Beweer ik dat? Minderjarigen blazen zichzelf op in Israelische bussen met onschuldige slachtoffers. Blijkbaar kan de vijand overal zitten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, die mensen zijn duidelijk hezbollahstrijders!
Ten eerste maak ik me niet druk over Moslims, dat doen de USA, West Europa en Israel wel voor mij, daarom merk ik het op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:30 schreef typtypo het volgende:
[..]
Wat maak jij je dan druk over moslims?
Je bent toch tegen religie?
Als er een groep is die HUN religie door iedereen z'n strot wilen douwen zijn het moslims wel.
Je lult je gewoon aan alle kanten vast.
Ik heb idd nooit een moslim aan de deur gehad die tijdens het eten even met me wilde pratenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Ten eerste maak ik me niet druk over Moslims, dat doen de USA, West Europa en Israel wel voor mij, daarom merk ik het op.
Ten tweede merk ik bar weinig van het "door de strot douwen van religie" door moslims, ik denk dat jij in de war bent met Jehova Getuigenen ten derde, ik lul mijzelf nergens vast. Niet zo hopen.
GEWELDIG , wat een realistische oplossing .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:48 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
dat is wat ik ook denk
Als je Hezbollah ontwapend heb je vrede .
Als je Israel ontwapend dan heb je een massa graf gevuld met joden .
Nou, de doelstellingen van de moslimfundamentalisten zijn duidelijk hoor. Van Iran tot Indonesie en van Hezbollah tot Darfur. Daar mag je je best druk over maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Ten eerste maak ik me niet druk over Moslims, dat doen de USA, West Europa en Israel wel voor mij, daarom merk ik het op.
Ten tweede merk ik bar weinig van het "door de strot douwen van religie" door moslims, ik denk dat jij in de war bent met Jehova Getuigenen ten derde, ik lul mijzelf nergens vast. Niet zo hopen.
Ja dat is het ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik heb idd nooit een moslim aan de deur gehad die tijdens het eten even met me wilde praten
Maar eerlijk is eerlijk, moslims hebben wel een fanatiek geloof, onderdrukken van de vrouwen e.d.
en dat is jammer.
Wie dan ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
GEWELDIG , wat een realistische oplossing .
Velen vragen zich nooit af waarom er zoveel haat jegens Israel bestaat . er zullen weer grote aantallen Libanezen sneuvelen ,veel groter dan tot dusver bekend is . Net als bij de eerst maanden van de invasie in Irak waarbij negatieve berichtgevinf over aantallen slachtoffers zoveel mogelijk werd tegengehouden. Dat is gewoon onderdeel van de gebruikte taktiek .
Zeker isdat Israel weer nieuwe vijanden maakt.
Alsof dat wat uit maakt. Ze zitten al jaren tussen miljoenen Arabieren die Israel willen vernietigen, een paar meer of minder maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Velen vragen zich nooit af waarom er zoveel haat jegens Israel bestaat . er zullen weer grote aantallen Libanezen sneuvelen ,veel groter dan tot dusver bekend is . Net als bij de eerst maanden van de invasie in Irak waarbij negatieve berichtgevinf over aantallen slachtoffers zoveel mogelijk werd tegengehouden. Dat is gewoon onderdeel van de gebruikte taktiek .
Orthodoxe joden zijn echt vrijer hoor dan de moslims, niemand verplicht ze om eea te doen, werken mogen ze gewoon, auto rijden ed wat moslima's meestal niet mogen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:41 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Ja dat is het ook.
Hou sowieso niet van onderdrukking.
Orthodoxe Joden kunnen er trouwens ook wel wat vanHun hele levensstijl is gebonden aan beperkingen en onderdrukking .
Zonde, zonde .
Deze link is door moslims samen gesteld. Dat zijn dus woorden van moslims, NIET van mij dus.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:37 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Vooral ook omdat Al-Quaida is opgezet door de CIA .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef klez het volgende:
[..]
Nou, de doelstellingen van de moslimfundamentalisten zijn duidelijk hoor. Van Iran tot Indonesie en van Hezbollah tot Darfur. Daar mag je je best druk over maken.
Komt ie weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:39 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat juist minderjarige dat vaak doen en niet de oude opas die toch al bijna dood gaan ? Dat het in naam van religie gebeurd maakt religie nog niet de reden .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:36 schreef klez het volgende:
[..]
Beweer ik dat? Minderjarigen blazen zichzelf op in Israelische bussen met onschuldige slachtoffers. Blijkbaar kan de vijand overal zitten.
Wat een geblaaskaak (vooral dat ''Eat that''), en dat gebaseerd op een misverstand. Jij bent nog nooit ontdaan geweest? Dan ben je een bevoorrecht mens.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:27 schreef FBIFile het volgende:
[..]
ont·doen van1 (ww.)
1 losmaken van wat overbodig of lastig is
Dus jij wil je ontdoen van de wereld.
works both ways hè. Ik vind trouwens dat je je van eng veel wilt ontdoen, pas maar op dat het niet backfiret.
Hitler en de rest ontdeed zich van Joden totdat mensen doorhadden dat het niet pluiz was, wat zij deden.
Bush en Israel ontdoen zich van Moslims totdat mensen doorhebben dat het niet pluiz is, wat zij doen.
Ik ontdoe me van alles wat met religie temaken heeft, Religie is voor Noobs .
Eat that .
Nou, beiden partijen hebben een goede reden om te strijden. Ik praat hier dan ook liever over 'reden' dan over 'schuld'.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Er word veel gesproken dat waar 2 vechter er 2 schuld hebben, over het algemeen kan ik me daarin vinden.
In dit conflict is de enige en echte dader en veroorzaker Hezbollah en Hamas.
Voor de "ja maar roepers" kijk eens de statuten in van beide terroristische organiaties!!
en daarmee bastaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Er word veel gesproken dat waar 2 vechter er 2 schuld hebben, over het algemeen kan ik me daarin vinden.
Voor de "ja maar roepers" kijk eens de statuten in van beide terroristische organiaties!!
Het is net zo naïf om te denken dat Israel slechts reactie geeft op de moslims .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Komt ie weer![]()
Ook al zou Israel zich netjes gedragen dan zou men ze nog niet met rust laten. Het is naief te denken dat de argressie richting Israel slechts een reactie is van de moslims die zelf geen vlieg kwaad doen en het liefst in vrede leven met andere religies zonder verschil in regels en status of andere belemmeringen.
De stelling van die bepaalde gelovigen is ook absurd natuurlijk, maar ook verwerpelijk, als je bedenkt dat er in principe niemand naar hen gaat luisteren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:44 schreef typtypo het volgende:
[..]
Deze link is door moslims samen gesteld. Dat zijn dus woorden van moslims, NIET van mij dus.
Als jij hier niet bepaalde conclusies uittrekt dan heeft het geen zin om er nog verder op in te gaan.
De reden dat jij er niks van merkt is omdat het met kleine stapjes tegenlijk gaat.
Net als een jager en zijn prooi. De jager beweegt heel langzaam zodat er geen opvallende beweging merkbaar is bij het prooi dier. Tot het te laat is en dan merk je het wel.
The bottom line
We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp
feiten...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:45 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Vooral ook omdat Al-Quaida is opgezet door de CIA .
Geloof je niet?
Zoek naar feiten en oordeel zelf.
"CIA funds" + "Al Qaeda" should do the trick on google
Google is de enige bron van informatie die zelf niet pretendeert objectief te zijn, maar het aan de zoekende overlaat.
Best fijn. Men kan nl. best voor zichzelf nadenken.
En dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Het is net zo naïf om te denken dat Israel slechts reactie geeft op de moslims .
Er zijn zoveel plaatsen op de wereld waar geen oorlog is en waar moslims met anders gelovigen leven . Juist daar waar oorlog is gaat men religie gebruiken om de haat jegens de vijand te verwoorden .
Dan zie ik dat in bv het Israel /Palestina conflict dat Israel voor meer slchtoffers verantwoordelijk is .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:47 schreef ErwinRommel het volgende:
hahaha en niemand weet wat er afgeschoten wordt, men roept maar wat.quote:‘Onbekende’, zware raket afgeschoten op Israël
ANP
JERUZALEM - Een raket met zeker 100 kilo aan explosieven is vrijdag neergekomen in de stad Afula, 50 kilometer ten zuiden van de grens tussen Israël en Libanon. Het gaat in ieder geval niet om een Zelsal-1, een raket van Iraanse makelij. Er zijn geen slachtoffers gevallen, meldde de Israëlische politie.
De Hezbollah-militie in Libanon verklaarde later dat zij voor het eerst raketten voor de lange afstand van het type Khaibar 1 hadden afgevuurd. Een woordvoerder sprak over een nieuwe fase in de strijd tegen Israël.
Nog niet eerder drong een door Hezbollah afgevuurde raket zo ver het Israëlische grondgebied binnen. Tot nu toe had de shi’itische organisatie vooral Katjoesja-raketten ingezet in de strijd tegen de joodse staat.
De Israëlische tv-zender Kanaal 10 had eerder gemeld dat vijf Zelsal-1-raketten Afula hadden geraakt. De Zelsal-1 heeft een bereik van 100 kilometer. De krant The Jeruzalem Post meldde dat het ging om een Iraanse Fajr-5-raket, met een bereik van 75 kilometer.
Uit het laatste serieuze verhaal wat ik gelezen heb daarover, volgens mij van de VN, bleek dat bij meer dan 80% van de conflicten wereldwijd de fundamentalistische Islam betrokken is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Het is net zo naïf om te denken dat Israel slechts reactie geeft op de moslims .
Er zijn zoveel plaatsen op de wereld waar geen oorlog is en waar moslims met anders gelovigen leven . Juist daar waar oorlog is gaat men religie gebruiken om de haat jegens de vijand te verwoorden .
Ja, allemaal suckersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:53 schreef klez het volgende:
[..]
feiten...![]()
![]()
Ik heb met eigen ogen geconstateerd dat er moslimfundamentalisten bestaan. En ook dat het er veel zijn. Google eens daarop; misschien gaat de echte wereld dan voor je open.
Jij vind dat Israel schuldig is aan de invasie??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
en daarmee basta![]()
Hier zijn ook gewoon 2 schuldigen jopie![]()
Helaas ten koste van vele onschuldige levens. Zoals maar weer blijkt uit de handelingen van degene die koste wat kost Israel willen vernietigen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:59 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Ja, allemaal suckersWat voor wereld zou er voor me open moeten gaan... Dat er mensen zijn die gelovigen ertoe willen aanzetten om slechte dingen te doen ?
Darwin Will Take Care .
Ik vind dat ze mede-schuldig zijn aan heel het conflict.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij vind dat Israel schuldig is aan de invasie??
Je geheugen is of erg selectief of laat je erg in de steek.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe komt het dan toch dat israel zich jaren heeft ingehouden en keer op keer WEL een bestand in achte heeft genomen en de strijdende facties dat niet deden??
Hoe dan? Door er te "zijn"?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:03 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind dat ze mede-schuldig zijn aan heel het conflict.
Het hangt van het moment af wanneer je met een boodschap geconfronteerd wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:52 schreef FBIFile het volgende:
[..]
De stelling van die bepaalde gelovigen is ook absurd natuurlijk, maar ook verwerpelijk, als je bedenkt dat er in principe niemand naar hen gaat luisteren.
Elke intelligente individu, waar ook ter wereld, zij het China, Ethiopie, Tunesie of Argentinie, beseft dat vrijheid van religie een acceptabel kenmerk is van een vrije, vreedzame en constructieve samenleving.
Iedereen die het daar niet mee eens is, leeft in een bekrompen wereld en zal conflicten krijgen uit hoeken die hij niet overziet en zal daardoor automatisch het onderspit delven.
Simple as that.
Verder wil ik nog iets kwijt over de scheiding van Kerk & Staat, iedereen die zich niet kan "ontdoen" van het idee dat dat onmogelijk is, is ook kansloos bezig en zal keihard geownd worden.
Zonder West Europa zou Israel niet eens bestaan .
Dat wordt door vele islamieten niet gesteund.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:56 schreef typtypo het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=201&titel=Dawa_op_school
DAWA islamitische plicht !!!
Hier nog een vertaling in het nederlands voor de mensen die een te groot bord voor hun kop hebben om het te doorzien.
Door gebieden te bezetten, alles te doen waar zij zin in hebben op het gebied van 'liquidaties' etc.quote:
ah ja kosjer vreten en het jodendom is een lekker snugger geloofquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef typtypo het volgende:
Moslims die van kleins af aan 5 keer per dag moeten bidden en weet ik nog wat aan haat ze in hun systeem gepompt krijgen, kunnen tegen de tijd dat ze 10 zijn geen goed en kwaad meer onderscheiden.
Ze zijn aangevallen. Vervolgens hebben de Arabieren het gevecht verloren en zijn gebied kwijtgeraakt. Een volkomen geaccepteerd proces, van de Elzas tot de Arabische wereld.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Door gebieden te bezetten, alles te doen waar zij zin in hebben op het gebied van 'liquidaties' etc.
Waarom moet het zo eenzijdig bekeken worden dat Israel zieilig is omdat het daar is.
Je vergeet even de gelovige basis van het conflict?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:09 schreef klez het volgende:
[..]
Ze zijn aangevallen. Vervolgens hebben de Arabieren hetgevecht verloren en zijn gebied kwijtgeraakt. Een volkomen geaccepteerd proces, van de Elzas tot de Arabische wereld.
Nu worden de Arabieren echter helemaal gek. Daar kan maar één reden voor zijn...Jodenhaat.
Klez, het is vechten tegen de bierkaai met mensen die maar niet willen snappen dat het niet Israel isdie steeds maar weer aanvalt. Nee, israel is de grote boze boeman die het allemaal doet.quote:
Er is geen gebied bezet in de laatste 10 jaar. Als je doelt op 1967, dat was een reactie op een dreigende inval van oa Syrie en Egypte.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je vergeet even de gelovige basis van het conflict?
Met bezet gebied bedoel ik overigens bezet gebied in de laatste 10 jaar en niet oude grenzen van vroeger ofzo.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klez, het is vechten tegen de bierkaai met mensen die maar niet willen snappen dat het niet Israel isdie steeds maar weer aanvalt. Nee, israel is de grote boze boeman die het allemaal doet.
als arabier wordt je er niet gediscrimineerd?quote:Men vergeet echter wel dat Israel de enige democratische staat in het M-O is, dat men daar vrijheid van religie heeft en dat men daar vrij rond kan lopen zoals men dat wilt. Homo, lesbienne, hetero oid.
Je bent altijd schuldig wanneer je onschuldigen die geen oorlog willen plat gooit . Dit kan in mijn ogen nooit rechtvaardig zijn welke ideologie je ook aanhangt .quote:
Hoe komt het dat die gebieden bezet zijn?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Door gebieden te bezetten, alles te doen waar zij zin in hebben op het gebied van 'liquidaties' etc.
Waarom moet het zo eenzijdig bekeken worden dat Israel zieilig is omdat het daar is.
Niet meer dan in Nederland. Eerder minder, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:12 schreef PLAE@ het volgende:
als arabier wordt je er niet gediscrimineerd?![]()
Ben niet moslims, ben een Nederlander die zich schaamt voor de fascisten met wie hij dit land deelt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:06 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het hangt van het moment af wanneer je met een boodschap geconfronteerd wordt.
Iemand van 10 heeft geen ontwikkeld gevoel voor wat goed een slecht is.
Moslims die van kleins af aan 5 keer per dag moeten bidden en weet ik nog wat aan haat ze in hun systeem gepompt krijgen, kunnen tegen de tijd dat ze 10 zijn geen goed en kwaad meer onderscheiden.
Aan jouw haat t.o.v. israel te zien is datzelfde ook waarschijnlijk gebeurd.
Laat me raden had je islamitische vriendjes die de hele dag op je in praten hoe de grote satan amerika en hun satanische kind israel voor alle ellende in de wereld verantwoordelijk zijn.
Als het alleen uit je zelf komt dan ben je gewoon paranoia.
Maar daar zijn pilletjes voor.![]()
Nee Israel is onschuldig aan de invasie, het is een compleet ander land wat Libanon met de grond gelijkmaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij vind dat Israel schuldig is aan de invasie??
Hoe komt het dan toch dat israel zich jaren heeft ingehouden en keer op keer WEL een bestand in achte heeft genomen en de strijdende facties dat niet deden??
Israel heeft het volste recht om orde op zaken te stellen, iets waarin de internationale gemeenschap faalt.
Ik vind dat ze bepaalde gebieden op z'n minst moeten delenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe komt het dat die gebieden bezet zijn?
Hoe komt het dat Israel terroristische elementen uitschakeld?
Lijkt me duidelijk dat men dat recht heeft om het voortbestaan van Israel te rechtvaardigen.
Let wel, de enige echte democratie in het M-O.
Hier heb je weer eens een site.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:09 schreef PLAE@ het volgende:
De haat wordt er ook aan beide kanten ingepompt natuurlijk.
lolquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef klez het volgende:
[..]
Niet meer dan in Nederland. Eerder minder, zou ik zeggen.![]()
??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hier heb je weer eens een site.
Ik zou zeggen kijk er rustig naar.
Luister goed naar WAT er gezegd wordt en kom dan nog maar eens terug.
Let wel dit zijn geen in scene gezette zaken door joden of iets.
Je kan duidelijk zien dat het om arabieren gaat.
De vertalingen zijn ook accuraat want het zou voor zo'n site natuurlijk een doodsteek zijn als er aantoonbaar fout vertaald wordt
Gewoon totaal voorbij gaan aan de omstandigheden waaronder de Palestijnse bevolking al zo lang leeft . Dit vormt de basis voor het extreme geweld dat zij hanteren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:09 schreef klez het volgende:
[..]
Ze zijn aangevallen. Vervolgens hebben de Arabieren het gevecht verloren en zijn gebied kwijtgeraakt. Een volkomen geaccepteerd proces, van de Elzas tot de Arabische wereld.
Nu worden de Arabieren echter helemaal gek. Daar kan maar één reden voor zijn...Jodenhaat.
Helemaal geen zwaktebod.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Dit is helemaal niet het geval. je geeft met dit soort gebral alleen maar je eigen zwakte aan in argumenten![]()
[..]
als arabier wordt je er niet gediscrimineerd?![]()
wat betreft homo's etc. Het is daar een stuk erger wat betreft strengelovigen gekken dan hier. het is daar meer staphorst in het groot.
Oh ik snap het.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
De vertalingen zijn ook accuraat want het zou voor zo'n site natuurlijk een doodsteek zijn als er aantoonbaar fout vertaald wordt.
Weet je uberhaupt dat er gewoon Christenen in vrede wonen met Moslims in de buurlanden van Israel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Israeliers en Arabieren wonen gewoon samen zonder dat men elkaar naar het leven staat, dit in tegenstelling tot andere landen rondom Israel.
maar wat is je doel? Mij laten zien dat het een stel gestoorde extremisten aan de andere kant van de grens zijn?quote:
Wat probeer je nu aan te tonen ??? dat men Israel haat en het wil vernietigen ?? dat is alleen maar logisch toch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
De vertalingen zijn ook accuraat want het zou voor zo'n site natuurlijk een doodsteek zijn als er aantoonbaar fout vertaald wordt.
http://www.memritv.org/
Ik ben bang voor mijn landje dat naar de afgrond gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Oh ik snap het.
Jij bent helemaal bang geworden van wat die enge boze mannen te vertellen hebben, en nu wil je dat wij ook bang worden.
Neh, u gaat falen .
Als de Palestijnen nu eens gewoon rond de tafel willen gaan zitten zonder dat men hun militaire facties aanzet tot handelen dan hadden de Palestijnen nu ook een goed leven gehad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:17 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Gewoon totaal voorbij gaan aan de omstandigheden waaronder de Palestijnse bevolking al zo lang leeft . Dit vormt de basis voor het extreme geweld dat zij hanteren.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:21 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Wat probeer je nu aan te tonen ??? dat men Israel haat en het wil vernietigen ?? dat is alleen maar logisch toch.
haha geweldigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik sta 100% achter Israel! Zelfs zover dat ik me heb opgegeven dat igv bedreiging van het voortbestaan van de staat men op mij kan rekenen!
Lees je in . Kijk naar het soort informatie wat ik hier in dit topic geef. Ik zie de realiteit heel goed onder ogen .quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:23 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mijn landje dat naar de afgrond gaat.
Degene die hier in nederland/europa in totale ontkenning leven die zijn bang.
Bang om hun bek open te trekken en de realiteit onder ogen te zien.
Mensen moeten juist niet bang worden maar strijdbaar wat mij betreft.
Zich juist niet als een DHIMMI gedragen. Dat is n.l. de eerste stap naar zelfvernietiging.
Jij heb het over de haat aan beide kanten gevoed wordt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:20 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
maar wat is je doel? Mij laten zien dat het een stel gestoorde extremisten aan de andere kant van de grens zijn?![]()
Inderdaad, en weet je wat helemaal gek is? Dat er van die Islam-idioten zijn, helemaal aan de andere kant van de wereld, die zich druk lopen te maken over een conflict in dat kleine gebiedje Palistina duizenden kilometers ver weg!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:09 schreef klez het volgende:
[..]
Ze zijn aangevallen. Vervolgens hebben de Arabieren het gevecht verloren en zijn gebied kwijtgeraakt. Een volkomen geaccepteerd proces, van de Elzas tot de Arabische wereld.
Dat heb je vaud!! In Israel wonen geen gelovige mongolen zoals we die kennen uit de omringende landen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
haha geweldig![]()
je leven wagen voor een stel gelovige mongolen.
Da's kei goed.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als de Palestijnen nu eens gewoon rond de tafel willen gaan zitten zonder dat men hun militaire facties aanzet tot handelen dan hadden de Palestijnen nu ook een goed leven gehad.
Maar op de een of andere manier willen ze dit niet of kunnen ze dit niet.
Ze hebben er lang genoeg de tijd voor gehad, nu is het voor Isarael op en over en gaat over tot actie.
En ik sta 100% achter Israel! Zelfs zover dat ik me heb opgegeven dat igv bedreiging van het voortbestaan van de staat men op mij kan rekenen!
Zowel normale moslims, Joden, Christenen, links en rechts georienteerde mensenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:33 schreef Demophon het volgende:
[..]
En over het conflict in Sudan hoor je niemand, terwijl daar meer slachtoffers vallen in 1 dag dan een hele week in het Israel-Arabië confict! Maar ja dat past natuurlijk weer niet in hun straatje![]()
Dat denk ik ook ja. Al weten wij niet hoe het er bij gezinnen thuis aan toe gaat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:32 schreef typtypo het volgende:
Maar door en door haat door media gevoed zelfs in sesamstraatachtige programma's.
Dat is absoluut onvergelijkbaar met elkaar.
Over fascistoide gesproken...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:14 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Ik hoop dat elke Jood een Moslimkogel vangt en andersom, lachwekkende gelovigen.
Israel is niet de enige democratische staat in het Midden Oosten, hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heb je vaud!! In Israel wonen geen gelovige mongolen zoals we die kennen uit de omringende landen.
Ik wil mijn leven wagen om een democratische staat, de enige in het M-O, te laten voortbestaan.
Lees je nog eens inquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heb je vaud!! In Israel wonen geen gelovige mongolen zoals we die kennen uit de omringende landen
Hey, ik verwerp religie en accepteer realiteit, als iedereen dat deed was er niet eens een basis om oorlog over te voeren.quote:
Volgens mij is de grootste bevolkingsgroep in Israel net zo gelovig als de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
haha geweldig![]()
je leven wagen voor een stel gelovige mongolen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
. het is daar meer staphorst in het groot.
zal best ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:39 schreef klez het volgende:
[..]
Volgens mij is de grootste bevolkingsgroep in Israel net zo gelovig als de gemiddelde Nederlander.
Waar men zich kan opgeven?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:35 schreef typtypo het volgende:
[..]
Da's kei goed.![]()
Waar kan je je opgeven?
Dit is toch geen spam.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar men zich kan opgeven?
Ik moet nu oppassen vanwege "spam", maar bij bv de Nederlandse Likud afdeling, de site van de IDF, en de ambassade van Israel kan men vragen hoe en wat.
Let wel de site van de IDF duurt wat langer, lijkt me logisch.
Maar het is me gelukt![]()
(aub dit bericht niet verwijderen, ik geef enkel een antwoord op een vraag die ik weet te beantwoorden).
Mee eens, maar de hamvraag is wie de vijandigheden hebben gestart. Dat is overduidelijk Hezbollah en Hamas.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:36 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat die haat eerder gevoed wordt door de niet aflatende stroom van vergeldingsacties beide kanten uit
Volgens mij gaat geschiedenis nog altijd verder terug dan 3 weken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mee eens, maar de hamvraag is wie de vijandigheden hebben gestart. Dat is overduidelijk Hezbollah en Hamas.
Ok de president van Iran is democratisch gekozen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:38 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Israel is niet de enige democratische staat in het Midden Oosten, hoor.
nee de vraag is hoe je die kunt stoppen lijkt mijquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mee eens, maar de hamvraag is wie de vijandigheden hebben gestart. Dat is overduidelijk Hezbollah en Hamas.
Dat is totaal irrelevant.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verder Afghanistan, Turkije en nog wat landen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok de president van Iran is democratisch gekozen.
Ook Libanon heeft een "democratische"regering echter Hezbollah maakt de dienst uit.
Verder zou ik het niet weten.
Laat Iran nu wel even weten dat ze door deze crisis buiten het mediaveld zijn en men dus extra hard kan gaan werken aan een atoonbom.
bronquote:The re-emergence of the religious parties as key players in Israeli politics has caused serious concern among Israel's secular majority.
Turkije is geen Midden-Oosten, gelukkig wel een vriend van Israel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:48 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Verder Afghanistan, Turkije en nog wat landen.
Beetje holle stelling die je daar plaatste dus
Hezbollah en Hamas zullen moeten stoppen. Tenslotte vallen zij een al bestaande staat aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Dat is totaal irrelevant.
De vraag is wie gaat er mee stoppen .
Nu ja verwijzingen naar bv www.likud.nl zijn klaarblijkelijk niet toegestaan. Dat heb ik vernomen uit betrouwbrare bronnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:43 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dit is toch geen spam.
Bedankt.
Hoewel ik geen jood/israelier ben is er toch misschien iets wat ik kan doen.
Het is maar hoe je het bekijkt, maar over het algemeen wordt Turkije wel gerekend tot het MO.quote:
Een politieke partij met een gewapende tak die feitelijk een staat binnen een staat vormtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:52 schreef klez het volgende:
[..]
Hezbollah en Hamas zullen moeten stoppen. Tenslotte vallen zij een al bestaande staat aan.
Hou je niet gewoon meer van een beetje actie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
En indien men mij wilt voor indienstneming in de IDF zal ik dat doen.
Dat is dus door het offensief te nemen aangezien Hezbollah en Hamas niet eens een wapenstilstand kunnen handhaven gedurende zoveel jaren.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de vraag is hoe je die kunt stoppen lijkt mij
Turkije is een grote handelspartner van Israel, vandaar de goede banden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, maar over het algemeen wordt Turkije wel gerekend tot het MO.
In welk land dan? Vertel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt dat er gewoon Christenen in vrede wonen met Moslims in de buurlanden van Israel?
elk land?!quote:
Dan kan ik alleen maar opmerken dat je heel slecht ingelicht bent.quote:
Totaal irrelevant??!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:47 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Dat is totaal irrelevant.
De vraag is wie gaat er mee stoppen .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |