Mee doet met zingen en jompelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:51 schreef prupke het volgende:
lang zal ze leven
lang zal ze leven
lang zal ze leven in de gloria..
hieper de piep FRAUBITCH! (3x)
gefeli meis
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:04 schreef Shark.Bait het volgende:
FB![]()
Gefeliciteerd meid, fijne dag gewenst![]()
schaamteloze jat actie van An24
Ik had het niet hoeven te vermeldenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:16 schreef Puckzzz het volgende:
wat? ik ben niet de eerste?
*bergt pan en pollepel weer op*
U is ziekquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:23 schreef Yoni het volgende:
Ziek zijn met warm weer moet verboden worden. Blegh
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:23 schreef Yoni het volgende:
Ziek zijn met warm weer moet verboden worden. Blegh
Jahquote:
Echt ziekquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Tandarts naweeen of echt ziek? * Knuffelsmily*
Je bent toch niet je slipje vergeten bij de tandarts he???quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jah![]()
't Feit dat ik gister mijn B&J niet hoefde, zei eigenlijk al genoeg he![]()
[..]
Echt ziekBuikpijn en misselijk enzo
![]()
Ehm.. ik word al misselijk bij het idee eigenlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:33 schreef An24 het volgende:
Goed je best doen voor zondag he.....weet je wat goed helpt?
Citrosan...lekker vies drankje met paracetamol en vitamine C. Heel goor, maar ZOOOOO effectief![]()
Ik zat me er idd al enigzins over te verbazenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jah![]()
't Feit dat ik gister mijn B&J niet hoefde, zei eigenlijk al genoeg he![]()
quote:Echt ziekBuikpijn en misselijk enzo
![]()
Van een verdoving in je kaak wordt je toch niet misselijkquote:
Gewoon je pc uit, je bed in, en je ogen dichtdoen. Dat werkt toch echt het beste.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ehm.. ik word al misselijk bij het idee eigenlijkGeloof niet dat dat soort brouwsels nu een goed idee zijn
Hmmmm, okay. Mensen......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:37 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ehm.. ik word al misselijk bij het idee eigenlijkGeloof niet dat dat soort brouwsels nu een goed idee zijn
Ben m'n bed net uit. Bed is frustrerend, want snikheet. Ik ga nu eerst maar 'ns even wat eten en drinken voorzichtig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Gewoon je pc uit, je bed in, en je ogen dichtdoen. Dat werkt toch echt het beste.
Lief ben jijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmmmm, okay. Mensen......
we gaan een "help-Yoni-haar-ziekzijn-periode-door-inzamelingsactie-potje" maken....gevuld met............. ZETPILLEN![]()
![]()
ze heeft een nikonquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ho eens even
Fraubitch, dat was toch die chagrijnige trut met dat verongelijkte smoelbakkes? Waarom zijn we daar nu ineens allemaal lief tegen aan het doen dan?
Dat verklaart op z'n minst dat verongelijkte smoelbakkesquote:
wil je een tongzoen ofzo dat je haar zo zit uit te schelden? Meisjes plagen kusjes vragen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat verklaart op z'n minst dat verongelijkte smoelbakkes
Ach, daar is altijd over te praten natuurlijk, zo'n slet ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
wil je een tongzoen ofzo dat je haar zo zit uit te schelden? Meisjes plagen kusjes vragen?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:43 schreef Yoni het volgende:
[..]
Lief ben jij![]()
Snap nu die ondertitel ineens
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, daar is altijd over te praten natuurlijk, zo'n slet ben ik dan ook wel weer
Thnx, komt vast wel goed. Ben gelukkig meestal wel snel beterquote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Vind jou ook lief
Maar wel beterschap meis
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, daar is altijd over te praten natuurlijk, zo'n slet ben ik dan ook wel weer
Ik heb net een 45 minuten bij onze serverbeheerders gezetenquote:
Hmm gezetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb net een 45 minuten bij onze serverbeheerders gezetenDat was werk
![]()
Ja...gezeten....zij deden het werkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmm gezetenik heb net mijn eerste rapportje voor vandaag af......
moet er nog vijf
![]()
Zet hij er nog zo'n smilie achter.......slecht ben jequote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...gezeten....zij deden het werkEn dat in een temperatuur van boven de 30 graden
Koeling is daar kapot
In Blijdorp werd het net ook weer te warm, bah!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja...gezeten....zij deden het werkEn dat in een temperatuur van boven de 30 graden
Koeling is daar kapot
Ja, ben iig niet meer misselijk. Nu de rest nogquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker, beetje geholpen? Hier druk aan de lunch, nog een half dagje, dan is het weekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |