abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:01:12 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40251627
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef typtypo het volgende:

[..]

Het blijft een klassieker dat terroristen dit soort convooien en ambulances gebruiken om wapens en manschappen in te vervoeren. Geheel tegen de geneefse convensie in.

Dus lul niet zo achterlijk.
Wat begrijp je niet aan medical & food supplies? .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_40251770
quote:

[..]

Het blijft een klassieker dat terroristen dit soort convooien en ambulances gebruiken om wapens en manschappen in te vervoeren. Geheel tegen de geneefse convensie in.

Typisch, elke msidaad wordt vergoeilijkt door naar de misdaden van de tegenstander te wijzen.
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2006 @ 22:08:46 #78
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40251844
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Spaar je adem. Er is niks wat enkelen hier niet zullen rechtvaardigen met een of andere drogreden. Al zou Israel bij wijze van spreken een compleet land kapot maken... ow wacht.

Onbegrijpelijk dat dit gewoon kan voortduren. "Never Again" was de leus geloof ik. Verander dat maar in "Nooit weer! ...behalve als je een Palestijn of Libanees bent"
  Donald Duck held donderdag 27 juli 2006 @ 22:09:55 #79
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40251877
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef opinionr het volgende:

Weet iemand trouwens of de Hezbollah raketten een beetje precies zijn?
Is dit kerkhof geraakt door een afzwaaier, of beschiet de Hezbollah nu ook al lijken
[afbeelding]
En zie ik het nou verkeerd? Of staat er op de achtergrond iets te branden?
Dat zijn gewoon simpele ongeleide raketten. Daarom schieten ze er zoveel af en raken zo weinig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40251911
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als een truck een paar kilometer van de grens van Syrie Israel inrijdt zou ik er
ook een bom op gooien. Zekerheid voor alles, vooral omdat er al genoeg gesmokkeld
wordt in die contreien. En dan smokkelen ze geen pakjes boter.
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:15:04 #81
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40252063
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Incomplete het volgende:
Zekerheid voor alles
. waarom gooi je dan niet meteen een kernbom of zo.
pi_40252090
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Spaar je adem. Er is niks wat enkelen hier niet zullen rechtvaardigen met een of andere drogreden. Al zou Israel bij wijze van spreken een compleet land kapot maken... ow wacht.
In de strijd tegen extremistische moslims mogen landen van mij heel ver gaan.
Israel geraagt zich verder relatief netjes, gezien het beperkte aantal burgerslachtoffers.
Dus......?
pi_40252136
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Als een truck een paar kilometer van de grens van Syrie Israel inrijdt zou ik er
ook een bom op gooien. Zekerheid voor alles, vooral omdat er al genoeg gesmokkeld
wordt in die contreien. En dan smokkelen ze geen pakjes boter.
maw, oorlogsmisdaden zijn aanvaardbaar? Ik heb de indruk dat het overgrote deel van de pro-Israël Fok!kers er zo over denkt. Hoe komt dat toch? Waarom betekenen mensenrechten zo weinig voor jullie?
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:21:23 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_40252304
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Doderok het volgende:

[..]

maw, oorlogsmisdaden zijn aanvaardbaar? Ik heb de indruk dat het overgrote deel van de pro-Israël Fok!kers er zo over denkt. Hoe komt dat toch? Waarom betekenen mensenrechten zo weinig voor jullie?
'hullie doen het ook!'
pi_40252351
quote:

[..]

Ja joh ! Je hebt helemaal gelijk !
Want stel je voor dat je jezelf verdedigt als die israelites met een ultiem geavanceerd leger je fukking LAND illegaal komen aanvallen, dat kan natuurlijk niet hè !
pi_40252364
quote:

[..]

Ik heb er begrip voor dat een land als Israel, temidden van vijandige landen die zich totaal
niets aantrekken van wat dan ook en met grote minachting voor het leven, niet
kan voldoen aan alle normen en waarden die de moderne westerse maatschappij
verlangt en verwacht van beschaafde landen.

Dat ze soms over de schreef gaan kan ik dan begrijpen.
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2006 @ 22:27:14 #87
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40252489
quote:

[..]

Hetzelfde als met de invasie van Amerika in Irak.

"Jezus moet je lezen, de oorlog heeft al aan 100.000 mensen het leven gekost"
"Nou en, onder Saddam waren dat er 100.001 geweest"

Egoisme, haat of gewoon domheid, ik weet het niet. Van sommigen denk ik dat ze het er om doen. Dat hoop ik tenminste.
pi_40252557
Wat wel weer positief is, is dat veel mensen nu inzien dat die slachtofferrol die ze zichtzelf altijd aanmeten een farce is .
Stel ik steel een stuk Duitsland en zet de duitsers achter prikkeldraad. Dan is het logisch dat er af en toe een steen richting mijn hoofd geslingerd wordt, is het niet ?
Israel is geen slachtoffer, Israel is een dader .
pi_40253243
quote:

[..]

Fokkers die pro-israel zijn (waartoe ik mezelf ook reken) zijn gefrustreerd over het feit dat een leger volgens de regels moet vechten tegen een vijand die die regels niet hoeft te hanteren. Oorlogsmisdaden zijn onaanvaardbaar en ik heb de stellige overtuiging dat Israel zich daar niet structureel aan schuldig maakt.
Deze week was er bijvoorbeeld verontwaardiging over het feit dat Israel clusterbommen zou gebruiken. Tegen burgers is dat inderdaad een gruwelijk wapen, maar ik Israel die bommen er niet boven Beiroet uit zien gooien. In het bergachtige gebied waarin Hezbollah opereert zijn die dingen echter uiterst effectief. (maar het blijven klote-dingen).
pi_40253379
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef FBIFile het volgende:
Wat wel weer positief is, is dat veel mensen nu inzien dat die slachtofferrol die ze zichtzelf altijd aanmeten een farce is .
Stel ik steel een stuk Duitsland en zet de duitsers achter prikkeldraad. Dan is het logisch dat er af en toe een steen richting mijn hoofd geslingerd wordt, is het niet ?
Maar zou jij dan ook braaf die steen je op je hoofd laten raken, keer op keer?
pi_40253414
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:23 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Ik heb er begrip voor dat een land als Israel, temidden van vijandige landen die zich totaal
niets aantrekken van wat dan ook en met grote minachting voor het leven, niet
kan voldoen aan alle normen en waarden die de moderne westerse maatschappij
verlangt en verwacht van beschaafde landen.

Dat ze soms over de schreef gaan kan ik dan begrijpen.
Dus jij gelooft dat de mensenrechten en de conventie van Geneve en Den Haag enkel van toepassing zijn als het om westerlingen gaat? De normen en waarden van de moderne westerse maatschappij? Tuurlijk, de gaskamers, de concentratiekampen, Hiroshima, Nagasaki, Coventry, Dresden waren daar een mooi voorbeeld van, van het beschaafde westen.
pi_40253461
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Maar zou jij dan ook braaf die steen je op je hoofd laten raken, keer op keer?
Ja. Collateral Damage .
pi_40253520
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef FBIFile het volgende:
Helaas gaat de vergelijkingmank. Israel heeft niets gestolen maar is rechtmatig eigenaar (hetgeen in 1948 bekrachtigd is door de VN). De Palestijnen (over de schutting gegooid door arabische landen) proberen juist te stelen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 22:55:50 #94
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40253613
toch wel amusant om te zien dat bv Europa, de EU / individuele lidstaten, geen moer te vertellen hebben. En dat roept de vraag op waarom wij eigenlijk zo'n kostbaar diplomatiek apparaat erop na houden, om van alle hulpprojecten en algemeen gesmijt met belastingcenten nog maar te zwijgen.

Nu wordt er gepraat over een vredesmissie in die zieke regio. En wie gaat dat betalen? Wie is er bereid z'n leven in de waag te stellen om daar een "vrede" te waarborgen?

Persoonlijk is het Midden Oosten mij in ieder geval nog niet een gescheurde vingernagel waard.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40253675
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Doderok het volgende:

[..]

Dus jij gelooft dat de mensenrechten en de conventie van Geneve en Den Haag enkel van toepassing zijn als het om westerlingen gaat? De normen en waarden van de moderne westerse maatschappij? Tuurlijk, de gaskamers, de concentratiekampen, Hiroshima, Nagasaki, Coventry, Dresden waren daar een mooi voorbeeld van, van het beschaafde westen.
Ook vandaag de dag hebben we mensenrechtenschendende supermachten die nazi zijn.
Wat dacht je van Amerikaanse concentratiekampen voor "terroristen"
hier kaartjes, komen van BBC website.

pi_40253688
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:51 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Ja. Collateral Damage .
En wat nou als die steen niet op jou gericht is, maar op je kleine nichtje die naast je staat?
pi_40253772
Ik snap niet dat sommigen hier kunnen denken dat Israel voor de lol hulpconvooien en VN-ers neerknalt. Israel schiet daar namelijk niets mee op.
pi_40253781
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef buachaille het volgende:

[..]

Fokkers die pro-israel zijn (waartoe ik mezelf ook reken) zijn gefrustreerd over het feit dat een leger volgens de regels moet vechten tegen een vijand die die regels niet hoeft te hanteren.
En zo is democratie in elkaar gezet, een rechtstaat met 1 arm op de rug gebonden. En als je dat van democatie niet accepteerd, ben je eigenlijk tegen democratie.

Eigenlijk horen alle ProIsrael-fokkers gewoon op Gitmo wegens mensenrechtenschendingen, maar dat snappen ze niet.
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:00:23 #99
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_40253794
onze "held" Nasrallah bevind zich overigens in Syrië:

http://news.yahoo.com/s/a(...)t_fighting_hezbollah

en vanuit Syrië is het natuurlijk ook makkelijker heldhaftige taal uit te slaan, in de wetenschap dat het Arabische aapjes zijn die mogen sterven voor "de zaak".
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_40253838
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 22:57 schreef FBIFile het volgende:

[..]

Ook vandaag de dag hebben we mensenrechtenschendende supermachten die nazi zijn.
Wat dacht je van Amerikaanse concentratiekampen voor "terroristen"
hier kaartjes, komen van BBC website.
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar vliegen de termen nazi en concentratie-kampen weer Ga in de zandbak spelen als je niet weet waar je over praat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')