Prince had ook een nummer met dat zinnetje. Maar dat is m vast nietquote:Op maandag 31 juli 2006 01:09 schreef Hendrik_ het volgende:
Hmm, hoe heette dat nummer met "Don't touch that stereo, oaaaah, don't touch that stereo"... Ik krijg alleen maar hardcorenummers wanneer ik erop zoek?
ik heb em nu ook of van jou gehad of van de zelfde persoonquote:Op maandag 31 juli 2006 11:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Iemand stuurde hem net naar me toe, op een onbewoond starteiland van de De Koëlboksen heet ie
De enige anthem dit jaar was van Sander Kleinenberg- This is Sensationquote:Op maandag 31 juli 2006 12:29 schreef Sabinee het volgende:
Ik zoek de titel en artiest van de Sensation Black anthem 2006
Kan het nergens op internet vinden, wie helpt mij?
Bob Dylan - Lay Lady Lay ????quote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef keezert het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat constant zo gaat:
laylaylay laylaylay laylaylaylay
het is een rustig nummer die ik hoorde op de camping volgens mij is ie uit de jaren 80?
verder is er geen tot weinig tekst in te horen
hoop dat iemand het weet
greoten!
Je hebt het filmpje nergens? Is zo aardig lastig.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef friemel het volgende:
Ik heb de live clip van Smoke on the water gedownload, van 1973. Daarin word in het intro stevig ge improviseerd door de gitarist (geniaal trouwens). Maar hij speelt eerst een stukje crossroads, dan een solotje, en dan 2 introtjes van volgensmij bekende nummers. Kan iemand mij vertellen welke nummers dit zijn? de clip is sowiezo een aanrader...
Heb het al.....waanzin - domino... lkkr nummerquote:Op maandag 31 juli 2006 20:39 schreef alvave het volgende:
Clouseau - Domino.. maar dan daar de remix van.. heeft iemand suggesties???
Mister mister - Broken wingsquote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef donroyco het volgende:
*Nummer met de volgende zin "My heart wants to die [...] till the end of time..." oud nummer iig
Ik zt meer te denken in de richting van Jay & The Americans met Cara Mia.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef donroyco het volgende:
*Nummer met de volgende zin "My heart wants to die [...] till the end of time..." oud nummer iig
Zal wel de remix van Lucien Foort zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:46 schreef Sannelie het volgende:
en ik had ook ergens een hele gave remix van sean paul met ever blazing gehoord.. Iemand enig idee?
Dj Adrian - No Competitionquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek een hardcore nummer. Iets met there is no competition.
welke was het nou van je vorige vraag??quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef donroyco het volgende:
Ook weer een oldie (niet anders op mijn werk):
The road is loooong... maar van wie is het origineel (Google brengt me in verwarring)..
Stenders Vroeg heeft het ook gebruikt als jingle 's morgensdie kan ik wel meezingen.. deze niet ..
![]()
Bvd![]()
*edit
heb 'm al: The Hollies - The road is long
![]()
Held! bedankt... mijn vader vindt die echtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zt meer te denken in de richting van Jay & The Americans met Cara Mia.
Herb alpert & the trijuana bass - Spanish fleaquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik had ook nog wat open staan, ik zal 'n compilatie van m'n berichten maken
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik had beloofd om 't nummer even in te zingen o.i.d. maar ik ben op 't moment de precieze melodie kwijt. Zo veel mee bezig geweest de afgelopen dagen dat ik 'm nu gewoon even vergeten benZodra ik 'm heb, zal ik 't inzingen/fluiten
Da's toch : He ain't heavy, he's my brother ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef donroyco het volgende:
Ook weer een oldie (niet anders op mijn werk):
The road is loooong... maar van wie is het origineel (Google brengt me in verwarring)..
Stenders Vroeg heeft het ook gebruikt als jingle 's morgensdie kan ik wel meezingen.. deze niet ..
![]()
Bvd![]()
*edit
heb 'm al: The Hollies - The road is long
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |