Ja hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hahaha als ik nou ja zou zeggen zou je 't dan doen?
Yeahquote:
Dat zou P nooooooit doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn mannelijke verpleeg hormonen borrelen gewoon omhoog, moet kunnen toch? Zeg niet dat vrouwen geen mannelijke verpleger fantasieen hebbenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat zou P nooooooit doenHebbie goed gezien VVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zeg nixquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:15 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn mannelijke verpleeg hormonen borrelen gewoon omhoog, moet kunnen toch? Zeg niet dat vrouwen geen mannelijke verpleger fantasieen hebben.
Ach, kom op! Vrouwen fantaseren ook over een vent in witte outfit met jarratel eronderquote:
Dat heb ik niet gezegd hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef Yoni het volgende:
Best lief hoor P, dat je verpleegstertje wil spelen
ehmmquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:15 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn mannelijke verpleeg hormonen borrelen gewoon omhoog, moet kunnen toch? Zeg niet dat vrouwen geen mannelijke verpleger fantasieen hebben.
*proest*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, kom op! Vrouwen fantaseren ook over een vent in witte outfit met jarratel eronder![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, kom op! Vrouwen fantaseren ook over een vent in witte outfit met jarratel eronder![]()
Het is duidelijk vrijdagmiddagquote:
Als dit niet Freudiaans is, dan weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
Gelukkig maar (dat laatste). Geloof dat ik anders meteen bij freud op de sofa zou belanden om er over te pratenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd heIk zei dat ik wel wat sinaasappels kwam uitpersen voor je. Da's wat anders dan verpleegstertje spelen
en dat doe ik overigens zeker niet in jarretels
Meneer heeft ff kunnen analyseren dat ik met een dissociatieve identiteitsstoornis loop....quote:
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gelukkig maar (dat laatste). Geloof dat ik anders meteen bij freud op de sofa zou belanden om er over te praten![]()
[Centraal] vakantie foto's!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef freud het volgende:
Ik zit mijn madeira foto's uit te zoeken. 105 heeft de eerste schifting gehaald. Even een stuk of 10 eruit zoeken voor een onvervalste ik-ben-op-vakantie-geweest showcase.
Mja, ik wil ze ook daar wel op een hoop dumpen hoor. Het idee achter de showcase was dat ik hem kon crosslinken naar het madeira travel topic in TRV.quote:
Foto'squote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef freud het volgende:
Ik zit mijn madeira foto's uit te zoeken. 105 heeft de eerste schifting gehaald. Even een stuk of 10 eruit zoeken voor een onvervalste ik-ben-op-vakantie-geweest showcase.
Bij freud op de sofa gezellig? Ik vraag het me af hoor, na al die rare ontboezemingen van 'm over jarretels enzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ook gezellig
Maareh...ik begrijp dus dat het niet hoeft
![]()
![]()
Showcase.. mjaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef freud het volgende:
ik-ben-op-vakantie-geweest showcase.
Die verdwijnt 'vanzelf'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Ynske het volgende:
jammer van de statief/lamppoot Vlieg
Ga door, ga door!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Nog even een teasertje uit mn shoot van gisteren, onbewertkt en lo-res
[afbeelding]Mijn vaas, wat DOE je?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Yoni het volgende:
Ennuh neuj, ik heb al voor mezelf gezorgd. En ik begin me al een heel klein beetje mens te voelen weer
![]()
Ik ben niet zo gezellig als ik ziek ben hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Jammer. Was wel gezellig geweest vanavond
Maar je bak B&J welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gezellig als ik ziek ben hoor![]()
Ook een goed planquote:En ik hoop eigenlijk stiekem dat ik me vanavond goed genoeg voel voor een ritje Scheveningen. Ik heb zin om uit te waaien
Oh! Het ging gewoon alleen maar om die bak ijs!!! Ohoh!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar je bak B&J wel![]()
[..]
Ook een goed plan
Is dit een uitnodigingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oh! Het ging gewoon alleen maar om die bak ijs!!! Ohoh!
In Scheveningen hebben ze ook B&J![]()
3Bquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef TripleBee het volgende:
Djeez wat een vrijdagmiddag geouwehoer hier. I join de club for one moment.
Yoni is heel gezelligquote:
Met wie dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
Uitwaaien, romantisch doen en knuffelen op t strand
ik wil ook
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef An24 het volgende:
[..]
3Bhoi 3B
![]()
Hey, maar dat wordt een fruit B&J's mand brengen bij yoni geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef An24 het volgende:
[..]
3Bhoi 3B
![]()
Hey, maar dat wordt een fruit B&J's mand brengen bij yoni geloof ik![]()
check.....ben alleen bang dat er dan meer mensen gevoerd moeten wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik stel voor dat we er een breng-yoni-naar-scheveningen-en-voer-haar-B&J-meet van maken
Ben gek op boeven, weet je tochquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:21 schreef TripleBee het volgende:
[..]An, achja gelukkig is het geen B2 hč
metquote:
Moet ik jou ook ijs komen brengenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef An24 het volgende:
[..]
check.....ben alleen bang dat er dan meer mensen gevoerd moeten worden"Chocolate therapie" is errug lekker (hint he, snappie wel)
![]()
stom hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef ableton het volgende:
vanaf vanmorgen 12 uur non-stop aan het tekenen, uit het niets:
bla bla vastgelopen, bericht verzenden/niet verzenden?
En natuurlijk tussendoor niet gesaved![]()
![]()
Je hoeft niet te komen brengenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet ik jou ook ijs komen brengenOf wil je ook naar Scheveningen
quote:
Haha, nee hoor, zou wel willen, maar beetje kort dag nu....zondag weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus jullie gaan mee naar Scheveningen
Tof
Zeker weten? Ik heb ook wel zin in uitwaaien.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, zou wel willen, maar beetje kort dag nu....zondag weer![]()
Volgens mij is die blonde al naar huisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:51 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik heb ook wel zin in uitwaaien.
Nou dan ga ik ook zo maar eens. Heel misschien nog tot Scheveningen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij is die blonde al naar huisJammer voor haar, want ik heb haar DVD-tje klaar
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:09 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Nou dan ga ik ook zo maar eens. Heel misschien nog tot Scheveningen.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt Fraubitch zondag oojk naar de meet?
dzenkuje bardzoquote:
ik zal mijn zweepjes thuislatenquote:
Pfff, tuurlijk. Where's the fun in that?quote:
een sony?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:27 schreef Debsterr het volgende:
Hoi. Ik heb vandaag een heule mooie Sony in handen gehad... ik ben verliefd.
Een camera offcourse! Ik hou van namen die met een S beginnen... Sanderquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een sony?
een mobieltje? Een camera? Een vaatwasser?
Enneh je was toch al verliefd op MIJ?of is een vaatwasser meer waard?
![]()
quote:
Ik denk dat we over een jaar of 5-10 nog altijd 2 grote spelers op de markt hebben, Canon en Nikon, met daarnaast plaats voor meerdere kleinere spelers, mits deze kleinere spelers iets speciaals kunnen bieden. Pentax zoekt die speciale niche door met name veel compacte goede primes te maken, ideale vakantie & reportage set dus. En natuurlijk de compatibiliteit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg Ivo.... hoe zit het met Pentax? Denk je dat het bedrijf een goede toekomst tegemoet gaat, of ziet het er somber uit?
Ach, een ferrari en trabant zijn ook allebei auto's, dus ok, Sony maakt camera's.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Een camera offcourse! Ik hou van namen die met een S beginnen... SanderSony
. Fles begint met een F, schijnt, maar je bent wel lief hoor
.
Ach ja, hij voelde wel goed aan en dat was het welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, een ferrari en trabant zijn ook allebei auto's, dus ok, Sony maakt camera's.
