Wat een bullshit...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Leuke sport is het toch.
Lekker stoer met zijn allen, maar wel slikken. Maak het dan IETS minder zwaar, zoadat je het zonder die meuk ook kan..
Die is dan 13equote:Op donderdag 27 juli 2006 16:18 schreef keijz het volgende:
Mijn god zeg
Wie heeft er nu gewonnen? Boogerd?
Andere kunnen het blijkbaar ook niet zo goed, want die winnen niet zonder die meuk....quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een bullshit...
Wanneer andere dat wel kunnen waarom hij niet dan??
Zijn "mirakuleuze?" opstanding was toch te mirakuleus...
lijkt me nog knap lullig, want hij heeft al die aandacht en het feesten moeten missenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Oscar PEREIRO SIO (Spa) Caisse D'Epargne wint alsnog de TOUR DE FRANCE 2006.
Wie had dat van te voren mogelijk gehouden?
Geef die man nog eens een half uur voorsprong.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Oscar PEREIRO SIO (Spa) Caisse D'Epargne wint alsnog de TOUR DE FRANCE 2006.
Wie had dat van te voren mogelijk gehouden?
Volgens mij is het wel testosteron.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik las Testosteron
Wat een sufferd... waar kan het allemaal nog meer inzitten, stél dat ie niks geslikt heeft?
2 dagen geleden zeiden ze dat ze zo trots waren op Floyd. Nu willen ze wel zeggen dat ze Floyd willen onteren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:22 schreef PsyCha het volgende:
ik vraag me af wat zn ouders daar nou van vinden.![]()
Ik hoop dat je onterven bedoeltquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2 dagen geleden zeiden ze dat ze zo trots waren op Floyd. Nu willen ze wel zeggen dat ze Floyd willen onteren.![]()
Nou kom maar dan..........quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef Cart_man het volgende:
De reacties hier zijn echt van het niveau frontpage.
Trots op hun zoon ja, maar alle eer was voor de heerquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2 dagen geleden zeiden ze dat ze zo trots waren op Floyd. Nu willen ze wel zeggen dat ze Floyd willen onteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |