Ja in Africa wel maar daar woon ik nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:07 schreef donald_dick het volgende:
in afrika zouden ze blij zijn met een broodje pindakaas
Jammer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja in Africa wel maar daar woon ik niet
Dan liever pindakaasquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef SamStar het volgende:
je vader neukt je moeder, jij niet....
Weetje wat dat kostquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:10 schreef Isegrim het volgende:
Man, je bent 18 jaar. Zorg voor je eigen eten ofzo.
Nee ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:12 schreef Elusive het volgende:
betaal je kostgeld dan?
WTF = negersalon ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:18 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ja je pa heeft je moeder zeker geld gegeven om boodschappen te doen maar ipv daarvan is ze naar de negersalon geweest en heb jij nu weinig te eten.
Dat doet hij ook!! alleen meneer is directeurquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:19 schreef miss_schaapje het volgende:
tsja zoek je ander werk.
beetje typen op je luie reet dat is nie hard werken he
Wat is dan een negersalon?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:21 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
nee maar nu wel tegen jou, aap
Zat geld om nog even naar de BurgerKing te rijden.. of de 'Pharaoh" shoarma tent..quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat doet hij ook!! alleen meneer is directeur![]()
ja jij niet dan?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:20 schreef Bill_E het volgende:
[..]
WTF = negersalon ?
Heb je iets tegen negers ofzo ?
Al die moeitequote:Op woensdag 26 juli 2006 18:27 schreef Govinda het volgende:
[..]
Zat geld om nog even naar de BurgerKing te rijden.. of de 'Pharaoh" shoarma tent..
Je zal vast genoeg zakgeld krijgen iig... zeikerd
ouwe kloffie van pa heeft ie aan, kun je zien op de fotosquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:29 schreef Luiaerdt het volgende:
zit je ook zonder kleren als je ma ze niet voor je kauft?
Nee maar die koop je ook niet in deze hittequote:Op woensdag 26 juli 2006 18:29 schreef Luiaerdt het volgende:
zit je ook zonder kleren als je ma ze niet voor je kauft?
heee nu ff stoppen, dat weet jij nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef SamStar het volgende:
Nee ik kom niet van urkquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:33 schreef Govinda het volgende:
[..]
Hmm bezorgen ze niet bij jullie in de villawijk?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef Canisfire het volgende:
Oke hij mag dan wel werken en honger hebben maar wat dan nog..
De hele dag typen is ook zwaar werk hoor.
En dan zegt ze ja zonder hem kon je nou niet eens achter die computer van je zitten.
Daarom heb ik gvd nog wel recht op even veel eten![]()
![]()
![]()
Ik moet het toen met 2 magere broodjes met shoarma terwijl die vent een hele berg vlees krijgt..
Kan ik dus straks weer aan een broodje pindakaas beginnen![]()
Negersalonquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:40 schreef riley het volgende:
Ik weet nu nog steeds niet wat een negersalon is
Kostgeld ? ik woon niet in groningen ofzoquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:51 schreef boekenworm het volgende:
Wat ben je een verwende donder! Je betaald geen kostgeld en wel miepen... Ongelooflijk gewoon.
hehe iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kostgeld ? ik woon niet in groningen ofzo![]()
Broodje Pindakaas?quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef Canisfire het volgende:
Oke................................................................................................................................................
................Kan ik dus straks weer aan een broodje pindakaas beginnen![]()
Ach misschien overweeg ik dat nog wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:58 schreef joachim87 het volgende:
Na zulke momenten ga ik gewoon naar de MAC
Hand ophouden? Nee wel van je eigen verdiende geld natuurlijkquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach misschien overweeg ik dat nog wel.
even mijn hand op houden.
hij is doofstom...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:00 schreef jovink het volgende:
mischiein moet je het is met je ma bespreken ipv hier?
en terrecht jij moet groeienquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:11 schreef mrsj het volgende:
Mijn moeder gunt mijn vader praktisch geen eten.
Hij verdient het geld ermee waarmee jij een GSM kunt kopen, op Fok! kunt zitten en gel in je haar kunt smeren. Niet jij, hij!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:06 schreef Canisfire het volgende:
De hele dag typen is ook zwaar werk hoor.
Waardeer wat je hebt.quote:En dan zegt ze ja zonder hem kon je nou niet eens achter die computer van je zitten.
Waarom?quote:Daarom heb ik gvd nog wel recht op even veel eten![]()
![]()
![]()
Gewoon, zo'n zaak waar je bolletjes neger op een hoorntje krijgtquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:34 schreef Bill_E het volgende:
wat is nu een negersalon
en wat is er mis met groningen??quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
nee jij naait je ouders door op je luie reet thuis te zitten... ga wat doen manquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:09 schreef SamStar het volgende:
Jij moet je echt zo diep schamen, ze zouden je je pc af moeten nemen!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee hoor, hij wacht tot z'n moeder hem eten komt brengenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik zie hem zo een krantenwijk lopen met zijn handschoentjes...
Nou dat was het en nog een laatste oproepje.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
![]()
Stuur een mailtje naar Herman.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ?
en achterstandwijk? neuj![]()
Never ik wil gewoon goed te eten krijgen![]()
Die zijn voor de winterquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:03 schreef Frappelsien het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb het alleen niet bij me nu.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:20 schreef Bill_E het volgende:
Heb je iets tegen negers ofzo ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |