Ja hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Hahaha als ik nou ja zou zeggen zou je 't dan doen?
Yeahquote:
Dat zou P nooooooit doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn mannelijke verpleeg hormonen borrelen gewoon omhoog, moet kunnen toch? Zeg niet dat vrouwen geen mannelijke verpleger fantasieen hebbenquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat zou P nooooooit doenHebbie goed gezien VVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zeg nixquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:15 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn mannelijke verpleeg hormonen borrelen gewoon omhoog, moet kunnen toch? Zeg niet dat vrouwen geen mannelijke verpleger fantasieen hebben.
Ach, kom op! Vrouwen fantaseren ook over een vent in witte outfit met jarratel eronderquote:
Dat heb ik niet gezegd hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:24 schreef Yoni het volgende:
Best lief hoor P, dat je verpleegstertje wil spelen
ehmmquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:15 schreef freud het volgende:
[..]
Zijn mannelijke verpleeg hormonen borrelen gewoon omhoog, moet kunnen toch? Zeg niet dat vrouwen geen mannelijke verpleger fantasieen hebben.
*proest*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, kom op! Vrouwen fantaseren ook over een vent in witte outfit met jarratel eronder![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, kom op! Vrouwen fantaseren ook over een vent in witte outfit met jarratel eronder![]()
Het is duidelijk vrijdagmiddagquote:
Als dit niet Freudiaans is, dan weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
Gelukkig maar (dat laatste). Geloof dat ik anders meteen bij freud op de sofa zou belanden om er over te pratenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd heIk zei dat ik wel wat sinaasappels kwam uitpersen voor je. Da's wat anders dan verpleegstertje spelen
en dat doe ik overigens zeker niet in jarretels
Meneer heeft ff kunnen analyseren dat ik met een dissociatieve identiteitsstoornis loop....quote:
Ga je lekker?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:25 schreef freud het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:31 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gelukkig maar (dat laatste). Geloof dat ik anders meteen bij freud op de sofa zou belanden om er over te praten![]()
[Centraal] vakantie foto's!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef freud het volgende:
Ik zit mijn madeira foto's uit te zoeken. 105 heeft de eerste schifting gehaald. Even een stuk of 10 eruit zoeken voor een onvervalste ik-ben-op-vakantie-geweest showcase.
Mja, ik wil ze ook daar wel op een hoop dumpen hoor. Het idee achter de showcase was dat ik hem kon crosslinken naar het madeira travel topic in TRV.quote:
Foto'squote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef freud het volgende:
Ik zit mijn madeira foto's uit te zoeken. 105 heeft de eerste schifting gehaald. Even een stuk of 10 eruit zoeken voor een onvervalste ik-ben-op-vakantie-geweest showcase.
Bij freud op de sofa gezellig? Ik vraag het me af hoor, na al die rare ontboezemingen van 'm over jarretels enzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ook gezellig
Maareh...ik begrijp dus dat het niet hoeft
![]()
![]()
Showcase.. mjaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef freud het volgende:
ik-ben-op-vakantie-geweest showcase.
Die verdwijnt 'vanzelf'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Ynske het volgende:
jammer van de statief/lamppoot Vlieg
Ga door, ga door!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:41 schreef Vliegvrager het volgende:
Nog even een teasertje uit mn shoot van gisteren, onbewertkt en lo-res
[afbeelding]Mijn vaas, wat DOE je?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:43 schreef Yoni het volgende:
Ennuh neuj, ik heb al voor mezelf gezorgd. En ik begin me al een heel klein beetje mens te voelen weer
![]()
Ik ben niet zo gezellig als ik ziek ben hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Jammer. Was wel gezellig geweest vanavond
Maar je bak B&J welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gezellig als ik ziek ben hoor![]()
Ook een goed planquote:En ik hoop eigenlijk stiekem dat ik me vanavond goed genoeg voel voor een ritje Scheveningen. Ik heb zin om uit te waaien
Oh! Het ging gewoon alleen maar om die bak ijs!!! Ohoh!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar je bak B&J wel![]()
[..]
Ook een goed plan
Is dit een uitnodigingquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef Yoni het volgende:
[..]
Oh! Het ging gewoon alleen maar om die bak ijs!!! Ohoh!
In Scheveningen hebben ze ook B&J![]()
3Bquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:59 schreef TripleBee het volgende:
Djeez wat een vrijdagmiddag geouwehoer hier. I join de club for one moment.
Yoni is heel gezelligquote:
Met wie dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
Uitwaaien, romantisch doen en knuffelen op t strand
ik wil ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |