Wat begrijp je niet aan medical & food supplies?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het blijft een klassieker dat terroristen dit soort convooien en ambulances gebruiken om wapens en manschappen in te vervoeren. Geheel tegen de geneefse convensie in.
Dus lul niet zo achterlijk.![]()
Typisch, elke msidaad wordt vergoeilijkt door naar de misdaden van de tegenstander te wijzen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het blijft een klassieker dat terroristen dit soort convooien en ambulances gebruiken om wapens en manschappen in te vervoeren. Geheel tegen de geneefse convensie in.
Spaar je adem. Er is niks wat enkelen hier niet zullen rechtvaardigen met een of andere drogreden. Al zou Israel bij wijze van spreken een compleet land kapot maken... ow wacht.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan medical & food supplies?.
Dat zijn gewoon simpele ongeleide raketten. Daarom schieten ze er zoveel af en raken zo weinig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:47 schreef opinionr het volgende:
Weet iemand trouwens of de Hezbollah raketten een beetje precies zijn?
Is dit kerkhof geraakt door een afzwaaier, of beschiet de Hezbollah nu ook al lijken![]()
[afbeelding]
En zie ik het nou verkeerd? Of staat er op de achtergrond iets te branden?
Als een truck een paar kilometer van de grens van Syrie Israel inrijdt zou ik erquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan medical & food supplies?.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Incomplete het volgende:
Zekerheid voor alles
In de strijd tegen extremistische moslims mogen landen van mij heel ver gaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Spaar je adem. Er is niks wat enkelen hier niet zullen rechtvaardigen met een of andere drogreden. Al zou Israel bij wijze van spreken een compleet land kapot maken... ow wacht.
maw, oorlogsmisdaden zijn aanvaardbaar? Ik heb de indruk dat het overgrote deel van de pro-Israël Fok!kers er zo over denkt. Hoe komt dat toch? Waarom betekenen mensenrechten zo weinig voor jullie?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Als een truck een paar kilometer van de grens van Syrie Israel inrijdt zou ik er
ook een bom op gooien. Zekerheid voor alles, vooral omdat er al genoeg gesmokkeld
wordt in die contreien. En dan smokkelen ze geen pakjes boter.
'hullie doen het ook!'quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Doderok het volgende:
[..]
maw, oorlogsmisdaden zijn aanvaardbaar? Ik heb de indruk dat het overgrote deel van de pro-Israël Fok!kers er zo over denkt. Hoe komt dat toch? Waarom betekenen mensenrechten zo weinig voor jullie?
Ja joh ! Je hebt helemaal gelijk !quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ik heb er begrip voor dat een land als Israel, temidden van vijandige landen die zich totaalquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Doderok het volgende:
[..]
maw, oorlogsmisdaden zijn aanvaardbaar? Ik heb de indruk dat het overgrote deel van de pro-Israël Fok!kers er zo over denkt. Hoe komt dat toch? Waarom betekenen mensenrechten zo weinig voor jullie?
Hetzelfde als met de invasie van Amerika in Irak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Doderok het volgende:
[..]
Fokkers die pro-israel zijn (waartoe ik mezelf ook reken) zijn gefrustreerd over het feit dat een leger volgens de regels moet vechten tegen een vijand die die regels niet hoeft te hanteren. Oorlogsmisdaden zijn onaanvaardbaar en ik heb de stellige overtuiging dat Israel zich daar niet structureel aan schuldig maakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:17 schreef Doderok het volgende:
[..]
Maar zou jij dan ook braaf die steen je op je hoofd laten raken, keer op keer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef FBIFile het volgende:
Wat wel weer positief is, is dat veel mensen nu inzien dat die slachtofferrol die ze zichtzelf altijd aanmeten een farce is .
Stel ik steel een stuk Duitsland en zet de duitsers achter prikkeldraad. Dan is het logisch dat er af en toe een steen richting mijn hoofd geslingerd wordt, is het niet ?
Israel is geen slachtoffer, Israel is een dader .
Dus jij gelooft dat de mensenrechten en de conventie van Geneve en Den Haag enkel van toepassing zijn als het om westerlingen gaat? De normen en waarden van de moderne westerse maatschappij? Tuurlijk, de gaskamers, de concentratiekampen, Hiroshima, Nagasaki, Coventry, Dresden waren daar een mooi voorbeeld van, van het beschaafde westen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:23 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Ik heb er begrip voor dat een land als Israel, temidden van vijandige landen die zich totaal
niets aantrekken van wat dan ook en met grote minachting voor het leven, niet
kan voldoen aan alle normen en waarden die de moderne westerse maatschappij
verlangt en verwacht van beschaafde landen.
Dat ze soms over de schreef gaan kan ik dan begrijpen.
Ja. Collateral Damage .quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Maar zou jij dan ook braaf die steen je op je hoofd laten raken, keer op keer?
Helaas gaat de vergelijkingmank. Israel heeft niets gestolen maar is rechtmatig eigenaar (hetgeen in 1948 bekrachtigd is door de VN). De Palestijnen (over de schutting gegooid door arabische landen) proberen juist te stelen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:29 schreef FBIFile het volgende:
Wat wel weer positief is, is dat veel mensen nu inzien dat die slachtofferrol die ze zichtzelf altijd aanmeten een farce is .
Stel ik steel een stuk Duitsland en zet de duitsers achter prikkeldraad. Dan is het logisch dat er af en toe een steen richting mijn hoofd geslingerd wordt, is het niet ?
Israel is geen slachtoffer, Israel is een dader .
Ook vandaag de dag hebben we mensenrechtenschendende supermachten die nazi zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:50 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dus jij gelooft dat de mensenrechten en de conventie van Geneve en Den Haag enkel van toepassing zijn als het om westerlingen gaat? De normen en waarden van de moderne westerse maatschappij? Tuurlijk, de gaskamers, de concentratiekampen, Hiroshima, Nagasaki, Coventry, Dresden waren daar een mooi voorbeeld van, van het beschaafde westen.
En wat nou als die steen niet op jou gericht is, maar op je kleine nichtje die naast je staat?quote:
En zo is democratie in elkaar gezet, een rechtstaat met 1 arm op de rug gebonden. En als je dat van democatie niet accepteerd, ben je eigenlijk tegen democratie.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:45 schreef buachaille het volgende:
[..]
Fokkers die pro-israel zijn (waartoe ik mezelf ook reken) zijn gefrustreerd over het feit dat een leger volgens de regels moet vechten tegen een vijand die die regels niet hoeft te hanteren.
Daar vliegen de termen nazi en concentratie-kampen weerquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:57 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Ook vandaag de dag hebben we mensenrechtenschendende supermachten die nazi zijn.
Wat dacht je van Amerikaanse concentratiekampen voor "terroristen"
hier kaartjes, komen van BBC website.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |