quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja! Triest hoe mensen zoals met name Coolguy en Scorpie hierop in blijven gaan. En natuurlijk BT en kasta die dit 5 delen vol hebben gehouden. Get a life.
oh jawel hoor, zat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:26 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we dan Danny of Yvonne afzeiken, die 2 worden nooit afgezeken!!
Waarom terecht?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
oh jawel hoor, zat.
terecht overigens![]()
Dat was een grap-in-context, ei!quote:
Dat was sarcasme...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
oh jawel hoor, zat.
terecht overigens![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat was een grap-in-context, ei!
Hoewel ik Danny nog wel eens verwijt van óf een van de slechtste zakenmannen te zijn of ons allemaal te bedonderen ermee dat fok zogenaamd geen winst maakt
Zeg dat er voortaan bijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dat was een grap-in-context, ei!
Dat moet lukken. Er is toch al een slotje gevraagd (terecht), dus we kunnen het lot ook een handje helpenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Neen.
Slowchatting to the big lock
Wahahaha, nee dank je.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mag ik jou koppelen aan Kastanova?![]()
Mag ik mij koppelen aan jou?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wahahaha, nee dank je.![]()
Ik amuseer me liever met z'n verhalen.![]()
Dat kunnen ze ook best lezen zonder dat een wannabe NSB-er dat komt melden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, eddepet staat te klagen in FB dat we niet meer ontopic zijn.
Ik voel spanning.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook best lezen zonder dat een wannabe NSB-er dat komt melden.
Jij noemt mij een NSB-er? Jij die 2 topicreports indient?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook best lezen zonder dat een wannabe NSB-er dat komt melden.
Ik heb alle topics gemist maar uit deze OP blijkt dat je nogal een kansloos meisje bent, die blijkbaar denkt dat ze allemaal dingen voor mensen kan bepalen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:40 schreef Black_Tulip het volgende:
*verhaal*
Misschien omdat Yvonne een d**** s********r is die gewoon doet waar ze zin in heeftquote:
jij? censuur?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien omdat Yvonne een d**** s********r is die gewoon doet waar ze zin in heeft
Eiegenlijk niet, jij wel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:40 schreef Pheno het volgende:
Nog 80 posts, moet lukken. Iemand leuke plannen voor het weekend?
En ik zie een hele hoop kutusers in dit topic die denken dat ze stoer kunnen doen. (Niet per se jij.) Van dat " Kasta is wel een eikel maar..." en " B_T is zielig" en dan zelf een posthistory hebben met alelen TRU of weet ik welke andere zielige subfora al die usertjes hier bezoeken, nee daar maak je echt een goede indruk mee.quote:
Dat mis ik! Een vinger-wijs-smileyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb alle topics gemist maar uit deze OP blijkt dat je nogal een kansloos meisje bent, die blijkbaar denkt dat ze allemaal dingen voor mensen kan bepalen.
Ga eerst es aan jezelf werken voordat je met enge vingertjes naar anderen gaat wijzen.
ikke tinkhoequote:
Angst.quote:
Heel goed samengevatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, eddepet staat te klagen in FB dat we niet meer ontopic zijn. Laten we dus maar weer over die timide soepkip en manipulatieve klootzak hebben....
Kasta, jij moet wat minder je best doen om vrouwen te begrijpen, BT, jij moet wat minder je best doen om ons te overtuigen van het tegenovergestelde van wat je laat zien....
![]()
Niet veel in de planning staan. Ik denk dit weekend weer eens uitgebreid japans koken, sporten, the usual. Lekker rustig weekendje, moet kunnenquote:
Ik heb ze toch gelezen? En er op gereageerd. Dat mijn reactie niet de reactie is die jij wenst, is een tweede.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef ThE_ED het volgende:
niet anonieme reports, maar blijkbaar worden die niet gelezen
Ik weet niet wie je bedoeld. Ik heb verder niemand verweten of minacht, maar het is algemeen duidelijk dat dit nu wel te lang door is gegaan dus ik doe slechts mee aan het op slot krijgen van dit topic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En ik zie een hele hoop kutusers in dit topic die denken dat ze stoer kunnen doen. (Niet per se jij.) Van dat " Kasta is wel een eikel maar..." en " B_T is zielig" en dan zelf een posthistory hebben met alelen TRU of weet ik welke andere zielige subfora al die usertjes hier bezoeken, nee daar maak je echt een goede indruk mee.
Dat je komt zeuren is wellicht terecht, maar ga dan niet doen alsof je zelf geen zielig postingverleden hebt.
als we toch offtopic gaan
daar zijn praktijken voorquote:
Van die lutsers als deze bedoel ik dus, dat je echt denkt "waar kom jij nu ineens weer vandaan" ga eerst eens fotos in je "fotoboek" zetten voordat je denkt dat je kan gaan lopen zeuren hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb alle topics gemist maar uit deze OP blijkt dat je nogal een kansloos meisje bent, die blijkbaar denkt dat ze allemaal dingen voor mensen kan bepalen.
Ga eerst es aan jezelf werken voordat je met enge vingertjes naar anderen gaat wijzen.
Is die functionaliteit er wel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ze toch gelezen? En er op gereageerd.
Wat hebben foto's hier mee te maken?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Van die lutsers als deze bedoel ik dus, dat je echt denkt "waar kom jij nu ineens weer vandaan" ga eerst eens fotos in je "fotoboek" zetten voordat je denkt dat je kan gaan lopen zeuren hier.
Voor anonieme TR's? Ja. Moet je een vakje aanvinken.quote:
Sorry hoor, ik dacht dat R&P toch iig de air van serieusheid zei te willen waarborgen, maar dat had ik waarschijnlijk fout dan, blijkbaar is het nu al geoorloofd een topic vol te maken als er nog " maar" 150 reacties voor nodig zijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mijn reactie niet de reactie is die jij wenst, is een tweede.
Okayyy.. nu verlies jij het plot een beetje.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Van die lutsers als deze bedoel ik dus, dat je echt denkt "waar kom jij nu ineens weer vandaan" ga eerst eens fotos in je "fotoboek" zetten voordat je denkt dat je kan gaan lopen zeuren hier.
Nee voor reageren van " we doen er dit of dat of niets mee" .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor anonieme TR's? Ja. Moet je een vakje aanvinken.
Ik voel lichtelijke spanning hier. Beginnen onze comments over jouw relatie te bezinken, of voel je je gewoon niet lekker op je gemak met al het commentaar dat hier staat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik dacht dat R&P toch iig de air van serieusheid zei te willen waarborgen, maar dat had ik waarschijnlijk fout dan, blijkbaar is het nu al geoorloofd een topic vol te maken als er nog " maar" 150 reacties voor nodig zijn.
Over het algemeen klopt dat, maar dat er na zes delen geneuzel nogal wat meligheid ontstaat, valt te verwachten. En dat moet op zijn tijd ook mogen, vind ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:46 schreef ThE_ED het volgende:
Sorry hoor, ik dacht dat R&P toch iig de air van serieusheid zei te willen waarborgen, maar dat had ik waarschijnlijk fout dan, blijkbaar is het nu al geoorloofd een topic vol te maken als er nog " maar" 150 reacties voor nodig zijn.
Met het feit dat het een user is die uit het niets even denkt ook zijn zielige opinie te moeten geven.quote:
Nee, die is er niet. Dat merk je vanzelf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef ThE_ED het volgende:
Nee voor reageren van " we doen er dit of dat of niets mee" .
Het is toch ondanks alles wel beetje anoniem omdat de users er niet van zullen weten, vind je niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
niet anonieme reports, maar blijkbaar worden die niet gelezen
beter dan een ***topic in je MyAt hebbenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is toch ondanks alles wel beetje anoniem omdat de users er niet van zullen weten, vind je niet?
Het gaat me er om dat het nu echt nergens meer over gaat, als je onzin wilt gaan kletsen doe als ik en ga lekker in ONZ baggeren. Verder vind ik het idd niet leuk als je mijn vriendin denkt te moeten afzeiken nee, ookal wil ik je best gelijk geven dat 6 topic overdreven veel is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beginnen onze comments over jouw relatie te bezinken, of voel je je gewoon niet lekker op je gemak met al het commentaar dat hier staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |