Dat lijkt me inderdaad de meest logische verklaringquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:49 schreef arneaux het volgende:
Kwam je vriendin van t kamp?
Op zich lijkt me dat een hoogst interessante trendquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Nadat ik haar dat voorlegde was haar excuus dat orale sex helemaal niet vreemdgaan was. Dat was nu eenmaal de gewoonte voor de vrouwen (haar moeder en haar zusje) in haar familie in de omgang met anderen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Nadat ik haar dat voorlegde was haar excuus dat orale sex helemaal niet vreemdgaan was. Dat was nu eenmaal de gewoonte voor de vrouwen (haar moeder en haar zusje) in haar familie in de omgang met anderen.
Hoeft niet, mag wel natuurlijk.......quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:55 schreef Copycat het volgende:
Bullshit en Hoax roepers hóeven natuurlijk niet te reageren.
dat woord ken ik nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:55 schreef Kreupelhout het volgende:
Een pijphoer is altijd leuk, maar niet om er iets mee te hebben nee. Goeie zaak dat je dat hebt afgekapt. Beetje vage normen en waarden heeft die griet. Lijkt wel een jaren 60 standpunt: "Moet kunnen". Toen was het bij sommigen ook heel gewoon om mekaar te pijpen (ook mannen onder mekaar) als de een zin had om gepepen te worden.
"And try not to suck any dicks on the way down there!"quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Op zich lijkt me dat een hoogst interessante trend
De film Clerks wel eens gezien?
Maar ze mogen wel hun mening geven. Al dan niet met onderbouwing.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:55 schreef Copycat het volgende:
Bullshit en Hoax roepers hóeven natuurlijk niet te reageren.
Gepepen is een schitterend woord! Ik gebruik het al jaren!quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:57 schreef Poogie het volgende:
[..]
dat woord ken ik nietje bedoelt toch gewoon gepijpt?
Jeah, rightquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een onzin. Een vrouw zal nooit 'zomaar' iemand pijpen tenzij het haar vriend/man is of er geld wordt geboden of andere soorten vergoedingen.
Echt niet, deze meiden zijn er echt wel die gewoon even iedereen "helpen" en zeker als er drugs in het spel is dat ze losser worden en je graag willen helpenquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat een onzin. Een vrouw zal nooit 'zomaar' iemand pijpen tenzij het haar vriend/man is of er geld wordt geboden of andere soorten vergoedingen.
een zelf respecterende vrouw niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ok, nuchtere vrouwen met enig gevoel voor eigenwaarde moet nog bij mijn stelling.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt niet, deze meiden zijn er echt wel die gewoon even iedereen "helpen" en zeker als er drugs in het spel is dat ze losser worden en je graag willen helpen![]()
Jij ziet regelmatig vrouwen die wildvreemde mannen aan het pijpen zijn?quote:
Of nog een Bailleys moeten hebben.....quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt niet, deze meiden zijn er echt wel die gewoon even iedereen "helpen" en zeker als er drugs in het spel is dat ze losser worden en je graag willen helpen![]()
Behalve dat ik maar weer eens hoor dat de standaard van omgang nogal veranderlijk is, wil ik toch zeggen : JA.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Wat is wildvreemd? Als je 10 minuten aan het praten bent?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Jij ziet regelmatig vrouwen die wildvreemde mannen aan het pijpen zijn?
Of zelfs zonder zo'n lange tijd. Een meisje dat haar 'repuatie' als 'oraal expert' even gestand wou doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:02 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is wildvreemd? Als je 10 minuten aan het praten bent?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Misschien had ze beltegoed nodig...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Waar ga jij naar de tandarts..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Kiteless het volgende:
Heb ik ook wel eens, zit ik bv. in de wachtkamer bij de tandarts en dan heb ik opeens zoiets van "Goh, laat ik al die kerels hier eens pijpen !"
Precies, die docu laatst gezien op nl 3?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
In de VS is er al jaren een trend gaande dat orale sex geen sex is (of dit naar aanleiding van Clinton is weet ik niet) maar scholen hebben programma's opgesteld om de kids meer normen bij te brengen. Er bleken pauperklassen te zijn waar alle meiden alle jongens wel gepeept hadden. Just for fun
Ja, noemde ze de 'Oral Sex Epidemic', het was iets wat meiden gewoon voor jongens deden als ze aardig vonden. Inclusief pijp wedstrijden. Nou vraag ik je.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
In de VS is er al jaren een trend gaande dat orale sex geen sex is (of dit naar aanleiding van Clinton is weet ik niet) maar scholen hebben programma's opgesteld om de kids meer normen bij te brengen. Er bleken pauperklassen te zijn waar alle meiden alle jongens wel gepeept hadden. Just for fun
"Spaar ze nu allemaal". Ik zal wel ouderwets zijn, maar normaal is het toch nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er bleken pauperklassen te zijn waar alle meiden alle jongens wel gepeept hadden. Just for fun
Pijpen was toch seconde base en third base was all the way ofzoiets?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, die docu laatst gezien op nl 3?
Best schokkend. pijpen was voor al die grietjes ongeveer hezelfde als zoenen.
Amerika.
Wat is normaal? Als die meiden 16 of ouder zijn ofzo en dat zelf willen. Tja, gaan ze hun gang maar.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
"Spaar ze nu allemaal". Ik zal wel ouderwets zijn, maar normaal is het toch niet
1st base = zoenenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pijpen was toch seconde base en third base was all the way ofzoiets?
Daarom zeg ik ook, ik zal wel ouderwets zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef Averon het volgende:
[..]
Wat is normaal? Als die meiden 16 of ouder zijn ofzo en dat zelf willen. Tja, gaan ze hun gang maar.
Ligt ook heel erg aan de persoon. Een aandachts vragende puber vind ik heel iets anders nog dan die meid waar ik het eerder over had. Die was 'sexueel volwassen' en die puber is gewoon onzeker.
Ach ik vind mezelf ook redelijk ouderwets. Maar de wereld draait door schijnt het. En hoewel ik het ook niet "normaal" vind wat er daar op die scholen aan de hand is. Kan het ook niet met een strak gezicht afkeuren of veroordelenquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
Daarom zeg ik ook, ik zal wel ouderwets zijn
Maar vroegah, toen alles beter was, rookte je om erbij te horen. Nu is de pijp al in zicht
Anaal = homerun??quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
1st base = zoenen
2nd base = trekken/vingeren/strelen/etc...
3rd base = oraal
4th base = neuken
Je had gewoon de keer daarna bij de schoonfamilie moeten binnenlopen en je broek laten zakken. Schijnt volkomen normaal te zijn daar dusseh. Wilde haar zusje je niet pijpen?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Later hoorde ik viavia een verhaal dat mijn vriendin (inmiddels ex) op feestjes bij vrienden van vrienden regelmatig andere mannen oraal bedvredigde.![]()
"My girlfriend sucked thirty-seven dicks!"quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef MZN het volgende:
[..]
"And try not to suck any dicks on the way down there!"
![]()
OMG!?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Dat was nu eenmaal de gewoonte voor de vrouwen (haar moeder en haar zusje) in haar familie in de omgang met anderen.
...bij mij begint vreemdgaan al bij zoenen. Simpel....net als absoluut geen alcohol drinken als ik nog moet autorijden.quote:Nu is mijn vraag, kennen jullie meer mannen of vrouwen - of in je eigen familie - waar orale sex niet als vreemdgaan wordt gezien?
Geen idee, ik heb vroeger in de VS gewoond en toen dacht ik nog niet veel aan sex en al helemaal niet aan anaalquote:
En, mocht het?quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:18 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik vroeg namelijk ook eens aan een goede vriendin of ik iets bij haar mocht 'uitproberen'
![]()
Eenschquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:27 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
OMG!?
[..]
...bij mij begint vreemdgaan al bij zoenen. Simpel....net als absoluut geen alcohol drinken als ik nog moet autorijden.
Ach, laten we zeggen dat een hele goede vriendin is.quote:
idd dit lijkt me wel heel erg overduidelijk..quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:12 schreef rieski het volgende:
Doe niet zo Naief_And_Nasty man!
denk nou zelf
idd met een hamburgrelatie begeef je je al op heel ander terrein...quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:27 schreef Averon het volgende:
Ligt er helemaal aan wat de relatie is.
Kijk, als ik een comitted relation had zoals dat mooi heet, en ze gaat dan andere jongens oraal verwennen. Dan is er een serieus probleem. Dat was niet de afspraak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:31 schreef denka het volgende:
idd met een hamburgrelatie begeef je je al op heel ander terrein...
ligt puur aan de relatie..
My thoughts...zusje vragen of het klopt...quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:23 schreef speknek het volgende:
Je had gewoon de keer daarna bij de schoonfamilie moeten binnenlopen en je broek laten zakken. Schijnt volkomen normaal te zijn daar dusseh. Wilde haar zusje je niet pijpen?
maarja wanneer dan wel en wanneer nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:42 schreef mymoodfentje het volgende:
als je een monogame relatie heb...dan wel
als je een open relatie heb....dan niet
heb je een zogenaamde hybride relatie, een mix van monogaam en open.....dan soms.
Weet je, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik daar nu moeilijk over moest doen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:43 schreef denka het volgende:
maarja wanneer dan wel en wanneer niet![]()
![]()
Het blijft een moeilijke kwestie![]()
dat dacht ik alquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:48 schreef Averon het volgende:
[..]
Weet je, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik daar nu moeilijk over moest doen.
hmmm..dan ga ik zo maar eens een rondje maken hier in de stad, ik neem voor de zekerheid nog een hamburger meequote:Op donderdag 27 juli 2006 14:57 schreef B-FliP het volgende:
t is toch heel normaal dat meiden in gezelschap op hun knietjes gaan en je bevredigen?
Nooit gezien? Loop je soms met een blinddoek op ofzo?
In de kroeg, op straat, thuis, op feestjes, op t werk... Een soort van hallo zeggen maar dan anders
he.. Heel normaal hoor... Een soort van etiquette...
Right. En daar nemen ze de college fuckfest films ook op.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:57 schreef B-FliP het volgende:
t is toch heel normaal dat meiden in gezelschap op hun knietjes gaan en je bevredigen?
Nooit gezien? Loop je soms met een blinddoek op ofzo?
In de kroeg, op straat, thuis, op feestjes, op t werk... Een soort van hallo zeggen maar dan anders
he.. Heel normaal hoor... Een soort van etiquette...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:01 schreef kriele het volgende:
De TS is een zogeheten fool. Natuurlijk is dat vreemdgaan. Das toch niet zo moeilijk om te bedenken?
Was t zo moeilijk om sarcasme op te merken uit mijn post?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:02 schreef Averon het volgende:
Right. En daar nemen ze de college fuckfest films ook op.
Nee, in gezelschap heb ik nog niet meegemaakt. (Okay, technicly speaking wel, maar trio telt niet)
Dat meiden en ook jongens trouwens, een wat lossere sexuele moraal hebben. Tja, das van deze tijd. En we leven in een mooie tijd nietwaar.
Misschien is het wel enorm lekker, ik heb er helaas geen ervaring mee..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:04 schreef Flawless2006 het volgende:
Dus net nadat een paar kerels haar volgespoten hebben, sta jij dr ff te bekken
Nope, maar uit mijn post wel schijnbaar. Forumtopics zijn nu eenmaal niet de meest ideale vorm van communicatie. My bad.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:03 schreef B-FliP het volgende:
Was t zo moeilijk om sarcasme op te merken uit mijn post?
hehe... oki sowweee...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:07 schreef Averon het volgende:
Nope, maar uit mijn post wel schijnbaar. Forumtopics zijn nu eenmaal niet de meest ideale vorm van communicatie. My bad.
om ff serieus te reageren. De grens ligt bij het feit wat je hebt afgesproken binnen je relatie wat betreft vreemdgaan etc...Dus bij iedereen anders, de een pijpt er op los --> niks aan de hand, bij de ander is de relatie voorbij..etc...quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Dus het is wel duidelijk dat orale sex vreemdgaan is... maar waar ligt de grens?
Tongen? Aftrekken/Vingeren?
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb daar nooit iets over 'afgesproken'quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:09 schreef denka het volgende:
[..]
om ff serieus te reageren. De grens ligt bij het feit wat je hebt afgesproken binnen je relatie wat betreft vreemdgaan etc...Dus bij iedereen anders, de een pijpt er op los --> niks aan de hand, bij de ander is de relatie voorbij..etc...
over het algemeen zullen de meesten mensen niet veel pikken, zoenen is al teveel van het goede..quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb daar nooit iets over 'afgesproken'
Ik vraag me dus af wat de meeste mensen nog wel zullen pikken en wat niet meer.
Met het risico mezelf te herhalen in andere woorden: het blijft gevoel. Als ik het gevoel heb dat relatie serieus is en dat er toekomst in zit is het moeilijk. Als de relatie vooral sexueel is en ze speelt ook eens met anderen, soit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik heb daar nooit iets over 'afgesproken'
Ik vraag me dus af wat de meeste mensen nog wel zullen pikken en wat niet meer.
Had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:16 schreef B-FliP het volgende:
Voor mij is vreemdgaan: Sexueel getinte handelingen met anderen terwijl je hebt afgesproken
dat alleen met elkaar te doen... Daar valt tongen ook onder...
Een kus op de mond en een knuffel moet kunnen vind ik... Zolang t niet sexueel getint is...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Dat was nu eenmaal de gewoonte voor de vrouwen (haar moeder en haar zusje) in haar familie in de omgang met anderen.
Nu is mijn vraag, kennen jullie meer mannen of vrouwen - of in je eigen familie - waar orale sex niet als vreemdgaan wordt gezien?
Heb je d'r nummer nog?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik heb tot voor enige jaren terug een relatie gehad met een meisje, ik voelde me seksueel tot haar aangetrokken en zij tot mij.Hoewel wij beiden een eigen leven hadden met eigen vrienden en vriendinnen.
Later hoorde ik viavia een verhaal dat mijn vriendin (inmiddels ex) op feestjes bij vrienden van vrienden regelmatig andere mannen oraal bedvredigde.![]()
Ik vond en vind dit wel vrij vreemd maar omdat ze erg knap was heb ik de relatie nog maanden door latengaan totdat het niet meer ging.![]()
Nu is mijn vraag, kennen jullie meer mannen of vrouwen - of in je eigen familie - waar orale sex niet als vreemdgaan wordt gezien?
Voor mij is zoenen met een ander al vreemdgaan, Alles wat daarboven komt logischerwijs helemaal. Zoenene = vreemdgaan = exit.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:06 schreef scanman01 het volgende:
Dus het is wel duidelijk dat orale sex vreemdgaan is... maar waar ligt de grens?
Tongen? Aftrekken/Vingeren?
Er is geen geld geboden dat zou helemaal raar zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Had ze het maar gedaan... dan had jij er ook wat aan!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Er is geen geld geboden dat zou helemaal raar zijn.
Dat zou juist minder raar zijn, want dan is ze immers gewoon een hoer!quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Er is geen geld geboden dat zou helemaal raar zijn.
Jij denkt zeker dat de hele wereld uit hoeren bestaat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat zou juist minder raar zijn, want dan is ze immers gewoon een hoer!
Nee hoor. Ik beweer alleen maar dat meiden die wildvreemde mannen pijpen voor een vergoeding in wat voor vorm dan ook, hoeren zijn. Doen ze het voor hun lol dan zijn het sletten zonder eigenwaarde.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:11 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat de hele wereld uit hoeren bestaat?
Wat goed jij trekt dezelfde grenzen in een relatie als ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:15 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Nah, ik vind het dom dat ze die kerels pijpte, ze had zich beter zelf oraal kunnen laten bevredigen...
Maar goed, als je een relatie hebt vind ik het niet kunnen. Evenmin als zoenen trouwens...
quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
Haar moeder ook??
Komt ze dan in de avond thuis in de wagen en vraagt haar man hoe het was op het werk? "Goed schat, ik heb m'n baas die man van de sociale dienst weer gepijpt[afbeelding]"
Ha dus het gros van de vrouwen gaat nooit vreemd, die liggen immers passief op de rug volgeblaft te worden door een anderquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:30 schreef Coelho het volgende:
Gepijpt worden is passief en dus geen vreemdgaan
Overigens: Neuken met condoom ook niet, je raakt tenslotte alleen een stuk plastic aan. Dat je dat allebei tegelijk doet is maar bijzaak.
Nah, ik nie hoor!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ha dus het gros van de vrouwen gaat nooit vreemd, die liggen immers passief op de rug volgeblaft te worden door een ander![]()
Zodra je on top kruipt ben je een vreemdgangster! Mits zonder condoom he, want anders is er geen uitwisseling van lichaamsvocht en is er dus ook geen sprake van vreemdgaan!quote:
Met dit weer is er met condoom ook wel degelijk uitwisseling van lichaamsvocht. En niet zo weinig ookquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zodra je on top kruipt ben je een vreemdgangster! Mits zonder condoom he, want anders is er geen uitwisseling van lichaamsvocht en is er dus ook geen sprake van vreemdgaan!
tsk, komt best veel bij kijken, bij dat vreemdgaan![]()
Ach ja, das waar! maar, on top ben je toch niet passief meer? Of telt dat niet? pfff, best lastig ja...quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zodra je on top kruipt ben je een vreemdgangster! Mits zonder condoom he, want anders is er geen uitwisseling van lichaamsvocht en is er dus ook geen sprake van vreemdgaan!
tsk, komt best veel bij kijken, bij dat vreemdgaan![]()
Nou volgens Coelho ga je niet vreemd als je passief seks ondergaat. Daarom zei ik ook dat vrouwen dan technisch niet vreemd gaan gezien ze vaak gewoon op hun rug liggen, ook al liggen ze met de melkboer in bedquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:37 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Ach ja, das waar! maar, on top ben je toch niet passief meer? Of telt dat niet? pfff, best lastig ja...
Alleen als je slikt toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
waar orale sex niet als vreemdgaan wordt gezien?
Ze was niet Antilliaans, ze studeerde en ze had in haar tienertijd altijd gehockeyd dus het gedrag is niet exclusief iets voor de ghetto-sletjes. Absoluut niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Antiliaanse meisjes doen niet anders. Daar staat wel een bigmac of beltegoed tegenover.
Kom eens onder je steen vandaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Daar heb je t al, slotje.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:57 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ze was niet Antilliaans, ze studeerde en ze had in haar tienertijd altijd gehockeyd dus het gedrag is niet exclusief iets voor de ghetto-sletjes. Absoluut niet.
Kom jij maar even bij mij langs danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:20 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik heb het draadje niet gelezen, maar om antwoord te geven op de vraag van de TS. Orale sex vind ik niet vreemdgaan
Foutquote:Op donderdag 27 juli 2006 13:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
1st base = zoenen
2nd base = trekken/vingeren/strelen/etc...
3rd base = oraal
4th base = neuken
Als je zin hebt in piemel kom je maar langsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:20 schreef duivelinnetje het volgende:
Ik heb het draadje niet gelezen, maar om antwoord te geven op de vraag van de TS. Orale sex vind ik niet vreemdgaan
Met een hoeveelheid van een paplepel ingespoten.........het klinkt bijna als een traditie, die in ere moet worden gehouden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:23 schreef Averon het volgende:
Hoe ga je dat trouwens je kinderen uitleggen.
Moeder :Meisje, mamma moet je nu toch iets uitleggen over hoe je de mannen tevreden stelt.
Dochter : Oh, je bedoelt mijn vriend, nou ma, we hebben al sex gehad dus dat gaat wel goed.
Moeder: Nee, nee, ik bedoel gewoon mannen om je heen. Jongens op feestjes enzo, gewoon voor de sfeer.
Dochter : Excuse me?
Dus voor jou zijn sex en relatie onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maw, zonder relatie geen sex?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:07 schreef LadyXochi het volgende:
Ik kan hier heel kort in zijn: (toch niet)
Je bepaalt zelf wat je vreemdgaan vind. Bij sommigen is dat al zoenen.
Als het goed is, wil je je partner niet kwetsen, dus die je geen dingen die hij/zij niet leuk vind. Als jij het doodnormaal vind om andere mensen oraal te bevredigen, en je partner heeft daar ook geen probleem mee, ga je gang. Maar het moet dus wel in overleg. En als jij iets wel vindt kunnen, maar je partner niet, bedenk dan gewoon eens hoe je partner zich zou voelen als hij/zij er achter komt dat je dat toch doet. En dan is de keuze aan jou. Als je het toch doet, terwijl je partner het er niet mee eens is, is het vreemd gaan. Als je het doet, terwijl je partner er geen probleem mee heeft, is het niet vreemdgaan.
Persoonlijk vind ik die ex van jou een snol. En d'r moeder en zusje ook. Mannen waar je geen relatie mee hebt pijpen? Daar walg ik van.![]()
Maar goed, da's persoonlijk....
Uhhhh.... ik weet niet waar je dat uit haalt, maar nu je er over begint: ja en nee. Geen (volwassen) relatie zonder sex, ja. Maar one-night-stands kan ook. Maar ik had het over vreemdgaan... en als je geen relatie hebt, is sex, in welke vorm dan ook, geen vreemdgaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:10 schreef Averon het volgende:
[..]
Dus voor jou zijn sex en relatie onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maw, zonder relatie geen sex?
Okay. Dan begreep ik je verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde geen sex zonder relatie.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef LadyXochi het volgende:
Uhhhh.... ik weet niet waar je dat uit haalt, maar nu je er over begint: ja en nee. Geen (volwassen) relatie zonder sex, ja. Maar one-night-stands kan ook. Maar ik had het over vreemdgaan... en als je geen relatie hebt, is sex, in welke vorm dan ook, geen vreemdgaan.
Zij bedoelt het denk ik anders....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:10 schreef Averon het volgende:
[..]
Dus voor jou zijn sex en relatie onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maw, zonder relatie geen sex?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:19 schreef LadyXochi het volgende:
Nee, ik vind niet dat je een relatie met iemand moet hebben om hem te pijpen, maar in het wilde weg zomaar mensen "in de omgang" pijpen, is toch iets anders vind ik. Ik kreeg de indruk dat het meer zo was van: "Kopje koffie? Koekje erbij? Nee? Pijpbeurtje dan?" *zzzzzzzzip*
Sorry, neem me het niet kwalijk.....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef LadyXochi het volgende:
Sorry, was aan het editten
[..]
Ik ben geen hij....![]()
Met een naam als LadyXochi ging ik daar ook niet van uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:24 schreef LadyXochi het volgende:
Sorry, was aan het editten
[..]
Ik ben geen hij....![]()
Ochja mocht de dame in kwestie er niet onaantrekkelijk uitzien dan sla ik het koekje toch wel over..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:26 schreef Averon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal je maar gebeuren. Sta je toch even raar te kijken.
Soms vraag ik me af, of mensen echt zo diep kunnen zinken. Net als pijpen voor een sigaret dat voor komt op middelbare scholen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:34 schreef LadyXochi het volgende:
Ja, maar dan komt ineens de moeder de keuken uit met een tray koffie en een keukenrol...![]()
Hahahahahaha PWND..........dat moet met opzit zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:37 schreef Averon het volgende:
Blijft een raar huishouden.
Ik heb wel een keer meegemaakt dat op een relatief vol, rumorig feestje opeens een aantrekkelijk oraal voorstel werd gedaan. Maar dat deed ze wel met zo'n harde stem dat de hele kamer in 1 keer stil was.
Te oud? Nee, eerlijk gezegd eerder te jong, of in ieder geval te weinig meegemaakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:38 schreef Marczilla het volgende:
Soms vraag ik me af, of mensen echt zo diep kunnen zinken. Net als pijpen voor een sigaret dat voor komt op middelbare scholen.
Soms geloof ik er geen kloot van, maar goed ik ben waarschijnlijk te oud.
Ik denk inderdaad dat het ook te maken heeft met wat voor een mensen je omgaat en wat je met die mensen mee maakt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:41 schreef Averon het volgende:
[..]
Te oud? Nee, eerlijk gezegd eerder te jong, of in ieder geval te weinig meegemaakt.
Zo langzamerhand verbaas ik me over vrij weinig wat mensen kunnen en willen doen op sexueel gebied. En vooral wat ze normaal vinden op sexueel gebied. En ik ben hoogstens 4 jaar ouder.
Ik bedoelde ook niet tekort. Maar inderdaad meer wat te weinig 'rare' mensen meegemaakt. Ik heb nogal wat 'rare' mensen meegemaakt. Bovengenoemde dame inclusief.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:45 schreef Marczilla het volgende:
Ik denk inderdaad dat het ook te maken heeft met wat voor een mensen je omgaat en wat je met die mensen mee maakt.
Zie het totaal niet als een tekort aan levenservaring trouwens.
Ik zou mezelf echt geen houding kunnen geven wanneer mij zo'n voorstel wordt gedaan op een feestje. Hahahahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:48 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet tekort. Maar inderdaad meer wat te weinig 'rare' mensen meegemaakt. Ik heb nogal wat 'rare' mensen meegemaakt. Bovengenoemde dame inclusief.
Ik moet toegeven dat ik ook heel even niet wist hoe ik het had. En dat het verdomd vaak nog langs komt in converstaties.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:51 schreef Marczilla het volgende:
Ik zou mezelf echt geen houding kunnen geven wanneer mij zo'n voorstel wordt gedaan op een feestje. Hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serves me right om open te zijn.All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:55 schreef Averon het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik ook heel even niet wist hoe ik het had. En dat het verdomd vaak nog langs komt in converstaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serves me right om open te zijn.![]()
![]()
Ja eigen schuld idd.........
What can I say? Iedereen weet dat tegenwoordig van me.quote:
Das toch minder dan een hoer hoor, het meest exclusieve van jezelf weggeven voor een breezer oid.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:00 schreef Bob-B het volgende:
Wat een ontzettende vent, het is een lekker wijf en der moeder en zusje doen het ook, nou vraag ik je, in zo'n geval kom je toch nog wel eens op de koffie met een tray breezers
Hier heb ik dus alleen het bovenstaande aan toe te voegenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef Dickies het volgende:
Natuurlijk is het vreemdgaan, mits andere afspraken. Afspraken die ik nooit zou maken.
Had jij haar zusje, mits ze een beetje op leeftijd was en/of haar moeder je een keer moeten laten pijpen, vooral als je weet dat ze thuis komt. Kijken hoe ze dan op haar eigen smoesje reageert.quote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik heb tot voor enige jaren terug een relatie gehad met een meisje, ik voelde me seksueel tot haar aangetrokken en zij tot mij.Hoewel wij beiden een eigen leven hadden met eigen vrienden en vriendinnen.
Ik vond en vind dit wel vrij vreemd maar omdat ze erg knap was heb ik de relatie nog maanden door latengaan totdat het niet meer ging.![]()
En dan je bek vol zaad aan de tandarts laten zien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Kiteless het volgende:
Heb ik ook wel eens, zit ik bv. in de wachtkamer bij de tandarts en dan heb ik opeens zoiets van "Goh, laat ik al die kerels hier eens pijpen !"
Als je pijpen al vreemdgaan vind...
Dus als mijn vriendin mij pijpt gaat ze vreemd? Aiaiai.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:05 schreef Blackletter het volgende:
ik vind orale sex wel degelijk vreemdgaan
Nee, als ze mij pijpt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef thabit het volgende:
Dus als mijn vriendin mij pijpt gaat ze vreemd? Aiaiai.
Goede vraag!quote:Op zondag 30 juli 2006 11:42 schreef LadyXochi het volgende:
En als ze 'n rondje pijpt? Telt dat dat als 1x vreemdgaan, of tel je per persoon?
Ik had die moeder en die zus me dan laten pijpen, als et toch de gewoonte isquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
. Dat was nu eenmaal de gewoonte voor de vrouwen (haar moeder en haar zusje) in haar familie in de omgang met anderen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef klipper het volgende:
Ze komt zeker uit volendam?
Daar is het vrij normaal dat je mekaar oraal bevredigt als je mekaar ontmoet, in andere plaatsen geven ze gewoon 3 zoenen.
Ach het blijft vislucht, alleen weet je nu hoe ze die odorant toevoegen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:44 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik dacht bij Volendam altijd alleen aan vis...
Een lekkere paling krijgt nu wel ineens een hele andere dimensie....quote:Op zondag 30 juli 2006 12:47 schreef klipper het volgende:
[..]
Ach het blijft vislucht, alleen weet je nu hoe ze die odorant toevoegen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Dus als mijn vriendin mij pijpt gaat ze vreemd? Aiaiai.
Nasty.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:28 schreef ukga het volgende:
anakle seks?
Het was toch eerst pijpen en dan neuken, kan ze het ene niet, dan hoef je niet verder te gaan tochquote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je éérst een paar keer ging neuken en dán, als je al wat meer aan elkaar gewend was, pas pijpen?
Ik bedoel: pijpen is toch veel intiemer dan neuken?
Uhhh... als 't naar vis ruikt, is het een kwestie van zeer slechte hygiëne. Geen idee wie dat verhaal de wereld in heeft geholpen, maar het is zeker niet normaal als het naar vis ruikt.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:47 schreef klipper het volgende:
[..]
Ach het blijft vislucht, alleen weet je nu hoe ze die odorant toevoegen.
Mee eens. Ik heb met meerdere vriendjes sex gehad, maar heb d'r maar 1 gepijpt.... Maar goed, dat had ook met persoonlijke hygiëne te maken....quote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik bedoel: pijpen is toch veel intiemer dan neuken?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:05 schreef Kiteless het volgende:
Als je pijpen al vreemdgaan vind...
Ik ken wel iemand die geen geld had en met een taxi naar huis wilde. Ze bood aan om in natura te betalen, een blowjob. Soort van ruilsex dus. De taxi-chauffeur ging hier op in. Dat meisje zat psychisch behoorlijk in de knoop (welke vrouw nietquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ben je bang dat je vriendje meekijkt? Laat me niet lachen. Pijpen is vies? Gewoon een washandje met zeep over de eikel en de voorhuid.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb met meerdere vriendjes sex gehad, maar heb d'r maar 1 gepijpt.... Maar goed, dat had ook met persoonlijke hygiëne te maken....![]()
![]()
Dat is precies wat ik bedoel. Als je je gewoon goed wast, stinkt het niet, en is pijpen ook niet vies, maar helaas is dat vaak niet het geval. Ik verbeter mezelf trouwens even... het is niet alleen een kwestie van persoonlijke hygiëne, maar het (de geur en smaak) heeft ook heel veel te maken met wat hij eet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ben je bang dat je vriendje meekijkt? Laat me niet lachen. Pijpen is vies? Gewoon een washandje met zeep over de eikel en de voorhuid.
Nog nooit geprobeerd, maar ik heb het idee dat je 't rubber blijft proeven....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
O BTW je doet toch een pijpcondoom om? Met smaakje. Hmmmm.
Wel rot voor je dat je zo weinig vriendjes met een lekker schone lul getroffen heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:00 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd, maar ik heb het idee dat je 't rubber blijft proeven....
Joyceje toch.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Joyceje het volgende:
Tsja, ligt een beetje aan je principes natuurlijk. Maar als ze gewoon voor de lol regelmatig andere jongens pijpt.. JA NATUURLIJK IDIOOT! Suffie..
Sorry (:
Nee joh, dan krijgt ze een gratis drankjequote:Op donderdag 27 juli 2006 12:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Misschien had ze beltegoed nodig...
Ach.... op 't moment zit 't wel goed, en daar gaat het toch om?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:50 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Wel rot voor je dat je zo weinig vriendjes met een lekker schone lul getroffen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |