Nee, ze hebben elkaar vastgehouden om 1 uur 's nachts toen ik er niet bij was in zijn hotelkamer. En toen lag ik te slapen in mijn hotelkamer.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:31 schreef bergkampf het volgende:
You don`t know what you`ve got, till it`s gone....
Was ze vreemd gegaan?
Ze beloofde om niet meer aan hem te denken. Maar ze kon hem maar niet uit haar gedachtes halen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Vertel...
Hoe is het uitgegaan? Is ze nu bij die jongen?
Daar kan ik me ook wel aan ergeren.. mensen die niet de ballen hebben om de waarheid te zeggen, en achteraf aankomen kakken met schuldgevoelens over dat ze gelogen hebben.. lekkere verkering had je trouwens met je vriendin... als je niet eens eerlijk tegen elkaar kunt zijnquote:Nee, ze hebben elkaar vastgehouden om 1 uur 's nachts toen ik er niet bij was in zijn hotelkamer. En toen lag ik te slapen in mijn hotelkamer.
Ze zij dat ze even alleen wilde zijn ofzo. Maar later vertelde ze dus dat ze nog naar hem toe was gegaan in het midden van de nacht.
A:"Ik zal niet meer aan die en die denken hoor!"quote:Ze beloofde om niet meer aan hem te denken. Maar ze kon hem maar niet uit haar gedachtes halen.
Toen had ik al zoiets van; pleur dan maar op. Ze verbood mij immers om aan andere meisjes te denken!
Hij kan het niet 'goedmaken', hij heeft niks fout gedaan (daar ga ik van uit) ze is verliefd op een ander.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:43 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Ik had er nooit laten gaan in ieder geval.![]()
@ TS zou het maar weer snel gaan goed maken als ik jou was....
Nee, dat wil ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:58 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Ga d'r nou maar gewoon morgen ff bellen, wie weet komt het nog goed.....
Ze is toch niet vreemdgegaan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:27 schreef Roeni3 het volgende:
Ja, maar, ja, maar.... Ik wilde die ene foto van de vriendin van TS quoten en dan zeggen dat ze echt wel knap is en dat de TS daarom al meer moeite voor haar moet doen.![]()
Hoewel ik wel tegen vreemdgaande dozen ben.
Is ze eigenlijk daadwerkelijk vreemd gegaan, TS?
Zat het dan qua gevoelens al niet fout bij de TS nog voor zijn vriendin hem zei dat ze een ander misschien ook leuk begint te vinden? Anders vecht je toch voor je relatie?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:29 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Ze is toch niet vreemdgegaan?
en @TS: de klapper komt nog wel.
Ik heb geslapen, en ik ben nog steeds vrolijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:24 schreef Mordreth het volgende:
Zo, opgeruimd. En nu weer vrolijk verder
Ik zeg:'Keurig'quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:02 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik heb geslapen, en ik ben nog steeds vrolijk.![]()
Mmmh, ja de communicatie tussen haar en mij verliep niet al te soepel meer de laatste tijd. Ook wat spanningen gehad op vakantie. Dit was zeg maar de spreekwoordelijke druppel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zat het dan qua gevoelens al niet fout bij de TS nog voor zijn vriendin hem zei dat ze een ander misschien ook leuk begint te vinden? Anders vecht je toch voor je relatie?
Maar inderdaad, de TS is nog jong. Plenty of fish in the sea.
Op dat soort momenten, string in d'r reet trekken en gewoon hard nueqen!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:11 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[knip] ging ze zeggen als ik haar een kusje gaf: Nee, je wil het spaanse meisje!![]()
Vooral opmerkingen als: Je vindt een ander leuk die volledig uit het niets opdoken begonnen mij op mijn zenuwen te werken.
[knip]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |