P topic overquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom zijn de F&F-mods ineens opgestapt?
Wat is FOK! eigenlijk een triest zooitje afentoe...
Ik vind dat de MODS van de andere subfora hun collega's wel eens mogen helpenquote:
Die durven niets, die zijn nu eens met de FA's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dat de MODS van de andere subfora hun collega's wel eens mogen helpen. Een dictatuur geleid door een stel idioten....
Geintje uiteraard
Ik heb je reactie daar gezien. Maar doen jullie er als MODS nog iets mee of ben je dan bang dat je je baantje kwijt raakt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef Copycat het volgende:
Dat onderwerp wordt in FB al uitgebreid besproken.
Is R&P Feedback niet bepaald de plaats voor.
*tijd heeft*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:00 schreef Copycat het volgende:
Sla 'm maar even op, want dat gaat nog wel even duren eer ik daar echt goed naar kan kijken. Of Mordreth moet even tijd hebben?
Mordreth, waarom delete je nou de foto's van de vriendin van TSquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:57 schreef Roeni3 het volgende:
het is uit met mijn vriendin
Ben je al bijna klaar met opruimen, Cc? Ik heb iets dringends toe te voegen.
Ow fuck.. zie het.. foutjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:25 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mordreth, waarom delete je nou de foto's van de vriendin van TS? Hij heeft ze toch zelf geplaatst?
En was er dusdanig veel troep dat je het topic van 3 pagina's naar 1 pagina terug hebt weten te brengen?![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:26 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ow fuck.. zie het.. foutje![]()
![]()
en ja..
*kuch*quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:30 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je bent nog nieuw. Mompelt iets over er even in komen enzo.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom voelde je niet de drang te posten, maar wel om te modden?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd hiernaar eigenlijk:
[..]
Er is weer een vacature, zie ik net. Cc is uit haar ambt gezet....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:31 schreef Mordreth het volgende:
Ow verrek die vraag was er ook nog.
Aangezien ik toch wel aardig wat lurkte kon ik net zo goed modden. Ik kon dan wat doen waar anderen (en ik) zich aan irriteerden. En daarnaast: het is leuk om te doen.
En ik postte trouwens de laatste tijd al wel meer.. alleen niet bijzonder veel. Maar is veel posten een vereiste om moderator te kunnen zijn?
Potver.. ik zie het ook net.. wat een timing om net m'n huis te gaan opruimenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is weer een vacature, zie ik net. Cc is uit haar ambt gezet....
En wel meer mods.
Daarmee had je wel je affiniteit met het forum en de users aan kunnen tonen. Ik vind het wel prettig als ik een mod eerst als user kenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:31 schreef Mordreth het volgende:
Ow verrek die vraag was er ook nog.
Aangezien ik toch wel aardig wat lurkte kon ik net zo goed modden. Ik kon dan wat doen waar anderen (en ik) zich aan irriteerden. En daarnaast: het is leuk om te doen.
En ik postte trouwens de laatste tijd al wel meer.. alleen niet bijzonder veel. Maar is veel posten een vereiste om moderator te kunnen zijn?
Als ik mezelf beschikbaar stel als moderator dan zegt dat toch genoeg over mijn affiniteit met deze forum en users? Ik ben niet mod geworden voor het kleurtje (alhoewel ie mij wel goed staatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daarmee had je wel je affiniteit met het forum en de users aan kunnen tonen.
Ah ja, toegegeven: dat is wel prettiger. Maar het is nu eenmaal niet andersquote:Ik vind het wel prettig als ik een mod eerst als user ken
Ik zou zeggen: houd FB in de gatenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef dawg het volgende:
Waar kun je lezen welke mods nu allemaal weg moesten?
Ik ga niet alles lezen, ik heb 3 pagina's gelezen, en dat was al teveel. Wat een gezever zeg, milagro zei het goed, zoiets had in 10 minuten opgelost kunnen zijn, nu wordt het halve forum afgebroken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:05 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: houd FB in de gaten. Ik ben er ook net en zit nu alles door te lezen.
Donequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:26 schreef Sjowhan het volgende:
Me internet heeft vertraging, sluit [R&P SC] Dawg! maar
Milagro bleef continu hameren op het issue wat geen issue was, dus ach, zo'n groot vertrouwen heb ik daar ook niet inquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ga niet alles lezen, ik heb 3 pagina's gelezen, en dat was al teveel. Wat een gezever zeg, milagro zei het goed, zoiets had in 10 minuten opgelost kunnen zijn, nu wordt het halve forum afgebroken.
Ach, dit gezeik krijg je met kliekjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Milagro bleef continu hameren op het issue wat geen issue was, dus ach, zo'n groot vertrouwen heb ik daar ook niet in.
Nee. Maar ik heb geen zin om de discussie die hier al op meerdere plaatsen gevoerd wordt nog een keer te voeren, sorry.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, dit gezeik krijg je met kliekjes.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:03 schreef dawg het volgende:
Waar kun je lezen welke mods nu allemaal weg moesten?
Jij kan niet begrijpend lezen, dat is wel duidelijk, geeft niet, hoor, maar als je ergens niet op terug wil komen elders, kom er dan ook niet op terug, en doe je dat stiekem toch, doe het dan goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Milagro bleef continu hameren op het issue wat geen issue was, dus ach, zo'n groot vertrouwen heb ik daar ook niet in.
Sorry.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:10 schreef Mordreth het volgende:
Dit is niet de plaats om het daarover te hebben he?
Done, tnx voor het ideequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:24 schreef Wolkje het volgende:
Mordreth, kan het bedanktopic sticky?
Of scorpion natuurlijk
Ik vertaalde jouw reactie als "ja, gooi maar naar ONZ".quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef Kreator het volgende:
Vriendin slaat. Politie wil geen aangifte opnemen...
Omdat ik de topicstarter ben, moet het maar naar onzin?.
Wat wil je zien? De foto's? De logfiles?
Het is elke dág een ongelukkige dag om als man vernederd te worden....en dan een 2e keer door een moderator...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:26 schreef Phoenixx het volgende:
Dit is nu eenmaal een beetje een ongelukkige tijd om deze topic te openen en dan kunnen dit soort "misverstanden" ontstaan.
Sorry Kreator. Zo heb ik het niet bedoeld.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is elke dág een ongelukkige dag om als man vernederd te worden....en dan een 2e keer door een moderator...
Ik ben weer min of meer vrijgezel?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:32 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Sorry Kreator. Zo heb ik het niet bedoeld.
Helaas ben ik ook vrouw en ben daardoor bevooroordeeld inzake afstraffing na het niet nakomen van de belofte om de afwas te doen....
Zaten foto's van iemand anders in. En naar mijn weten mag dat ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
Gozer, dat topic sluit je nou wel, waarom kick je t niet gewoon naar ONZ ofzo, er werd toch gewoon op een normale toon gediscussierd.
En je zegt nu dat je 'm niet in ONZ vind passen? Dat betekend dus dat zij t eerste topic op Fok heeft geopend wat nérgens past.
Die is dan ook dichtquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef Roeni3 het volgende:
Het prachtig vinden dat de mensheid lijdt!
Toch duidelijk een ONZ topic, of heb ik het nou mis?
Neem je jezelf serieus?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:09 schreef DemocraatKameraad het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Ik heb dergelijke apocalyptische gevoelens en daar wil ik graag over praten. Ik voel mij er namelijk bijzonder depressief onder.
Ja natuurlijk, ik weet toch wat ik voel? Ik lees ook wel eens topics in dit subforum waarvan ik denk "tjonge jonge, wat een randdebiel," maar daarvoor is dit subforum toch ook bedoeld? Voor persoonlijke frustraties en problemen die je wilt delen met anderen?quote:
Ja, maar aan de hand van je postgeschiedenis kan iedereen wel vaststellen dat je dat topic opende om andere redenen dan te praten over je gevoelens.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik weet toch wat ik voel? Ik lees ook wel eens topics in dit subforum waarvan ik denk "tjonge jonge, wat een randdebiel," maar daarvoor is dit subforum toch ook bedoeld? Voor persoonlijke frustraties en problemen die je wilt delen met anderen?
Goed argumentquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:15 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja, maar aan de hand van je postgeschiedenis kan iedereen wel vaststellen dat je dat topic opende om andere redenen dan te praten over je gevoelens.
Ik wil m ook wel opengooien in onzin?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:09 schreef DemocraatKameraad het volgende:
Waarom is mijn topic gesloten? Ik heb dergelijke apocalyptische gevoelens en daar wil ik graag over praten. Ik voel mij er namelijk bijzonder depressief onder.
Als die persoonlijke frustraties en problemen enigszins waarheidsgetrouw lijken te zijn, is er niets mis mee. Als jij begint over de uitroeing van de westerse bevolking, is het niet vreemd dat wij aan je oprechtheid beginnen te twijfelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:14 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik weet toch wat ik voel? Ik lees ook wel eens topics in dit subforum waarvan ik denk "tjonge jonge, wat een randdebiel," maar daarvoor is dit subforum toch ook bedoeld? Voor persoonlijke frustraties en problemen die je wilt delen met anderen?
Topic ging nergens heen, basta. Geen discussiepunt, geen argumenten (behalve dezelfde 10x) en daarnaast doodsverwensingen over en weer: slot dus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:21 schreef DemocraatKameraad het volgende:
Ik heb liever dat een paar herrieschoppers straks een ban krijgen (dan ben je daar immers vanaf) dan dat een oprecht topic wordt gesloten. En Roeni3, apocalyptische gevoelens zijn niet zeldzaam.
Ik leg mij er nu bij neer, maar alleen omdat ik honger heb en iets ga eten. Niet omdat ik je gelijk geef.quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:24 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Topic ging nergens heen, basta. Geen discussiepunt, geen argumenten (behalve dezelfde 10x) en daarnaast doodsverwensingen over en weer: slot dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |