Je vormt met meerdere mensen een permanente groep. Je kan dan met de hele groep iemand uitschakelen. Je krijgt dus ook maar 1 target per keer. Het nadeel van in een groep werken is dat wanneer tijdens een aanval ook maar 1 persoon wordt neer geschoten (kan dus ook wanneer je zelf aanvalt) de hele groep dood wordt verklaard. Je hebt dus een groeps voordeel maar tegelijkertijd zijn er ook meer mensen die geraakt kunnen worden. En iedereen in de groep kan zelf ook een target worden voor een andere assasin (natuurlijk niet van de groep zelf) ook dan geld weer, wanneer er 1tje dood is is iedereen dood.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:15 schreef _ikje_ het volgende:
hoe werkt dat in teamsverband dan presies?
Dan zit ik nogsteeds met het probleem dat ik dan alles moet registreren, vergunningen moet aanvragen en dergelijke. Nu is het slechts een héél groot watergevecht.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:16 schreef Martuh het volgende:
Je kan mensen stimuleren langere afstanden in de latere rondes te reizen door prijzengeld in te stellen, bv. 5 eu per persoon die meedoet. Als je dan bijvoorbeeld jouw regio wint krijg je 50% van de inzet in die regio, zodat die persoon geld heeft om de langere afstanden te bereizen. Tevens zou je dat kunnen doen door bv. een kleine geldprijs uit te reiken bij het bereiken van verdere rondes.
Klopt maar ik zeg dus nu al; ik ga geen 40 euro dokken voor een retourtje Maastricht om daar iemand neer te maaien die er misschien die dag niet eens is. Dan mag het de finale zijn om de titel, dat geld heb ik gewoon te hard nodig om zo 'weg te gooien'.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dan zit ik nogsteeds met het probleem dat ik dan alles moet registreren, vergunningen moet aanvragen en dergelijke. Nu is het slechts een héél groot watergevecht.
ok, en wat verwacht je nu van mij? In alle vriendelijkheid maar ik begrijp nu even niet waar je nu naar toe wil? Ik doe dit vrijwillig, in mijn eigen vrije tijd. Ik kan dus geen geld prijzen uitloven omdat we dan het hele evenement via de nederlandse wet goed moeten laten keuren en alle maatregelen er voor moeten nemen het moeten laten registreren enz. En anders verwacht je dat ik uit eigen zak jullie reiskosten of iets dergelijks ga vergoeden? Nogmaals in alle vriendelijkheid, wat verwacht je van me?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:24 schreef Martuh het volgende:
[..]
Klopt maar ik zeg dus nu al; ik ga geen 40 euro dokken voor een retourtje Maastricht om daar iemand neer te maaien die er misschien die dag niet eens is. Dan mag het de finale zijn om de titel, dat geld heb ik gewoon te hard nodig om zo 'weg te gooien'.
You got mail!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:35 schreef MrSubtle het volgende:
Black_Ninja: kun je op MSN of IRC komen denk je?
Om mijn vraag nog maals te stellen zit jij (of iemand anders hier) toevallig op campzone aangezien er op de radio (3fm) vandemorgen iemand was die dit wou gaan organiseren in NL .quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:15 schreef Black_Ninja het volgende:
Om de laatste vraag van het vorige deel te beantwoorden. Nee ik wil het zonder kosten gaan regelen. Ik vind het leuker als iedereen kan mee doen zonder dat ze eerst moeten betalen daarnaast zitten we ook met een hoop wettelijke regelingen die er bij komen kijk wanneer we geld gaan vragen.
Nope ik zit er iedergeval niet. En dit was een eenmans actie (gelukkig krijg ik nu hulp:)) dus het was ook niet iemand uit de organisatie die daar heeft gezeten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om mijn vraag nog maals te stellen zit jij (of iemand anders hier) toevallig op campzone aangezien er op de radio (3fm) vandemorgen iemand was die dit wou gaan organiseren in NL .
dus ik kan gewoon zelf wat mensen vragen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Je vormt met meerdere mensen een permanente groep. Je kan dan met de hele groep iemand uitschakelen. Je krijgt dus ook maar 1 target per keer. Het nadeel van in een groep werken is dat wanneer tijdens een aanval ook maar 1 persoon wordt neer geschoten (kan dus ook wanneer je zelf aanvalt) de hele groep dood wordt verklaard. Je hebt dus een groeps voordeel maar tegelijkertijd zijn er ook meer mensen die geraakt kunnen worden. En iedereen in de groep kan zelf ook een target worden voor een andere assasin (natuurlijk niet van de groep zelf) ook dan geld weer, wanneer er 1tje dood is is iedereen dood.
Ja het is wel nodig dat alle deelnemers van FOK! WaterWars 2006 bekend zijn bij de organisatie. Even aanmelden en als je dan aangeeft dat je bij een groep hoort zullen we dat er gelijk bij zetten. Het staat nog niet in het reglement maar een groep mag een maximaal aantal leden hebben. Hoeveel precies laat ik jullie nog weten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:50 schreef _ikje_ het volgende:
[..]
dus ik kan gewoon zelf wat mensen vragen?
moeten die zich dan ook weer aanmelden?
okéquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ja het is wel nodig dat alle deelnemers van FOK! WaterWars 2006 bekend zijn bij de organisatie. Even aanmelden en als je dan aangeeft dat je bij een groep hoort zullen we dat er gelijk bij zetten. Het staat nog niet in het reglement maar een groep mag een maximaal aantal leden hebben. Hoeveel precies laat ik jullie nog weten.
Was er geloof ik nog 1 in het vorige topic. En ik kom uit Uden.quote:
Zeg het maar het mag beiden, en ik moet de regio's nog beter gaan indelen maar ik wil eerst de grote aanmeldings golf afwachten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:11 schreef DRD het volgende:
Je hebt nu een regio Dordrecht en een regio Drechtsteden..........waarvoor ik me wil aanmelden als soldaat of regio hoofd.
weet je welk een oppervlakte newyork city beslaat?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:28 schreef Ferdii het volgende:
eigenlijk is dit niet te doen in een heel land, gewoon tever reizen.
zoiets is een stuk beter te doen in een stad zoals new york, londen of asmterdam.
waarom niet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Oh wat stoerIk zou zo mee doen (rotterdam!), maar ik weet niet of dat te doen is met een baan en binnenkort weer full time school.
![]()
Ik heb alleen de zondag.quote:
New York City is ongeveer 4x Amsterdam. Aangezien vooral zakenlui meededen gok ik dat vrijwel alles op Manhattan plaatsvond, wat de helft is van Amsterdam.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef RecomServ het volgende:
ghehehe idd... new york is ongeveer net zo groot als nederland
Ja het is de bedoeling dat als jij jouw target hebt "vermoordt" dat jij dan zijn target krijgt. Zodra je je eigen foto krijgt ben je winnaar want betekent dat jij niet meer gekild kan worden. Zal wel leuk zijn als je toevallig bij je eerste target al gelijk je zelf terug krijgt:P Ben je gelijk klaarquote:Op donderdag 27 juli 2006 04:46 schreef oblomov_ het volgende:
Ookal heb ik het idee dat niet al mijn vragen uit het vorige topic beantwoord zijn (maar misschien dat dat bij de grote regelementen update toch nog tot uiting komt), stel ik maar weer een vraag! Bij die Lorena Gotcha dinges website hebben ze het systeem dat als jij je target elimineerd, dat je dan zijn of haar target overneemt. Doen wij dit ook, of wordt gewoon elke keer een nieuw target toegewezen door de organisatie? Misschien scheelt het tijd als iedereen een kaartje op zak heeft (zelf uitgeprint uiteraard - men moet zelf de kosten dragen vind ik) met de info van zijn of haar target.
Maarrrrrrrrrr wanneer gaan we beginnen? Dinsdag 1 augustus, 07:00u? Of is dat te vroeg, Black_Ninja? Wanneer denken jij en evt de RH's eraan te kunnen beginnen?
ik denk dat de organisatie het zo snel niet klaar heeft......quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:46 schreef oblomov_ het volgende:
Maarrrrrrrrrr wanneer gaan we beginnen? Dinsdag 1 augustus, 07:00u?
Dit kan dus niet als het organisatorisch enigszins goed in elkaar steekt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja het is de bedoeling dat als jij jouw target hebt "vermoordt" dat jij dan zijn target krijgt. Zodra je je eigen foto krijgt ben je winnaar want betekent dat jij niet meer gekild kan worden. Zal wel leuk zijn als je toevallig bij je eerste target al gelijk je zelf terug krijgt:P Ben je gelijk klaar
Dinsdag 1 aug is volgens mij te vroeg ja, eer dat alles klaar is kwa organisatie enzo
inderdaad en daar moeten we dan maar op hopen he :dquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:52 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Dit kan dus niet als het organisatorisch enigszins goed in elkaar steekt.
quote:AMSTERDAM - Het waterpistolenspel, dat in Londen veel rumoer veroorzaakt, wordt al enkele jaren in Amsterdam gespeeld. Op 1 juli is aflevering 2006 van Wet or alive officieel begonnen. Het spel verloopt even simpel als geheimzinnig. Iedere speler krijgt van de organisatie een kaartje met de naam van een andere deelnemer. De opdracht luidt die uit te schakelen door hem doelbewust nat te maken. Het getroffen slachtoffer moet zijn kaartje met de naam van een ander aan de succesvolle waterschutter afstaan, die dan op jacht moet naar zijn nieuwe prooi. Als hij het allemaal goed doet, krijgt hij op een gegeven moment het kaartje met zijn eigen naam, en is hij winnaar. Maar de kans bestaat natuurlijk dat de schutter, immers ook prooi, voor die tijd zelf nat wordt gespoten. Alle treffers moeten worden gemeld aan de 'operator', die via internet het spel coördineert. Wie een onschuldige, die niet aan het spel deelneemt, nat maakt, mag niet meer verder jagen, maar blijft nog wel prooi. De operator stelt zogenoemde safe locations vast, plekken waar niet met water mag worden geschoten (of gegooid). Er kunnen ook tijdelijke safe locations worden ingesteld. Woningen zijn -althans achter de huisdeur- in elk geval 'safe', maar tuinen niet. Het natmaken van de tegenstander moet veilig blijven, de maximaal toegestane waterdruk is drie bar. Alles speelt zich af in grote anonimiteit. Maar de operator wil bij aanmelding wel alles weten: naam en adres, telefoonnummer en mailadres, én een pasfoto. Alle communicatie verloopt via de mail en de website. In Londen wordt het waterpistolenspel sinds gisteren voor het eerst gespeeld, maar in Amsterdam beleeft Wet or Alive al zijn vierde jaar. Ook in de Verenigde Staten wordt het onder de naam Street Wars al een paarjaar gespeeld in New York, Los Angeles en San Francisco, evenals in het Canadese Vancouver. Vorig jaar dook het spel ook op in Wenen.
Waterijsjesquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja dat is een goed idee, een kleine beloning![]()
Dan zal ik de organisator van deze wel op de radio gehoord hebben eergisterenquote:
Ik wil ook maar dat is al helemaal probleem bij mijquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:
![]()
Ik vraag me af of het voor mij wel handig is.
Ik ben namelijk 15 en dan zit ik nog meer met het reizen dan de meeste (oudere) mensen.(ouders ect.)
![]()
Maar toch nog maar even over nadenken.![]()
Huizen (en tuinen, for that matter) vind ik zelf een no goquote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:39 schreef Martuh het volgende:
@Whilly; ik wil niet dat mensen mijn huis in sneaken. Dus als ik een vreemde in mijn huis zie, weet ik niet of het bij een waterpistool blijft.
En ik wil niet al te opdringerig zijn, maar wanneer komt dat nieuwsbericht op de frontpage?
Antwoord op beide vragen:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef B_BOY het volgende:
IK SNAP een ding niet. dat is met die data. het is tog je krijgt gewoon een target en je krijgt bijvoorbeeld een week de tijd om hem uit te schakelen. niet dat het perse op 1 dag moet. Nog een vraag trouwens als je aangevalllen word. mag je dan trugschieten op je aanvaller en zo een kill maken?
Worden er OV-jaarkaarten uitgedeeld onder de deelnemers ofzo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:37 schreef dockus het volgende:
Wat betreft het reizen e.d., de ov-jaarkaart is nu niet meer geldig. Misschien dat we daarom eerst de gevechten in de regio's moeten houden, en zodra de ov's weer geldig zijn, we er dan op uittrekken naar andere regio.
...
Ik denk dat je daar het beste nog mee kan wachten totdat de organisatie dat allemaal duidelijk heeft met instructies.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:40 schreef B_BOY het volgende:
goed plan dockus alleen moet ik al gelijk een foto en info mailen naar de organisatoren of?
Zoals ik zei zijn er veel studenten onder de deelnemers aanwezig, en die zijn wel in het bezit van een OV-kaart.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Worden er OV-jaarkaarten uitgedeeld onder de deelnemers ofzo?
![]()
Het is idd aardig dood aan het worden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:20 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Jeetje wat is het hier dood joh....
En waar blijft het berichtje over dit evenement op de frontpage... als het teveel moeite is ben ik zelf ook bereid(t) om het te schrijven![]()
OK, kwacht rustig afquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:29 schreef MrSubtle het volgende:
We zijn heel druk met het voorbereiden en regelen van alle zaken. Er komt iets meer bij kijken dan je in eerste instantie wellicht denkt en we willen het natuurlijk wel goed regelen in een keer. We vragen dus nog heel even geduld, het komt er allemaal aan!
doe je ding zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:20 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En waar blijft het berichtje over dit evenement op de frontpage... als het teveel moeite is ben ik zelf ook bereid(t) om het te schrijven![]()
Ik heb het bericht al geschreven, we moeten alleen nog wachten tot alles geregeld is, zoals MrSubtle ook al hierboven meldde.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:20 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Heyy, nog een Groningenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:33 schreef boebiedoe het volgende:
Heftig. Stop mij maar in regio Groningen..
hoezo maakt je leeftijd nou weer uit???quote:Op zaterdag 29 juli 2006 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heyy, nog een Groningen
Maar, hoe oud ben jij dan? (ik kan mss niet meedoen vanwege mn leeftijd)
Hou FOK! de komende dagen goed in de gatenquote:
Urenquote:Op zondag 30 juli 2006 19:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hou FOK! de komende dagen goed in de gaten
Ik hield even een ruime marge aanquote:
Dan kanquote:Op maandag 31 juli 2006 08:03 schreef Crazy Harry het volgende:
Hmm, ik wil nu dus niet meer in Utrecht meedoen, nu het in de vakantie plaatsvind.
Ik doe dus me in Waalwijk, zover dat mogelijk gaat zijn, en anders dan maar niet hoor...
Als je dat doorgeeft aan ons via waterwars@fok.nl en zegt om welke periode dat gaat, is dat geen enkel probleemquote:Op maandag 31 juli 2006 09:51 schreef Iceman-ADF- het volgende:
Goedemorgen iedereen, ik zit dit alles even op mn gemak te lezen en ik moet zeggen dat het er onwijs verleidelijk uit ziet. Ik moet nog even overleg plegen met het thuisfront (ik weet het, getrouwd zijn heeft zn nadelen)
1 vraag, in deze periode heb ik een week vakantie, dan zit ik in een andere regio. is dat een probleem?
grtz
Als de manager vanmiddag opengaat op http://waterwars.fok.nl/ zal je je toch opnieuw moeten opgevenquote:Op maandag 31 juli 2006 11:13 schreef Doe_De_Kameel het volgende:
Psst, willen jullie aub FiXeR999 bij regio oss veranderen naar mijn nick. Ik ben van account geswitcht.
Doen wequote:Op maandag 31 juli 2006 11:14 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Als de manager vanmiddag opengaat op http://waterwars.fok.nl/ zal je je toch opnieuw moeten opgeven
Heb me ook ingeschreven. 'k ben trouwens ook een aardig moeilijk Target, aangezien ik taxichauffeur benquote:Op maandag 31 juli 2006 11:27 schreef B_BOY het volgende:
ik ben ook een lastige target denk ik. ik werk wel veel maar das sowieso binnen. en verder zit ik ook veel binnen. en als ik inet thuis of op me werk ben kan ik overal in nederland zitten....
dan vul je het bv zo in:quote:Op maandag 31 juli 2006 12:37 schreef ParanoidEv het volgende:
Morgen even opnieuw opgeven via het forumulier dan, heb hier geen foto
Als je overigens stage loopt, of op school zit en een baan hebt, hoe zit het dan? Want dat kan je niet invullen.
Been there, done thatquote:Op maandag 31 juli 2006 13:14 schreef Nuongirl het volgende:
Voor Et-Cetera, Neviathien en vanKampen, Je kan je opgegeven op http://waterwars.fok.nl/ .
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe zit het met deze topicreeks en het nu groter opgezette FWW?
Moet dit maar vergeten worden? De users, de regels etc?
Deze reeks is opgegaan in FWW.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe zit het met deze topicreeks en het nu groter opgezette FWW?
Moet dit maar vergeten worden? De users, de regels etc?
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:26 schreef freecell het volgende:
Aangemeld
Maar ik ben op het moment én weinig thuis én mijn school is dicht
Ik heb trouwens een huisgenoot die ook rode krullen heeft, wil mijn HM die drooghouden? Die vermoordt me namelijk als zij perongeluk natgespoten wordt ipv ik.
Ik bedoelde wat dennistd voor mij heeft beantwoord hieronderquote:Op maandag 31 juli 2006 16:18 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ?
Het wordt nu enkel grootser aangepakt
Nou, dat is anders wél lastig. Gelukkig heb ik een voordeur met glasquote:
Dus de lijst in de OP is overbodig nu?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Deze reeks is opgegaan in FWW.
Iedereen die zich hier heeft aangemeldt zal dat opnieuw moeten doen op http://waterwars.fok.nl
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 31 juli 2006 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Dus de lijst in de OP is overbodig nu?
yupsquote:Op maandag 31 juli 2006 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Dus de lijst in de OP is overbodig nu?
Okquote:
Waarom niet ?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
ik was namelijk in verwarring gebracht door de lijst met "soldaten" en dergelijke.
Komt dat goed met het probleem dat wij elke dag samenzijn?
neen!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:49 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Het zou alleen vet lachen zijn als jij de HM bent en Tara de TG of andersom
We zullen mensen die bij elkaar in huis wonen niet aan elkaar koppelen, alleen als het niet anders kan.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:34 schreef most_wanted het volgende:
Ik wil niet m`n zus ...
Ze woont niet bij ons in huis, ze woont al op zichzelf.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
We zullen mensen die bij elkaar in huis wonen niet aan elkaar koppelen, alleen als het niet anders kan.
Het aantal aanmeldingen kan ik je niet vertellen, maar wel dat we er erg tevreden mee zijn tot nu toe.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:10 schreef Here2Stay het volgende:
Enig idee hoeveel mensen zich tot nu toe hebben aangemeld? Het lijkt me echt heel grappig, maar op landelijk niveau pas echt werken en leuk worden als er een paar honderd mensen aan meedoen minstens..
Tussen de 200 en 300?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het aantal aanmeldingen kan ik je niet vertellen, maar wel dat we er erg tevreden mee zijn tot nu toe.
Dat zien we pas na de het verlopen van de inschrijvingsdatum.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:19 schreef vanKampen het volgende:
[..]
Tussen de 200 en 300?
is dat een goede schatting?
Lol wij zitten in dezelfde regioquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:32 schreef DJKoster het volgende:
Leuk
*aanmeld onder voorbehoud* Regio: Enschede/Twente
kun je ook geen tussenstand geven?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:25 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dat zien we pas na de het verlopen van de inschrijvingsdatum.
Ja, dat is allemaal te wijzigen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb nog een vraagje:
Bij de inschrijving moet ik de naam en plaats van mijn school / werk vermelden.
Ik bezorg een krantenwijk en ik haal elke morgen mijn kranten op bij iemand thuis, hoe moet ik dat invullen in het formulier?
En bij een metaalfabriek weet ik nog niet of ik daar de komende weken nog ga werken (Ik zit nu op doktersadvies thuis)Is dit allemaal later nog te wijzigen?
Mooi zoquote:
Misschien kan je je wijk aangeven én waar je heengaat om het op te halen. Als iemand je dan ziet krantenlopen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mooi zo
En de vraag boven in mijn post over mijn krantenwijk?
Dat was wel mijn bedoeling jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:04 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Misschien kan je je wijk aangeven én waar je heengaat om het op te halen. Als iemand je dan ziet krantenlopen...![]()
]quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kan ik in de volgende OP opgenomen worden in regio Arnhem?
Ik ook wel, spam gewoon iedereen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
]
je moet jezelf gewoon aanmelden via de waterwars site. maar pas 111 aanmeldingen ik hoop toch eigenlijk nog wel op een verdubbeling.
Doe mijn bestquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:33 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik ook wel, spam gewoon iedereen!
Ik heb me al opgegeven....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
]
je moet jezelf gewoon aanmelden via de waterwars site. maar pas 111 aanmeldingen ik hoop toch eigenlijk nog wel op een verdubbeling.
Goed bezigquote:
Gelukkig dan maar dat zeker in de eerste rondes je TG in de buurt wordt uitgezocht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:22 schreef SHERMAN het volgende:
Dit klinkt wel grappig zeg maar.
Heb alleen niet zo'n zin om naar Groningen of Den Helder te reizen.
Ik zag het staan ja. En zie het nu pas op FOK!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:10 schreef dennistd het volgende:
dit is het artikel (sorry voor de baggerkwaliteit):
[afbeelding]
Met dank aan Lord-Dreamer
Ik had anders graag even naar Almere gegaan om je te benattenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:35 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik moet me helaas afmelden voor Regio Almere
Gelukkig dat ik de enige daar ben
Mail even de gegevens waarmee je je in hebt geschreven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:35 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik moet me helaas afmelden voor Regio Almere
Gelukkig dat ik de enige daar ben
je hebt nog 1 uur en 22 minuten om je aan te meldenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:34 schreef Geqxon het volgende:
En ik kom er ook pas echt nu achter he.
de action heeft veel voor weinig, als het gaat om FWW wapensquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar ik heb geen waterpistool, of plan ofzo
Da's wel lache, ga je sexen, kom je klaar: jij bent af...quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
oee spannend!
zou lullig zijn als ik mijn vriendin krijgWel makkelijk doel!!!
minder als zij mij heeft
mijn beste vriendin sex ik nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:57 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Da's wel lache, ga je sexen, kom je klaar: jij bent af...![]()
Jammer voor je..quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
mijn beste vriendin sex ik niet
nee heb wel een vriendquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:26 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Jammer voor je..![]()
Ik dacht dat het "JE" vriendin was... vandaar...
yep, rond de 250quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef boertie het volgende:
Is er misschien al bekend hoeveel deelnemers er zijn?![]()
Geen probleem, het lijstje in de OP is alleen het lijstje van geïnteresseerden, iedereen die daarin staat heeft zich ook opnieuw moeten aanmelden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:29 schreef woeeiiii het volgende:
Ik sta niet in het lijstje in de OP, maar kan wel inloggen etc. Is dat een probleem?
Het begint morgevroeg pasquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:39 schreef covie het volgende:
Shit ik heb er niet meer aan gedacht... maar zijn de Targets al bekend? is er al iemand gekilled?
Ik volg het op de voet...
Nee, is niet erg. iedereen heeft zich apart op de site aan moeten melden, de lijst is nog van vóór dat systeemquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:13 schreef Et-Cetera het volgende:
Ik sta niet in de OP.. is dat erg?
Ik iwl hem voor het slapengaaaannquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:55 schreef JJdJ1984 het volgende:
uiterlijk morgenochtend voor 08:00
Nu ga ik wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wie weet.... we hopen in de loop van de avond de eerste mailtjes met targets de deur uit te doen maar dus uiterlijk morgenochtend voor 08:00 uur.
Gaat dat handmatig dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:16 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wie weet.... we hopen in de loop van de avond de eerste mailtjes met targets de deur uit te doen maar dus uiterlijk morgenochtend voor 08:00 uur.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:52 schreef boertie het volgende:
Nu kan ik al helemaal niet meer wachten.![]()
* boertie stelt controle op nieuwe berichten in op 1 minuut
het koppelen van deelnemers ( HM aan TG) wel. Zo houden we er controle op dat je iemand uit je eigen regio krijgtquote:
Je krijgt van je target:quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef woeeiiii het volgende:
Wat voor informatie krijg je eigenlijk, een foto van je target, woonadres, werkadres en schooladres?
preciesquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef woeeiiii het volgende:
Wat voor informatie krijg je eigenlijk, een foto van je target, woonadres, werkadres en schooladres?
De info zal i.i.g. voor morgenochtend 08:00 uur in je mailbox zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:33 schreef ChimeraOffline het volgende:
waar blijft die info!
ik wil het nuquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:37 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
De info zal i.i.g. voor morgenochtend 08:00 uur in je mailbox zitten.
hoezo sta je op schiphol dan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef 2Mini het volgende:
de mijne is ook nog niet binnen
Morgenochtend moet ik om 06:00 weg, hopelijk heb ik hem dan al
Ik sta om 08:00 op schiphol met 3 waterpistolen
Dus mocht mijn target slim zijn om een beetje te googlen en researchen op Fok!
okquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:54 schreef 2Mini het volgende:
de mijne is ook nog niet binnen
Morgenochtend moet ik om 06:00 weg, hopelijk heb ik hem dan al
Ik sta om 08:00 op schiphol met 3 waterpistolen
Dus mocht mijn target slim zijn om een beetje te googlen en researchen op Fok!
ik heb zoveel mogelijk dichtbij / in de regio mensen bij elkaar gezet. Helaas zijn sommige gebieden wat minder dicht bevolkt dan anderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Binnen!
En rigggggggght..dichtbij op het begin zei je he![]()
We hebben geprobeerd iedereen een beetje in de juiste regio in te delen. Het kan zijn dat je nu een even zal moeten reizen maar dat je volgende target een paar straten achter je woont.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 07:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik begin al met iemand uit weet ik veel waar
1,5 uur ov-en..
Nou ik zie aan het eind van de week wel of het lukt, stom zeg.
okidokiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:07 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
We hebben geprobeerd iedereen een beetje in de juiste regio in te delen. Het kan zijn dat je nu een even zal moeten reizen maar dat je volgende target een paar straten achter je woont.
Krijg je denk ik nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:04 schreef theannelies het volgende:
wanneer gaat de crew zijn e-mail chekken? ik heb echt een nieuw target nodig.
Privacy gevoelig he..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:43 schreef Et-Cetera het volgende:
Jammer dat je de fok! account van je target niet krijgt
Beetje speurwerk.. Ik heb mijn targets huisnummer en telefoonnummer. Vraag is nu of ik de moeite ga doen om 2 uur te reizenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ik dacht dat je ook het huisnummer zou krijgen. Nu moet ik die hele straat af gaan zoeken straks
mijne ook, naast mijn waterpistooltje dus ook maar een gewone M16 meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:14 schreef 2Mini het volgende:
fucking hell.. die van mij woont in een kutbuurt..
20? Da's toch niks?? (niet om te fietsen maar qua locatie)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:17 schreef pekel het volgende:
WTF.....moet 20 km op de fiets voor mn targetMooi niet dus
Als het goed is heb je ook een psotcode en een straatnaamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:25 schreef Skorpija het volgende:
Bij de mijne heb ik alleen een voornaam en de woonplaats.
Geen adres, geen achternaam. Ik was niet van plan om een week in zijn woonplaats naar hem op zoek te gaan
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Undergod het volgende:
De bel ging net dus ik pak mijn wapen, en kijk via een zijraampje snel wie er voor de deur staat.
Zie ik daar 2 mannen, keurig in lange jassen (ala Leon).
Ik doe dus het kleine raampje in de deur open, en ik probeer door de brievenbus mijn verdediging veilig te stellen door te mikken.
De twee mannen kijken naar de brievebus, ik denk "KUT", en sta klaar te vuren als zij een onverwachte beweging maken.
Dan valt me opeens op dat 1 van de 2 mannen iets in zijn hand heeft, de spanning stijgt heel even, maar dan blijkt het een folder van iets te zijn, ik onspan wat meer.
Zijn het verdomme jehova getuigen, eigenlijk had ik ze alsnog moeten beschieten.
HHAHAHAquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Undergod het volgende:
De bel ging net dus ik pak mijn wapen, en kijk via een zijraampje snel wie er voor de deur staat.
Ik doe dus het kleine raampje in de deur open, en ik probeer door de brievenbus mijn verdediging veilig te stellen door te mikken.
De twee mannen kijken naar de brievebus, ik denk "KUT", en sta klaar te vuren als zij een onverwachte beweging maken.
Dan valt me opeens op dat 1 van de 2 mannen iets in zijn hand heeft, de spanning stijgt heel even, maar dan blijkt het een folder van iets te zijn, ik onspan wat meer.
Zijn het verdomme jehova getuigen, eigenlijk had ik ze alsnog moeten beschieten.
hahahaha leuk verhaal!! Ik heb ze btw ook aan de deur gehad... het gaat om een jehova's getuigen congresquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:57 schreef Undergod het volgende:
Mag ik zijn 'gegevens' hier ook posten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als het goed is heb je ook een psotcode en een straatnaam
Heb je die niet, dan zou ik als ik jou was even contact opnemen met de organisatie.
Dan heeft de TG zijn gegevens niet volledig ingevuld en lijkt me dat hij gediswalificeerd wordt (of er is iets misgegaan en je krijgt die gegevens alsnog)
Geen idee, maar handig is het niet. Dan herkent de je target misschien zijn gegevens en weet hij wie z'n hitman is, is voor hem stukken makkelijker om je te ontwijkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:21 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Mag ik zijn 'gegevens' hier ook posten?
Ik kijk steeds uit m'n raam enzo, maar er komt maar niemandquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
Voel je je al bekeken? en opgejaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |