abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:36:59 #201
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40278931
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, die mensen zijn duidelijk hezbollahstrijders!
Beweer ik dat? Minderjarigen blazen zichzelf op in Israelische bussen met onschuldige slachtoffers. Blijkbaar kan de vijand overal zitten.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40278934
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:30 schreef typtypo het volgende:

[..]

Wat maak jij je dan druk over moslims?
Je bent toch tegen religie?
Als er een groep is die HUN religie door iedereen z'n strot wilen douwen zijn het moslims wel.

Je lult je gewoon aan alle kanten vast.
Ten eerste maak ik me niet druk over Moslims, dat doen de USA, West Europa en Israel wel voor mij, daarom merk ik het op.
Ten tweede merk ik bar weinig van het "door de strot douwen van religie" door moslims, ik denk dat jij in de war bent met Jehova Getuigen en ten derde, ik lul mijzelf nergens vast. Niet zo hopen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:39:06 #203
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40278983
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Ten eerste maak ik me niet druk over Moslims, dat doen de USA, West Europa en Israel wel voor mij, daarom merk ik het op.
Ten tweede merk ik bar weinig van het "door de strot douwen van religie" door moslims, ik denk dat jij in de war bent met Jehova Getuigen en ten derde, ik lul mijzelf nergens vast. Niet zo hopen.
Ik heb idd nooit een moslim aan de deur gehad die tijdens het eten even met me wilde praten
Maar eerlijk is eerlijk, moslims hebben wel een fanatiek geloof, onderdrukken van de vrouwen e.d.
en dat is jammer.
Trotse papa van Eden
pi_40278988
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 10:48 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

dat is wat ik ook denk

Als je Hezbollah ontwapend heb je vrede .
Als je Israel ontwapend dan heb je een massa graf gevuld met joden .
GEWELDIG , wat een realistische oplossing .

Velen vragen zich nooit af waarom er zoveel haat jegens Israel bestaat . er zullen weer grote aantallen Libanezen sneuvelen ,veel groter dan tot dusver bekend is . Net als bij de eerst maanden van de invasie in Irak waarbij negatieve berichtgevinf over aantallen slachtoffers zoveel mogelijk werd tegengehouden. Dat is gewoon onderdeel van de gebruikte taktiek .

Zeker isdat Israel weer nieuwe vijanden maakt.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:39:35 #205
70154 klez
pi_40278999
quote:

[..]

Nou, de doelstellingen van de moslimfundamentalisten zijn duidelijk hoor. Van Iran tot Indonesie en van Hezbollah tot Darfur. Daar mag je je best druk over maken.
pi_40279028
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef B4CO het volgende:

[..]

Ik heb idd nooit een moslim aan de deur gehad die tijdens het eten even met me wilde praten
Maar eerlijk is eerlijk, moslims hebben wel een fanatiek geloof, onderdrukken van de vrouwen e.d.
en dat is jammer.
Ja dat is het ook.
Hou sowieso niet van onderdrukking.
Orthodoxe Joden kunnen er trouwens ook wel wat van Hun hele levensstijl is gebonden aan beperkingen en onderdrukking .
Zonde, zonde .
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:41:31 #207
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40279036
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Velen vragen zich nooit af waarom er zoveel haat jegens Israel bestaat . er zullen weer grote aantallen Libanezen sneuvelen ,veel groter dan tot dusver bekend is . Net als bij de eerst maanden van de invasie in Irak waarbij negatieve berichtgevinf over aantallen slachtoffers zoveel mogelijk werd tegengehouden. Dat is gewoon onderdeel van de gebruikte taktiek .

Wie dan ?
Iedereen is zowat al vijand.

En dat komt puur uit jaloezie..
Trotse papa van Eden
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:41:44 #208
70154 klez
pi_40279042
quote:

[..]

Alsof dat wat uit maakt. Ze zitten al jaren tussen miljoenen Arabieren die Israel willen vernietigen, een paar meer of minder maakt ook niet uit.
Nee, het enige wat Israel kan doen is een club als Hezbollah voor een aantal jaar uitschakelen. Tot het gesodemieter weer van voren af aan begint.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:43:48 #209
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40279094
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Ja dat is het ook.
Hou sowieso niet van onderdrukking.
Orthodoxe Joden kunnen er trouwens ook wel wat van Hun hele levensstijl is gebonden aan beperkingen en onderdrukking .
Zonde, zonde .
Orthodoxe joden zijn echt vrijer hoor dan de moslims, niemand verplicht ze om eea te doen, werken mogen ze gewoon, auto rijden ed wat moslima's meestal niet mogen.

Maar ze zijn ook goed in om hun geloof aan anderen door te drammen, mag ik ff lekker zelf weten wat ik doe
Trotse papa van Eden
pi_40279117
quote:

[..]

Deze link is door moslims samen gesteld. Dat zijn dus woorden van moslims, NIET van mij dus.
Als jij hier niet bepaalde conclusies uittrekt dan heeft het geen zin om er nog verder op in te gaan.
De reden dat jij er niks van merkt is omdat het met kleine stapjes tegenlijk gaat.
Net als een jager en zijn prooi. De jager beweegt heel langzaam zodat er geen opvallende beweging merkbaar is bij het prooi dier. Tot het te laat is en dan merk je het wel.

The bottom line

We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).

http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_40279140
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef klez het volgende:

[..]

Nou, de doelstellingen van de moslimfundamentalisten zijn duidelijk hoor. Van Iran tot Indonesie en van Hezbollah tot Darfur. Daar mag je je best druk over maken.
Vooral ook omdat Al-Quaida is opgezet door de CIA .
Geloof je niet?
Zoek naar feiten en oordeel zelf.
"CIA funds" + "Al Qaeda" should do the trick on google
Google is de enige bron van informatie die zelf niet pretendeert objectief te zijn, maar het aan de zoekende overlaat.
Best fijn. Men kan nl. best voor zichzelf nadenken.
pi_40279151
quote:

[..]

Komt ie weer

Ook al zou Israel zich netjes gedragen dan zou men ze nog niet met rust laten. Het is naief te denken dat de argressie richting Israel slechts een reactie is van de moslims die zelf geen vlieg kwaad doen en het liefst in vrede leven met andere religies zonder verschil in regels en status of andere belemmeringen.

En nee, ik pleit Israel niet vrij.
pi_40279173
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:36 schreef klez het volgende:

[..]

Beweer ik dat? Minderjarigen blazen zichzelf op in Israelische bussen met onschuldige slachtoffers. Blijkbaar kan de vijand overal zitten.
Hoe komt het dat juist minderjarige dat vaak doen en niet de oude opas die toch al bijna dood gaan ? Dat het in naam van religie gebeurd maakt religie nog niet de reden .
pi_40279187
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef FBIFile het volgende:

[..]

ont·doen van1 (ww.)
1 losmaken van wat overbodig of lastig is

Dus jij wil je ontdoen van de wereld.

works both ways hè. Ik vind trouwens dat je je van eng veel wilt ontdoen, pas maar op dat het niet backfiret.
Hitler en de rest ontdeed zich van Joden totdat mensen doorhadden dat het niet pluiz was, wat zij deden.
Bush en Israel ontdoen zich van Moslims totdat mensen doorhebben dat het niet pluiz is, wat zij doen.

Ik ontdoe me van alles wat met religie temaken heeft, Religie is voor Noobs .
Eat that .
Wat een geblaaskaak (vooral dat ''Eat that''), en dat gebaseerd op een misverstand. Jij bent nog nooit ontdaan geweest? Dan ben je een bevoorrecht mens.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:47:53 #215
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_40279197
Er word veel gesproken dat waar 2 vechter er 2 schuld hebben, over het algemeen kan ik me daarin vinden.
In dit conflict is de enige en echte dader en veroorzaker Hezbollah en Hamas.
Voor de "ja maar roepers" kijk eens de statuten in van beide terroristische organiaties!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_40279236
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Er word veel gesproken dat waar 2 vechter er 2 schuld hebben, over het algemeen kan ik me daarin vinden.
Voor de "ja maar roepers" kijk eens de statuten in van beide terroristische organiaties!!
Nou, beiden partijen hebben een goede reden om te strijden. Ik praat hier dan ook liever over 'reden' dan over 'schuld'.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:49:58 #217
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279241
quote:
en daarmee basta

Hier zijn ook gewoon 2 schuldigen jopie
pi_40279284
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:45 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Komt ie weer

Ook al zou Israel zich netjes gedragen dan zou men ze nog niet met rust laten. Het is naief te denken dat de argressie richting Israel slechts een reactie is van de moslims die zelf geen vlieg kwaad doen en het liefst in vrede leven met andere religies zonder verschil in regels en status of andere belemmeringen.
Het is net zo naïf om te denken dat Israel slechts reactie geeft op de moslims .
Er zijn zoveel plaatsen op de wereld waar geen oorlog is en waar moslims met anders gelovigen leven . Juist daar waar oorlog is gaat men religie gebruiken om de haat jegens de vijand te verwoorden .
pi_40279296
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:44 schreef typtypo het volgende:

[..]

Deze link is door moslims samen gesteld. Dat zijn dus woorden van moslims, NIET van mij dus.
Als jij hier niet bepaalde conclusies uittrekt dan heeft het geen zin om er nog verder op in te gaan.
De reden dat jij er niks van merkt is omdat het met kleine stapjes tegenlijk gaat.
Net als een jager en zijn prooi. De jager beweegt heel langzaam zodat er geen opvallende beweging merkbaar is bij het prooi dier. Tot het te laat is en dan merk je het wel.

The bottom line

We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).

http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
De stelling van die bepaalde gelovigen is ook absurd natuurlijk, maar ook verwerpelijk, als je bedenkt dat er in principe niemand naar hen gaat luisteren.

Elke intelligente individu, waar ook ter wereld, zij het China, Ethiopie, Tunesie of Argentinie, beseft dat vrijheid van religie een acceptabel kenmerk is van een vrije, vreedzame en constructieve samenleving.
Iedereen die het daar niet mee eens is, leeft in een bekrompen wereld en zal conflicten krijgen uit hoeken die hij niet overziet en zal daardoor automatisch het onderspit delven.
Simple as that.
Verder wil ik nog iets kwijt over de scheiding van Kerk & Staat, iedereen die zich niet kan "ontdoen" van het idee dat dat onmogelijk is, is ook kansloos bezig en zal keihard geownd worden.
Zonder West Europa zou Israel niet eens bestaan .
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:53:23 #220
70154 klez
pi_40279305
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:45 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Vooral ook omdat Al-Quaida is opgezet door de CIA .
Geloof je niet?
Zoek naar feiten en oordeel zelf.
"CIA funds" + "Al Qaeda" should do the trick on google
Google is de enige bron van informatie die zelf niet pretendeert objectief te zijn, maar het aan de zoekende overlaat.
Best fijn. Men kan nl. best voor zichzelf nadenken.
feiten...
Ik heb met eigen ogen geconstateerd dat er moslimfundamentalisten bestaan. En ook dat het er veel zijn. Google eens daarop; misschien gaat de echte wereld dan voor je open.
pi_40279363
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Het is net zo naïf om te denken dat Israel slechts reactie geeft op de moslims .
Er zijn zoveel plaatsen op de wereld waar geen oorlog is en waar moslims met anders gelovigen leven . Juist daar waar oorlog is gaat men religie gebruiken om de haat jegens de vijand te verwoorden .
En dat zeg ik ook niet.

Islam leidt vaker wel tot problemen dan niet tot problemen en in veel landen leven de religies dus echt niet normaal naast elkaar, maar is er last van wrijving en discriminatie.
pi_40279369
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=201&titel=Dawa_op_school

DAWA islamitische plicht !!!

Hier nog een vertaling in het nederlands voor de mensen die een te groot bord voor hun kop hebben om het te doorzien.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_40279375
quote:
Dan zie ik dat in bv het Israel /Palestina conflict dat Israel voor meer slchtoffers verantwoordelijk is .
ook hier hebben er 2 schuld .
pi_40279392
quote:
Onbekende’, zware raket afgeschoten op Israël

ANP

JERUZALEM - Een raket met zeker 100 kilo aan explosieven is vrijdag neergekomen in de stad Afula, 50 kilometer ten zuiden van de grens tussen Israël en Libanon. Het gaat in ieder geval niet om een Zelsal-1, een raket van Iraanse makelij. Er zijn geen slachtoffers gevallen, meldde de Israëlische politie.

De Hezbollah-militie in Libanon verklaarde later dat zij voor het eerst raketten voor de lange afstand van het type Khaibar 1 hadden afgevuurd. Een woordvoerder sprak over een nieuwe fase in de strijd tegen Israël.

Nog niet eerder drong een door Hezbollah afgevuurde raket zo ver het Israëlische grondgebied binnen. Tot nu toe had de shi’itische organisatie vooral Katjoesja-raketten ingezet in de strijd tegen de joodse staat.

De Israëlische tv-zender Kanaal 10 had eerder gemeld dat vijf Zelsal-1-raketten Afula hadden geraakt. De Zelsal-1 heeft een bereik van 100 kilometer. De krant The Jeruzalem Post meldde dat het ging om een Iraanse Fajr-5-raket, met een bereik van 75 kilometer.
hahaha en niemand weet wat er afgeschoten wordt, men roept maar wat.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 18:57:36 #225
70154 klez
pi_40279396
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Uit het laatste serieuze verhaal wat ik gelezen heb daarover, volgens mij van de VN, bleek dat bij meer dan 80% van de conflicten wereldwijd de fundamentalistische Islam betrokken is.
pi_40279433
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:53 schreef klez het volgende:

[..]

feiten...
Ik heb met eigen ogen geconstateerd dat er moslimfundamentalisten bestaan. En ook dat het er veel zijn. Google eens daarop; misschien gaat de echte wereld dan voor je open.
Ja, allemaal suckers Wat voor wereld zou er voor me open moeten gaan... Dat er mensen zijn die gelovigen ertoe willen aanzetten om slechte dingen te doen ?
Darwin Will Take Care .
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:01:28 #227
110987 ErwinRommel
pi_40279473
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:49 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

en daarmee basta

Hier zijn ook gewoon 2 schuldigen jopie
Jij vind dat Israel schuldig is aan de invasie??
Hoe komt het dan toch dat israel zich jaren heeft ingehouden en keer op keer WEL een bestand in achte heeft genomen en de strijdende facties dat niet deden??
Israel heeft het volste recht om orde op zaken te stellen, iets waarin de internationale gemeenschap faalt.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:01:32 #228
70154 klez
pi_40279474
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:59 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Ja, allemaal suckers Wat voor wereld zou er voor me open moeten gaan... Dat er mensen zijn die gelovigen ertoe willen aanzetten om slechte dingen te doen ?
Darwin Will Take Care .
Helaas ten koste van vele onschuldige levens. Zoals maar weer blijkt uit de handelingen van degene die koste wat kost Israel willen vernietigen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:03:44 #229
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279517
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik vind dat ze mede-schuldig zijn aan heel het conflict.
quote:

Hoe komt het dan toch dat israel zich jaren heeft ingehouden en keer op keer WEL een bestand in achte heeft genomen en de strijdende facties dat niet deden??
Je geheugen is of erg selectief of laat je erg in de steek.

Ik wil niet vervelend zijn maar veel mensen kunnen niet logisch genoeg redeneren waardoor ze zo in de propagandamachine van 1 van beide zijdes lopen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:04:20 #230
70154 klez
pi_40279528
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik vind dat ze mede-schuldig zijn aan heel het conflict.
Hoe dan? Door er te "zijn"?
pi_40279576
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef FBIFile het volgende:

[..]

De stelling van die bepaalde gelovigen is ook absurd natuurlijk, maar ook verwerpelijk, als je bedenkt dat er in principe niemand naar hen gaat luisteren.

Elke intelligente individu, waar ook ter wereld, zij het China, Ethiopie, Tunesie of Argentinie, beseft dat vrijheid van religie een acceptabel kenmerk is van een vrije, vreedzame en constructieve samenleving.
Iedereen die het daar niet mee eens is, leeft in een bekrompen wereld en zal conflicten krijgen uit hoeken die hij niet overziet en zal daardoor automatisch het onderspit delven.
Simple as that.
Verder wil ik nog iets kwijt over de scheiding van Kerk & Staat, iedereen die zich niet kan "ontdoen" van het idee dat dat onmogelijk is, is ook kansloos bezig en zal keihard geownd worden.
Zonder West Europa zou Israel niet eens bestaan .
Het hangt van het moment af wanneer je met een boodschap geconfronteerd wordt.
Iemand van 10 heeft geen ontwikkeld gevoel voor wat goed een slecht is.

Moslims die van kleins af aan 5 keer per dag moeten bidden en weet ik nog wat aan haat ze in hun systeem gepompt krijgen, kunnen tegen de tijd dat ze 10 zijn geen goed en kwaad meer onderscheiden.

Aan jouw haat t.o.v. israel te zien is datzelfde ook waarschijnlijk gebeurd.
Laat me raden had je islamitische vriendjes die de hele dag op je in praten hoe de grote satan amerika en hun satanische kind israel voor alle ellende in de wereld verantwoordelijk zijn.

Als het alleen uit je zelf komt dan ben je gewoon paranoia.
Maar daar zijn pilletjes voor.
www.jihadwatch.org
pi_40279578
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 18:56 schreef typtypo het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=201&titel=Dawa_op_school

DAWA islamitische plicht !!!

Hier nog een vertaling in het nederlands voor de mensen die een te groot bord voor hun kop hebben om het te doorzien.
Dat wordt door vele islamieten niet gesteund.
Overigens niet zo vreemd dat er anti westerse gedachten nu extra de kop op steken sinds de aanvallen op Afganistan ,Irak , Libanon , de dreiging met oorlog richting Iran. Het onrecht richting de Palestijnen was er natuurlijk al lang en zo ook de Amerikaanse interventie in de hele regio.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:07:13 #233
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279589
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:04 schreef klez het volgende:

[..]

Door gebieden te bezetten, alles te doen waar zij zin in hebben op het gebied van 'liquidaties' etc.

Waarom moet het zo eenzijdig bekeken worden dat Israel zieilig is omdat het daar is.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:08:11 #234
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279610
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef typtypo het volgende:
Moslims die van kleins af aan 5 keer per dag moeten bidden en weet ik nog wat aan haat ze in hun systeem gepompt krijgen, kunnen tegen de tijd dat ze 10 zijn geen goed en kwaad meer onderscheiden.
ah ja kosjer vreten en het jodendom is een lekker snugger geloof . Ik vind elke gelovige achterlijk.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:09:17 #235
70154 klez
pi_40279633
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Door gebieden te bezetten, alles te doen waar zij zin in hebben op het gebied van 'liquidaties' etc.

Waarom moet het zo eenzijdig bekeken worden dat Israel zieilig is omdat het daar is.
Ze zijn aangevallen. Vervolgens hebben de Arabieren het gevecht verloren en zijn gebied kwijtgeraakt. Een volkomen geaccepteerd proces, van de Elzas tot de Arabische wereld.
Nu worden de Arabieren echter helemaal gek. Daar kan maar één reden voor zijn...Jodenhaat.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:09:21 #236
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279636
De haat wordt er ook aan beide kanten ingepompt natuurlijk.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:10:01 #237
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279649
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:09 schreef klez het volgende:

[..]

Ze zijn aangevallen. Vervolgens hebben de Arabieren hetgevecht verloren en zijn gebied kwijtgeraakt. Een volkomen geaccepteerd proces, van de Elzas tot de Arabische wereld.
Nu worden de Arabieren echter helemaal gek. Daar kan maar één reden voor zijn...Jodenhaat.
Je vergeet even de gelovige basis van het conflict?

Met bezet gebied bedoel ik overigens bezet gebied in de laatste 10 jaar en niet oude grenzen van vroeger ofzo.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:10:04 #238
110987 ErwinRommel
pi_40279650
quote:

[..]

Klez, het is vechten tegen de bierkaai met mensen die maar niet willen snappen dat het niet Israel isdie steeds maar weer aanvalt. Nee, israel is de grote boze boeman die het allemaal doet.
Men vergeet echter wel dat Israel de enige democratische staat in het M-O is, dat men daar vrijheid van religie heeft en dat men daar vrij rond kan lopen zoals men dat wilt. Homo, lesbienne, hetero oid.

Nee, israel is de oorzaak van al het kwaad. Althans dat is het standpunt vanuit de diverse vijandige facties.
Laat die facties Israel nu eens erkennen ipv ze in zee te willen drijven. Want dat laatste zal ze niet lukken.

Mensen, lees objectief en lees de statuten van de Hezbollah en Hamas eens door!!!!! Aanrader!!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:12:36 #239
70154 klez
pi_40279705
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:10 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Je vergeet even de gelovige basis van het conflict?

Met bezet gebied bedoel ik overigens bezet gebied in de laatste 10 jaar en niet oude grenzen van vroeger ofzo.
Er is geen gebied bezet in de laatste 10 jaar. Als je doelt op 1967, dat was een reactie op een dreigende inval van oa Syrie en Egypte.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:12:44 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279706
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Klez, het is vechten tegen de bierkaai met mensen die maar niet willen snappen dat het niet Israel isdie steeds maar weer aanvalt. Nee, israel is de grote boze boeman die het allemaal doet.

Waar slaat dat nou op? Dit is helemaal niet het geval. je geeft met dit soort gebral alleen maar je eigen zwakte aan in argumenten
quote:
Men vergeet echter wel dat Israel de enige democratische staat in het M-O is, dat men daar vrijheid van religie heeft en dat men daar vrij rond kan lopen zoals men dat wilt. Homo, lesbienne, hetero oid.
als arabier wordt je er niet gediscrimineerd?

wat betreft homo's etc. Het is daar een stuk erger wat betreft strengelovigen gekken dan hier. het is daar meer staphorst in het groot.
pi_40279710
quote:

[..]

Je bent altijd schuldig wanneer je onschuldigen die geen oorlog willen plat gooit . Dit kan in mijn ogen nooit rechtvaardig zijn welke ideologie je ook aanhangt .
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:13:20 #242
110987 ErwinRommel
pi_40279719
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Hoe komt het dat die gebieden bezet zijn?
Hoe komt het dat Israel terroristische elementen uitschakeld?

Lijkt me duidelijk dat men dat recht heeft om het voortbestaan van Israel te rechtvaardigen.
Let wel, de enige echte democratie in het M-O.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:13:43 #243
70154 klez
pi_40279730
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:12 schreef PLAE@ het volgende:

Niet meer dan in Nederland. Eerder minder, zou ik zeggen.
pi_40279737
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het hangt van het moment af wanneer je met een boodschap geconfronteerd wordt.
Iemand van 10 heeft geen ontwikkeld gevoel voor wat goed een slecht is.

Aan jouw haat t.o.v. israel te zien is datzelfde ook waarschijnlijk gebeurd.
Laat me raden had je islamitische vriendjes die de hele dag op je in praten hoe de grote satan amerika en hun satanische kind israel voor alle ellende in de wereld verantwoordelijk zijn.

Als het alleen uit je zelf komt dan ben je gewoon paranoia.
Maar daar zijn pilletjes voor.
Ben niet moslims, ben een Nederlander die zich schaamt voor de fascisten met wie hij dit land deelt.
Ik hoop dat elke Jood een Moslimkogel vangt en andersom, lachwekkende gelovigen .
Mij beschuldigen van paranoia is gewoon een makkelijke uitweg voor jou om je ogen te sluiten.
Ik zal er verder geen woorden aan vuilmaken.
pi_40279768
quote:

[..]

Israel heeft het volste recht om orde op zaken te stellen, iets waarin de internationale gemeenschap faalt.
Nee Israel is onschuldig aan de invasie, het is een compleet ander land wat Libanon met de grond gelijkmaakt.
.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:15:27 #246
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279770
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hoe komt het dat die gebieden bezet zijn?
Hoe komt het dat Israel terroristische elementen uitschakeld?

Lijkt me duidelijk dat men dat recht heeft om het voortbestaan van Israel te rechtvaardigen.
Let wel, de enige echte democratie in het M-O.
Ik vind dat ze bepaalde gebieden op z'n minst moeten delen
pi_40279778
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:09 schreef PLAE@ het volgende:

De haat wordt er ook aan beide kanten ingepompt natuurlijk.
Hier heb je weer eens een site.
Ik zou zeggen kijk er rustig naar.

Luister goed naar WAT er gezegd wordt en kom dan nog maar eens terug.

Let wel dit zijn geen in scene gezette zaken door joden of iets.
Je kan duidelijk zien dat het om arabieren gaat.
De vertalingen zijn ook accuraat want het zou voor zo'n site natuurlijk een doodsteek zijn als er aantoonbaar fout vertaald wordt.

http://www.memritv.org/
www.jihadwatch.org
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:15:58 #248
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279784
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef klez het volgende:

[..]

Niet meer dan in Nederland. Eerder minder, zou ik zeggen.
lol
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:16:31 #249
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279792
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:15 schreef typtypo het volgende:

[..]

De vertalingen zijn ook accuraat want het zou voor zo'n site natuurlijk een doodsteek zijn als er aantoonbaar fout vertaald wordt
??
pi_40279817
quote:

[..]

Ze zijn aangevallen. Vervolgens hebben de Arabieren het gevecht verloren en zijn gebied kwijtgeraakt. Een volkomen geaccepteerd proces, van de Elzas tot de Arabische wereld.
Gewoon totaal voorbij gaan aan de omstandigheden waaronder de Palestijnse bevolking al zo lang leeft . Dit vormt de basis voor het extreme geweld dat zij hanteren.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:17:51 #251
110987 ErwinRommel
pi_40279821
quote:

[..]

Waar slaat dat nou op? Dit is helemaal niet het geval. je geeft met dit soort gebral alleen maar je eigen zwakte aan in argumenten
[..]

wat betreft homo's etc. Het is daar een stuk erger wat betreft strengelovigen gekken dan hier. het is daar meer staphorst in het groot.
Helemaal geen zwaktebod.
Dat maak jij ervan.

Israeliers en Arabieren wonen gewoon samen zonder dat men elkaar naar het leven staat, dit in tegenstelling tot andere landen rondom Israel.

En in elk land heb je homohaat, of dat nu in NL is, of in Israel of Wit-Rusland!!
pi_40279827
quote:

[..]

De vertalingen zijn ook accuraat want het zou voor zo'n site natuurlijk een doodsteek zijn als er aantoonbaar fout vertaald wordt.
Oh ik snap het.
Jij bent helemaal bang geworden van wat die enge boze mannen te vertellen hebben, en nu wil je dat wij ook bang worden.
Neh, u gaat falen .
pi_40279838
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

??
www.jihadwatch.org
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:19:29 #254
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279867
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Israeliers en Arabieren wonen gewoon samen zonder dat men elkaar naar het leven staat, dit in tegenstelling tot andere landen rondom Israel.
Weet je uberhaupt dat er gewoon Christenen in vrede wonen met Moslims in de buurlanden van Israel?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:20:31 #255
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279893
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:18 schreef typtypo het volgende:

[..]

maar wat is je doel? Mij laten zien dat het een stel gestoorde extremisten aan de andere kant van de grens zijn?
pi_40279914
quote:

[..]

Wat probeer je nu aan te tonen ??? dat men Israel haat en het wil vernietigen ?? dat is alleen maar logisch toch.
pi_40279950
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Oh ik snap het.
Jij bent helemaal bang geworden van wat die enge boze mannen te vertellen hebben, en nu wil je dat wij ook bang worden.
Neh, u gaat falen .
Ik ben bang voor mijn landje dat naar de afgrond gaat.

Degene die hier in nederland/europa in totale ontkenning leven die zijn bang.

Bang om hun bek open te trekken en de realiteit onder ogen te zien.
Mensen moeten juist niet bang worden maar strijdbaar wat mij betreft.

Zich juist niet als een DHIMMI gedragen. Dat is n.l. de eerste stap naar zelfvernietiging.
www.jihadwatch.org
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:23:30 #258
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40279958
Waarom wordt er hier gedaan alsof mensen die ook maar enig weerwoord tegen pro-Israeliers geven meteen de terroristen steunen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:25:47 #259
110987 ErwinRommel
pi_40280006
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Gewoon totaal voorbij gaan aan de omstandigheden waaronder de Palestijnse bevolking al zo lang leeft . Dit vormt de basis voor het extreme geweld dat zij hanteren.
Als de Palestijnen nu eens gewoon rond de tafel willen gaan zitten zonder dat men hun militaire facties aanzet tot handelen dan hadden de Palestijnen nu ook een goed leven gehad.
Maar op de een of andere manier willen ze dit niet of kunnen ze dit niet.
Ze hebben er lang genoeg de tijd voor gehad, nu is het voor Isarael op en over en gaat over tot actie.
En ik sta 100% achter Israel! Zelfs zover dat ik me heb opgegeven dat igv bedreiging van het voortbestaan van de staat men op mij kan rekenen!
pi_40280026
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:21 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

Wat probeer je nu aan te tonen ??? dat men Israel haat en het wil vernietigen ?? dat is alleen maar logisch toch.
Vind ik ook.
Als je eens objectief bekijkt hoe Israel Palestina heeft verdeeld, wat betreft infrastructuur, watervoorziening en electriciteit enz.... dan kan je tot geen andere conclusie komen, welke afkomst je ook hebt.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:26:27 #261
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280029
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:

En ik sta 100% achter Israel! Zelfs zover dat ik me heb opgegeven dat igv bedreiging van het voortbestaan van de staat men op mij kan rekenen!
haha geweldig

je leven wagen voor een stel gelovige mongolen.
pi_40280055
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:23 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ik ben bang voor mijn landje dat naar de afgrond gaat.

Degene die hier in nederland/europa in totale ontkenning leven die zijn bang.

Bang om hun bek open te trekken en de realiteit onder ogen te zien.
Mensen moeten juist niet bang worden maar strijdbaar wat mij betreft.

Zich juist niet als een DHIMMI gedragen. Dat is n.l. de eerste stap naar zelfvernietiging.
Lees je in . Kijk naar het soort informatie wat ik hier in dit topic geef. Ik zie de realiteit heel goed onder ogen .
pi_40280179
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

maar wat is je doel? Mij laten zien dat het een stel gestoorde extremisten aan de andere kant van de grens zijn?
Jij heb het over de haat aan beide kanten gevoed wordt.
Dat waag ik te betwijfelen.

Ik heb het dan niet over een foto waar paar israelische meisjes een paar granaten voorzien van bloemetjes en vlaggetjes.

Maar door en door haat door media gevoed zelfs in sesamstraatachtige programma's.

Dat is absoluut onvergelijkbaar met elkaar.
Als jij dat gelijk willen stellen dan is jouw gevoel voor proportie volledig afwezig en hoef je wat mij betreft ook niet met het argument, van een disproportionele reactie van israel, aantekomen.
www.jihadwatch.org
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:33:44 #264
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_40280198
quote:

[..]

Inderdaad, en weet je wat helemaal gek is? Dat er van die Islam-idioten zijn, helemaal aan de andere kant van de wereld, die zich druk lopen te maken over een conflict in dat kleine gebiedje Palistina duizenden kilometers ver weg!

En over het conflict in Sudan hoor je niemand, terwijl daar meer slachtoffers vallen in 1 dag dan een hele week in het Israel-Arabië confict! Maar ja dat past natuurlijk weer niet in hun straatje
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:34:58 #265
110987 ErwinRommel
pi_40280232
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:26 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

haha geweldig

Dat heb je vaud!! In Israel wonen geen gelovige mongolen zoals we die kennen uit de omringende landen.
Ik wil mijn leven wagen om een democratische staat, de enige in het M-O, te laten voortbestaan.
pi_40280234
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Als de Palestijnen nu eens gewoon rond de tafel willen gaan zitten zonder dat men hun militaire facties aanzet tot handelen dan hadden de Palestijnen nu ook een goed leven gehad.
Maar op de een of andere manier willen ze dit niet of kunnen ze dit niet.
Ze hebben er lang genoeg de tijd voor gehad, nu is het voor Isarael op en over en gaat over tot actie.
Da's kei goed.

Waar kan je je opgeven?
www.jihadwatch.org
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 19:36:15 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40280269
ik denk dat die haat eerder gevoed wordt door de niet aflatende stroom van vergeldingsacties beide kanten uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40280272
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:33 schreef Demophon het volgende:

[..]

En over het conflict in Sudan hoor je niemand, terwijl daar meer slachtoffers vallen in 1 dag dan een hele week in het Israel-Arabië confict! Maar ja dat past natuurlijk weer niet in hun straatje
Zowel normale moslims, Joden, Christenen, links en rechts georienteerde mensen
draaien hun hoofd beschaamd weg. Iedereen even hypocriet lijkt mij.

Gelukkig doet de VN nog iets, anders zou het er nog vele malen erger zijn.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:36:51 #269
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280282
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:32 schreef typtypo het volgende:

Maar door en door haat door media gevoed zelfs in sesamstraatachtige programma's.

Dat is absoluut onvergelijkbaar met elkaar.
Dat denk ik ook ja. Al weten wij niet hoe het er bij gezinnen thuis aan toe gaat.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:37:29 #270
70154 klez
pi_40280298
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:14 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Ik hoop dat elke Jood een Moslimkogel vangt en andersom, lachwekkende gelovigen .
Over fascistoide gesproken...
pi_40280323
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat heb je vaud!! In Israel wonen geen gelovige mongolen zoals we die kennen uit de omringende landen.
Ik wil mijn leven wagen om een democratische staat, de enige in het M-O, te laten voortbestaan.
Israel is niet de enige democratische staat in het Midden Oosten, hoor.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:38:31 #272
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280334
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat heb je vaud!! In Israel wonen geen gelovige mongolen zoals we die kennen uit de omringende landen
Lees je nog eens in voordat je die kant op gaat.
pi_40280348
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:37 schreef klez het volgende:

[..]

Over fascistoide gesproken...
Hey, ik verwerp religie en accepteer realiteit, als iedereen dat deed was er niet eens een basis om oorlog over te voeren.
Gelovigen zijn kortzichtig !
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:39:03 #274
70154 klez
pi_40280353
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:26 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

haha geweldig

Volgens mij is de grootste bevolkingsgroep in Israel net zo gelovig als de gemiddelde Nederlander.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:39:41 #275
121310 venomsnake
El Saltador
pi_40280366
quote:

[..]

. het is daar meer staphorst in het groot.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:39:56 #276
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280371
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:39 schreef klez het volgende:

[..]

Volgens mij is de grootste bevolkingsgroep in Israel net zo gelovig als de gemiddelde Nederlander.
zal best ja.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:40:36 #277
110987 ErwinRommel
pi_40280389
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:35 schreef typtypo het volgende:

[..]

Da's kei goed.

Waar kan je je opgeven?
Waar men zich kan opgeven?
Ik moet nu oppassen vanwege "spam", maar bij bv de Nederlandse Likud afdeling, de site van de IDF, en de ambassade van Israel kan men vragen hoe en wat.
Let wel de site van de IDF duurt wat langer, lijkt me logisch.

Maar het is me gelukt

(aub dit bericht niet verwijderen, ik geef enkel een antwoord op een vraag die ik weet te beantwoorden).
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:41:05 #278
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280399
waarom zou het verwijderd moeten worden als jij dat toch wil dan mag dat toch.
pi_40280463
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waar men zich kan opgeven?
Ik moet nu oppassen vanwege "spam", maar bij bv de Nederlandse Likud afdeling, de site van de IDF, en de ambassade van Israel kan men vragen hoe en wat.
Let wel de site van de IDF duurt wat langer, lijkt me logisch.

Maar het is me gelukt

(aub dit bericht niet verwijderen, ik geef enkel een antwoord op een vraag die ik weet te beantwoorden).
Dit is toch geen spam.
Bedankt.

Eens kijken dan.

[ Bericht 5% gewijzigd door typtypo op 28-07-2006 19:50:56 ]
www.jihadwatch.org
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:43:41 #280
110987 ErwinRommel
pi_40280471
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:36 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat die haat eerder gevoed wordt door de niet aflatende stroom van vergeldingsacties beide kanten uit
Mee eens, maar de hamvraag is wie de vijandigheden hebben gestart. Dat is overduidelijk Hezbollah en Hamas.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:45:34 #281
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280526
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:43 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Mee eens, maar de hamvraag is wie de vijandigheden hebben gestart. Dat is overduidelijk Hezbollah en Hamas.
Volgens mij gaat geschiedenis nog altijd verder terug dan 3 weken.

Maar ja! die soldaten zijn door die groepen gekidnapt.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:46:51 #282
110987 ErwinRommel
pi_40280562
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Israel is niet de enige democratische staat in het Midden Oosten, hoor.
Ok de president van Iran is democratisch gekozen.
Ook Libanon heeft een "democratische"regering echter Hezbollah maakt de dienst uit.
Verder zou ik het niet weten.
Laat Iran nu wel even weten dat ze door deze crisis buiten het mediaveld zijn en men dus extra hard kan gaan werken aan een atoonbom.
  Moderator vrijdag 28 juli 2006 @ 19:46:56 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40280571
quote:

[..]

nee de vraag is hoe je die kunt stoppen lijkt mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40280573
quote:

[..]

Dat is totaal irrelevant.
De vraag is wie gaat er mee stoppen .
pi_40280626
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ok de president van Iran is democratisch gekozen.
Ook Libanon heeft een "democratische"regering echter Hezbollah maakt de dienst uit.
Verder zou ik het niet weten.
Laat Iran nu wel even weten dat ze door deze crisis buiten het mediaveld zijn en men dus extra hard kan gaan werken aan een atoonbom.
Verder Afghanistan, Turkije en nog wat landen.
Beetje holle stelling die je daar plaatste dus
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:50:06 #286
70154 klez
pi_40280672
quote:
The re-emergence of the religious parties as key players in Israeli politics has caused serious concern among Israel's secular majority.
bron
Cijfers kan ik ff niet vinden.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:51:05 #287
70154 klez
pi_40280711
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Verder Afghanistan, Turkije en nog wat landen.
Beetje holle stelling die je daar plaatste dus
Turkije is geen Midden-Oosten, gelukkig wel een vriend van Israel.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:52:29 #288
70154 klez
pi_40280753
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Hezbollah en Hamas zullen moeten stoppen. Tenslotte vallen zij een al bestaande staat aan.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:54:07 #289
110987 ErwinRommel
pi_40280798
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:43 schreef typtypo het volgende:

[..]

Dit is toch geen spam.
Bedankt.

Hoewel ik geen jood/israelier ben is er toch misschien iets wat ik kan doen.
Nu ja verwijzingen naar bv www.likud.nl zijn klaarblijkelijk niet toegestaan. Dat heb ik vernomen uit betrouwbrare bronnen
Ook ik ben geen Israeliër of Jood, noch heb ik een Joodse achtergrond, maar ik doe het uit idieële motieven om Israel waar dan ook mogelijk te steunen.
En indien men mij wilt voor indienstneming in de IDF zal ik dat doen.
pi_40280814
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:51 schreef klez het volgende:

[..]

Turkije is geen Midden-Oosten
Het is maar hoe je het bekijkt, maar over het algemeen wordt Turkije wel gerekend tot het MO.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40280836
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef klez het volgende:

[..]

Hezbollah en Hamas zullen moeten stoppen. Tenslotte vallen zij een al bestaande staat aan.
Een politieke partij met een gewapende tak die feitelijk een staat binnen een staat vormt
en dat ook met wapens afdwingt is het gevaar. Lijkt me niet zo moeilijk wie er dan
moet stoppen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:56:09 #292
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280847
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:

En indien men mij wilt voor indienstneming in de IDF zal ik dat doen.
Hou je niet gewoon meer van een beetje actie?

ik zou er ook zo mee willen doen. Maar heb niet echt een voorkeur of je moet kiezen tussen een normaal leger en guerilla shit.

Of wil je zeggen da tje nu ook maandelijks geld overmaakt richting Israel om ze te steunen?
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:56:24 #293
110987 ErwinRommel
pi_40280852
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee de vraag is hoe je die kunt stoppen lijkt mij
Dat is dus door het offensief te nemen aangezien Hezbollah en Hamas niet eens een wapenstilstand kunnen handhaven gedurende zoveel jaren.
Eens is de maat vol en moet men offensief optreden. Leuk is anders, maar soms is er geen keuze.
pi_40280872
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt, maar over het algemeen wordt Turkije wel gerekend tot het MO.
Turkije is een grote handelspartner van Israel, vandaar de goede banden.

-edit- Dat bedoelde je niet.
pi_40280894
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:19 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Weet je uberhaupt dat er gewoon Christenen in vrede wonen met Moslims in de buurlanden van Israel?
In welk land dan? Vertel.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:57:53 #296
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280895
Wel grappig trouwens dat ze op www.likud.nl oproepen tot het naleven van VN resoluties terwijl ze ze zelf al jarenlang moedwillig aan de laars lappen
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:58:09 #297
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280903
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:57 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

In welk land dan? Vertel.
elk land?!

voorbeeld: Libanon

* de president is een christen (Maroniet)
* de premier is een soennitische moslim
* de parlementsvoorzitter is een sjiietische moslim
* de opperbevelhebber van het leger is een christen (Maroniet)
pi_40280927
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:58 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

elk land?!
Dan kan ik alleen maar opmerken dat je heel slecht ingelicht bent.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  vrijdag 28 juli 2006 @ 19:59:54 #299
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40280953
40% van de kiesgerechtigden in Libanon is Christen.

en je dacht dat er alleen maar stikte van die vieze moslims
  vrijdag 28 juli 2006 @ 20:00:44 #300
110987 ErwinRommel
pi_40280968
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Totaal irrelevant??!!!!
Al die jaren is gebleken dat Hamas en hezbollah onbetrouwbare gesprekspartners waren en nu verwacht men van Israel dat men wederom met ze in zee gaat?????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')