De contra-expertise moet nog plaatsvinden.quote:
waar rook is is vuur!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
De contra-expertise moet nog plaatsvinden.
jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Glasnost, je bent soms echt een sukkel, om het even netjes te zeggen. Heb je niets beters te doen dan dit?
welke thread? Die over Libanon? daar heb ik wel degelijk zinnige reacties geplaatst. Ik plaats überhaupt uitsluitend zinnige reactiesquote:Waarom verziekte je die thread trouwens? Je hebt nog 0 keer inhoudelijk weten te reageren![]()
quote:Sowieso kan je niet lezen, hij zegt from spain, vanaf spanje.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef sigme het volgende:
...........
Ik weet dat jij en alle anderen nauwelijks zonder mij kunnen, maar ik ga er nu toch vandoor.![]()
Onzin, in de praktijk komt het erop neer dat tuig gratis in andermans eigendom woont, de boel sloopt, niet meebetaalt aan voorzieningen die iedereen betaalt maar ze wel gebruiken(zoals riolering etc) en de eigenaar heeft amper rechten. De omgekeerde wereld. Met woningnood heeft het geen zak te maken want ik heb nog nooit hoeven kraken. Als je wil heb je zo een woning alleen die voldoet dan niet altijd aan al je eisen nee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee man geweld is sneu.![]()
Ik zie weinig onderbouwde quotes... Het zijn vooral de onderbuik gevoelens die hier spreken.
Het fenomeen kraken is een uitstekend middel om de boel leefbaar te houden. Het dwingt de eigenaar iets met het gebouw te doen. De wetgeving komt ook uit de tijd dat er veel leegstand was door speculatie.
Ik (en nu komt er een mening) vind dat speculatie met gebouwen sociaal onacceptabel is.
Ja, www.dictionary.com is een goed naslagwerk. Je krijgt meteen de geschiedenis van het woord te zien. Bij Van Dale niet.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef Glasnosteraar het volgende:
[afbeelding]
http://www.answers.com/from?nafid=3
ik ben enthousiast gebruiker van Opera, en wel de laatste beta:quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, www.dictionary.com is een goed naslagwerk. Je krijgt meteen de geschiedenis van het woord te zien. Bij Van Dale niet.
Starting point, heel goed ja een begin punt, bij landen gebruik je altijd grenspuntenquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:48 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
welke thread? Die over Libanon? daar heb ik wel degelijk zinnige reacties geplaatst. Ik plaats überhaupt uitsluitend zinnige reactiesze worden alleen niet altijd begrepen
![]()
[..]
[afbeelding]
http://www.answers.com/from?nafid=3
Opera maakt veel beter gebruik van de cache, en is reageert sneller. Handige functies zijn ook al kant en klaar geintegreerd. Enige waar je op moet letten is dat je vaker, met name op forums, moet refreshen. Wat ik wel mis is een functie waarmee je door de open tabs heen kunt scrollen zoals in Firefox.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat vind je zo handig aan Opera 9 tov Firefox?
Nee, en daarom kun je het eigenlijk ook niet gebruiken, net zoals alle browsers gebaseerd op kHTML of een andere engine anders dan die van de mozilla-browsers en Internet Explorer eigenlijk niet bruikbaar zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
Opera wordt ook bijna nergens echt goed gesupport![]()
De enige site die mij problemen geeft is de frontpage van Fok! (of all places) maar daar kom ik zelden, en dan open ik Firefox wel. Tis immers geen probleem om meerdere browsers op je pc te hebben staan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, en daarom kun je het eigenlijk ook niet gebruiken, net zoals alle browsers gebaseerd op kHTML of een andere engine anders dan die van de mozilla-browsers en Internet Explorer eigenlijk niet bruikbaar zijn.
De enige browser die wel grappig in gebruik is lynx.Lekker browsen met ASCII chars.
Waarmee? Psychisch gezien ben ik een en al kracht, dat kan ik van jou niet zeggen "meneer de ik verlaat fok omdat AHA weg moet ":Dquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:16 schreef Glasnosteraar het volgende:
Mutant heeft het er maar druk mee![]()
Gatver, als je dit hardop leest klinkt dit toch wel een beetje nerdy.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nee, en daarom kun je het eigenlijk ook niet gebruiken, net zoals alle browsers gebaseerd op kHTML of een andere engine anders dan die van de mozilla-browsers en Internet Explorer eigenlijk niet bruikbaar zijn.
De enige browser die wel grappig in gebruik is lynx.Lekker browsen met ASCII chars.
Jezusquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Er hangt nu een vreemd, lacherig sfeertje.
Ik weet het, schuld van het weer en van Bushquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:33 schreef Apropos het volgende:
Je spreekt in raadselen, zwarte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |