abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40245439
Kijk eens aan. Putin is net in Venezuela geweest om wat wapens te leveren. Gaat goed hoor!
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:18:29 #52
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40245671
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Het lijkt erop dat de meesten de acties van israel veroordelen terwijl daar geen aanleiding voor is.
Nogmaals, wie begon met etteren? Wie voerde zelfmoordaanslagen uit? Wie vuurt willekeurig raketten af op burgerdoelen? Wie ontvoerd israelische soldaten?
In mijn opinie is de actie van Israel niet eens buiten proporties, ze houden zich zelfs in.
Onwaarschijnlijk hoe ze het er weer vanaf brengen tegen een lafhartige vijand die al 6 jaar voorbereiding heeft op dit treffen.
Vergeleken met de US in Irak valt er nauwelijks een spatje bloed in Lebanon onder de burgerbevolking.
Nu is het moment om Irans kerncapiciteit te minimaliseren, Syrië wordt vanzelf weer overbodig.
pi_40246429
quote:
In detailed talks that took place at the French ambassador's residence in Jaffa, in which I participated as an academic consultant, the Europeans assured us that once Israel retreated, Hezbollah would lose its raison d'être as a "militia" and transform itself into a political party. France and its partners would send peacekeepers to prevent terror and missile attacks against Israel, help the Lebanese army take control of the border, and disarm Hezbollah.

In May that year, the Israeli military left Lebanon. The United Nations certified that the withdrawal was complete. But Europe did nothing. (..)
Europa wilde dus eerst peacekeepers sturen, maar waarom deden ze het niet?
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:51:18 #54
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_40246571
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:46 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Europa wilde dus eerst peacekeepers sturen, maar waarom deden ze het niet?
Waarom de EU het niet deed weet ik ook niet. Israel wil het wel.
Wellicht dat Hizbollah het niet wil, want vergeet niet wat er in hun statuten staan:
"Israel is de gehate vijand, het moet bevochten worden totdat zij die wij haten
hebben gekregen wat ze verdienen. Onze strijd is pas geëindigd als Israel
is weggevaagd."
(citaat uit het Hezbollah programma.)

Israel heeft al de staakt het vuren gerespecteerd, Hizbollah niet. Met het feit dat wat ik haal uit de statuten van de Hizbollah is er maar 1 manier om hen te stoppen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_40246709
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:48 schreef buachaille het volgende:

[..]

Heel gevaarlijk, er zijn heel veel boeken zijn geschreven met een foute interpretatie van de profetieën uit de Bijbel. Eén ding is zeker, als Christus terugkomt op aarde dan zal iedereen hem herkennen.
"The Ezekiel Option" al gelezen?
Zeer spannend en meeslepend verhaal met als thema de profetiën van Ezechiël.
Het is een boek uit een serie, maar is ook los goed te lezen.
De serie bestaat uit:
"The Last Jihad"
"The Last Days"
"The Ezekiel Option"
"The Copper Scrol" < Deze komt op 1 aug uit in de VS.
pi_40246801
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Nogmaals, wie begon met etteren? Wie voerde zelfmoordaanslagen uit? Wie vuurt willekeurig raketten af op burgerdoelen? Wie ontvoerd israelische soldaten?
Al die jaren dat Israel (als enige democratische staat in het M-O) gebukt ging onder aanslagen en vijandelijkheden vanuit naburige landen, al die talloze slachtoffers die daarbij gevallen zijn, al die nabestaanden etc etc etc.......ze bestaat nog steeds!!!
Nu kan ik me dondersgoed voorstellen dat de maat voor Israel volledig vol is en men tot actie moet overgaan ipv lijdzaam toe blijven zien hoe terroristische organisaties en landen in de regio het bloed onder de nagels vandaan halen.
Wat heeft dit allemaal te maken met een eventueel overtreden van de conventies van Geneve en Den Haag?
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:04:44 #57
110987 ErwinRommel
pi_40246920
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:00 schreef Doderok het volgende:

[..]

Wat heeft dit allemaal te maken met een eventueel overtreden van de conventies van Geneve en Den Haag?
Hoe bedoel je?
Ik snap even niet wat je bedoeld.
Wat heeft Den Haag en de Conventie van Geneve hiermee te maken?
Ohh bedoel je de burgerslachtoffers?
Tja in een oorlog vallen er altijd burgerslachtoffers, dat is al zo sinds het begin van de eerste oorlog.
pi_40247090
Mbt burgerslachtoffers: het is zeer spijtig natuurlijk, maar er vallen tienduizenden doden per dag door ondervoeding/ziektes en nog eens veel mensen door geweld (Kashmir bijvoorbeeld, alleen horen er nooit wat van.) Wat er in Libanon gebeurd is strategisch veel belangrijker dus als er mensen gered moeten worden kan je beter op andere plaatsen beginnen en dat is ook nog effectiever. Misschien ben ik dan wat hard, maar het is onzin dat met een akkoordje in de VN de wereld voor altijd safe is.
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Waarom de EU het niet deed weet ik ook niet. Israel wil het wel.
Wellicht dat Hizbollah het niet wil, want vergeet niet wat er in hun statuten staan:
"Israel is de gehate vijand, het moet bevochten worden totdat zij die wij haten
hebben gekregen wat ze verdienen. Onze strijd is pas geëindigd als Israel
is weggevaagd."
(citaat uit het Hezbollah programma.)

Israel heeft al de staakt het vuren gerespecteerd, Hizbollah niet. Met het feit dat wat ik haal uit de statuten van de Hizbollah is er maar 1 manier om hen te stoppen.
Precies, Israel heeft weinig keus als de rest van de wereld zich er niet mee bemoeid. Hezbollah heeft niets in Israel te zoeken, Pallies voor een deel nog wel.
pi_40247416
quote:
10:10 a.m.: European Union officials and diplomats met to try to pull together plans for aiding Lebanon and test the waters for European involvement in a new force there. But officials said many nations remained cool to the idea, not knowing what the mission would entail. So far, only Germany, Italy and non-EU member Turkey have voiced lukewarm support for contributing to any mission.
Italie zit er wel aardig op altijd, weet iemand hoe dit precies zit?

-edit-

Terzijde, een van de redenen dat de VS Israel zoveel steunt is dat het een simpele deal is. Israel gaat niet nuclear zolang ze voor een deel protectie van de VS hebben. Als Israel alleen komt te staan en bepaalde groepen in de regio daar misbruik van maken krijg je dikke shit.

[ Bericht 11% gewijzigd door NightH4wk op 27-07-2006 19:34:00 ]
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 19:35:36 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40247650
groot land, vrij krachtig leger, peacekeeped graag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40247785
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:57 schreef opinionr het volgende:

[..]

"The Ezekiel Option" al gelezen?
Zeer spannend en meeslepend verhaal met als thema de profetiën van Ezechiël.
Het is een boek uit een serie, maar is ook los goed te lezen.
De serie bestaat uit:
"The Last Jihad"
"The Last Days"
"The Ezekiel Option"
"The Copper Scrol" < Deze komt op 1 aug uit in de VS.
Ik heb helaas een hekel aan lezen Worden ze ook nog verfilmd?
pi_40247795
Italie ofzo? Duitsland heeft geen leger, Frankrijk zit alleen in wazige gebieden en wil niet, zooi Arabieren dunno.
pi_40247943
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:41 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik heb helaas een hekel aan lezen Worden ze ook nog verfilmd?
Vast wel

Weet iemand trouwens of de Hezbollah raketten een beetje precies zijn?
Is dit kerkhof geraakt door een afzwaaier, of beschiet de Hezbollah nu ook al lijken

En zie ik het nou verkeerd? Of staat er op de achtergrond iets te branden?
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:47:58 #64
110987 ErwinRommel
pi_40247967
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef sp3c het volgende:
groot land, vrij krachtig leger, peacekeeped graag
Australië?
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 19:53:03 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40248100
Italie ... althans Nighthawk vroeg waarom die er altijd bij zitten.
het is een vrij groot land met een vrij krachtig leger dat heel graag peacekeeperd

maar voor australie kun je hetzelfde zeggen idd
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:41 schreef NightH4wk het volgende:
Italie ofzo?
Italie ja, volgens mij is (of was) dat de grootste leverancier van peacekeepers ter wereld op de VS en het VK na
quote:
Duitsland heeft geen leger,
dan vraag ik me af waar die kleine 5000 manschappen met guns, pantservoertuigen, bloemetjespakken en duitse vlaggetjes die momenteel over de hele wereld zijn uitgezonden dan werkzaam zijn

parkeerbeheer?
quote:
Frankrijk zit alleen in wazige gebieden en wil niet,
wazig voor jouw misschien maar voor Frankrijk is het belangrijk
verder zitten ze op de Balkan en in Afghanistan net als de rest van de wereld eigenlijk

en is hun carrierbattle group net terug van zijn tweede tour voor Enduring Freedom
quote:
zooi Arabieren dunno.
weet ik ook niet

Pakistan heeft iig het grootste detachement in Congo (3000 oid)

[ Bericht 76% gewijzigd door sp3c op 27-07-2006 19:58:52 ]
pi_40248328
Ok, thx. En Duitsland heeft natuurlijk wel een leger, maar relatief klein % van BNP.
  Moderator donderdag 27 juli 2006 @ 20:13:40 #67
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40248584
0.04% minder dan ons momenteel
pi_40250895
Heeft iemand dat filmpje gezien dat gemaakt is door een beveiligingscamera ergens in Haifa? Daarop is te zien hoe een raket neerkomt, vlak naast een voorbij rijdende auto. Zag er bizar uit. Iemand een linkje?
pi_40251058
ik las vandaag dat saoedi arabie libanon steunt en israel in de pan gaat hakken.
Let's fucking hope so, vieze vrijheidberovers, die israeliers .
pi_40251087
Krijgen ze een stuk land, gaan ze nog moeilijk oorlog voeren.
Kansloos volk .
pi_40251233
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:35 schreef Disorder het volgende:
Heeft iemand dat filmpje gezien dat gemaakt is door een beveiligingscamera ergens in Haifa? Daarop is te zien hoe een raket neerkomt, vlak naast een voorbij rijdende auto. Zag er bizar uit. Iemand een linkje?
Gevonden: Klik. Vanaf ongeveer 30 seconden..
pi_40251313
"israel targeted trucks carrying medical & food supplies"

Nuttig zeg
  donderdag 27 juli 2006 @ 21:52:05 #73
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40251351
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef opinionr het volgende:

Ja, da's vast geen barbecue .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2006 @ 21:55:26 #74
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40251447
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:50 schreef FBIFile het volgende:
"israel targeted trucks carrying medical & food supplies"

Nuttig zeg
Blijft een klassieker. Eerst toezeggen dat voedsel en medicijnen mogen worden ingevoerd en dan de trucks die het brengen opblazen.
quote:
Israeli jets knocked down communications masts in the Amsheet area north of Beirut after attacking three trucks carrying medical and food supplies to the east, killing two drivers, security sources said.
pi_40251563
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Blijft een klassieker. Eerst toezeggen dat voedsel en medicijnen mogen worden ingevoerd en dan de trucks die het brengen opblazen.
[..]
Het blijft een klassieker dat terroristen dit soort convooien en ambulances gebruiken om wapens en manschappen in te vervoeren. Geheel tegen de geneefse convensie in.

Dus lul niet zo achterlijk.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:01:12 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40251627
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het blijft een klassieker dat terroristen dit soort convooien en ambulances gebruiken om wapens en manschappen in te vervoeren. Geheel tegen de geneefse convensie in.

Wat begrijp je niet aan medical & food supplies? .
pi_40251770
quote:

[..]

Typisch, elke msidaad wordt vergoeilijkt door naar de misdaden van de tegenstander te wijzen.
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2006 @ 22:08:46 #78
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40251844
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Spaar je adem. Er is niks wat enkelen hier niet zullen rechtvaardigen met een of andere drogreden. Al zou Israel bij wijze van spreken een compleet land kapot maken... ow wacht.

Onbegrijpelijk dat dit gewoon kan voortduren. "Never Again" was de leus geloof ik. Verander dat maar in "Nooit weer! ...behalve als je een Palestijn of Libanees bent"
  Donald Duck held donderdag 27 juli 2006 @ 22:09:55 #79
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40251877
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef opinionr het volgende:

Weet iemand trouwens of de Hezbollah raketten een beetje precies zijn?
Is dit kerkhof geraakt door een afzwaaier, of beschiet de Hezbollah nu ook al lijken
[afbeelding]
Dat zijn gewoon simpele ongeleide raketten. Daarom schieten ze er zoveel af en raken zo weinig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40251911
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als een truck een paar kilometer van de grens van Syrie Israel inrijdt zou ik er
ook een bom op gooien. Zekerheid voor alles, vooral omdat er al genoeg gesmokkeld
wordt in die contreien. En dan smokkelen ze geen pakjes boter.
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:15:04 #81
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40252063
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Incomplete het volgende:
Zekerheid voor alles
. waarom gooi je dan niet meteen een kernbom of zo.
pi_40252090
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Spaar je adem. Er is niks wat enkelen hier niet zullen rechtvaardigen met een of andere drogreden. Al zou Israel bij wijze van spreken een compleet land kapot maken... ow wacht.
In de strijd tegen extremistische moslims mogen landen van mij heel ver gaan.
Israel geraagt zich verder relatief netjes, gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers.
Dus......?
pi_40252136
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Als een truck een paar kilometer van de grens van Syrie Israel inrijdt zou ik er
ook een bom op gooien. Zekerheid voor alles, vooral omdat er al genoeg gesmokkeld
wordt in die contreien. En dan smokkelen ze geen pakjes boter.
maw, oorlogsmisdaden zijn aanvaardbaar? Ik heb de indruk dat het overgrote deel van de pro-Israël Fok!kers er zo over denkt. Hoe komt dat toch? Waarom betekenen mensenrechten zo weinig voor jullie?
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:21:23 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40252304
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Doderok het volgende:

[..]

maw, oorlogsmisdaden zijn aanvaardbaar? Ik heb de indruk dat het overgrote deel van de pro-Israël Fok!kers er zo over denkt. Hoe komt dat toch? Waarom betekenen mensenrechten zo weinig voor jullie?
'hullie doen het ook!'
pi_40252351
quote:

[..]

Ja joh ! Je hebt helemaal gelijk !
Want stel je voor dat je jezelf verdedigt als die israelites met een ultiem geavanceerd leger je fukking LAND illegaal komen aanvallen, dat kan natuurlijk niet hè !
pi_40252364
quote:

[..]

Ik heb er begrip voor dat een land als Israel, temidden van vijandige landen die zich totaal
niets aantrekken van wat dan ook en met grote minachting voor het leven, niet
kan voldoen aan alle normen en waarden die de moderne westerse maatschappij
verlangt en verwacht van beschaafde landen.

Dat ze soms over de schreef gaan kan ik dan begrijpen.
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2006 @ 22:27:14 #87
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40252489
quote:

[..]

Hetzelfde als met de invasie van Amerika in Irak.

"Jezus moet je lezen, de oorlog heeft al aan 100.000 mensen het leven gekost"
"Nou en, onder Saddam waren dat er 100.001 geweest"

Egoisme, haat of gewoon domheid, ik weet het niet. Van sommigen denk ik dat ze het er om doen. Dat hoop ik tenminste.
pi_40252557
Wat wel weer positief is, is dat veel mensen nu inzien dat die slachtofferrol die ze zichtzelf altijd aanmeten een farce is .
Stel ik steel een stuk Duitsland en zet de duitsers achter prikkeldraad. Dan is het logisch dat er af en toe een steen richting mijn hoofd geslingerd wordt, is het niet ?
Israel is geen slachtoffer, Israel is een dader .
pi_40253243
quote:

[..]

Fokkers die pro-israel zijn (waartoe ik mezelf ook reken) zijn gefrustreerd over het feit dat een leger volgens de regels moet vechten tegen een vijand die die regels niet hoeft te hanteren. Oorlogsmisdaden zijn onaanvaardbaar en ik heb de stellige overtuiging dat Israel zich daar niet structureel aan schuldig maakt.
Deze week was er bijvoorbeeld verontwaardiging over het feit dat Israel clusterbommen zou gebruiken. Tegen burgers is dat inderdaad een gruwelijk wapen, maar ik Israel die bommen er niet boven Beiroet uit zien gooien. In het bergachtige gebied waarin Hezbollah opereert zijn die dingen echter uiterst effectief. (maar het blijven klote-dingen).
pi_40253379
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef FBIFile het volgende:
Wat wel weer positief is, is dat veel mensen nu inzien dat die slachtofferrol die ze zichtzelf altijd aanmeten een farce is .
Stel ik steel een stuk Duitsland en zet de duitsers achter prikkeldraad. Dan is het logisch dat er af en toe een steen richting mijn hoofd geslingerd wordt, is het niet ?
Maar zou jij dan ook braaf die steen je op je hoofd laten raken, keer op keer?
pi_40253414
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:23 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Ik heb er begrip voor dat een land als Israel, temidden van vijandige landen die zich totaal
niets aantrekken van wat dan ook en met grote minachting voor het leven, niet
kan voldoen aan alle normen en waarden die de moderne westerse maatschappij
verlangt en verwacht van beschaafde landen.

Dat ze soms over de schreef gaan kan ik dan begrijpen.
Dus jij gelooft dat de mensenrechten en de conventie van Geneve en Den Haag enkel van toepassing zijn als het om westerlingen gaat? De normen en waarden van de moderne westerse maatschappij? Tuurlijk, de gaskamers, de concentratiekampen, Hiroshima, Nagasaki, Coventry, Dresden waren daar een mooi voorbeeld van, van het beschaafde westen.
pi_40253461
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar zou jij dan ook braaf die steen je op je hoofd laten raken, keer op keer?
Ja. Collateral Damage .
pi_40253520
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef FBIFile het volgende:
Helaas gaat de vergelijkingmank. Israel heeft niets gestolen maar is rechtmatig eigenaar (hetgeen in 1948 bekrachtigd is door de VN). De Palestijnen (over de schutting gegooid door arabische landen) proberen juist te stelen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:55:50 #94
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40253613
toch wel amusant om te zien dat bv Europa, de EU / individuele lidstaten, geen moer te vertellen hebben. En dat roept de vraag op waarom wij eigenlijk zo'n kostbaar diplomatiek apparaat erop na houden, om van alle hulpprojecten en algemeen gesmijt met belastingcenten nog maar te zwijgen.

Nu wordt er gepraat over een vredesmissie in die zieke regio. En wie gaat dat betalen? Wie is er bereid z'n leven in de waag te stellen om daar een "vrede" te waarborgen?

Persoonlijk is het Midden Oosten mij in ieder geval nog niet een gescheurde vingernagel waard.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40253675
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Doderok het volgende:

[..]

Dus jij gelooft dat de mensenrechten en de conventie van Geneve en Den Haag enkel van toepassing zijn als het om westerlingen gaat? De normen en waarden van de moderne westerse maatschappij? Tuurlijk, de gaskamers, de concentratiekampen, Hiroshima, Nagasaki, Coventry, Dresden waren daar een mooi voorbeeld van, van het beschaafde westen.
Ook vandaag de dag hebben we mensenrechtenschendende supermachten die nazi zijn.
Wat dacht je van Amerikaanse concentratiekampen voor "terroristen"
hier kaartjes, komen van BBC website.

pi_40253688
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Ja. Collateral Damage .
En wat nou als die steen niet op jou gericht is, maar op je kleine nichtje die naast je staat?
pi_40253772
Ik snap niet dat sommigen hier kunnen denken dat Israel voor de lol hulpconvooien en VN-ers neerknalt. Israel schiet daar namelijk niets mee op.
pi_40253781
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef buachaille het volgende:

[..]

Fokkers die pro-israel zijn (waartoe ik mezelf ook reken) zijn gefrustreerd over het feit dat een leger volgens de regels moet vechten tegen een vijand die die regels niet hoeft te hanteren.
En zo is democratie in elkaar gezet, een rechtstaat met 1 arm op de rug gebonden. En als je dat van democatie niet accepteerd, ben je eigenlijk tegen democratie.

Eigenlijk horen alle ProIsrael-fokkers gewoon op Gitmo wegens mensenrechtenschendingen, maar dat snappen ze niet.
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:00:23 #99
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40253794
onze "held" Nasrallah bevind zich overigens in Syrië:

http://news.yahoo.com/s/a(...)t_fighting_hezbollah

en vanuit Syrië is het natuurlijk ook makkelijker heldhaftige taal uit te slaan, in de wetenschap dat het Arabische aapjes zijn die mogen sterven voor "de zaak".
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40253838
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:57 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Ook vandaag de dag hebben we mensenrechtenschendende supermachten die nazi zijn.
Wat dacht je van Amerikaanse concentratiekampen voor "terroristen"
hier kaartjes, komen van BBC website.
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar vliegen de termen nazi en concentratie-kampen weer Ga in de zandbak spelen als je niet weet waar je over praat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')