Maar de saneringen van Pentax is geen teken aan de wand, zoals Leica?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik denk dat we over een jaar of 5-10 nog altijd 2 grote spelers op de markt hebben, Canon en Nikon, met daarnaast plaats voor meerdere kleinere spelers, mits deze kleinere spelers iets speciaals kunnen bieden. Pentax zoekt die speciale niche door met name veel compacte goede primes te maken, ideale vakantie & reportage set dus. En natuurlijk de compatibiliteit.
Sony zal het proberen met marketing geweld. Eens kijken of dat lukt en wie naast deze 4 kan blijven bestaan.
ik vroeg me af hoe het nu met het bedrijf ging (de saneringen). Ik zat vandaag een beetje te neuzen en kwam dit bericht van vorig jaar tegen:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:03 schreef ultra_ivo het volgende:
Canon en Nikon als grote spelers, Pentax voor de nichemarkten met evt. nog 1 of 2 die andere nichemarkten zoeken. Saneringen zie ik iig niet in het aanbod van Pentax, dat wordt steeds mooier. Het grootste probleem van Pentax is momenteel de onwetendheid van de verkopers. Die kennen vaak de specifieke voordelen van het Pentax gamma niet en kunnen de camera dan ook niet aan de juiste klanten aanraden.
Sony is de enige die het marketinggeweld aankan. Maar of dat de succesformule is waag ik te betwijfelen.
Afgezien daarvan, wel raar dat Pentax DSLRs met SD kaarten werken, terwijl de rest van de markt voor de CFC heeft gekozen--zelfs concurrent Sony!quote:Pentax has announced that its profits fell by 42% in the fiscal first quarter, compared to the previous year, reports the International Herald Tribune. Net income fell to Ĩ261m (US$2.32) from Ĩ448m (US$3.97m) the previous year. The loss is blamed on ever decreasing profit margins on compact digital cameras and the company says it plans to focus on the "more profitable single-lens reflex digital camera to offset price declines in compact types" as well as "raise the pace of new model introductions to three per year from two, starting this year," says Fumio Urano, Pentax president. Urano said that the company will also cut 300 jobs in the next two years.
Pentax maakt naast camera's ook brilglazen weet ik. Of ze nog andere zaken maken weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Pentax kondigt over 2 UITERLIJK 3 jaaar aan te stoppen met fotografische activiteiten
Wakker gebeld worden om naar het strand te gaan dus welquote:
Dus je gaat nu naar het strand?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:36 schreef PdeHoog het volgende:
Wakker gebeld worden om naar het strand te gaan dus wel
Mwjah....ik geloof dat dat nog minstens een uur op zich laat wachten, gezien het feit dat bepaalde deelnemers uit de randgemeenten van Rotterdam moeten komenquote:
Les 1: ga nooit naar Blijdorp ZONDER fototoestel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef Xilantof het volgende:
Zul je altijd zien. Denk je een keertje -rustig- naar Blijdorp te kunnen zonder veel fotoapparatuur... Zitten alle beesten ineens te poseren
Gelukkig had mijn moeder d'r Powershot S1 IS bij d'r . Dus wel wat foto's gemaakt!
Was ik ook niet...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Les 1: ga nooit naar Blijdorp ZONDER fototoestel.
Whahahahahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:01 schreef Xilantof het volgende:
En mama is tof, dus ik heb de hele tijd met haar cam gelopen
Het was warmquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhahahahahaBriljant
Heeft zelf een D70, maar gaat in de dierentuin met een S1 rondlopen
Les 2, zie les 1...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Les 1: ga nooit naar Blijdorp ZONDER fototoestel.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:13 schreef freud het volgende:
[..]
Les 2, zie les 1...
Dieren RUIKEN zoiets Xil...
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:13 schreef freud het volgende:
[..]
Les 2, zie les 1...
Dieren RUIKEN zoiets Xil...
Als je jezelf registreert bij nikon europe, kan je volgens mij de D50 handleiding (Engelse versie) downloaden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:50 schreef WurM het volgende:
* WurM heeft zn D50 en gaat zo zn Duitse () handleiding eens proberen te begrijpen
oeh, thx!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je jezelf registreert bij nikon europe, kan je volgens mij de D50 handleiding (Engelse versie) downloaden.
Als je engels beter is dan je duits
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Pentax kondigt over 2 UITERLIJK 3 jaaar aan te stoppen met fotografische activiteiten
Geen idee.... misschien moet je nog ergensw opklikken in je email?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:36 schreef WurM het volgende:
grmbl, Nikon-Europe site zegt dat de combinatie van mn nickname en wachtwoord ongeldig is... Terwijl ze m me net gemaild hebben...
Zie ik iets over het hoofd of moet ik t later gewoon nog eens proberen?
Whehehe, je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:51 schreef RonaldV het volgende:
Zo, mijn trommelvliezen doen t nog...
Net anderhalf uur met twee 10 jarige jongedames in de auto doorgebracht
hehe, hoor je een piep continu?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:51 schreef RonaldV het volgende:
Zo, mijn trommelvliezen doen t nog...
Net anderhalf uur met twee 10 jarige jongedames in de auto doorgebracht
WAT?quote:
Hmm, ik zag wat over t hoofdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:36 schreef WurM het volgende:
grmbl, Nikon-Europe site zegt dat de combinatie van mn nickname en wachtwoord ongeldig is... Terwijl ze m me net gemaild hebben...
Zie ik iets over het hoofd of moet ik t later gewoon nog eens proberen?
quote:LET OP: Indien u gebruik wilt maken van technische ondersteuning via het online Nikon European Support Centre dient u zich daar nogmaals te registreren.
Wij werken hard aan het vereenvoudigen van het registratieproces
Uh-huh...quote:
Ik had niet anders verwacht!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uh-huh...![]()
Ow, -Marjo- ze leven allebei nog
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:06 schreef prupke het volgende:
Nog 4 uurtjes aanwezig zijn morgen op het werk en dan vakansie
fotos maken en nog fotos maken en burgers zoo en en en ...geen lastige klanten die ik op een kanon wil zetten
zin in een 21 jarige meid in je autoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:29 schreef RonaldV het volgende:
Hey, wat hoor ik daar?
disregard... het is de stilte
je hoort nu helemaal lniets meer?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:29 schreef RonaldV het volgende:
Hey, wat hoor ik daar?
disregard... het is de stilte
Blijft jammer dat je zo ver weg woontquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zin in een 21 jarige meid in je auto
kan garanderen dat ik je hetzelfde effect geef als 2 10 jarige meiden!
^^ WHZquote:
Dan heb je het vast niet over jezelf, want jij bent prima gezelschap in de auto!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zin in een 21 jarige meid in je auto
kan garanderen dat ik je hetzelfde effect geef als 2 10 jarige meiden!
Neuh, maar volwassen meisjes die lawaai maken in een auto klinkt wel gezelligquote:
Hootchie coothcie poelie woelie? of wat was het ook al weerquote:
Handleitung ? auf deutsch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Neuh, maar volwassen meisjes die lawaai maken in een auto klinkt wel gezellig![]()
Het wordt laat, let maar niet teveel op mij
*verdiept zich weer in de handleiding*
immer gerade aussquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Handleitung ? auf deutsch?
wann sie drucken auf knopfjeer sollst eine foto gemachen werden oder etwass
Daar moest ik ook al heel hard om lachen zonetquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:41 schreef PKfotografie het volgende:
en niet in je oog prikken als je aan je oculair zit om de sterkte in te stellen![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Hootchie coothcie poelie woelie? of wat was het ook al weer
oi je mag nu legaal stemmen
Heb je die engelse al kunnen downloaden van Nikon?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef WurM het volgende:
Neuh, maar volwassen meisjes die lawaai maken in een auto klinkt wel gezellig![]()
oja daarvoor heb ik die pdf op de pc.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
immer gerade auss
wass sagen sie?
planken daar zaag ik in
@Wurm: handleiding lezen? je bent een man, je hoort alleen naar de plaatjes te kijken
Handleiding is alleen goed als naslagwerk. onder het motto ik wil dit. het lukt me niet. dan is het moment aangebroken om te gaan lezen in de handleiding
Post deze reactie eens in het delftmeet topiquequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan heb je het vast niet over jezelf, want jij bent prima gezelschap in de auto!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Daar moest ik ook al heel hard om lachen zonet
Nu gaan jullie lachen omdat ik zelfs dat deel van de handleiding heb gelezen![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kijk ook plaatjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
@Wurm: handleiding lezen? je bent een man, je hoort alleen naar de plaatjes te kijken
Handleiding is alleen goed als naslagwerk. onder het motto ik wil dit. het lukt me niet. dan is het moment aangebroken om te gaan lezen in de handleiding
Yep, heb mquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je die engelse al kunnen downloaden van Nikon?
Dat lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kom je ons wel een dag vervelen?
maak je mij doof ik jou blind.
lijkt me een goede deal![]()
ik ok niequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
poelie woelie koelie joelie
mag ik nog niet
moet je de nederlandse nationaliteit voor hebben
limbabwequote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef prupke het volgende:
[..]
ik ok nie
tis toch wat he als je in brabant of limburg woont
ywquote:
laat RonaldV het maar niet lezenquote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Dat lijkt me een strak plan
trouwens..mag ik mijn poedeliewoepsie ook meenemen?
Als je je registreert op de Nikon Europe site, voor feedback ofzo, mag je ze zo downloaden. Van de officiele site dus. Doet Nikon niet moeilijk over, dus het lijkt me sterk dat dit onder warez valt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:52 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
laat RonaldV het maar niet lezender was iets met handleidingen of telt dat alleen voor Canons?
Dat gaat specifiek om nederlandstalige handleidingen. die zijn niet te downloaden, dat is nog stees illegaal. Maar de engelse handleiding is legaal te downloaden van Nikon na registratie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:52 schreef CocaColaLight het volgende:
laat RonaldV het maar niet lezender was iets met handleidingen of telt dat alleen voor Canons?
Nieuw honderas?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:48 schreef fraubitch het volgende:
Dat lijkt me een strak plan
trouwens..mag ik mijn poedeliewoepsie ook meenemen?
Ooow daar heb ik ook nog eens mee gefobo'dquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Nope uit dordrecht
Maar ik betwijfel of het een honderas is
wel een leuk model dus verheug me al op de shootquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:02 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nope uit dordrecht
Maar ik betwijfel of het een honderas is
Ach, ze wilde niet omdat ik niet tussenin mocht, flauw.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wilde ze niet bij hem blijven slapen dan?
Vrouwen...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ze wilde niet omdat ik niet tussenin mocht, flauw.
Zoooooo, de interpretaties vliegen gelijk om de orenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:01 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, ze wilde niet omdat ik niet tussenin mocht, flauw.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Zoooooo, de interpretaties vliegen gelijk om de oren![]()
Ook wakker.....maar aan de boterham met gebakken ei.....weinig eten en een biertje drinken doen gekke dingen met een vrouw
![]()
Ohw en P, bedankt idd voor het thuis brengen![]()
Haaielul!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
oooow...was het vuurwerk gisteren!
hoi trouwens
Haha valt mee, maar ik ben overdag nie aan eten gekomen....dus dan valt het gelijk zo fijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]straatmadelief
Lekker aan de boemel geweest gisteren?
Het ging toch goed! Ik zal trouwens die 3 foto's van het vuurwerk eens opzoekenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:21 schreef An24 het volgende:
Haha valt mee, maar ik ben overdag nie aan eten gekomen....dus dan valt het gelijk zo fijn![]()
Had ik gisteren ook, 4 dagen helemaal niets gedronken en toen was het ineens weekendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha valt mee, maar ik ben overdag nie aan eten gekomen....dus dan valt het gelijk zo fijn![]()
Wat ben je lief vandaag, fleske.quote:
Mooi alternatief voor de term "digitale diarree"...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:24 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat ben je lief vandaag, fleske.
Weer eens last van Gilles?
Dat is wat anders volgens mij hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:26 schreef freud het volgende:
[..]
Mooi alternatief voor de term "digitale diarree"...
Nu gaat het ook weer lekker hoor....now worry's herequote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook, 4 dagen helemaal niets gedronken en toen was het ineens weekendDat kwam ook wat harder aan dan normaal
Maar nu nergens meer last van
Vet, heb je weer wat mooi glas besteld?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:31 schreef Shark.Bait het volgende:
afijn, ik ga maar eens wat opruimen, ik krijg zo twee leuke kadootjes binnen
Verstandig!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:35 schreef Yoni het volgende:Gaat best aardig weer gelukkig
Maar 't zomercarnaval ga ik maar laten schieten toch.. helaas
Slim......same here..hou het ook ff rustig..vanavond moet ik oppassen op een tweejarigequote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:35 schreef Yoni het volgende:
[..]Gaat best aardig weer gelukkig
Maar 't zomercarnaval ga ik maar laten schieten toch.. helaas
Ik zou vanavond misschien nog naar de kroeg... maar dat lijkt me ook niet zo slim. Dus ik ga maar opruimen ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Slim......same here..hou het ook ff rustig..vanavond moet ik oppassen op een tweejarige![]()
10.5 fisheye en de 12-24quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Vet, heb je weer wat mooi glas besteld?
Blijdorp, ook ik wil daar weer eens heen. Maar miet eerder dan de temp wat lager is:-)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:39 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zou vanavond misschien nog naar de kroeg... maar dat lijkt me ook niet zo slim. Dus ik ga maar opruimen ofzo![]()
Of even naar Blijdorp![]()
Blijdorp is leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:02 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Blijdorp, ook ik wil daar weer eens heen. Maar miet eerder dan de temp wat lager is:-)
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Blijdorp is leukOok wel als het warm is hoor
w.t.f...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef An24 het volgende:
An is boos![]()
Ze zijn vannacht gewoon in de tuin geweest, hebben de schuurdeur geforceerd en mijn fiets (en uit de vriezer kippepootjes) meegenomen......
![]()
Wat een lef weer zeg....ongelofelijk![]()
![]()
Ik vind het echt onwijs kut voor je, maar ik moest wel even grinniken om die kippenpootjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef An24 het volgende:
An is boos![]()
Ze zijn vannacht gewoon in de tuin geweest, hebben de schuurdeur geforceerd en mijn fiets (en uit de vriezer kippepootjes) meegenomen......
![]()
![]()
Is wel kut voor je ...wat die fiets betreft. Wat die kippepootjes aangaat ...moet je ze maar opeten hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef An24 het volgende:
An is boos![]()
![]()
![]()
Had ik dus ook, echt van die domme boeven...kan het wetenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:23 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik vind het echt onwijs kut voor je, maar ik moest wel even grinniken om die kippenpootjes![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef An24 het volgende:
An is boos![]()
![]()
![]()
Oi, da's balenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef An24 het volgende:
An is boos![]()
![]()
![]()
Nee, zulke lekkere kippepootjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oi, da's balenHad je zo'n mooie fiets dan?
Nou nou nou!!!!! Ze heeft mooie benen hoor, helemaal geen kippepotenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:46 schreef WurM het volgende:
Nee, zulke lekkere kippepootjes
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:06 schreef freud het volgende:
Lekkerrrrrrr! Jij bofbil-mod-jij!
quote:
zenksquote:
Held was ook pas om 03:45 thuis of zoquote:
Slaapkopquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Held was ook pas om 03:45 thuis of zoEn net wakker
Ik ben nog brakquote:
Ze wilden dr mooie benen meenemen, maar zagen het verschil niet in t donker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou nou nou!!!!! Ze heeft mooie benen hoor, helemaal geen kippepoten
* PdeHoog herinnert zich een uitspraak van An24 gisterquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:19 schreef An24 het volgende:
An is boos![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]jeetje. Uit je eigen schuur nog wel!
![]()
dat je nog precies weet wat er in je vriezer zit daarom
Crimineelste wijk Pquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog herinnert zich een uitspraak van An24 gister
Iets over crimineelste stad van NederlandTijd om te gaan verhuizen
![]()
Aan de andere kant....je zit wel precies tussen je doelgroep nu
Spoor ze op en schrijf een rapportje over de dief
(als-ie nog leeft na die kippepootjes
)
Echt nietquote:
Taakstrafquote:Rapportje zeker....maximale taakstraf en de zwaarste anti recidive training die we hebben![]()
quote:Wat nog meer bizar is.....
"Triplebee's" fiets stond buiten.....maar die was blijkbaar niet goed genoegDie stond er dus gewoon nog.....duidelijk profiel dus....dieven voor de kick ervan
![]()
Ehm sorry, het was echt crimineelste wijk waar ze 't over had...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietJe had het over crimineelste stad
* PdeHoog kijkt even naar Freud en Yoni voor bevestiging
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:26 schreef Yoni het volgende:
Ehm sorry, het was echt crimineelste wijk waar ze 't over had...
Ik had ook stad begrepen hoor, maar ik kon afgeleid zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef PdeHoog het volgende:Had ik dan zoveel op dat ik toch echt zeker weet dat ze het over een stad had
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had ook stad begrepen hoor, maar ik kon afgeleid zijn.
Nou ja lucky... hij zal er wel een onwaarschijnlijk bedrag voor betaald hebbenquote:
offtopicerdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja lucky... hij zal er wel een onwaarschijnlijk bedrag voor betaald hebben
Staat ongetwijfeld in de handleiding, maar reken op een uur of 10 denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:03 schreef WurM het volgende:
ow, over offtopic gesproken:
Hoe lang doet een standaard D50 accu er ongeveer over om op te laden?
Geen ideequote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:03 schreef WurM het volgende:
ow, over offtopic gesproken:
Hoe lang doet een standaard D50 accu er ongeveer over om op te laden?
hmm, in de "snelhandleiding" staat 135 minuten... Dan zou-ie nu ongeveer klaar moeten zijn, mgoed... Nog ff afwachtenquote:
dat kan heel goed kloppen aangezien ik hem altijd oplaad voordat de camera zegt dat de accu op isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:30 schreef WurM het volgende:
[..]
hmm, in de "snelhandleiding" staat 135 minuten... Dan zou-ie nu ongeveer klaar moeten zijn, mgoed... Nog ff afwachten
Thx voor je antwoord
Als ik zeg dat ik in Krispijn woon, gaan er vast heeeeeel veel belletjes rinkelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Had ik dan zoveel op dat ik toch echt zeker weet dat ze het over een stad had
Alarmbelletjes jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik in Krispijn woon, gaan er vast heeeeeel veel belletjes rinkelen![]()
zeer criminele wijk in Dordrechtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef An24 het volgende:
Als ik zeg dat ik in Krispijn woon, gaan er vast heeeeeel veel belletjes rinkelen![]()
Yvonne ook, dus da's weer quitte danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
An woont in Dordt, dus zo erg kan het niet zijn
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yvonne ook, dus da's weer quitte dan
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yvonne ook, dus da's weer quitte dan
Zie het als de laatste poging van het Lot om nog IETS van die gore kutstad te makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Laat het haar maar niet horen......maar jullie hebben gelijk hoor, Dordt is nie zo leuk....snap ook niet waarom uitgerekend ik er geboren moest worden
![]()
Kan wel zeggen dat ik mijn steentje bijdraag jahquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie het als de laatste poging van het Lot om nog IETS van die gore kutstad te maken
Je foto leidt af van mijn spamquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
10.5mm fisheye en 12-24mm DX
FF mijn nieuwe speeltje crossposten
eentje dan....quote:
kadootje van Duderinnetje, vanwege mijn naamgenoot/avatarquote:
En wat heb je allemaal voor spannends beleefd vandaagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:44 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddagik ben weer thuis gearriveerd.
Vrij weinig, was een normale werkdag voor mij. Geen rare klanten ofzo. Geen overval. Nietsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal voor spannends beleefd vandaag
Je horizon is scheefquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
eentje dan....
[afbeelding]
en ja, mijn oorlogszone moet eens schoongemaakt worden
An houdt elk "vrouwelijk commentaar" voor zichquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eentje dan....
[afbeelding]
Krijg gewoon jeuk als ik die foto zo zie....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eentje dan....
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:05 schreef An24 het volgende:
An houdt elk "vrouwelijk commentaar" voor zich![]()
Slanke DOFquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:06 schreef WurM het volgende:
crossposten is 2x dezelfde foto posten, maar in 2 verschillende topics toch?
Zo ja: bij deze een crosspost:
[afbeelding]
gecropt, geresized en mn naam erin gezet
Ik zou er graag wat feedback op krijgen
Om schoon te maken?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:07 schreef prupke het volgende:
Krijg gewoon jeuk als ik die foto zo zie....
Beidequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Om schoon te maken?
Om de NEMO bal te knuffelen?
Hmm, 'auto'quote:
Het was de bedoeling die zweefvlieg als onderwerp te nemenquote:Maar wat is het onderwerp
Ach joh...zo liep ze ook over mijn woninkje te doenquote:
Tijd om foto's te bewerken en te posten dan hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:36 schreef Yoni het volgende:
Ik ben weer op familiebezoek geweest in Blijdorp. Was leuk!!! De poesjes kregen eten en de pinguins ook en heel veel diertjes wilden lief poseren en de zeeleeuwen zijn cute en mijn CF kaartje is vol en ik ben moe.
Zo![]()
Man, ik ben net 2 minuten thuisquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om foto's te bewerken en te posten dan he
Dusquote:
Mijn pc staat altijd aanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DusJe hebt toch tijd gehad om je PC op te starten
PS is de volgende stap
sorry...te weinig slaap...dan krijg je dit soort dingen
En zo hoort hetquote:
Mankeer je wat aan je handjes of zo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:09 schreef WurM het volgende:
Moet dat nou? Ik heb al zo'n honger en mn moeder komt maar niet thuis...
Neuh, maar moederlief heeft iets gezegd over patat en een frituur... en erg goed overweg met een frituur kan ik nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je handjes of zo?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef WurM het volgende:
erg goed overweg met een frituur kan ik niet
zo kun je het ook noemen, meestal duurt het africhten wel een heel mensenleven...quote:
Ja, zo leer je het nooit natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Neuh, maar moederlief heeft iets gezegd over patat en een frituur... en erg goed overweg met een frituur kan ik niet
Maar als t nog lang duurt smeer ik zelf wel n broodje ofzo
Tering....is dat het hele pakje spek wat je in de pan hebt geflikkerdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, eten zit er ook weer in
En ook nog foto's gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Open nou maar gewoon dat "wist-u-dat"-topicquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef Yoni het volgende:
Wist u dat....
[afbeelding]
....olifanten ook hun kaalheid proberen te verbergen?
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef WurM het volgende:
[..]
... en erg goed overweg met een frituur kan ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |