Echt nietquote:
Taakstrafquote:Rapportje zeker....maximale taakstraf en de zwaarste anti recidive training die we hebben![]()
quote:Wat nog meer bizar is.....
"Triplebee's" fiets stond buiten.....maar die was blijkbaar niet goed genoegDie stond er dus gewoon nog.....duidelijk profiel dus....dieven voor de kick ervan
![]()
Ehm sorry, het was echt crimineelste wijk waar ze 't over had...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietJe had het over crimineelste stad
* PdeHoog kijkt even naar Freud en Yoni voor bevestiging
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:26 schreef Yoni het volgende:
Ehm sorry, het was echt crimineelste wijk waar ze 't over had...
Ik had ook stad begrepen hoor, maar ik kon afgeleid zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef PdeHoog het volgende:Had ik dan zoveel op dat ik toch echt zeker weet dat ze het over een stad had
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:48 schreef freud het volgende:
[..]
Ik had ook stad begrepen hoor, maar ik kon afgeleid zijn.
Nou ja lucky... hij zal er wel een onwaarschijnlijk bedrag voor betaald hebbenquote:
offtopicerdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja lucky... hij zal er wel een onwaarschijnlijk bedrag voor betaald hebben
Staat ongetwijfeld in de handleiding, maar reken op een uur of 10 denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:03 schreef WurM het volgende:
ow, over offtopic gesproken:
Hoe lang doet een standaard D50 accu er ongeveer over om op te laden?
Geen ideequote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:03 schreef WurM het volgende:
ow, over offtopic gesproken:
Hoe lang doet een standaard D50 accu er ongeveer over om op te laden?
hmm, in de "snelhandleiding" staat 135 minuten... Dan zou-ie nu ongeveer klaar moeten zijn, mgoed... Nog ff afwachtenquote:
dat kan heel goed kloppen aangezien ik hem altijd oplaad voordat de camera zegt dat de accu op isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:30 schreef WurM het volgende:
[..]
hmm, in de "snelhandleiding" staat 135 minuten... Dan zou-ie nu ongeveer klaar moeten zijn, mgoed... Nog ff afwachten
Thx voor je antwoord
Als ik zeg dat ik in Krispijn woon, gaan er vast heeeeeel veel belletjes rinkelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Had ik dan zoveel op dat ik toch echt zeker weet dat ze het over een stad had
Alarmbelletjes jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik in Krispijn woon, gaan er vast heeeeeel veel belletjes rinkelen![]()
zeer criminele wijk in Dordrechtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef An24 het volgende:
Als ik zeg dat ik in Krispijn woon, gaan er vast heeeeeel veel belletjes rinkelen![]()
Yvonne ook, dus da's weer quitte danquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
An woont in Dordt, dus zo erg kan het niet zijn
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yvonne ook, dus da's weer quitte dan
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yvonne ook, dus da's weer quitte dan
Zie het als de laatste poging van het Lot om nog IETS van die gore kutstad te makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Laat het haar maar niet horen......maar jullie hebben gelijk hoor, Dordt is nie zo leuk....snap ook niet waarom uitgerekend ik er geboren moest worden
![]()
Kan wel zeggen dat ik mijn steentje bijdraag jahquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie het als de laatste poging van het Lot om nog IETS van die gore kutstad te maken
Je foto leidt af van mijn spamquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
10.5mm fisheye en 12-24mm DX
FF mijn nieuwe speeltje crossposten
eentje dan....quote:
kadootje van Duderinnetje, vanwege mijn naamgenoot/avatarquote:
En wat heb je allemaal voor spannends beleefd vandaagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:44 schreef Xilantof het volgende:
Goedenmiddagik ben weer thuis gearriveerd.
Vrij weinig, was een normale werkdag voor mij. Geen rare klanten ofzo. Geen overval. Nietsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En wat heb je allemaal voor spannends beleefd vandaag
Je horizon is scheefquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
eentje dan....
[afbeelding]
en ja, mijn oorlogszone moet eens schoongemaakt worden
An houdt elk "vrouwelijk commentaar" voor zichquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eentje dan....
[afbeelding]
Krijg gewoon jeuk als ik die foto zo zie....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
eentje dan....
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:05 schreef An24 het volgende:
An houdt elk "vrouwelijk commentaar" voor zich![]()
Slanke DOFquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:06 schreef WurM het volgende:
crossposten is 2x dezelfde foto posten, maar in 2 verschillende topics toch?
Zo ja: bij deze een crosspost:
[afbeelding]
gecropt, geresized en mn naam erin gezet
Ik zou er graag wat feedback op krijgen
Om schoon te maken?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:07 schreef prupke het volgende:
Krijg gewoon jeuk als ik die foto zo zie....
Beidequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Om schoon te maken?
Om de NEMO bal te knuffelen?
Hmm, 'auto'quote:
Het was de bedoeling die zweefvlieg als onderwerp te nemenquote:Maar wat is het onderwerp
Ach joh...zo liep ze ook over mijn woninkje te doenquote:
Tijd om foto's te bewerken en te posten dan hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:36 schreef Yoni het volgende:
Ik ben weer op familiebezoek geweest in Blijdorp. Was leuk!!! De poesjes kregen eten en de pinguins ook en heel veel diertjes wilden lief poseren en de zeeleeuwen zijn cute en mijn CF kaartje is vol en ik ben moe.
Zo![]()
Man, ik ben net 2 minuten thuisquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd om foto's te bewerken en te posten dan he
Dusquote:
Mijn pc staat altijd aanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
DusJe hebt toch tijd gehad om je PC op te starten
PS is de volgende stap
sorry...te weinig slaap...dan krijg je dit soort dingen
En zo hoort hetquote:
Mankeer je wat aan je handjes of zo?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:09 schreef WurM het volgende:
Moet dat nou? Ik heb al zo'n honger en mn moeder komt maar niet thuis...
Neuh, maar moederlief heeft iets gezegd over patat en een frituur... en erg goed overweg met een frituur kan ik nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mankeer je wat aan je handjes of zo?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef WurM het volgende:
erg goed overweg met een frituur kan ik niet
zo kun je het ook noemen, meestal duurt het africhten wel een heel mensenleven...quote:
Ja, zo leer je het nooit natuurlijk...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Neuh, maar moederlief heeft iets gezegd over patat en een frituur... en erg goed overweg met een frituur kan ik niet
Maar als t nog lang duurt smeer ik zelf wel n broodje ofzo
Tering....is dat het hele pakje spek wat je in de pan hebt geflikkerdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, eten zit er ook weer in
En ook nog foto's gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Open nou maar gewoon dat "wist-u-dat"-topicquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef Yoni het volgende:
Wist u dat....
[afbeelding]
....olifanten ook hun kaalheid proberen te verbergen?
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef WurM het volgende:
[..]
... en erg goed overweg met een frituur kan ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |