quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja! Triest hoe mensen zoals met name Coolguy en Scorpie hierop in blijven gaan. En natuurlijk BT en kasta die dit 5 delen vol hebben gehouden. Get a life.
oh jawel hoor, zat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:26 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we dan Danny of Yvonne afzeiken, die 2 worden nooit afgezeken!!
Waarom terecht?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
oh jawel hoor, zat.
terecht overigens![]()
Dat was een grap-in-context, ei!quote:
Dat was sarcasme...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
oh jawel hoor, zat.
terecht overigens![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat was een grap-in-context, ei!
Hoewel ik Danny nog wel eens verwijt van óf een van de slechtste zakenmannen te zijn of ons allemaal te bedonderen ermee dat fok zogenaamd geen winst maakt
Zeg dat er voortaan bijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat was een grap-in-context, ei!
Dat moet lukken. Er is toch al een slotje gevraagd (terecht), dus we kunnen het lot ook een handje helpenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Neen.
Slowchatting to the big lock
Wahahaha, nee dank je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik jou koppelen aan Kastanova?![]()
Mag ik mij koppelen aan jou?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wahahaha, nee dank je.![]()
Ik amuseer me liever met z'n verhalen.![]()
Dat kunnen ze ook best lezen zonder dat een wannabe NSB-er dat komt melden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, eddepet staat te klagen in FB dat we niet meer ontopic zijn.
Ik voel spanning.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook best lezen zonder dat een wannabe NSB-er dat komt melden.
Jij noemt mij een NSB-er? Jij die 2 topicreports indient?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook best lezen zonder dat een wannabe NSB-er dat komt melden.
Ik heb alle topics gemist maar uit deze OP blijkt dat je nogal een kansloos meisje bent, die blijkbaar denkt dat ze allemaal dingen voor mensen kan bepalen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:40 schreef Black_Tulip het volgende:
*verhaal*
Misschien omdat Yvonne een d**** s********r is die gewoon doet waar ze zin in heeftquote:
jij? censuur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien omdat Yvonne een d**** s********r is die gewoon doet waar ze zin in heeft
Eiegenlijk niet, jij wel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:40 schreef Pheno het volgende:
Nog 80 posts, moet lukken. Iemand leuke plannen voor het weekend?
En ik zie een hele hoop kutusers in dit topic die denken dat ze stoer kunnen doen. (Niet per se jij.) Van dat " Kasta is wel een eikel maar..." en " B_T is zielig" en dan zelf een posthistory hebben met alelen TRU of weet ik welke andere zielige subfora al die usertjes hier bezoeken, nee daar maak je echt een goede indruk mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |