erhm waar komen israeliërs dan vandaan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:39 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ok dan zal ik het maar zeggen.
Palestijnen zijn net als de mensen in hun buurlanden arabisch, moslims en hebben geen eigen specifieke cultuur.
Dat kan ook niet want het is een samenraapsel van voormalige inwoners van de buurlanden.
Het is om die reden niet realistisch om ze een eigen land te geven, want ze kunnen gewoon terug naar het land van hun voorvaderen.
Die zijn uit de lucht komen vallen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef mg794613 het volgende:
[..]
erhm waar komen israeliërs dan vandaan?![]()
Deuteronomium 30 vers 3 tot 6.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef mg794613 het volgende:
[..]
erhm waar komen israeliërs dan vandaan?![]()
Dat doe je aan de lopende band, dus lieg niet. Dat levert je een enkeltje hel op volgens je vredelievende religie. Of nee wacht, ik ben slechts een ongelovige dus die mag je voorliegen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
IksRee, waarom lieg je?
Ik roep toch ook niet dat jij een nazi bent.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat doe je aan de lopende band, dus lieg niet. Dat levert je een enkeltje hel op volgens je vredelievende religie. Of nee wacht, ik ben slechts een ongelovige dus die mag je voorliegen.![]()
Dat doe je aan de lopende band "dus ik lieg niet". Je manier van redeneren lijkt op die van Jan Smitt. Zou je willen aantonen waar ik Syrie en Iran steun.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Dat doe je aan de lopende band, dus lieg niet. Dat levert je een enkeltje hel op volgens je vredelievende religie. Of nee wacht, ik ben slechts een ongelovige dus die mag je voorliegen.![]()
Nee, maar jij heet lionsguy en geen X-Ray. Ik had het over IksRee, hij heeft een enorme hekel aan gelovigen zoals jij.quote:
Ik hoef toch geen mensen te haten die mij haten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar jij heet lionsguy en geen X-Ray. Ik had het over IksRee, hij heeft een enorme hekel aan gelovigen zoals jij.
Copy/Paste maar...quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Deuteronomium 30 vers 3 tot 6.
De Bijbel staat op Google, dus doe je best
Je zal het er mee moeten doen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Copy/Paste maar...
Dat waardeloze vodje heeft dezelfde waarde als een gedateerde oplage van "Prive" , "Story" en "Weekend" etc. enz.
Gebruik je hoofd eens in plaats van een stoffig boek.
Ik geef slechts de feiten weer. IksRee haat gelovigen, Christenen, Joden of Moslim. Dat heet geen stoken.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mutant, je zit nu toch wel een beetje te stoken![]()
Ja, maar het is offtopic enzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geef slechts de feiten weer. IksRee haat gelovigen, Christenen, Joden of Moslim. Dat heet geen stoken.
Erhm jahaha.... ik mis de connectiequote:En de HEERE, uw God, zal uw gevangenis wenden, en Zich uwer ontfermen; en Hij zal u weder vergaderen uit al de volken, waarheen u de HEERE, uw God, verstrooid had.
4 Al waren uw verdrevenen aan het einde des hemels, van daar zal u de HEERE, uw God, vergaderen, en van daar zal Hij u nemen.
5 En de HEERE, uw God, zal u brengen in het land, dat uw vaderen erfelijk bezeten hebben, en gij zult dat erfelijk bezitten; en Hij zal u weldoen, en zal u vermenigvuldigen boven uw vaderen.
6 En de HEERE, uw God, zal uw hart besnijden, en het hart van uw zaad, om den HEERE, uw God, lief te hebben met uw ganse hart en met uw ganse ziel, opdat gij levet.
Haat je ook boeddhisten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik geef slechts de feiten weer. IksRee haat gelovigen, Christenen, Joden of Moslim. Dat heet geen stoken.
quote:
5,100 Entries In Iran's Holocaust Cartoon Competition
Tehran, 23 July: The judging ceremony for the international cartoon competition on the subject of the Holocaust was held yesterday, in the presence of Messrs Habib Sadeqi, Mohammad Hoseyn Nirumand, Mas'ud Shoja'i-Tabataba'i, Rahim Baqqal-Asghari and Farid Mortazavi, in Tehran's Contemporary Arts Museum.
According to the public relations office of Iran's House of Cartoons, from the 5,119 works received from 61 countries by the competition's secretariat (House of Cartoons), 724 were chosen for the final assessment, from which 293 were by Iranian artists and 431 by foreign artists.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:53 schreef NorthernStar het volgende:
Als ze dit al "blasfemisch en totaal onacceptabel" vinden kunnen ze hun lol nog op trouwens.
[..]
Dit bericht gemist? Israëliër begint wedstrijd antisemitische cartoonsquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:53 schreef NorthernStar het volgende:
Als ze dit al "blasfemisch en totaal onacceptabel" vinden kunnen ze hun lol nog op trouwens.
[..]
quote:Israëliër begint wedstrijd antisemitische cartoons
Icoon AlgemeenEen Israëlische cartoonist heeft een spotprentenwedstrijd georganiseerd die Joden moet bespotten. Hij wil hiermee een ironisch tegengas geven aan de Deense en Iranese spotprenten die de Islam en de Holocaust op de hak nemen. "We dachten dat het veel stoerder is om cartoons over onszelf te maken dan dat onze vijanden dat doen", aldus initiatiefnemer Amitai Sandarovich. "We willen het vuur bestrijden met humor. Dit is ons antwoord op geweld en slechte smaak."
"Ik geloof dat Joden degenen zijn die het best de spot kunnen drijven met zichzelf. Geen Iraniër zal ons daarmee verslaan", gekscheert Sandarovich. Hij benadrukt dat hij geen haat koestert jegens moslims en Arabieren. De Israëliër denkt niet dat zijn spotprenten zullen leiden tot grote protestacties, zoals tegen de Deense tekeningen. "We gaan geen ambassades platbranden, noch zullen we massaal vlaggen in brand steken of bloederige demonstraties organiseren."
"Geen enkele Jood heeft ooit zulke hatelijke cartoons gezien als wij die zullen publiceren", belooft Sandarovich. De competitie, waaraan alleen Joden kunnen deelnemen, blijft open tot drie maart op deze website.
Hihihi, wat leuk van die Iraanse overheid zeg, om dat te organiseren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Raoel Heertje!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat joden humor hebben bewezen Larry David en Jerry Seinfeld al
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |