ik ben dus laterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef freud het volgende:
Zondag, MEETdag! Heb er al best zin in eigenlijk stiekum en zo.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef freud het volgende:
Zondag, MEETdag! Heb er al best zin in eigenlijk stiekum en zo.
Eddyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef ableton het volgende:
ooooeeeee ik heb kaartjes voor Pearl Jam. Leuk!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:00 schreef ableton het volgende:
ooooeeeee ik heb kaartjes voor Pearl Jam. Leuk!
Eddyquote:
Slapen is goed voor zieke vrouwenquote:
OK...gaan wij wel fotograferen in Delftquote:
Moeders viert haar verjaardag dan, maar goed, ik zie die dag wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:02 schreef An24 het volgende:
Same here....had je nou nog een verjaardag of kan je avonds ook meesmikkelen?
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:14 schreef ableton het volgende:
Binnenkort als het goed is ook nog Tool in de HMH*O**O*
Ik heb ze live gezien in hun glorie tijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Hebben een goede live-reputatie.
Ahoy dat was hemquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je loopt achter.Tool in HMH was in julien ja, het was briljant. In november komen ze in Ahoy, voorverkoop start morgen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:17 schreef freud het volgende:
[..]
Moeders viert haar verjaardag dan, maar goed, ik zie die dag wel.
Eerst even boodschappen doen zo. Heb niemand die me versgeperste sinaasappeltjes komt brengen, dus moet ze zelf maar gaan halenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slapen is goed voor zieke vrouwenSnel beter worden
Dus ga maar meer slapen
haha, staat je charmant ableton....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef ableton het volgende:
* ableton geen l'oreal out of bed nodig heeft, en nu ook weet waarom de caissiere hem net uitlachte![]()
[afbeelding]
there's someting about mary, anyone?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef ableton het volgende:
* ableton geen l'oreal out of bed nodig heeft, en nu ook weet waarom de caissiere hem net uitlachte![]()
[afbeelding]
Super!! HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
whehehehequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef ableton het volgende:
[afbeelding]
alsof ik dat ooit zou toegeven.. hou het maar op nee dusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whehehehe
ook op dezelfde manier verkregen als Mary?
lang leve je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef Mauro het volgende:
Gdvrdgdvr
Nou had ik bijzonder leuke plannen voor in het weekend. Vallen ze in het water..
Krijg ik net dus een telefoontje dat ik morgenvroeg om 5 uur moet werken tot zo'n 7 uur morgenavond![]()
De planning was anders geworden
Daar gaat mijn (en PK's) motorweekend
Normaal gesproken heb ik de planning in de hand.quote:
Over de knie zul je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Motorrijden is toch al zwaar overrated![]()
Als je een paar uur wacht kom ik het je wel brengenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eerst even boodschappen doen zo. Heb niemand die me versgeperste sinaasappeltjes komt brengen, dus moet ze zelf maar gaan halen
Live sucksquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:03 schreef Mauro het volgende:
Meer mensen niet blij gemaakt nu.
Omdat ik moet werken en grond moet laten afvoeren naar een verwerker moeten ze daar natuurlijk ook werken.
En dat terwijl gisteren gezegd is dat er NIET gereden ging worden en al het personeel daar vrij had en naar het Truckstarfestival wilde gaan. Nu moeten er dus mensen speciaal omdat die klotemachine het niet doet, werken ipv naar het festival
Ik heb inmiddels zelf al een tochtje naar de AH ondernomen. 't Voelde als een wereldreisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je een paar uur wacht kom ik het je wel brengen
Erg is dat he, alsof je bergen moet beklimmen met een flink zuurstoftekortquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zelf al een tochtje naar de AH ondernomen. 't Voelde als een wereldreis![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Erg is dat he, alsof je bergen moet beklimmen met een flink zuurstoftekort![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels zelf al een tochtje naar de AH ondernomen. 't Voelde als een wereldreis![]()
hint?quote:
mag je bij mij wel doen lieve PdHquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus ik hoef niet heel verzorgend langs te komen met sinaasappels en dat terplekke voor je uit te persen
Met van die vervelende dreinende kinderen, MAMAAAAAAA ik WILLLLL...sssst kind, die mevrouw ziet er niet zo goed uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
en dan die winkel... pff.. veel te veel mensen, veel te veel eten waar ik misselijk van word. Ben blij dat ik weer thuis ben![]()
vervoer....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[FOT SC] Waar het binnen warmer is...
Kom jij zondag nog trouwens
Hmmm....moeilijk......Rotterdam - Den Haag of Rotterdam - Limbabwe......moeilijke keuzequote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm....moeilijk......Rotterdam - Den Haag of Rotterdam - Limbabwe......moeilijke keuze![]()
Trap je MSN eens aan als het kanquote:
Hahaha als ik nou ja zou zeggen zou je 't dan doen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dus ik hoef niet heel verzorgend langs te komen met sinaasappels en dat terplekke voor je uit te persen
P kennende......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hahaha als ik nou ja zou zeggen zou je 't dan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |