abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 06:12:47 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_40342860
Net terug uit Oostenrijk. Wat ontzettend balen dat ik daar niet mocht rijden. Bergje op bergje af. Heerlijk wat haarspeldbochtjes.

Morgen meteen weer lessen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_40344417
dat heb ik nou met de motor

bijnabijnabijna
Fragile like a rose on the snow...
  maandag 31 juli 2006 @ 10:18:13 #53
87694 Robin__
letitredno
pi_40344910
Ik heb lekker in frankrijk gereden

*in een ford transit *
pi_40351428
theorie gehaald met 2 fouten

no offence, maar ik vond het echt belachelijk makkelijk.

23 augustus test voor de ogen. als dat goed gaat gelijk examen aanvragen en dan in oktober afrijden
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  maandag 31 juli 2006 @ 14:34:56 #55
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40352538
Zo, ben net terug van hopelijk mijn voorlaatste rijles. Het examen komt nu wel erg dichtbij en ik begin te twijfelen of ik het allemaal wel kan. Ook omdat het vandaag 'wel okee' ging, maar niet echt helemaal lekker. Ik heb voor het examen nog 1 rijles en dan gaan we zien wat ik er van ga bakken.
U hoort het wel.
pi_40353667
Weet iemand hoelang de wachttijd van theorie is?
31 Augustus word ik 18 en ik ga proberen in 10 weken me rijbewijs te halen, maar ik wil wel zo snel mogelijk mijn theorie hebben en aangezien ik de 25e pas mijn schoolrooster weet (of krijg je daar vrij voor? )
  maandag 31 juli 2006 @ 15:26:54 #57
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40353957
Ik zou ook graag in de OP willen als lesser

Wachttijd voor theorie is er bijna niet, ik kon al een datum kiezen voor een week later. Voor je theorie-examen krijg je geen vrij als je het mij vraagt. Buitenschoolse activiteit.

Ik moet overigens morgen voor mijn theorie!! Om half 11 ben ik de sjors
To infinity…and beyond!
  maandag 31 juli 2006 @ 15:29:57 #58
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40354043
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef ivetje het volgende:

Wachttijd voor theorie is er bijna niet, ik kon al een datum kiezen voor een week later. Voor je theorie-examen krijg je geen vrij als je het mij vraagt. Buitenschoolse activiteit.

Hebt u dan wel de Wikipagina zelf aangepast? Zoja,dan kom je er in het volgende topic wel in
pi_40354063
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:26 schreef ivetje het volgende:

heb je een geheim cbr ofzo

arnhem is echt een ramp. ik moest 5 weken wachten (ok, vakantietijd) en vandaag stonden er voor mijn examen al plus/minus 30 reserves waarvan er dan ongeveer 10 examen kunnen doen

blij dat ik het gehaald heb
  maandag 31 juli 2006 @ 15:37:30 #60
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40354270
Hangt er ook vanaf of je rijschool plaatsen inkoopt.
Jawel, je keek.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:50:30 #61
11458 ivetje
pi_40354641
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef Cheesecake het volgende:

[..]

Hebt u dan wel de Wikipagina zelf aangepast? Zoja,dan kom je er in het volgende topic wel in
De wat?? Explain ff

Ik zit in Utrecht, was er echt zo doorheen met die theorie. Zat alleen mijn vakantie tussen, dus vandaar dat ik morgen pas ga, maar ik had echt genoeg keus aan data en tijden.
To infinity…and beyond!
  maandag 31 juli 2006 @ 15:50:59 #62
11458 ivetje
pi_40354655
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:37 schreef jna het volgende:
Hangt er ook vanaf of je rijschool plaatsen inkoopt.
Dat is toch alleen bij praktijk? Theorie bel je naar zo'n computer die een aantal data opnoemt en die moet je dan zelf kiezen.
To infinity…and beyond!
pi_40354777
Net maar even gebeld: woensdag 6 sept om 13:30
pi_40354855
Zo ik had afgelopen donderdag ff een rij school gebeld omdat ik een rijbewijs wil hebben.

Vandaag om 14:00 was het zover. oei da's moeilijker dan ik dacht.

Er ging veel fout : Sturen, koppeling, remmen, etc.

wat ik zelf moeilijk vind is dat je als je +/- 40 rijdt dan in de 3e versnelling moet zetten en dan eerst koppeling helemaal intrappen en dan in de juiste versnelling zetten en dan koppeling rustig weer op laten komen en een beetje gas erbij geven.

Zelf ben ik gewend om +/- 45 km per uur te rijden omdat mijn brommer niet harder kan. dus 80 of 100 wordt best vreemd.

Ook sturen is vaag maar jah, donderdag heb ik les 2.

Was het bij jullie ook zo ??

Alvast bedankt.

p.s. het leek wel of ik een beetje bang was ofzo, is dit vreemd ?
  maandag 31 juli 2006 @ 15:59:18 #65
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40354884
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:50 schreef ivetje het volgende:

[..]

De wat?? Explain ff

Ik zit in Utrecht, was er echt zo doorheen met die theorie. Zat alleen mijn vakantie tussen, dus vandaar dat ik morgen pas ga, maar ik had echt genoeg keus aan data en tijden.
Ik quote even uit de OP:
quote:
Ben je geslaagd of les je nog? Dan kun je jezelf toevoegen in de OP. De openingspost kan hier terug gevonden worden! Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op. Het volgende topic sta jij er dan bij. Zorg ook even dat je jouw avatar weghaalt bij de lessers als je geslaagd bent
  maandag 31 juli 2006 @ 15:59:44 #66
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_40354895
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:50 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat is toch alleen bij praktijk? Theorie bel je naar zo'n computer die een aantal data opnoemt en die moet je dan zelf kiezen.
Mijn rijschool kocht ook theorieplaatsen, ik kon binnen een week theorie doen.
Jawel, je keek.
  maandag 31 juli 2006 @ 16:06:22 #67
11458 ivetje
pi_40355039
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:58 schreef Londemanmp het volgende:
Zo ik had afgelopen donderdag ff een rij school gebeld omdat ik een rijbewijs wil hebben.

wat ik zelf moeilijk vind is dat je als je +/- 40 rijdt dan in de 3e versnelling moet zetten en dan eerst koppeling helemaal intrappen en dan in de juiste versnelling zetten en dan koppeling rustig weer op laten komen en een beetje gas erbij geven.

Zelf ben ik gewend om +/- 45 km per uur te rijden omdat mijn brommer niet harder kan. dus 80 of 100 wordt best vreemd.

Alvast bedankt.

In mijn eerste les moest ik sturen en gasgeven, dat was alles. En dat ging meteen al prima eigenlijk.
In zijn 3 kan je je koppeling gewoon meteen op laten komen, dat rustig hoeft bij mij niet (diesel, geen idee of dat uitmaakt). 1 en 2 moet rustig op laten komen, daarna kan je hem gewoon loslaten.
To infinity…and beyond!
  maandag 31 juli 2006 @ 16:07:23 #68
11458 ivetje
pi_40355074
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:59 schreef jna het volgende:

[..]

Mijn rijschool kocht ook theorieplaatsen, ik kon binnen een week theorie doen.
Dat doen ze bij mij niet...ik moet theorie op eigen houtje regelen enzo, als hun aangeven dat het zo'n beetje tijd ervoor wordt.
To infinity…and beyond!
pi_40355280
quote:

Alvast bedankt.

met een paar lessen heb je dat wel onder de knie. ik had bij de eerste les niet zo'n problemen met de handeling schakelen. ik durfde het alleen niet, omdat ik dan teveel tegelijk moest doen
  maandag 31 juli 2006 @ 17:37:43 #70
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_40357585
quote:

Alvast bedankt.

Mwa wel redelijk herkenbaar in iets mindere mate. Na de 5de a 6de les begon het bij mij wel automatisme te worden. En dat bang zijn.. Kan me er wel iets bij voorstellen. Zo'n ding van 1000 kilo onder je reet. Heel wat breder dan je scootertje. Kan meer misgaan. Al dat verkeer. Ik had het ook wel een beetje denk ik. Maar je instructeur grijpt (meestal) wel in als er iets fout gaat hoor. En wettelijk gezien is hij de bestuurder. Dus als jij ergens tegenop knalt is het nog zijn schuld. Denk daar maar aan volgende rijles. En succes!
pi_40357782
Woensdag en donderdag weer lessen, en mijn instructeur gaat dan mijn examen aanvragen!
pi_40358378
quote:
Ook sturen is vaag maar jah, donderdag heb ik les 2
Alvast bedankt.
Je 1e les pas.... logisch dat er dan nog dingen fout gaan, en dat je het moeilijk vindt en bang bent. Ik heb nu 3 weken mijn rijbewijs en sinds 4 dagen een auto en ben nog steeds soms bang en ook nu gaan er nog steeds dingetjes fout. Dus maak je er nu al niet te druk over, en gewoon rustig lessen, pas als het bij les 20 ofzo nog niet goed gaat, dan moet je je zorgen gaan maken.
Back in business.
pi_40359486
Vandaag oproep gehad.. Over een week om 15.50 uur poging 3..
pi_40359719
Top, bedankt voor de goede reacties.

Ik rij in een toyota corolla ( nieuw model ) , verder mocht de muziek gewoon aan en we hebben het eerst getest op een rustige weg. dus niet direct in het volle autogebied ( snelweg ).

Straks in les 2 krijg ik : remmen, helingproof + stukje snelweg.

Wat moet je nou precies doen als je staat te wachten voor een brug, moet je hem dan weer terug schakelen naar z'n 1 of 2 , of blijf je in 3 staan ??

Voor de rest is het een bezine moter, en 5 versnellingen.

Schakelen ging wel goed ( blind ) maar als je de koppeling langzaam op laat komen en dan er een beetje gas bij geven, dan hobbelt die nog wel wat.

voor de rest heb ik een b weggetje gehad, en moest ook een rotonde doen maar die ging dus echt helemaal fout. alle kanten op etc.
pi_40360123
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Londemanmp het volgende:
Top, bedankt voor de goede reacties.

Ik rij in een toyota corolla ( nieuw model ) , verder mocht de muziek gewoon aan en we hebben het eerst getest op een rustige weg. dus niet direct in het volle autogebied ( snelweg ).

Straks in les 2 krijg ik : remmen, helingproof + stukje snelweg.

Wat moet je nou precies doen als je staat te wachten voor een brug, moet je hem dan weer terug schakelen naar z'n 1 of 2 , of blijf je in 3 staan ??

Voor de rest is het een bezine moter, en 5 versnellingen.

Schakelen ging wel goed ( blind ) maar als je de koppeling langzaam op laat komen en dan er een beetje gas bij geven, dan hobbelt die nog wel wat.

voor de rest heb ik een b weggetje gehad, en moest ook een rotonde doen maar die ging dus echt helemaal fout. alle kanten op etc.
Als je stil staat, altijd terug in z'n 1 zetten. In z'n 3 slaat ie uit. En vaak willen ze bij een brug dat je de motor helemaal afzet, maar dat hoeft niet. En fouten maken is nu echt niet erg hoor...daar leer je alleen maar van. En het hobbelen is gewoon wat meer je koppeling los en wat extra gas.
Back in business.
  maandag 31 juli 2006 @ 19:42:43 #76
87694 Robin__
letitredno
pi_40361068
De versnelling ligt niet aan de situatie maar aan de snelheid die je daar bij kiest.

Wegrijden gewoon altijd in 1, de rest leer je snel genoeg (en niet iedere rijleraar wil hetzelfde dus zal je geen 'fout' advies geven)

En dat gehobbel/schok bij het schakelen.. oefenen baart kunst, zelfs tegen de tijd dat je moet afrijden zal het soms nog wel eens wat minder perfect gaan, maar dat maakt absoluut niets uit (de eerste keer dat je het echt schokloos kan is best een leuk gevoel trouwens )

Bij rotondes is het belangrijk dat je al zo vroeg mogelijk kijkt, vooral naar fietsers, die zijn het kutst, ze zijn klein, relatief snel en ze nemen meestal gewoon voorrang op rotondes. De 150 meter voor een rotonde valt er vaak verder weinig te doen/zien dus probeer dan alvast te kijken of er fietsers/voetgangers lopen waar je mogelijk mee in de problemen kan komen, en als je rijd op een druk moment moet je gewoon goed je tijd nemen! Dat geld sowieso met alles, het is moeilijk, maar probeer niet te veel moeite te doen vlot door te rijden gelijk in het begin al.. eerst ff het kunstje doorkrijgen

Veel plezier op de snelweg (is een eitje)
pi_40361222
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:13 schreef Shirley het volgende:

[..]

Als je stil staat, altijd terug in z'n 1 zetten. In z'n 3 slaat ie uit. En vaak willen ze bij een brug dat je de motor helemaal afzet, maar dat hoeft niet. En fouten maken is nu echt niet erg hoor...daar leer je alleen maar van. En het hobbelen is gewoon wat meer je koppeling los en wat extra gas.
Zolang je de koppeling maar inhoudt kan je hem ook in de vijfde versnelling laten staan. Ik zet em altijd gewoon in z'n vrij, hoef je niet de hele tijd je voet op de koppeling te houden. Zodra je ziet dat je bijna door kan rijden kan je'm rustig in de eerste versnelling zetten.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 31 juli 2006 @ 19:48:26 #78
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40361272
Ik heb dat nog steeds wel af en toe, dat de auto wat schokt bij het schakelen, vooral als ik mijn schoenen met lange punt draag. Mijn voet blijft dan nog wel eens steken lijkt het, waardoor ik de koppeling niet goed kan laten opkomen. Ik weet ook niet of het hierbij uitmaakt of je in een benzineauto of een dieselauto rijdt.
pi_40361315
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:42 schreef Robin__ het volgende:
De versnelling ligt niet aan de situatie maar aan de snelheid die je daar bij kiest.

Wegrijden gewoon altijd in 1
behalve als het glad is dan is het verstandiger om in zn 2 op te trekken
pi_40361490
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:48 schreef Cheesecake het volgende:
Ik heb dat nog steeds wel af en toe, dat de auto wat schokt bij het schakelen, vooral als ik mijn schoenen met lange punt draag. Mijn voet blijft dan nog wel eens steken lijkt het, waardoor ik de koppeling niet goed kan laten opkomen. Ik weet ook niet of het hierbij uitmaakt of je in een benzineauto of een dieselauto rijdt.
Een diesel is daarin wat relaxter. Een benzine-auto reageert daar veel direkter op. Een diesel kan je meeestal ook helemaal op de koppeling weg laten rijden zonder gas bij te geven.

Het is opzich ook een hele prestatie om een diesel af te laten slaan. Toen ik nog lesde is 't me 1 keer overkomen.
X
X
X
pi_40361495
Denk dat ik over een paar daagjes ook begin
Net een rijschool gebeld om een paar dingen te vragen maar het leek hem makkelijker dat hij even langs kwam om dingen te bespreken [14.gif]
  maandag 31 juli 2006 @ 19:54:59 #82
87694 Robin__
letitredno
pi_40361505
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:46 schreef crossover het volgende:

[..]

Zolang je de koppeling maar inhoudt kan je hem ook in de vijfde versnelling laten staan. Ik zet em altijd gewoon in z'n vrij, hoef je niet de hele tijd je voet op de koppeling te houden. Zodra je ziet dat je bijna door kan rijden kan je'm rustig in de eerste versnelling zetten.
Mag vast niet tijdens rijles (ik mocht dat iig niet) het is trouwens ook fucking irritant als mensen pas op het moment dat ze zelf moetne gaan bewegen in die versnellingsbak aan harken

En knuffelslet heeft gelijk.. maar heb nog niet met gladheid gereden
pi_40361520
quote:
Dat maatk wel wat uit, een dieselauto kan wat meer hebben.. een benzinemotor is wat gevoelliger.
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Mag vast niet tijdens rijles (ik mocht dat iig niet) het is trouwens ook fucking irritant als mensen pas op het moment dat ze zelf moetne gaan bewegen in die versnellingsbak aan harken
Je mag toch wel je voet laten rusten En zolang je oplet maakt het niks uit want je ziet dat altijd van ver aankomen wanneer je moet aanrijden.
Het is alleen af te raden wanneer je vooraan de rij staat.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 31 juli 2006 @ 19:57:23 #84
87694 Robin__
letitredno
pi_40361578
quote:
Ik weet ook niet of het hierbij uitmaakt of je in een benzineauto of een dieselauto rijdt.
Weinig.. al zal bij een diesel auto het verschil tussen de snelheid van de 2 koppelingsplaten kleiner zijn dan bij een bezine auto, daarom zou het theoretisch bij een benzine auto wat moeilijker zijn.
  maandag 31 juli 2006 @ 19:59:03 #85
87694 Robin__
letitredno
pi_40361627
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef crossover het volgende:
[..]

Je mag toch wel je voet laten rusten En zolang je oplet maakt het niks uit want je ziet dat altijd van ver aankomen wanneer je moet aanrijden.
Het is alleen af te raden wanneer je vooraan de rij staat.
Ik doe het ook wel eens hoor.. maar tijdens rijles mocht het niet (trillend bovenbeen soms )

Op het moment dat je denkt dat je de volgende bent die mag gaan rijden kan je m t beste al in zn versnelling zetten, desnoods haal je m dr maar weer ff uit ofzo
  maandag 31 juli 2006 @ 20:10:46 #86
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_40362047
K heb alweer een nieuwe datum waarop ik weeeeeeeer mag afrijden...en k kan gewoon voor ik op vakantie ga nog!!!

Deze keer ga ik maar aan de valeriaan tegen de zenuwen...en dan hopen dat ik slaag en anders lekker een BNOR doen...

Ik had van8 wel meteen een nachtmerrie over t afrijden, nadat ik gisteravond m'n nieuwe datum te horen had gekregen...
Oh yes i did!
  maandag 31 juli 2006 @ 20:49:48 #87
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_40363529
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:10 schreef izzypizzy het volgende:
K heb alweer een nieuwe datum waarop ik weeeeeeeer mag afrijden...en k kan gewoon voor ik op vakantie ga nog!!!

Deze keer ga ik maar aan de valeriaan tegen de zenuwen...en dan hopen dat ik slaag en anders lekker een BNOR doen...

Ik had van8 wel meteen een nachtmerrie over t afrijden, nadat ik gisteravond m'n nieuwe datum te horen had gekregen...
Komt goed, lekker relaxen en ontspannen voor 't afrijden. Waar maak je je druk om? Dat rijbewijs komt er toch wel, toch?

Suc6!
  maandag 31 juli 2006 @ 21:11:16 #88
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_40364417
Had vandaag theorie-examen, dus kwam vrolijk aan bij het CBR met mijn documenten. Bleek dat m'n uitreksel van het bevolkingsregister te zijn verlopen Dus werd niet toegelaten tot het examen.
Volgende weer maandag mag ik komen als reserve
Iemand weleens reserve geweest? Zoja, was er plaats voor diegene, en hoeveel minuten voor het examen was je aanwezig?
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_40367136
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:11 schreef Sjengdanny het volgende:
Had vandaag theorie-examen, dus kwam vrolijk aan bij het CBR met mijn documenten. Bleek dat m'n uitreksel van het bevolkingsregister te zijn verlopen Dus werd niet toegelaten tot het examen.
Volgende weer maandag mag ik komen als reserve
Iemand weleens reserve geweest? Zoja, was er plaats voor diegene, en hoeveel minuten voor het examen was je aanwezig?
volgens mij was er bij mij vandaag plaats voor 10 reserves in de zaal. voor het examen werd nog verteld dat er 17 mensen niet inkonden. maw: hopen op een reserve plekje die dag was redelijk kansloos
pi_40367723
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:49 schreef blup het volgende:

[..]

Komt goed, lekker relaxen en ontspannen voor 't afrijden. Waar maak je je druk om? Dat rijbewijs komt er toch wel, toch?

Suc6!
Hier ben ik het helemaal mee eens. Succes alvast Izzypizzy!

Nou, mijn auto is weer gemaakt en ben net even voor het eerst echt alleen 2 uur wezen rijden, beetje overal en nergens heen. Heerlijk! Geen gezeik aan m'n kop, geen commentaar, gewoon ik en de auto.
Wat is dit heerlijk!
Back in business.
pi_40369568
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef Robin__ het volgende:

[..]

En knuffelslet heeft gelijk.. maar heb nog niet met gladheid gereden
\Knuffelslet heeft met beide auto's al aardig wat gladheid doorstaan dankzij de tweede versnelling
pi_40369654
vrijdag weer motorrijden

pi_40373010
Morgen weer les. De 9e (augustus dus) examen. Hopelijk gaat het goed morgen, vorige les ging kuuut en da's niet bepaald fijn zo dicht bij je examen.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:44:17 #94
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_40380138
Strax om 3 uur weer rondjes tuffen. 2 uur lang nog wel. bah. heb t nou wel gehad hoor . Geef me dat papiertje maar gewoon
pi_40380464
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:23 schreef Knuffelslet het volgende:
vrijdag weer motorrijden

Ik ben er aan het denken om gewoon voor de gein een paar motorlessen te gaan volgen. Gewoon kijken of het iets voor mij is, want het lijkt me wel heel gaaf.
pi_40382617
is IS gaaf
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:39:43 #97
11458 ivetje
pi_40383722
Ik heb mijn theorie gehaald

Was wel heel irritant, want ze gingen eerst de nummertjes opnoemen die het niet gehaald hadden alleen...lagen deze niet op volgorde!! Grrr, vreselijk want het was nogal een stapel.
Maar goed, ik had eerst het idee dat ik het niet of misschien net gehaald zou hebben. Je klept toch ff met de rest en die hadden wel wat dingen anders dan ik. Zweet brak me al uit. Maar had maar 3 fouten dus heb het prima gedaan voor de eerste keer

Vond het verder trouwens wel meevallen, ik had het boek 1 keer doorgelezen en dat was het. Was ook niet echt zenuwachtig alleen vanmorgen een beetje. En wilde eigenlijk nog leren in de bus maar was mijn boek vergeten
To infinity…and beyond!
pi_40383846
Goedzo!!
Raar dat sommige mensen er zo weinig voor moeten doen en het halen, en anderen zijn juist heel lang bezig en daar lukt het maar niet..
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:51:21 #99
11458 ivetje
pi_40384047
Thanx, ja het was ook eigenlijk de bedoeling dat ik er meer aan zou doen Maar ik ben niet echt iemand die goed uit een boek kan leren enzo, heb daar echt een hekel aan. Ik oefen ook vaak met mijn vriend de verkeersborden etc. als we in de auto zitten. En wie er voorrang heeft enzo. Dat scheelt ook denk ik. En in de praktijk leer je toch ook al aardig wat theorie vind ik
To infinity…and beyond!
pi_40391481
Vrijdag 15:30 eerste les

Dus zet mij ook maar bij de lessers

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2006 17:58:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')