abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40216294
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:39 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ok dan zal ik het maar zeggen.
Palestijnen zijn net als de mensen in hun buurlanden arabisch, moslims en hebben geen eigen specifieke cultuur.
Dat kan ook niet want het is een samenraapsel van voormalige inwoners van de buurlanden.
Het is om die reden niet realistisch om ze een eigen land te geven, want ze kunnen gewoon terug naar het land van hun voorvaderen.
erhm waar komen israeliėrs dan vandaan?
pi_40216369
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef mg794613 het volgende:

[..]

Die zijn uit de lucht komen vallen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40216373
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef mg794613 het volgende:

[..]

Deuteronomium 30 vers 3 tot 6.
De Bijbel staat op Google, dus doe je best
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_40216375
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

IksRee, waarom lieg je?

Ik roep toch ook niet dat jij een nazi bent.
Dat doe je aan de lopende band, dus lieg niet. Dat levert je een enkeltje hel op volgens je vredelievende religie. Of nee wacht, ik ben slechts een ongelovige dus die mag je voorliegen.
pi_40216400
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat doe je aan de lopende band, dus lieg niet. Dat levert je een enkeltje hel op volgens je vredelievende religie. Of nee wacht, ik ben slechts een ongelovige dus die mag je voorliegen.
pi_40216430
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat doe je aan de lopende band "dus ik lieg niet". Je manier van redeneren lijkt op die van Jan Smitt. Zou je willen aantonen waar ik Syrie en Iran steun.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40216445
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:43 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Je weet dat IksRee je haat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40216471
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je weet dat IksRee je haat?
Maar ik haat hem niet.
Jou ook niet
pi_40216502
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:45 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Maar ik haat hem niet.
Nee, maar jij heet lionsguy en geen X-Ray. Ik had het over IksRee, hij heeft een enorme hekel aan gelovigen zoals jij.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40216535
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar jij heet lionsguy en geen X-Ray. Ik had het over IksRee, hij heeft een enorme hekel aan gelovigen zoals jij.
Ik hoef toch geen mensen te haten die mij haten?
Of zie ik dat verkeerd?
pi_40216536
Mutant, je zit nu toch wel een beetje te stoken
pi_40216570
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:42 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Deuteronomium 30 vers 3 tot 6.
De Bijbel staat op Google, dus doe je best
Copy/Paste maar...
Dat waardeloze vodje heeft dezelfde waarde als een gedateerde oplage van "Prive" , "Story" en "Weekend" etc. enz.
Gebruik je hoofd eens in plaats van een stoffig boek.
pi_40216620
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:48 schreef mg794613 het volgende:

[..]

Copy/Paste maar...
Dat waardeloze vodje heeft dezelfde waarde als een gedateerde oplage van "Prive" , "Story" en "Weekend" etc. enz.
Gebruik je hoofd eens in plaats van een stoffig boek.
Je zal het er mee moeten doen.
pi_40216626
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mutant, je zit nu toch wel een beetje te stoken
Ik geef slechts de feiten weer. IksRee haat gelovigen, Christenen, Joden of Moslim. Dat heet geen stoken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40216650
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik geef slechts de feiten weer. IksRee haat gelovigen, Christenen, Joden of Moslim. Dat heet geen stoken.
Ja, maar het is offtopic enzo
pi_40216760
quote:
En de HEERE, uw God, zal uw gevangenis wenden, en Zich uwer ontfermen; en Hij zal u weder vergaderen uit al de volken, waarheen u de HEERE, uw God, verstrooid had.

4 Al waren uw verdrevenen aan het einde des hemels, van daar zal u de HEERE, uw God, vergaderen, en van daar zal Hij u nemen.

5 En de HEERE, uw God, zal u brengen in het land, dat uw vaderen erfelijk bezeten hebben, en gij zult dat erfelijk bezitten; en Hij zal u weldoen, en zal u vermenigvuldigen boven uw vaderen.

6 En de HEERE, uw God, zal uw hart besnijden, en het hart van uw zaad, om den HEERE, uw God, lief te hebben met uw ganse hart en met uw ganse ziel, opdat gij levet.
Erhm jahaha.... ik mis de connectie
pi_40216783
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Haat je ook boeddhisten?
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2006 @ 21:53:35 #118
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40216793
Als ze dit al "blasfemisch en totaal onacceptabel" vinden kunnen ze hun lol nog op trouwens.
quote:

5,100 Entries In Iran's Holocaust Cartoon Competition

Tehran, 23 July: The judging ceremony for the international cartoon competition on the subject of the Holocaust was held yesterday, in the presence of Messrs Habib Sadeqi, Mohammad Hoseyn Nirumand, Mas'ud Shoja'i-Tabataba'i, Rahim Baqqal-Asghari and Farid Mortazavi, in Tehran's Contemporary Arts Museum.

According to the public relations office of Iran's House of Cartoons, from the 5,119 works received from 61 countries by the competition's secretariat (House of Cartoons), 724 were chosen for the final assessment, from which 293 were by Iranian artists and 431 by foreign artists.

pi_40216813
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:53 schreef mg794613 het volgende:

[..]

Haat je ook boeddhisten?
Ik haat niemand.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40216859
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik haat niemand.
oeps idd, iksree dusss
pi_40216887
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:53 schreef NorthernStar het volgende:
Als ze dit al "blasfemisch en totaal onacceptabel" vinden kunnen ze hun lol nog op trouwens.
[..]
pi_40217221
quote:
[..]
Dit bericht gemist? Israėliėr begint wedstrijd antisemitische cartoons
quote:
Israėliėr begint wedstrijd antisemitische cartoons

Icoon AlgemeenEen Israėlische cartoonist heeft een spotprentenwedstrijd georganiseerd die Joden moet bespotten. Hij wil hiermee een ironisch tegengas geven aan de Deense en Iranese spotprenten die de Islam en de Holocaust op de hak nemen. "We dachten dat het veel stoerder is om cartoons over onszelf te maken dan dat onze vijanden dat doen", aldus initiatiefnemer Amitai Sandarovich. "We willen het vuur bestrijden met humor. Dit is ons antwoord op geweld en slechte smaak."

"Ik geloof dat Joden degenen zijn die het best de spot kunnen drijven met zichzelf. Geen Iraniėr zal ons daarmee verslaan", gekscheert Sandarovich. Hij benadrukt dat hij geen haat koestert jegens moslims en Arabieren. De Israėliėr denkt niet dat zijn spotprenten zullen leiden tot grote protestacties, zoals tegen de Deense tekeningen. "We gaan geen ambassades platbranden, noch zullen we massaal vlaggen in brand steken of bloederige demonstraties organiseren."

"Geen enkele Jood heeft ooit zulke hatelijke cartoons gezien als wij die zullen publiceren", belooft Sandarovich. De competitie, waaraan alleen Joden kunnen deelnemen, blijft open tot drie maart op deze website.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_40217391
quote:
[..]
Hihihi, wat leuk van die Iraanse overheid zeg, om dat te organiseren.
pi_40217488
Dat joden humor hebben bewezen Larry David en Jerry Seinfeld al
pi_40217519
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Raoel Heertje!
Allah Al Watan Al Malik
pi_40217579
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat heeft Jerry Seinfeld met humor te maken?
pi_40217694
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef Doderok het volgende:

[..]

Wat heeft Jerry Seinfeld met humor te maken?
Ga Friends kijken
pi_40217705
quote:

[..]

Palestijnen zijn net als de mensen in hun buurlanden arabisch, moslims en hebben geen eigen specifieke cultuur.
Dat kan ook niet want het is een samenraapsel van voormalige inwoners van de buurlanden.
Het is om die reden niet realistisch om ze een eigen land te geven, want ze kunnen gewoon terug naar het land van hun voorvaderen.
De joden zijn het niet met je eens:
pi_40217720
Ik zal het nooit meer vergeten, door een paar tekeningetjes stond de hele moslimwereld in brand. Ongelooflijk alles ging in de fik en kapot.

En toen kwam de Davinci code uit en geen 1 christen werd radicaal. Nu weer antijoodse cartoons en men gaat de dialoog aan.

Wie is hier ontwikkeld en wie niet

En nogsteeds is er diepe jodenhaat in de westerse wereld. Het is nooit weggeweest. Allemaal Schijnheilen zijn het.
"Mensen die tegen Israėl zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_40217778
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:16 schreef JohnDope het volgende:
Ik zal het nooit meer vergeten, door een paar tekeningetjes stond de hele moslimwereld in brand. Ongelooflijk alles ging in de fik en kapot.

En toen kwam de Davinci code uit en geen 1 christen werd radicaal. Nu weer antijoodse cartoons en men gaat de dialoog aan.

Sssts, dat mag je niet zeggen.

Na de Davinci Code gingen vele ambassades in de fik, mensen werden gelyncht, producten geboycot etc etc etc

Of nee wacht....

Kijk deze anders eens: http://www.zipperfish.net/free/yaafm12.php
pi_40217783
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ga Friends kijken
Gabriėl Iglesias, now that's comedy!
pi_40217813
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:17 schreef Doderok het volgende:

[..]

Gabriėl Iglesias, now that's comedy!
Goede vlag.
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:32:27 #133
140245 base3ball
State Of Mind
pi_40218372
quote:

[..]

Dat is dus onzin, want het land was van de palestijnen (althans gedeeltes) en daarna is het weer door de joden ingepikt. Met behulp van europa. En het is zo jammer dat ze niet samen kunnen leven, want dan was het probleem er niet zo geweest als het nu is. Maar ja helaas zijn (een deel van de) palestijnen ontzettende schoften (nog zacht uitgedrukt). En helaas zijn de Israėlieten (een deel ervan) ook ontzettende schoften (wederom zacht uitgedrukt).

Maar ja dat mag je niet zeggen, want als je niet pro Israėl bent dan ben je pro palestina .
Terwijl ze allebei erg zijn.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_40218644
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:17 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Sssts, dat mag je niet zeggen.

Na de Davinci Code gingen vele ambassades in de fik, mensen werden gelyncht, producten geboycot etc etc etc

Of nee wacht....

Kijk deze anders eens: http://www.zipperfish.net/free/yaafm12.php
Last Temptation of Christ?
quote:
On October 22, 1988, a French Catholic fundamentalist group launched molotov cocktails inside the Parisian saint Michel movie theater to protest against the film projection. This terrorist attack injured thirteen people; four of them were severely burned.
pi_40218801
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef base3ball het volgende:

[..]

Maar ja dat mag je niet zeggen, want als je niet pro Israėl bent dan ben je pro palestina .
Nee, als je niet pro-israel bent ben je pro-terrorist
Hoewel , volgens sommigen is pro-Palestina hetzelfde als pro-terrorist
En daarmee maak je ELKE discussie dood
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:52:08 #136
140245 base3ball
State Of Mind
pi_40219173
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Nee, als je niet pro-israel bent ben je pro-terrorist
Hoewel , volgens sommigen is pro-Palestina hetzelfde als pro-terrorist
En daarmee maak je ELKE discussie dood
Ja vaak wel. Dat zie je hier eerder terug in het topic al dat het gebeurd. En dat is zeker de doodsteek voor een discussie. Maar ja discussieren kunnen er veel niet altijd he.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  woensdag 26 juli 2006 @ 22:54:52 #137
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_40219295
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 20:22 schreef Vhiper het volgende:
Nope, ik maak me, zoals wel vaker, druk om die ongelijke behandeling die weer in de lucht hangt. De ene cartoon mag wel onder het mom van vrijheid van meningsuiting en de ander weer niet. Slaat dus nergens op.
De vergelijking van Israel met de nazi;s slaat óók nergens op.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_40222916
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

De vergelijking van Israel met de nazi;s slaat óók nergens op.
Precies! Die demonisering van de Nazi's moet onmiddellijk stoppen! Schande!!!
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:43:32 #139
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40223084
Hypocriet gelul van Israel.
Als de westerse wereld israel nu hierin steunt kunnen ze allemaal de boom in. Het standpunt wordt bepalden.
Gaat de westerse wereld voor Israel of de vrijheden waarvoor ze zeggen dat ze vechten in Irak, de War on Terror etc?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:46:21 #140
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40223163
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:32 schreef base3ball het volgende:

[..]

Dat is dus onzin, want het land was van de palestijnen (althans gedeeltes) en daarna is het weer door de joden ingepikt. Met behulp van europa. En het is zo jammer dat ze niet samen kunnen leven, want dan was het probleem er niet zo geweest als het nu is. Maar ja helaas zijn (een deel van de) palestijnen ontzettende schoften (nog zacht uitgedrukt). En helaas zijn de Israėlieten (een deel ervan) ook ontzettende schoften (wederom zacht uitgedrukt).

Sterker nog. Als je kritiek hebt op de palestijnen en/of Hezbollah(in mijn ogen terecht) en daarna kritiek hebt op Israel(imo trerecht) dan wordt je voor antisemiet uitgemakt. Zo hypocriet is men. Vechten voor vrijheden, in de War on Terror
Voor veel mensen mag het echt het ideaal zijn, veel mensen ook niet.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  donderdag 27 juli 2006 @ 00:50:20 #141
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40223295
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:16 schreef JohnDope het volgende:

En nogsteeds is er diepe jodenhaat in de westerse wereld. Het is nooit weggeweest. Allemaal Schijnheilen zijn het.
De moslimwereld reageerde te heftig, zacht uitgedrukt.
Maar ik kots ervan dat elke keer als je gewoon normaal kritiek hebt zoals je op elk land kan hebben je gelijk voor jodenhater of antisemiet wordt uitgemaakt.
Er is inderdaad helaas nog steeds jodenhaat. Zoals er ook haat is tegen de palestijnen. Is haat hebben tegen de 1 wel goed en tegen de ander niet? Dat vindt ik nou schijnheilig.
And that is the news.''
pi_40223512
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 00:37 schreef Knormen het volgende:

[..]

Precies! Die demonisering van de Nazi's moet onmiddellijk stoppen! Schande!!!
pi_40223955
Ik vind dat die spotprent moet kunnen of wil Israel in Noorwegen dezelfde censuur als in WO2? Dacht het niet hč? Mijn enige kritiek op Dagbladet is dat ik een nieuw icoon moest uploaden.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  donderdag 27 juli 2006 @ 01:17:25 #144
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40224158
Tot nu toe zijn het wel de noordelijke landen die niet alleen roepen dat ze vrijheid van menigsuting belangijk vinden, maar dit ook duidelijk laten merken en kritieken voor lief nemen.
And that is the news.''
  donderdag 27 juli 2006 @ 01:24:02 #145
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_40224372
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 01:10 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik vind dat die spotprent moet kunnen of wil Israel in Noorwegen dezelfde censuur als in WO2? Dacht het niet hč? Mijn enige kritiek op Dagbladet is dat ik een nieuw icoon moest uploaden.
Dan moet je dus ook willen dat de AEL-cartoons kunnen, waar bv. Hitler het bed deelt met Anne Frank.
---verdwijnt---
  donderdag 27 juli 2006 @ 01:27:32 #146
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40224468
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 01:24 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Dan moet je dus ook willen dat de AEL-cartoons kunnen, waar bv. Hitler het bed deelt met Anne Frank.
Voor hen is de beleding van mohammed net zo kwetsend als de ael cartoons voor joden. Er wordt alleen gekeken of het ons aantast. Nee? Dan mag het, vrijheid van menigsuiting. Tast het ons aan, dan is het onsmakelijk en moet het niet kunnen.
Ik begrijp die selectiviteit niet als je voor de vrijheid van meningsuiting bent.
And that is the news.''
pi_40227486
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat mij betreft mogen beiden en hebben de Israeli's ongelijk. Ik zit me ook altijd zo te ergeren als die lui van het CIDI beginnen te bleren zodra Feyenoord supporters "Hamas" beginnen te zingen. Slechte smaak is nou eenmaal een Nederlandse volkssport, en die raak je niet kwijt met een rechtszaak. Daar is heel wat meer voor nodig, zoals het in ere herstellen van het onderwijs.
Mee eens, alhoewel ik van een tekenaar iets meer intelligentie verwacht dan van een vak voetbalsupporters Die mag dus best enigzins rekening houden met de gevoelens van mensen, maar verbieden? Nee, dat hoeft van mij ook weer niet.
quote:
Maar volgens mij heb je ons (en daarmee bedoel ik het rechtse volk op Fok) niet horen klagen over juridische actie's van moslims tt van de Deense cartoons. Het was meer het Neanderthalige gedrag van Moslims toen hun onfeilbare profeet werd aangevallen, dat weerstand opriep.
Sorry hoor, ik heb rechts Fok! toch wel degelijk voluit horen zeggen dat die cartoons gewoon zouden moeten mogen. Ook tegen juridische acties waren jullie dus, dat blijkt ook wel uit je eerste stukje

Die rellen werden ook door links Fok!, in ieder geval door mij, zeker niet goed gepraat. Rellen om een tekening
pi_40227494
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 00:43 schreef One_of_the_few het volgende:
Hypocriet gelul van Israel.
Als de westerse wereld israel nu hierin steunt kunnen ze allemaal de boom in. Het standpunt wordt bepalden.
Gaat de westerse wereld voor Israel of de vrijheden waarvoor ze zeggen dat ze vechten in Irak, de War on Terror etc?
Inderdaad
pi_40228457
De vraag is echter wat de noorse cartoonisten precies beogen met die cartoon.
Want inhoudelijk is de boodschap in strijd met de waarheid.
Ik vrees toch dat het morele verval ook in Noorwegen heeft toegeslagen.
pi_40228534
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 09:06 schreef lionsguy18 het volgende:
De vraag is echter wat de noorse cartoonisten precies beogen met die cartoon.
Want inhoudelijk is de boodschap in strijd met de waarheid.
Ik vrees toch dat het morele verval ook in Noorwegen heeft toegeslagen.
In een vrijheid van meningsuiting mogen ook meningen gegeven worden die misschien door velen als verwerpelijk worden gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')